جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۰:۱۶Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 5 مرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 مرداد 1396 نامه نیوز 2 مرداد 1396 نامه نیوز 3 مرداد 1396 نامه نیوز 4 مرداد 1396 نامه نیوز 5 مرداد 1396 نامه نیوز 6 مرداد 1396 نامه نیوز 7 مرداد 1396 نامه نیوز 8 مرداد 1396 نامه نیوز 9 مرداد 1396 نامه نیوز 10 مرداد 1396 نامه نیوز 11 مرداد 1396 نامه نیوز 12 مرداد 1396 نامه نیوز 13 مرداد 1396 نامه نیوز 14 مرداد 1396 نامه نیوز 15 مرداد 1396 نامه نیوز 16 مرداد 1396 نامه نیوز 17 مرداد 1396 نامه نیوز 18 مرداد 1396 نامه نیوز 19 مرداد 1396 نامه نیوز 20 مرداد 1396 نامه نیوز 21 مرداد 1396 نامه نیوز 22 مرداد 1396 نامه نیوز 23 مرداد 1396 نامه نیوز 24 مرداد 1396 نامه نیوز 25 مرداد 1396 نامه نیوز 26 مرداد 1396 نامه نیوز 27 مرداد 1396 نامه نیوز 28 مرداد 1396 نامه نیوز 29 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مرداد 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۶    
ترس، بلای جان زندگی بشر است.آنچنان که اغلب ما حتی از شنیدن نام بیماری می ترسیم و مدام در واهمه ابتلا به این بیماری یا آن بیماری هستیم، بدون آن که به خاطر بسپاریم،
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۰    
محرومیت سه بازیکن جوان استقلال آنقدر برای سرمربی آبی ها گران تمام شد که در نشست خبری پس از بازی حسابی از خجالت مسوولان فدراسیون درآمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۵    
انتشار تصاویر اعدام آنهم از منطقه دیالی عراق نشان می دهد که داعش وارد فاز زندگی پنهان خود در عراق شده است که باید منتظر حوادث غیر قابل پیش بینی در عراق باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۵:۴۹    
او اخیرا بعد از ماه ها خانه نشینی برای فصل بعد با نفت تهران توافق کرده. کسی هم که سر پا با او جشن گرفته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۷    
رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اعلام اینکه نان از سال 93 تاکنون گران نشده گفت: باتوجه به افزایش هزینه های جاری و ثبات نرخ نان طی سه ساله اخیر تغییر قیمت این کالای اساسی ضروری به نظر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۱    
جامعه ما دچار بیماری است. اینکه کشف حجاب یک نفر موردتوجه مردم و افکار عمومی قرار گیرد این خیلی نشانه خوبی نیست. یکی از مهم ترین مسائل حفظ حریم خصوصی و زندگی افراد است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۲    
یک عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رییس جمهور گفت: سپاه پشتوانه عزت و امنیت کشور است. دولت نمی تواند خودش را از این پشتوانه سنگین ملی بی نیاز ببیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۶    
تیم فوتبال پرسپولیس توانست از اولین دیدارش در لیگ هفدهم به سه امتیاز خانگی دست یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۰:۲۷    
فرمانده مرزبانی ناجا در پاسخ به سئوالی درباره پیگیری وضعیت سرباز ربوده شده ایرانی گفت: در سفری که به پاکستان داشتیم من از نخست وزیر پاکستان این موضوع را مطالبه کردم و او هم دستور داد که این موضوع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۷    
پروانه مافی نماینده مردم تهران گفت: اگر واقعا حسن روحانی از جریان اصولگرا فردی را می شناسد که به شعارها و وعده هایی که او پیش از انتخابات به مردم داده است، پایبند باشد و در آین مسیر گام بردارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برای عاملان فوت بنیتا پرونده قتل عمد تشکیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۹    
مسئولان سازمان ملل اعلام کردند که 80 درصد کودکان یمن به دلیل جنگ، بیماری و گرسنگی به کمک های بشردوستانه فوری نیازمندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش سه برابری پرداخت وام توسط این نهاد نسبت به سال گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه اظهارات بقایی در چارچوب همان مبارزات علیه برخورد دستگاه قضا با فساد است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۸    
نشست مطبوعاتی هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز برای معرفی فیلم های حاضر در بخش های اصلی این رویداد سینمایی دقایقی پیش برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لیست هایی که در فضای مجازی و مطبوعات منتشر می شود گمانه زنی و کارهای ژورنالیستی است، باید همه کمک کنیم آقای روحانی در فضای آرامی به بررسی اعضای کابینه بپردازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۰    
برخی منابع آگاه به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کردند دولت آمریکا که برجام را یک توافق بد می داند، در صدد بازرسی از سایت های نظامی ایران می باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۲    
روز پنجشنبه 5 مرداد ماه و درحاشیه دومین روز برگزاری همایش ملی و بین المللی روز ملی اردبیل از کتاب نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلام و ایران به زبان ترکی استانبولی رونمایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۲    
به دنبال عدم تغییر نرخ بهره بانکی در آمریکا، دلار آمریکا به کمترین سطح خود در بیش از یکسال اخیر رسید؛ در حالیکه شاخص بورس آسیا بیشترین روند افزایشی از سال 2007 میلادی به بعد را تجربه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۶    
دستورات امام راحل(س) در مراحل مختلف نشانگر جایگاه رفیع دستگاه قضائی و قضات در اسلام و رسالت خطیر این دستگاه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۷    
بر اساس اطلاعات بانک مرکزی ایران تورم 12 ماهه منتهی به تیرماه سال جاری نسبت به 12 ماهه منتهی به تیرماه سال 1395 معادل 10.3 درصد شده است و تورم نقطه ای تیرماه نیز معادل 9.9 درصد بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۵    
متهمان پرونده مرگ بنیتا به اتهام قتل عمد تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آنجا که پای منافع ملی نظام در میان باشد تمام مردم ایران اسلامی برای حفظ آن باهم متحد هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۸    
نماینده مردم تهران از ممانعت برای ملاقات با حجت الاسلام مهدی کروبی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۶    
صاحب خودرو از خانه بیرون آمد و وقتی دید ما قصد سرقت ماشینش را داریم خودش را روی کاپوت انداخت تا جلوی سرقت را بگیرد اما با حرکات مارپیچ موفق شدم او را از روی ماشین به زمین پرتاب کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۶    
محال است راست، چپ شود؛ چراکه چپ بودن ملزومات تئوریکی دارد که اصولگرایان از آن بی بهره بوده اند. اهالی این جناح درواقع چپ نما هستند و تنها تعریفشان از مفهوم عدالت، صدقه دادن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۶    
دفتر پادشاهی اردن تاکید کرد، آنچه که درخصوص کشتار شهروندان اردنی در سفارت اسرائیل رخ داده جنایت بوده و دولت اردن طبق قوانین بین المللی و به منظور تحقق عدالت آن را پیگیری خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۶    
تلویزیون فاکس نیوز آمریکا در گزارشی به بررسی واکنش های جهانی به تصویب طرح تحریم های مشترک ایران، روسیه و کره شمالی در مجلس نمایندگان آمریکا پرداخت و گفت: این تحریم ها با محکومیت گسترده بین المللی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تحریم های جدید آمریکا نگران حوزه سلامت نیستیم چرا که بعید است در این حوزه با مشکلاتی روبرو شدیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
رییس شورای عالی سیاست گذاری تاکید کرد: اینکه بگوییم شورا باعث تضعیف احزاب شده درست نیست نمونه آن حزب نداست که حقیقتا خیلی خود از دو دوره شورای عالی استفاده کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
با ادامه یافتن منازعات میان شهردار لندن و رئیس جمهور آمریکا، صادق خان از ترامپ به دلیل آنکه رفتارهایش مانند یک پسربچه 12 ساله است، به شدت انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۱    
دقایقی پس از آغاز کنگره حزب ندا با رای گیری اعضاء هیأت رئیسه کنگره مشخص شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۵    
روابط دختر و پسر بعنوان یک منکر،عادی شده است. با وجودی که قرآن این بحث را مطرح کرده اما صداوسیما با تمام ابزاری که دارد آنرا گسترش و تشویق می کند!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۶    
آنجلینا جولی یکسال پس از جدایی خبرساز از برد پیت، درباره این تجربه و البته ابتلا به فلج بل لب به سخن گشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۶    
نوجوان 17 ساله ای که به طور مجردی و در یک تور خانوادگی از آبادان به مشهد سفر کرده بود، دوست و همکلاسی خود را در یک منزل استیجاری غیرمجاز به قتل رساند اما دقایقی بعد با هوشیاری دو شهروند وظیفه شناس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۶    
معاون عمرانی فرماندار دزفول از کشف جسد یکی از سه گردشگر مفقود حادثه دز در منطقه چال کندی دزفول خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۲    
اعتصاب آنها شامل تعطیلی موسسه ها، عدم خروج خانواده ها از منازل، بستن خیابان ها یا عدم تردد در آنها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۲    
جسد یکی از سه مفقود حادثه چال کندی دزفول امروز پنجشنبه پیدا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۲    
درگیری بر سر خرید میوه مرگ یک مرد 30 ساله را در بروجرد رقم زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: جلساتی را با روحانی داشته ایم و باز هم با روحانی ارتباط خواهیم داشت تا کابینه مورد نظر وی شکل بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۶    
رئیس فراکسیون امید مجلس از رایزنی با رئیس جمهور برای انتخاب کابینه دوازدهم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۶    
فرمانده یگان نیروی دریایی آمریکا که در اقیانوس آرام مستقر است، هشدار داد که اگر رئیس جمهور کشور فرمان دهد، هفته آینده به چین حمله هسته ای می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۰    
سهم خواهی از کابینه دوازدهم موضوعی است که همچنان دستمایه بحث و تحلیل در روزنامه های امروز با گرایش های سیاسی مختلف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۷    
تصویب تحریم های جدید علیه ایران روسیه و کره شمالی در مجلس نمایندگان ایران در حالی صورت گرفت که اجتماع بین المللی در رد و محکومیت آن دیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید ادب سیاسی را در عرصه توافق های بین المللی یاد بگیرد و به آن احترام بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۵    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان تحریم های جدیدی را بر ما تحمیل می کنند و می خواهند به جنگ با رهبری بیایند، گفت: چون نمی توانند با رهبری مقابله کنند، اسم سپاه را می برند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۱    
در حاشیه آزادشدن حمید بقایی، روزنامه شرق با انتشار گزارشی این کاریکاتور را در صفحه اول خود کار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۲    
"این روزها در رسانه ها و محافل مقابل اصلاحات، کلید واژه سهم خواهی از کابینه، رونق زیادی دارد! در دیدار اخیر تعدادی از اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور تأکید شد اصلاح طلبان در هر موقعیتی که قرار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۵    
روزنامه عربستانی عکاظ به نقل از یک منبع عالی رتبه در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نوشت: لیست جدید تروریستی منتشر خواهد شد که قطر را خواهد لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۵    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با اشاره به ویژگی های انتخابات 96، گفت: انتخابات 96 نظام اسلامی ایران را در برابر بی ثباتی خاورمیانه بیمه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به گزارش ها در خصوص کناره گیری از سمت خود، گفته است تا زمانی که رئیس جمهوری اجازه دهد در این سمت باقی خواهد ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۵    
باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که از جمله تهیه کنندگان طرح اولیه تحریم های ایران و روسیه بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۵    
کیهان در واکنش به تحریم سپاه از سوی امریکا: در منطقه 50هزار نیرو و دههاپایگاه دارید؛منتظر پاسخ باشید
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۵    
بنیامین نتانیاهو با متهم کردن شبکه خبری الجزیره به ترویج خشونت و اغتشاش در بیت المقدس، گفت است برای تعطیلی دفتر این رسانه در اسرائیل وارد عمل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۲    
اگر مقصود آقای قالیباف از نواصولگرایی تغییر در اصول باشد، مطلقا آن را قبول ندارم اما اگر منظورشان تحول در سلیقه ها و روش ها باشد این یک نیاز دایمی است که هر جریان سیاسی به آن محتاج است.