جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۳:۳۶Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 2 مرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 مرداد 1396 نامه نیوز 2 مرداد 1396 نامه نیوز 3 مرداد 1396 نامه نیوز 4 مرداد 1396 نامه نیوز 5 مرداد 1396 نامه نیوز 6 مرداد 1396 نامه نیوز 7 مرداد 1396 نامه نیوز 8 مرداد 1396 نامه نیوز 9 مرداد 1396 نامه نیوز 10 مرداد 1396 نامه نیوز 11 مرداد 1396 نامه نیوز 12 مرداد 1396 نامه نیوز 13 مرداد 1396 نامه نیوز 14 مرداد 1396 نامه نیوز 15 مرداد 1396 نامه نیوز 16 مرداد 1396 نامه نیوز 17 مرداد 1396 نامه نیوز 18 مرداد 1396 نامه نیوز 19 مرداد 1396 نامه نیوز 20 مرداد 1396 نامه نیوز 21 مرداد 1396 نامه نیوز 22 مرداد 1396 نامه نیوز 23 مرداد 1396 نامه نیوز 24 مرداد 1396 نامه نیوز 25 مرداد 1396 نامه نیوز 26 مرداد 1396 نامه نیوز 27 مرداد 1396 نامه نیوز 28 مرداد 1396 نامه نیوز 29 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مرداد 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۷    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتائات مربوط به امنیت حج، خرید فیش آزاد، حج با مال قرضی، امتحانات دانشگاه در زمان حج و ... نظرشان را اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۹    
فشارخون بالا یکی از بیماری های است که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند، اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که از این بیماری رنج می برید باید برخی موادغذایی را حذف و بعضی را در رژیمتان قرار دهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت که سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به دوحه برای میانجیگری میان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بدون پیشرفت بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۲    
ستاره جوان بوشهری به عنوان یکی از خریدهای خوب تابستانی به استقلال پیوست تا در اولین تجربه لیگ برتری خود با پیراهن این تیم پرطرفدار پایتخت به میدان برود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۷    
مزایای متعددی وجود دارد که ویتامین C برای پوست فراهم می کند. عنوان یک آنتی اکسیدان می تواند به جلوگیری و یا کاهش آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۲    
در جریان اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج به زوجین، بانک مرکزی به بانک ها اعلام کرده که برای تامین ضامن از سوی زوجین هشت جایگزین وجود خواهد داشت. در این بین یارانه نقدی مورد توجه خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۶:۱۳    
تظاهرات ضد دولتی در خیابان های کاراکاس پایتخت ونزوئلا که وارد چهارمین ماه خود شده به حدی گسترده و مداوم بوده که زندگی معمول در این شهر تقریبا فلج شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۵:۳۰    
وزنامه مارکا گزارش داد که در ماه سپتامبر دیدار مسی ایرانی با لیونل مسی عملی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۵:۲۱    
جرالد آرود در توئیت خود، به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران نیز تاکید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۵:۱۵    
هاشم بیگ زاده با عقد قرارداد 1 ساله به تیم نفت تهران پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۵:۰۵    
احمد نوراللهی مطابق روزهای گذشته در تمرین امروز سرخپوشان نیز حضور یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۳:۳۰    
محمد بن سلمان که بوسۀ ویرانگر! او بر پای ولیعهد برکنارشده و محصور عربستان هنوز از یادها نرفته، امروز بر پای پدر خود هم بوسه ای نثار کرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۷    
وی افزود: در این اتفاق که تنها یک نفر زخمی شده است احتمال اختلاف شخصی متصور است. موضوع در دست بررسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۷    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مذاکره تلفنی محمدبن عبدالزحمان آل ثانی همتای خود از قطر بر ضرورت تلاش گروه کشورهای عربی برای حل تنش پیش آمده در منطقه خلیج فارس تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۲    
نخست وزیر عراق روز دوشنبه در جریان جشن هفته پیروزی که از سوی حزب الدعوه اسلامی عراق برگزار شد، از عموم عراقی ها و جریان های سیاسی خواست ضمن تمسک به وحدت صفوف شعارهای فرقه ای را که منجر به خشونت می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۷    
نیویورک تایمز روز دوشنبه در گزارشی ویدئویی، برجام را مورد تحلیل قرار داد و به گوشه هایی از مصاحبه این روزنامه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۱    
زن میانسال متهم به کودک ربایی مدعی شد برای آنکه یوسف 3 ساله را نجات دهم با خودم به خانه ام بردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۵۵    
سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در پی اختلافات در کادر رهبری این تشکل از این حزب سیاسی جدا می شود. حکیم امشب ساعت 9:30 به وقت تهران در مصاحبه ای مطبوعاتی این خبر را اعلام می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری روز دوشنبه با تصریح بر اینکه این کشور توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را ماحصل مهمی از چندجانبه گرایی می داند بر ضرورت تقویت عزم سیاسی برای حفظ این توافق تأکید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۶    
استاد حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: فضای داخل خودرو حریم خصوصی است و بدون حکم خاص قضایی قابل بازرسی و تجسس نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۶    
تیم ملی اسلحه سابر ایران با پیروزی 45 بر 43 برابر تیم قدرتمند رومانی به عنوان پنجمی جهان دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۳    
در پی تصویب انتصاب دکتر فرهاد رهبر از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۸    
سرپرست دفتر ساخت راه های روستایی وزارت راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای بهسازی و آسفالت مقدار سه هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۸    
بعد از گذشت 10 ماه معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار پرونده پزشکی روزنامه نگاری خواهد بود که با تشخیص اشتباه، به عمل جراحی سپرده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۶    
تیم فوتبال منچسترسیتی با قراردادی 52 میلیون پوندی بنجامین مندی مدافع فرانسوی را به خدمت گرفت تا این بازیکن به گرانقیمت ترین مدافع جهان تبدیل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۲    
بهرام رادان (بازیگر سینما) به پروژه سی پیوست تا برای اولین بار حضور در عرصه تئاتر را با این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، تجربه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۲    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور، به دیدار امروز فرماندهان سپاه با روحانی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۲    
دستور رئیس قوه قضاییه درخصوص پرونده انجمن خیریه بیماران کلیوی صرفاً در جهت حمایت از بیماران کلیوی بستری در این بیمارستان بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۶    
کاپیتان مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز تیمش همبازیان خود را ناراحت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۲    
جلسه دیدار مجمع نمایندگان استان گلستان با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۳    
کاپیتان پرسپولیس به خاطر مصدومیت بیش از یک ماه دور میادین خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۸    
گادوین منشا در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۸    
رهبری هیچگاه فرد خاصی را هم برای عضویت در کابینه انتخاب و معرفی نمی کنند، اگر در برخی جلسات خصوصی، رؤسای محترم جمهور بخواهند از نظر مشورتی ایشان استفاده کنند و در واقع از تجربه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۸    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: مرحله نخست طرح دولت الکترونیک هفته آینده به طور رسمی راه اندازی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۹    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که درصدد است مناطق کاهش تنش را در استان ادلب سوریه نیز ایجاد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۹    
پژوهش تازه نشان می دهد بیشتر زنان نمی دانند که هنگام بارداری چقدر باید غذا بخورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۴    
وزیر خارجه ایران به یک رسانه آمریکایی گفت واشنگتن باید این موضوع را بفهمد که برجام، توافقی دوجانبه نیست بلکه توافقی چندجانبه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۶    
کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از تمدید قرارداد با این تیم گفت: باعث غرور است که یک فصل دیگر در پرافتخارترین باشگاه والیبال آسیا حضور دارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۶    
جانشین فرمانده ناجا از استقرار دائمی پلیس در مبادی رسمی گمرگ خبر داد و گفت: فرایندهای قانونی برای حضور پلیس در گمرک طی شده و هدف از سفر به استان هرمزگان بررسی موانع موجود و رفع این مشکلات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۶    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهور انتفاضه نوین و خیزش نسل جدید فلسطین با تکیه بر گزینه مقاومت را کابوس صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۶    
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77کیلو گرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۶    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت یازدهم اقدامات گسترده ای در خصوص رفع حاشیه نشینی انجام داده و شاهد رشد چشمگیر شاخص ها در حاشیه شهرها و نقاط کم برخوردار هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در پیام های توییتری خود وضعیت واشنگتن را بسیار بدتر آنچه تصور می شد، ارزیابی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۶    
روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن درمقاله ای روز دوشنبه نوشت: 45 سناتورو237 نماینده کنگره آمریکا، لایحه قانون 'منع تحریم اسراییل' را تهیه نموده اند که به موجب آن اتخاذ تحریم علیه اسراییل مستوجب 250هزار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۲    
پژوهشگران بریتانیایی طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که با تغییر در سبک زندگی و افزایش سطح تحصیلات می توان از ابتلا به بیماری زوال عقل (دمانس) در میانسالی و کهنسالی جلوگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۵    
قرارداد دوساله پژمان منتظری با استقلال تهران در هیات فوتبال به ثبت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۶    
پژوهشگران دانشگاه درکسل موفق شدند ترکیبی تازه برای باتری های سنتی اختراع کنند که در کسری از ثانیه شارژ می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۷    
رییس جمهوری تاکید کرد که وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۷    
محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی رییس جمهور افغانستان عصر روز دوشنبه با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره مهم ترین تحولات امنیتی منطقه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۱    
پادشاه عربستان با خروج از کشور به مقصد مراکش برای سپری کردن تعطیلات اداره امور کشور را به ولیعهد سپرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۸    
یکی از نزدیکان محمدباقر قالیباف به اظهارات اخیر مصطفی میرسلیم علیه محمدباقر قالیباف واکنش نشان داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۲    
منطقه اقلیم کردستان عراق اعلام کرده بود که سپتامبر آینده همه پرسی استقلال از عراق را برگزار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۵    
قرارداد بازیکن مصدوم استقلال تمدید و نامش از لیست تیم تا نیم فصل خارج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: انتخاب نمایندگان ولی فقیه برای شخص رهبری است؛ بودن یا نبودن این ها به عهده رهبری است ما نمی توانیم دخالت کنیم و ائمه جمعه نیز حقوق بگیر نیستند بلکه شهریه طلبگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۱    
به دنبال حمله مردی با اره برقی در شهر شاوهاوزن سوئیس پنج تن زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۷    
جلسه رسیدگی به وضعیت بازیکنان تیم استقلال به یک روز قبل از بازی با صنعت نفت موکول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۵    
تل آویو از بستن سفارت و کنسولگری خود در ترکیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۵    
عیسی کلانتری مشاور معاون اول رئیس جمهور از ابقای اسحاق جهانگیری به عنوان معاون اول در دولت دوازدهم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه در ادامه سفرش به کشورهای عربی منطقه وارد قطر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰    
باشگاه صبای قم با بدهی فراوانی دست و پنجه نرم می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۷    
صبا دختر 25 ساله تهرانی می گوید مدلینگ با توجه به خطرات آن به درآمد روزانه 100 دلار نمی ارزد. او تصمیم گرفته فعالیت مدلینگ را در پاریس پی بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۲    
ائتلاف بین المللی ضد داعش اعلام کرد که ماموریت این ائتلاف در سوریه پس از طرد داعش از رقه پایان نمی پذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس دستگاه قضا گفت: به آمریکایی ها می گوییم، فوراً شهروندان ایرانی دربند زندان هایشان را آزاد کنند، نگه داشتن آنان در زندان بر خلاف مقررات بین المللی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۶    
نوجوان دختر آلمانی که به داعش پیوسته بود اکنون می گوید که پشیمان است و می خواهد به خانه اش بازگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۲    
جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استان خراسان شمالی با سعید جلیلی دیدار و گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۲    
حاشیه های پررنگ تر از متن این اتفاقی است که همچون یک سیاه چاله نه تنها مسئولان و مردان سیاست را بلکه فرزندان آنها را هم به سمت خود می کشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۲    
شهردار تهران از انعقاد قرارداد 450 میلیون یورویی برای آماده سازی 200 واگن مترو خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۲    
سرمربی کروات پرسپولیس یک بازیکن دیگر خود را در لیست مصدومان می بیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۷    
علیرضا منصوریان از داریوش شجاعیان همان کاری را می خواهد که محسن مسلمان در پرسپولیس انجام می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۷    
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه قطعا نگاه منطقی نسبت به انتصاب زنان در کابینه دولت دوازدهم نیز وجود خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۱    
نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به یک چهارم نهایی صعود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۱    
تیم ملی والیبال امید ایران در نخسین بازی رقابت های قهرمانی مردان آسیا مقابل عراق به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۱    
بازیکن جدید فولاد خوزستان از انگیزه های بالای خود برای تقابل اولین هفته لیگ برتر مقابل پرسپولیس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۸    
متقاضیان دریافت وام ازدواج می توانند این تسهیلات را به پشتوانه یارانه نقدی، ارایه گواهی تعهد کسر اقساط کارمندی و ضمانت با استفاده از پروانه کسب دریافت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۷    
عضو بنیاد باران تأکید کرد: آقای روحانی باید فارغ از اینکه اصلاح طلبان اعلام کردند به دنبال سهم خواهی نیستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۵    
فرهاد رهبر با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس قطعی دانشگاه آزاد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۲    
نماینده اصولگرای قم با تشریح ویژگی های مدنظر اصولگرایان مجلس برای تشکیل کابینه اعلام کرد که اعضای دو فراکسیون نمایندگان ولایی و روحانیت اقداماتی به منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد شاخصه های لازم به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۶    
نفت تهران برای تقویت خود به دنبال گزینه های مختلفی است و در روزهای اخیر بازیکنان زیادی را جذب کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۰    
تیم فوتبال استقلال پشت درهای بسته مقابل بادران لیگ یکی به تساوی رسید اما کسی خبر از نحوه بازی شاگردان منصوریان ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: کاهش تعداد پرسنل در سفارتخانه ایران در کویت اقدام زیبنده ای نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
جمعیت شهر پاریس با احتساب گردشگرانی که در طول سال به آن سفر می کنند با افزایش 704 درصدی همراه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
مهدی قائدی قرارداد سه ساله خود با استقلال را در هیات فوتبال تهران ثبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
تغییرات قیمتی در مرکز مبادلات ارزی با رشد نرخ عمده ارزها و نرخ گذاری 3267 تومانی دلار همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۲    
مجتبی جباری معتقد است که استقلال تیم جوانی است که برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۵    
وقتی به آقای لاریجانی گفتم به من پیشنهاد وزارت کشور شده، ایشان اصلا باور نمی کرد و گفت اگر این پیشنهاد جدی است حتما قبول کن و ما هم به شما کمک می کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۵    
زن میانسال که کودک سه ساله را ربوده بود،شب گذشته کودک 3 ساله را تحویل کلانتری 128 تهران نو داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۸    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت در چهار سال گذشته کمک های موثری در حوزه دفاعی و به ویژه به سپاه داشته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۷    
بین بازیکنان پرسپولیس اختلافاتی رخ داده است که می تواند این تیم را با چالش جدی مواجه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۷    
شماری از مشهورترین مجریان زن بی بی سی، از این رسانه خواسته اند که هر چه سریع تر به ماجرای تبعیض در دستمزد مردان و زنان رسیدگی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۷    
بررسی جزییات نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 نشان می دهد یک پنجم از واحدهای مسکونی ایران بین 50 تا 75 متر مربع مساحت دارند. سهم واحدهای مسکونی بالاتر از 500 متر مربع تنها 32 هزار 896 واحد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۷    
مجتبی جباری با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد دو ساله اش با استقلال را ثبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۰    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که روسیه، ایران و کره شمالی چالش های پیش روی آمریکا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۰    
عضومجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سرانجام تخلفات شهرداری های مناطق آشکار خواهد شد، تخلفاتی که قالیباف نیز شخصا از آن می نالید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۰    
بخش مرکزی کمپین تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخاب مجدد در انتخابات 29 اردیبهشت، بر پاسخ دهی به مطالبات رای دهندگان زن متمرکز شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدباقر قالیباف به این نتیجه رسیده که اصولگرایان باید به سمتی دیگر بروند و با منفک کردن خود از سایر بخش های اصولگرایی و حرکت به سمت جدید نشان می دهد که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
امروز پذیرفتنی است که جریان اصولگرایی نیازمند هوای تازه است!جریانی که نیازمندرجوعی عمیق به ارا وافکاراجتماعی ومدیریتی وتشکیلاتی بزرگانی همچون حضرت امام ،مقام معظم رهبری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
روزنامه شهروند با محسن هاشمی رفسنجانی عضو شورای پنجم شهر تهران گفت وگو کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
توییتر فارسی در دو یا حتی سه روز گذشته نشان داد قرار نیست همیشه در را روی یک پاشنه بچرخاند و از میان دو جناح سیاسی عمده کشور دست به دامن یکی پاچه دیگری را رها نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
حضور پرتعداد بازیکنان شمالی و جنوبی در رختکن تیم منصوریان را تبدیل به تیمی برای همه قومیت های ایران کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
روزنامه جمهوری اسلامی از پاسخ ناطق نوری در باره تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد خبر داد.
  • ۱