شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۰:۴۵Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 26 اردیبهشت 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۳    
رئیس فدراسیون ورزشهای دانشگاهی در مجمع عمومی سالیانه این مجموعه گفت: سال گذشته کلیه تعهداتمان را پرداخت کردیم و با بالانس مثبت وارد سال جدید شدیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۳    
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش های دانشگاهی در حالی برگزار شد که رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این جلسه خبر از افزایش سرانه فضاهای ورزشی دانشگاهی به بیش از دو متر مربع برای هر دانشجو خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۴:۵۱    
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که همه مردم زیر چتر ورزش قرار گیرند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
با حکم وزیر ورزش و جوانان ؛ اعضای هیات رییسه، نایب رییس ، دبیر و خبره ورزشی فدراسیون کشتی منصوب شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۲    
دکتر سلطانی فر در حکمی مهدی هنرمند را به عنوان دبیر فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مدیریت هزینه ها و کنترل منابع گفت: در بسیاری از اعزام ها و اردوها می توانیم از ظرفیت کشور مان استفاده کنیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اهمیت فضای همدلی و وحدت در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا از برگزاری جلسه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد که منجر به تخصیص بودجه به فدراسیونهای برای ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر تحقق اتوماسیون اداری در فدراسیونهای ورزشی گفت :اتصال به شبکه امن ارتباطی یک الزام برای فدراسیونها است .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان با تاکید بر اینکه هرکجا به زنان اعتماد کردیم پاسخ خوبی دریافت کردیم اظهارداشت: اکنون بلوغ ورزش بانوان موجب شده تا برای پرچمداری یک بانوی ورزش کار تلاش کنیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور ملی پوش و مربی و رئیس هیات سه گانه استان در اردوی تیم ملی سه گانه کشور خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در پیامی ،27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
عملکرد درخشان نمایندگان تنیس روی میزاستان تهران درتمامی رده های سنی، رقابت های داخلی و بین المللی درسال 96 و دوماهه ابتدایی 97 ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۱    
از بازیکنان خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان که به مقام قهرمانی 2018 فوتسال آسیا در کشور تایلند دست یافته بودند ، در فرودگاه اهواز استقبال شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،بهمراه امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
تاج رئیس فدارسیون فوتبال،امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، رئیس و اعضای هیات فوتبال استان با حضور در منزل شهید والامقام سرهنگ حمید رضا کاوه دیدار و گفتگویی صمیمانه داشتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: موفقیت فهیمه زارعی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا نشان داد تمامی بشاگردی ها توانمند هستند و باید به توانایی های خود ایمان داشته باشند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
علیرضا کرمی در یک نفره و محمدمهدی میرشکاری و صالح سنگتراش در دونفره قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان پسران شدند
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
به گفته سردار عبدی فرمانده نیروی انتظامی اردبیل، این نیرو با حضور ضابطه مند بانوان در ورزشگاه ها هیچ مشکلی ندارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون گلف در خصوص برگزاری مسابقات وودبال اپن بین المللی مذاکره کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
تیم های ملی تکواندو کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند به منظور افزایش روحیه، صبح امروز (چهارشنبه - 26 اردیبهشت ماه) راهی شهر زیارتی قم شدند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
استاندار گیلان گفت: ظرف هفته آینده از پنج دستگاه موفق تقدیر و پنج دستگاهی که عملکرد مطلوبی در این بخش نداشتند را توبیخ می کنم تا زمینه تکمیل این فرآیند فراهم شود. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش شهرستان بیجار نیازمند تزریق اعتبارات است عنوان کرد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
حمید کریمی گفت: عملیات ساخت خانه جوان شهرکرد به منظور رشد اجتماعی و مسؤولیت پذیری جوانان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال هفته آتی در شهرکرد آغاز می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
یک سالن چند منظوره ورزشی در محل 2000 واحدی نفت اهواز با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با فریدون همتی استاندار هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
علی نادری از انتخاب و معرفی جوانان برتر استان جهت شرکت در جشنواره ملی تجلیل از جوانان نمونه خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
مجمع عمومی و سالیانه هیات کبدی استان قزوین با حضور رئیس فدراسیون کبدی کشورمان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی حمایت از جوانان و نخبگان برای راه اندازی کسب و کاری مفید که به تولید محصولات با کیفیت بیانجامد را گام بلند برای تحقق این شعار اعلام کرد و گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، دستورالعمل نحوه فعالیت اماکن ورزشی در ماه مبارک رمضان به کلیه روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه، شهرستان و بخش مستقل ابلاغ شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
ورزش استان قزوین با توجه به برنامه ریزی و هدف گذاری های موفق و تاثیرگذاری مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان،این روزها شاهد حضور روسای فدراسیون های ورزشی کشور در قزوین می باشد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
مراسم استقبال از فهیمه زارعی با حضور غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان،امینی زاده شهردار بندرعباس و سایر مسئولین در فرودگاه بندر عباس برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: از ملی پوشان خواستم تا تمام توانایی خود را در مسابقات به نمایش بگذارند و اگر بتوانند در این امر موفق باشند قطعا نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی قاره کهن ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت"روز روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۰    
آغاز بازدیدهای وزیر ورزش و جوانان از اردوهای آمادگی کاروان ورزش ی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیانگر فصل نوینی دوران ورزش ی کشور است که معیار آن در بازی های آسیایی 2018 مورد سنجش قرار می گیرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۱    
جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده که بر اساس آن 5 هوگوپوش کشورمان در میان برترین های جهان قرار گرفته اند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
دیدارسازمانهای مردم نهادجوانان استان گلستان بادکترمونسان معاون رییس جمهوروریاست سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کشورودکترهاشمی استاندارگلستان برگزارگردید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان به تاخیر 5 ساله در افتتاح مجموعه ورزشی خرم آباد اشاره کرد و گفت:این پروژه مهم ورزشی امسال افتتاح خواهد شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ساخت استخر و تکمیل و خوابگاه ورزشی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان سروستان است .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۲    
روزنامه ایران ورزشی در یادداشتی با عنوان سکوت شنیدنی سلطانی فر مرور و تحلیلی کلی بر مدیریت ورزش کشور توسط مسعود سلطانی فر در طول یک سال و نیم گذشته داشته است.