جمعه ۲۵ خردادساعت ۲۳:۵۳Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 23 اردیبهشت 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۳    
نایب رییس کنفدراسیون اسکی آسیا گفت: با اجرای طرح احداث امکانات بالا برنده و استاندارد سازی پیست اسکی اندبیل خلخال ، بزودی این پیست به مجموع 32 پیست اسکی استاندارد کشور افزوده می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
تیم بوکس استان سیستان و بلوچستان در رقابت های منطقه پنج کشور پنج مدال طلا و یک مدال برنز کسب کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
با برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی فخرالدین اسدی تنها کاندید این مجمع با 16 رأی موافق در سمت رئیس این هیأت ابقا شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید در ساماندهی جوانان مشارکت و حضور فعال داشته باشند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۸    
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه به جوانان در دوران دفاع مقدس اعتماد و جواب این اعتماد به خوبی گرفته شد، گفت: یکی از دلایل ناکارآمدی ما پیر شدن مدیران است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۸    
خلیلی: اقتصاد جهان بر پایه نوآوری استوار است و باید بستر لازم را برای کسانی که علم و دانش را به صنعت تبدیل می کنند، فراهم کنیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۸    
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا در شهر "تاشکند" برگزار شد و علیرضا عبداللهی آزادکار بااخلاق وزن 92 کیلوگرم جنوب غرب با شکست حریفان به نشان ارزشمند طلا دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۹    
تیم فوتسال کم بینایان استان بوشهر که به نمایندگی از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی اسپانیا شرکت کرده است موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۹    
وزارت ورزش و جوانان با صدور پیامی قهرمانی تیم کشتی نوجوانان ایران را تبریک گفت. قهرمانی نوپهلوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا موجب امتننان و سربلندی ورزش کشور شد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۹    
جودوکار خوزستانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال برنز دست پیدا کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خوب ژنتیکی و فیزیولوژیکی ایران یان برای رشته های تیراندازی با کمان تصریح کرد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۰    
مبارک الخیارین رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر با حضور در وزارت ورزش و جوانان با محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای دیدار کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
مهران سرپرست با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
مراسم معارفه غلامرضا شعبانی بهار رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: حضور بانوان در ورزشگاه ها را یک نیاز اجتماعی می دانیم اما برای این مهم وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک تابع مبانی فقهی و قانونی هستند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: وزارت ورزش و جوانان از برنامه های فدراسیون های ورزش ی پشتیبانی و حمایت می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان موفقیت های تیم ملی فوتسال بانوان را ستایش کرد و قهرمانی مقتدرانه در آسیا را حاصل پشتیبانی و حمایت وزارت ورزش و جوانان دانست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی جوانان کشور، بحث اشتغال است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جام مختومقلی با حضور گسترده علاقه مندان در سالن روباز دولت محمد آزادی برگزار گردید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
نشست هم اندیشی امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با جوانان نمونه و برتر شهرستان جلفا روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
گلستان نائب قهرمان والیبال ساحلی ناشنوایان شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۱    
اولین کارگاه آموزشی ملی کارآفرینی و جشنواره انتخاب کارافرین برتر جوان کشور صبح امروز درمجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی بندرانزلی آغاز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۱    
مربی اکراینی تپانچه برای هدایت تیم ملی ایران وارد تهران شد و با رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۱    
افسانه باقری نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: کسب بالاترین مقام در مسابقات کاراته به میزبانی ژاپنی ها که در این رشته صاحب نام هستند، بسیار با ارزش است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه هیات زورخانه ای و پهلوانی استان بر توجه به اصل آموزش در هیات های استانی و شهرستانی تاکید و از حمایت اداره کل از ورزش زورخانه ای و پهلوانی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
کلنگ بزرگترین آکادمی بین المللی ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور با حضور استاندار کردستان و رئیس فدراسیون به زمین زده شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
خلیلی: باید با پیگیری، رایزنی و عقد تفاهم نامه های همکاری مختلف با دیگر دستگاه ها در مناسبت ها از حمایت آن ها در جهت توسعه ی ورزش همگانی برخوردار شویم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۱    
تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی ناشنوایان کشور در بندرعباس را از آن خود کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی کسب عنوان قهرمانی و کسب مدال های رنگارنگ دختران جوان کاراته کا را در جام هفدهم آسیا به خانواده بزرگ ورزش به ویژه بانوان پرتلاش این رشته تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۱    
نشست هماهنگی رقابت های زیر 18 سال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان آدربایجان شرقی و درخشنده مسئول برگزاری مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۱    
آیین تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
در حاشیه برگزاری 34 دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا مبارک الخیارین رئیس فدراسیون جهانی بیلیارد با مجید خدابخش استاندار آذربایجانشرقی دیدار و گفتگو کرد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
فریبا مددی نائب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه کشورهای آسیای شرقی از بهترین های رشته بدمینتون در جهان به شمار می روند گفت: برای راه یابی به المپیک 2020 در تلاش و تکاپو هستیم.