شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۰:۵۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 30 اردیبهشت 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۷    
سمیرا ارم، ملی پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولین، به عنوان پرچم دار کاروان ایران در مراسم اختتامیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا معرفی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۷    
ساره جوانمردی، ملی پوش پرافتخار تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، به عنوان پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا معرفی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۵    
اداره کل ورزش و جوانان استان برای رفع مشکل نبود استخر و به منظور احداث آن، زمین رایگان در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار می دهد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از اعضای تیم ملی فوتبال خود به عنوان پسرانش یاد کرد و گفت: من و بازیکنان تیم ملی قلب 80 میلیون ایرانی را با خود در جام جهانی به همراه خواهیم برد و این انگیزه ما را افزایش ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۴    
علی دایی بهترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی فوتبال جهان تاکید کرد که همواره حامی تیم ملی فوتبال ایران بوده و برای این تیم در جام جهانی 2018 آرزوی موفقیت می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۴    
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قهرمان هستیم و در برابر رقبای خود حریفان دست و پا بسته ای در جام جهانی 2018 نخواهیم بود تاکیدکرد تیم ملی ایران در روسیه نمایش آبرومندی خواهد داشت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان تلاش می کنند، از اعضا و کادر فنی تیم ملی فوتبال خواست همه تلاش خود را برای پیروزی و شادمان کردن مردم بکار گیرند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۴:۵۴    
ایین بدرقه ی تیم ملی فوتبال به جام جهانی روسیه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۲    
پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال ایران از سوی وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون, بازیکنان و کادر فنی تیم به رئیس جمهور هدیه شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بازی اول ایران با مراکش بسیار برای ما مهم است چون می توانیم در صورت پیروزی مابقی راه را نیز با اقتدار جلو برویم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان تلاش می کنند، از اعضا و کادر فنی تیم ملی فوتبال خواست همه تلاش خود را برای پیروزی و شادمان کردن مردم بکار گیرند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: به منظور ارزش نهادن شایستگی های بانوان ورزشکار ایرانی، ساره جوانمردی و سمیرا ارم به عنوان پرچمداران ایران در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا انتخاب شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۲    
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان، از عباس علایی مقدم بواسطه برگزاری مطلوب همایش بزرگ پیاده روی خانواده قزوین تحت عنوان یادواره 3 هزار شهید استان قزوین ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش وجوانان با اداره کل دادگستری استان گلستان به امضای مدیران کل دودستگاه رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان در بیش از 30 رشته ورزشی درقالب جام رمضان در سطح استان آغاز شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
ملی پوشان تیراندازکشورمان در دو رشته تفنگ و تپانچه روز سه شنبه اول خرداد ماه جهت حضور در رقابت های جهانی آلمان عازم مونیخ می شوند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
تیم های ملی پومسه و کیوروگی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امشب (یکشنبه – 30 اردیبهشت ماه) عازم کشور ویتنام می شوند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
با اعلام زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو ، تیم ملی تکواندو دختران کشورمان برای حضور در بازی های المپیک جوانان 2018 - آرژانتین از 13 خردادماه تمرینات خود را در فدراسیون تکواندو آغاز می ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
تیم ملی کاراته جوانان کشورمان پیش از حضور در لیگ جهانی بلغارستان وارد چهارمین مرحله اردوی آماده سازی می شوند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
در دیدار امروز اعضای تیم ملی فوتبال با ریاست جمهوری، پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال ایران به دکتر حسن روحانی اهدا می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
تقویت ورزش در شهرستانها وروستاها کمک شایانی به ارتقای ورزش استان اردبیل خواهد کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
صدیقه کعبی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال با تاکید براینکه برای توسعه پایدار و همه جانبه رشته والیبال برنامه استراتژیک تدوین شده است ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
یکی از اساسی ترین نیازهای امروز جامعه ورزش استان اردبیل، بحث خیرین ورزشی است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه خانواده اسکواش کشور دست از تمرین نمی کشند گفت: اعضای تیم ملی به دو صورت متمرکز در محل های برگزاری اردو و یا غیر متمرکز در محل اقامت شان تحت نظارت مربیان از راه دور ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۵    
مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی مردان کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و میلاد سیار دونده با سابقه سنندجی نشان طلای این مسابقات را از آن خود کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
دوباستانی کار یزدی به اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای راه پیدا کردند. رقابتهای انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای بزرگسالان کشور در مریوان برگزار گردید که عباس مرادی زاده و مهدی زارع دو ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
نهمین دوره رقابت های بوچیای بانوان قهرمانی کشور با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد. نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور بوچیا با عنوان یادبود مرحومه فاطمه محمد جانی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
معاونت ساماندهی امور جوانان گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه آسیب های اجتماعی را ارائه داد که در این گزارش وضعیت حاشیه نشینی، اعتیاد و طلاق جوانان مورد بررسی قرار گرفته است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
با برگزاری مجمع انتخابات و با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، عزت اله بهرامی با 16 رای به عنوان رئیس هیات تکواندو استان انتخاب شد.