پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۷:۱۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 مرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 مرداد 1396 نامه نیوز 2 مرداد 1396 نامه نیوز 3 مرداد 1396 نامه نیوز 4 مرداد 1396 نامه نیوز 5 مرداد 1396 نامه نیوز 6 مرداد 1396 نامه نیوز 7 مرداد 1396 نامه نیوز 8 مرداد 1396 نامه نیوز 9 مرداد 1396 نامه نیوز 10 مرداد 1396 نامه نیوز 11 مرداد 1396 نامه نیوز 12 مرداد 1396 نامه نیوز 13 مرداد 1396 نامه نیوز 14 مرداد 1396 نامه نیوز 15 مرداد 1396 نامه نیوز 16 مرداد 1396 نامه نیوز 17 مرداد 1396 نامه نیوز 18 مرداد 1396 نامه نیوز 19 مرداد 1396 نامه نیوز 20 مرداد 1396 نامه نیوز 21 مرداد 1396 نامه نیوز 22 مرداد 1396 نامه نیوز 23 مرداد 1396 نامه نیوز 24 مرداد 1396 نامه نیوز 25 مرداد 1396 نامه نیوز 26 مرداد 1396 نامه نیوز 27 مرداد 1396 نامه نیوز 28 مرداد 1396 نامه نیوز 29 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مرداد 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۴    
گلیسیرین یک ترکیب ارگانیک و مفید برای پوست است که می تواند جایگزین لوزام آرایشی شیمیایی باشد. حالا که می دانید گلیسرین برای بدن تان مفید است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۰    
اسامی 60 پایگاه مشاوره انتخاب رشته مجاز آزمون سراسری در شهر تهران به منظور دسترسی آسان داوطلبان در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار داده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۰    
دو دانشمند در اقدامی جالب، با استفاده از چاپگر سه بعدی یک سنگ کلیه تهیه و آن را برای آزمایشی علمی به دنیای والت دیسنی بردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: معتقدیم تنها راه حل اختلافات در شبه جزیره کره، مذاکره و گفت وگوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل کارون خرمشهر به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۷    
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تا ساعت 24 امشب می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۷    
طب امروزی تأکید به خوردن فراوان شیر دارد مخصوصاً در افراد پیر با پوکی استخوان و آرتروز، از طرفی افراد مسن عمدتاً از سردی مفاصل و سایر اعضا رنج می برند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۲    
ماجرای پرونده 40 میلیاردی سازمان نظام مهندسی، به صدور قرار وثیقه دو میلیاردی برای رئیس و معاونان شعب بانک شهر رسید. البته ماجرا هنوز هم ختم به خیر نشده و زوایای دیگری از تخلفات رونمایی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۷:۳۷    
یوهان آبل (JOHANN ABELE ) پزشک و محقق آلمان می گوید: مطالعات ما نشان می دهد که در آلمان می توان 75 درصد بیماریها را با شیوه های درمان طبیعی از جمله حجامت درمان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۷:۳۷    
درست یک روز مانده به افتتاح خط هشت متروی تهران که به نام مترو فرودگاه امام خمینی (ره) شناخته می شود، دادگستری کل استان تهران نامه ای به فرمانده پلیس آزادراه تهران- قم و فرمانده فرودگاه امام خمینی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۵:۱۲    
کارشناس و تحلیلگر شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینکه باید تعریف درستی از این شبکه ها داشته باشیم، گفت: در زمان حاضر 82.6 درصد از کاربران تلگرام در ایران زندگی می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۱:۵۳    
ارتش سوریه موفق شد 5 نقطه مرتفع را در شرق روستای منوّخ آزاد کند و کنترل ارتفاعات تل ابو قل، ضهور رجم القن و الملح را به دست گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۱:۲۵    
یک مقام مسئول در جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که طرح پیشنهادی مصر را امروز درباره تحقق آشتی حماس با جنبش فتح دریافت و به آن پاسخ مثبت دادیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۱:۲۵    
بخشدار مرکزی چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: نصیر بلف هوت یکی از اعضای منتخب دوره پنجم شورای اسلامی روستای کمب چابهار و یک نفر همراهش با ضرب گلوله افراد ناشناس امروز /یکشنبه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۴    
رییس جمهور با اشاره به حجم 30 میلیارد دلاری مبادلات اقتصادی ایران و چین اظهار داشت: این حجم مبادلات نسبت به ظرفیت های موجود همکاری در دو کشور بسیار کم است و امیدوارم شاهد تحولات بزرگی در روابط ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۶    
حمید محمدی با اشاره به روند عادی صدور ویزای حج برای ایرانی ها، گفت: تا کنون نزدیک به 62 هزار ویزا برای زائران ایرانی صادر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس سنای اسپانیا گفت: پس از اجرای برجام شرایط مناسب تری برای ارتقاء روابط اقتصادی ایران و کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا ایجاد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در دیدار معاون رئیس جمهوری کوبا با بیان اینکه روابط تهران و هاوانا پس از انقلاب اسلامی روابطی عمیق و رو به رشد بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۳    
دادستان نظامی استان تهران ضمن تشریح حادثه تیراندازی کهریزک، از آخرین اقدامات قضایی مرتبط با این حادثه و جان باختن ضاربِ خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۸    
رییس جمهوری با بیان اینکه بعد از رفع تحریم ها فضای بسیار مناسبی برای توسعه روابط ایران با سایر کشورهای جهان از جمله غنا بوجود آمده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۸    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی با اشاره به حضورش در مراسم تحلیف حسن روحانی نوشت: در این سفر در جهت تضمین اجرای کامل توافق هسته ای اقدام کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۵    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره قطعی صدا در پخش مراسم تحلیف با انتقاد از مصاحبه رئیس مرکز تولید فنی سیما، اعلام کرد: اشکال صدا در مراسم تحلیف مربوط به سیستم صوتی مجلس شورای اسلامی نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۵    
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با برتری در فینال مقابل کشتی گیر ارمنستانی به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۷    
مهاجم بارسلونا بهترین بازیکن تاریخ لالیگا لقب گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل کارون خرمشهر به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس قوه قضاییه، ریشه افراطی گری و تروریسم در منطقه را ترویج تفکر وهابیت و سلفی گری دانست و گفت: ما نسبت به این موضوع احساس خطر می کنیم و باید تلاش کنیم که کشورهایی نظیر ایران و پاکستان با سابقه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۷    
تیم تروریستی ضد انقلاب که با هدف خرابکاری و اقدامات تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی آذربایجان غربی منهدم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گسترده ایران و کامرون برای گسترش همکاری ها گفت: بعد از توافق هسته ای زمینه های مثبتی برای فعالیت اقتصادی ایجاد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۷    
وزیر خارجه کشورمان در دیدار وزیر فرهنگ و ارتباطات سنگال از آمادگی ایران برای گسترش همکاری ها با این کشور به ویژه در زمینه سدسازی و داروسازی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۲    
تیم تروریستی ضد انقلاب که با هدف خرابکاری و اقدامات تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند ، توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی آذربایجان غربی منهدم شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گرفتن عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی را حقارت آمیز خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در نشست صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که احتمالاً در جلسه فردای کمیسیون کار رسیدگی به این طرح به اتمام می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۹    
عبدالله نوری به عیادت حجت الاسلام مهدی کروبی در یکی از بیمارستان های تهران رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۴    
متخصصان علوم دندانپزشکی معتقدند پلی فنول های موجود در چای سبز ماده بهتری برای حفاظت از دندان های حساس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۹    
در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران 4 تن از سربازان کشته و 8 تن دیگر مجروح شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۹    
رییس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت که وزیر کشور در جلسه این فراکسیون وعده داد در صورتی که برای بار دوم به عنوان وزیر کشور رای اعتماد بگیرد، شورای مشورتی اقوام و مذاهب را در این وزارت خانه تشکیل دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۱    
فرزند مهدی کروبی خبر از عمل موفقیت آمیز قلب پدرش داد و گفت: با دستگاهی که امروز گذاشتند ان شاء الله مشکل قلب ایشان حل شود. اما پزشکان در مورد مرخص شدن پدرم از بیمارستان هنوز چیزی نگفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۱    
رئیس مرکز انتظام ناجا با اشاره به اصلاح آیین نامه موسسات حفاظتی و مراقبتی از تعیین تکلیف مسئله مجوز حمل سلاح خبر داد و گفت: سه گروه "بسیجیانی که زیر نظر سپاه آموزش دقیق و کامل دیده اند" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۲    
بانک مرکزی چاپ و انتشار هرگونه برگه تبلیغاتی را که تداعی کننده طرح واقعی اسکناس و چک پول رایج کشور باشد، ممنوع اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس اداره مدیریت پسماند مرکز سلامت محیط و کار و وزارت بهداشت گفت: 287 بیمارستان در کشور از نظر پسماند مشروط شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس شورای کهریزک خبر داد: 4 نفر در حادثه امروز کهریزک کشته و 12 نفر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس جمهور مولداوی امروز (یکشنبه) با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۴    
عضو منتخب شورای شهر پنجم از قرعه کشی فی مابین 5 کاندیدای شهرداری تهران برای ارائه برنامه هایشان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۴    
روزنامه ایندیپندنت با اشاره به حضور تعداد قابل توجه مقامات خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی نوشت: حضور مقامات بلند پایه بسیاری از کشورها در تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصمیمات این فراکسیون درباره نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در این فراکسیون را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۰    
غلامحسین الهام به برخی اظهارات مربوط به مخدوش بودن جلسه تحلیف واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۰    
واحدمرکزی خبر نوشت: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز یکشنبه گفت معتقد است همکاران آمریکایی وی آماده اند به رغم تنش های دوجانبه و تحمیل تحریم های جدید از طرف آمریکا علیه روسیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۷    
رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در درون کشور متوقف نمانده، بلکه از مرزها گذر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۵۱    
یک سرباز در منطقه کهریزک تهران به روی هم خدمتی های خود آتش گشوده و تعداد زیادی را زخمی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۷    
فریدون اصفهانیان از اینکه در دو هفته لیگ برتر تنها در یک بازی اشتباه تأثیرگذار در نتیجه رخ داده، خوشحال بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۵    
ناصرابراهیمی گفت: با توجه به شناختی که از طارمی دارم معتقدم او الان شرایط روحی خوبی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۲    
محمد پنجعلی گفت: با بازگشت سید جلال و شکل گیری زوج او و شجاع خلیل زاده پرسپولیس قدرتمندتر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۷    
نمایندگان مجلس عصاره فضایل ملت هستند دیگر!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۷    
عکس های سلفی برخی نمایندگان با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه مراسم تحلیف موجی از انتقادات و اعتراضات مردم و شخصیت های سیاسی به این عده و کلیت مجلس را در فضای مجازی به همراه داشت که این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۲    
با گذشت 2 هفته از شروع لیگ، استقلال علی منصوریان بدون گل زده تنها یک امتیاز کسب کرده است و همین امر موجب شده که زمزمه های انتقاد آمیز علیه این سرمربی شنیده شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۷    
رییس جمهور در دیدار پادشاه لسوتو با بیان اینکه توسعه مناسبات دوستانه با کشورهای آفریقایی برای ایران حائز اهمیت است، اظهار امیدواری کرد این سفر آغازی برای توسعه همکاری ها و مناسبات باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۰    
حمید بقایی امروز صبح مجددا در دادسرای عمومی و انقلاب تهران حضور یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۰    
در جلسه مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس اعضای هیات مدیره این باشگاه تعیین شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۱    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص چینش کابینه گفت: تجربه سی ساله نشان داده گاهی اوقات در دقایق پایانی پنج گزینه ای که اطمینان داشتیم انتخاب می شوند در نهایت با پنج نفری که معرفی می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۸    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از مسئولان این تیم خواست مراقب بازیکن جوان آبی پوشان باشد تا مسیر را به اشتباه نرود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کشورهای غربی و آمریکا به جای مبارزه با عناصر تروریستی اقداماتی را در مسیر تثبیت تروریسم و ناامنی انجام می دهند که آثار آن موجب گسترش تروریسم در جهان خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۳    
علت بی خوابی های شبانه شما ممکن است با هورمون ها در ارتباط باشد. خستگی آدرنال، یک مشکل تیروئیدی، یا یک اختلال هورمون متابولیک مانند قند خون بالا می تواند موجبات ناراحتی و خستگی شما را فراهم کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۳    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی از تصویب طرح توزیع مواد مخدر دولتی در این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۴    
اسامی نفرات برگزیده کنکور سراسری سال 96 در گروه های آزمایشی انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان های خارجی اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۶    
محمد عطریانفر و عباس سلیمی نمین برای گفت و گو در خصوص کابینه دوازدهم در تحریریه نامه نیوز حضور پیدا کردند تا در این خصوص به بحث بپردازند .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آنچه آمریکایی ها در رابطه با تحرکات شناورهای ایرانی در خلیج فارس مدعی بودند بیشتر یک مسأله تبلیغاتی و پروپاگاندای رسانه ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق گفته معاون اول رئیس جمهور، لیست کابینه دوازدهم روز سه شنبه به مجلس ارائه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۷    
جابجایی حمید چیت چیان از طبقه دوازدهم ساختمان شیشه ای وزارت نیرو قطعی شده تا بار دیگر حبیب الله بیطرف به صندلی وزارت نیرو تکیه بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۱    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در هفته جاری جلساتی را با وزاری پیشنهادی وزارتخانه هایی که گزینه های آنها برای معرفی به مجلس قطعی شده اند برگزار می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۸    
غلامحسین الهام، از حقوقدانان سابق شورای نگهبان و سخنگوی دولت احمدی نژاد مراسم تحلیف دیروز رئیس جمهور را مخدوش دانست؛ چراکه فقهای شورای نگهبان در مراسم حاضر نبودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۹    
برخلاف تعداد کم سابقه مهمانان خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور در روز گذشته، تعداد غایبان داخلی این مراسم بسیار بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان های تروریستی بلای جان جهان اسلام شده اند، گفت: طرح مسائلی مانند دعوای شیعه و سنی یک امر وارداتی بوده و به متن جامعه اسلامی مرتبط نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اظهارات روحانی در مراسم تحلیف، گفت: امیدواریم در دوره جدید سه قوه بتوانند با همکاری با هم و در راستای اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کردند و همه به کمک دولت بیایند و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۷    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود در واکنش به عکس سلفی نمایندگان با موگرینی نوشت: مشکل سیاسی نیست، فرهنگی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۲    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه پیروزی علیه داعش با وحدت و عزم و اراده دولت و ملت عراق محقق شده، تاکید کرد: این پیروزی متعلق به عراق است و به کسی اجازه نمی دهیم این دستاورد را به نام دیگری بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۲    
رئیس جمهوری ترکیه مجددا تاکید کرد که عملیات های جدید مرزی در سوریه در دستور کار است و همزمان این کشور حضور نظامی خود در امتداد مرز دو کشور را علیه تهدیدهای نیروهای کرد در سوریه افزایش می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۶    
روزنامه "میدل ایست آی" مدعی شد که سفر اخیر مقتدی صدر به عربستان در حال نتیجه دادن است و مقتدی صدر به حامیان خود دستور داده تا تمامی شعارهای ضد عربستانی را از خیابان های عراق بردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۲    
ضمیمه طنز بی قانون امروز هم در واکنش به برخی اظهارنظرات و خبرهای منعکس شده در رسانه ها، منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۲    
رئیس اورژانس گفت: انفجار معدن در شمال کشور یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۷    
مهاجم تیم فوتبال استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ چیزی از خود نشان نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۸    
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: گروه ها و جناح های سیاسی باید به بازسازی، هماهنگی درون مجموعه ای و تقویت خودشان فکر و توجه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۲    
خواص بی نظیر سرکه سیب در علم زیبایی شناخته شده و موثر است اما آیا این سرکه توانایی کاهش وزن را نیز دارد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۷    
قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا بر این عقیده است که نامه اخیر قالیباف و فرمان آتش به اختیار وی اصلا به معنای درگیری و شورش نیست بلکه به معنای خروج از انفعال است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۷    
حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان روز گذشته (شنبه) در حضور جمع کثیری از مقامات و شخصیت های لشکری و کشوری و مقامات خارجی سوگند یاد کرد تا برای یک دوره 4 ساله دیگر سکان دار دولت دوازدهم باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۷    
ملاقات و دیدارهای از پیش برنامه ریزی شده و زمان بندی شده برخی از مهم ترین مقامات خارجی با مقامات ایرانی از جمله رخدادهای مهم حاشیه ای مراسم تحلیف است که به پیشبرد مطلوب سیاست خارجی کشور در دولت جدید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۷    
رئیس جمهور ترکیه نسبت به قریب الوقوع بودن عملیات نظامی جدید در شمال سوریه هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۰۰    
در بین میهمانان مراسم تحلیفِ دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی، کیم یونگ نام که بعضی از رسانه ها از او به عنوان مرد شماره دو کره شمالی یاد کرده اند بیش از بقیه توجه رسانه های خارجی را به خود جلب کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۵:۵۴    
دیروز در همه دیدارهای پشت سر هم حسن روحانی با مهمانان خارجی که برای حضور در مراسم تحلیف او به تهران آمده بودند یک شخصیت جدید هم در دفتری که روحانی برای ملاقات با مهمانان و سران کشورها در نظر گرفته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۵:۵۴    
گمانه زنی های بسیاری در طول دو ماه و چند روز اخیر در مورد تکرار ابتکار حسن روحانی شنیده شده بود و کمتر کسی تصور می کرد که او این بار ابتکارش را تکرار نکند.