جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۵:۵۹Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 23 مرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 مرداد 1396 نامه نیوز 2 مرداد 1396 نامه نیوز 3 مرداد 1396 نامه نیوز 4 مرداد 1396 نامه نیوز 5 مرداد 1396 نامه نیوز 6 مرداد 1396 نامه نیوز 7 مرداد 1396 نامه نیوز 8 مرداد 1396 نامه نیوز 9 مرداد 1396 نامه نیوز 10 مرداد 1396 نامه نیوز 11 مرداد 1396 نامه نیوز 12 مرداد 1396 نامه نیوز 13 مرداد 1396 نامه نیوز 14 مرداد 1396 نامه نیوز 15 مرداد 1396 نامه نیوز 16 مرداد 1396 نامه نیوز 17 مرداد 1396 نامه نیوز 18 مرداد 1396 نامه نیوز 19 مرداد 1396 نامه نیوز 20 مرداد 1396 نامه نیوز 21 مرداد 1396 نامه نیوز 22 مرداد 1396 نامه نیوز 23 مرداد 1396 نامه نیوز 24 مرداد 1396 نامه نیوز 25 مرداد 1396 نامه نیوز 26 مرداد 1396 نامه نیوز 27 مرداد 1396 نامه نیوز 28 مرداد 1396 نامه نیوز 29 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مرداد 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۶    
مطالعه جدید نشان داد نوشیدنی هایی با قند بالا در ترکیب با پروتئین باعث ذخیره سازی چربی اضافی توسط بدن می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۲    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی به تهدیدات دبیرکل حزب الله لبنان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۷    
چندی پیش با انتشار کدهای سیستم عامل هوم پاد و لو رفتن اطلاعاتی در رابطه با آیفون 8، خبرگزاری های خارجی به ویژگی های دوربین آیفون 8 و همچنین شارژ وایرلس آن پرداختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۷    
نگرانی نسبت به آینده دانشگاه آزاد در میان اهل اندیشه و مطلعین از امور فزاینده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۶    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که این سازمان تعدادی از داروها و مکمل های های لاغری غیر مجاز موجود در تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی را رصد و شناسایی کرده است و برای پیشگیری از بروز عوارض ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۹    
در اپلیکیشن تلگرام ویژگی مهمی به نام ورود 2 مرحله ای وجود دارد که به بالا رفتن امنیت کاربر کمک می کند. در این مطلب خواهیم گفت که چگونه می توانید این ویژگی را در گوشی خود فعال کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۲    
وزیر پیشنهادی امور خارجه با اشاره به ایجاد معاونت اقتصادی در بدنه این وزارتخانه گفت: ایجاد این معاونت در راستای افزایش تولید و اشتغال بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۲    
آزمایشات اخیر نشان دادند که روش معمول پخت برنج می تونه بدن رو به خاطر وجود آرسنیک برنج ، در معرض انواع مشکلات سلامتی مثل بیماری های قلبی، دیابت و سرطان قرار بده.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۲    
نازک شدن موها و ریزش مو دو مورد از شایع ترین مشکلاتی هستند که بیشتر مراجعین متخصصان پوست و مو همواره با آن درگیر هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری 45 قمارباز در شیراز خبر داد و گفت: از ابتدای سال این تعداد قمارباز در شیراز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۵    
قهرمان بوکس جهان که برای مسابقات جهانی به سوچی سفر کرده است مورد محبت رئیس جمهور روسیه قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۲:۳۶    
امروز رهبر معظم انقلاب طی حکمی ضمن تغییر در ساختار و ماموریت های مجمع اعضای جدیدی را به عضویت در آن منصوب کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۱    
باشگاه پرسپولیس با توجه به اقداماتی که از روز گذشته آغاز شده بود، موفق شد ظرف زمان کوتاهی ITC ملی پوش عراقی خود را دریافت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه خود در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان از سد قطر گذشت تا تمام حریفان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۴۰    
وزیر اطلاعات با اشاره به توالی آتش سوزی ها در پتروشیمی ها و پالایشگاه ها گفت: هیچگونه شواهد و آثاری حاکی از امنیتی و تروریستی بودن حوادث آتش سوزی به دست نیامد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۰    
رسانه ای چینی ضمن اشاره به افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح چین و هند بابت بحران داکلام به اظهارنظرهای مختلف کارشناسان نظامی دو طرف پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: موضوع محیط زیست اولویت اول دولت دوازدهم محسوب می شود، چرا که بحران محیط زیست یک مساله فانتزی نیست بلکه یک بحران عاجل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۷    
رییس جمهور در پیامی به آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی انتصاب وی از سوی مقام معظم رهبری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۴    
یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله روز دوشنبه خود ضمن انتقاد از رویکردهای دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور امریکا علیه ایران، خواستار همکاری واشنگتن با تهران برای حل و فصل موضوعات منطقه ای شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۴    
کاخ کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه و حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران تلفنی گفت وگو کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۴    
مستند قاضی و مرگ که زندگی نورالله عزیزمحمدی، قاضی پرونده های مهم جنایی را روایت می کند، برای حضور در جشنواره سینما حقیقت درخواست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶    
روزنامه الغد اردن چرخش مواضع آمریکا در خصوص سوریه و انصراف از شرط برکناری اسد و پذیرش آتش بس را ناشی از واقعیت پیشروی های ارتش سوریه و متحدانش در میدان نبرد توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری رسمی سوریه در خبری فوری اعلام کرد که ارتش این کشور در ادامه عملیات های خود علیه تروریست ها در دیر الزور، یک پهپاد متعلق به گروه تروریستی داعش را سرنگون کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۷    
وزیر پیشنهادی دفاع با بیان اینکه اغلب نمایندگان از برنامه هایم حمایت کردند، گفت: متعهد به برقراری امنیت مرزها شدم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۷    
کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که به دلیل ضعف ساختار در اقتصاد جهانی، احتمال از دست رفتن 50 درصد سرمایه بورس بازان وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۱    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام راه اندازی نخستین درمانگاه مرکزی هلال احمر ایران در هتل الزائر مکه مکرمه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۵    
رحمانی فضلی یادآور شد: چندین بار از مجلس رای اعتماد گرفتم و این برای چهارمین بار خواهد بود که این امر رخ می دهد، فرزند مجلس هستم و ان شاءالله نمانیدگان اعتماد خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۷    
خبر افزایش بودجه نظامی برنامه موشکی ایران در مجلس شورای اسلامی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به ویژه رسانه های غربی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۷    
حسین کمالی با رای اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران به عنوان رئیس سال سوم (دوره ششم) این تشکل صنفی سیاسی انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۷    
ایرنا به نقل از دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق نوشت: به هیچ یک از اهداف در برنامه پنج ساله تدوین شده برای توسعه روابط اقتصادی با عراق در بازه زمانی 94- 1389 هدفگذاری شده دست نیافتیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: نظر اکثریت اعضای فراکسیون نسبت به 90 درصد وزرای پیشنهادی مثبت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور خارجه در پیام هایی جداگانه خطاب به حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی و دکتر سید محمد صدر، ریاست و عضویت ایشان را در مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۳    
مشاورعالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون سراسری 96 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 مردادماه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۳    
رئیس قوه قضاییه، شهید محسن حججی را نمونه ای از جوانان تربیت یافته انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این شهادت ها نشانه مهمی برای حکومت های سلطه است تا بدانند که جوانان این مرز و بوم این چنین پای ارزش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۳    
مدافع برزیلی استقلال با وجود بهبود مصدومیت به نیمکت آبی پوشان منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۷    
عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب گفت: در دیداری که بعد از اولین کنگره مجمع زنان اصلاح طلب با سید محمد خاتمی داشتیم ایشان معتقد بود که باب حضور زنان در مدیریت کشور نباید بسته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۷    
ستاره سابق تیم ملی وزنه برداری ایران دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۸    
بازیکنان تیم استقلال در تمرینات روزهای اخیر چندین بار در مورد شادی گل جپاروف با این بازیکن صحبت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۲    
وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت افزایش قدرت خرید مردم با ارائه کارت های اعتباری خرید کالا را یکی از برنامه های مهم دولت دوازدهم دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه اعلام کرد که ولیعهد عربستان رهبری تحرکات کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برای برقرار کردن تماس با عراق را برعهده دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۶    
رهبر انقلاب صبح امروز طی حکمی، آیت الله هاشمی شاهرودی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۶    
روزنامه ساندی تلگراف فاش کرد که نخست وزیر پیشین انگلیس که بعنوان فرستاده کمیته چهار جانبه صلح خاورمیانه کار می کرد به صورت مخفیانه از سوی امارات تامین مالی می شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۷    
هرچه آگاهی مردم نسبت به عوارض یک دارو بیشتر شود، کمتر آن را به صورت خودسرانه مصرف می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، در نامه های جداگانه ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان حفاظت محیط زیست ، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۰    
فرهاد رهبر به خبر انتصاب مخبردزفولی به عنوان رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۰    
وزیر پیشنهادی نفت از موافقت وزارت متبوع خود با واگذاری دانشگاه نفت به وزارت علوم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۵    
وزیر امور خارجه در پیام هایی جداگانه به جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، سالگرد پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه را تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۹    
یکی از پیشکسوتان ورزش کشور در ارزیابی از عملکرد مسعود سلطانی فر در طی 9 ماه حضورش در وزارت ورزش و جوانان، گفت: تنها به این نکته بسنده می کنم که در طی حضور سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۳    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بازنگری در سیاست های قبلی در مجمع تشخیص مصلحت ضرورت دارد، گفت: ان شاءالله با همکاری اعضا کار هدایت مجمع برای آیت الله هاشمی شاهرودی موفقیت آمیز خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۳    
رییس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی حضور یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۳    
دعوای مهرداد میناوند و سرمربی و دروازه بان باشگاه استقلال بالا گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۳    
رهبر انقلاب طی حکمی، صبح امروز اعضای حقیقی و حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام را معرفی کردند که احمد توکلی نماینده سابق مجلس نیز در میان این اعضا بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصادیق رجل سیاسی و مذهبی را در یک جلسه 4 ساعته در شورای نگهبان بررسی کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سلفی گرفتن برخی نمایندگان مجلس با خانم موگرینی حرکت نامناسبی بود که امیدواریم دیگر تکرار نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۸    
مدیر مرکز تجزیه و تحلیل تجارت جهانی اسلحه روسیه خبر روزنامه آلمانی را جعلی خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۵    
معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: ما تمام و کمال تلاش می کنیم تا همه وزرای معرفی شده رای اعتماد مجلس را کسب کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داعش در پایان راه است و برای اینکه نشان دهد هنوز جان دارد، دست به اقدامات جنایت کارانه ای می زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر دشمنان دست به اقدام نظامی بزنند، پاسخ سختی به آنها خواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۶    
قرار بود بازیکنان نفت تهران مبلغی را دریافت کنند اما یک طلبکار این اجازه را نداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۶    
مقتدی صدر قبل از این در سفر به جده عربستان سعودی با شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نیز دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید حججی وزانت ملت ایران را بالا برد، گفت: قیمت و ارزشی که شهید حججی و همرزمانش برای این کشور دارند، با هیچ چیز قابل محاسبه نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۱    
قرارداد بازیکن عراقی پرسپولیس در هیأت فوتبال استان تهران به ثبت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
علی مطهری بر این عقیده است که اراده روحانی در تحقق وعده ها و مطالبات مردم نقش اساسی و مهمی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۰    
رهبر انقلاب در مقدمه حکم امروز خود برای اعضای جدید مجمع تشخیص مصلح نظام، از مرحوم آیت الله هاشمی تشکر ویژه کردند
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۰    
آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام دارای مسئولیت های گوناگونی در انقلاب اسلامی بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
یک متخصص پوست گفت: استفاده از یک ضد آفتاب مناسب میزان تأثیر اشعه ماوراء بنفش را بر روی پوست کاهش می دهد و علاوه بر جلوگیری از آثار دیررس آفتاب مانند سرطان، از آثار زودرس آن مثل آفتاب سوختگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج ساله منصوب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۱    
آنچه امتیاز کشور ما محسوب می شود و در قانون اساسی بر آن تأکید شده این است که پس از آن که مردم نمایندگان را انتخاب، و اکثریت نمایندگان قانونی را تصویب کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۲    
وزیر پیشنهادی دفاع و پشیتبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: در جلسه امروز کمیسیون انرژی، علاوه بر تبیین برنامه های خود، به سوالاتی در رابطه با همکاری های مشترک در حوزه انرژی پاسخ دادم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۲    
رضا کیانیان از مخاطبان سریال شهرزاد درخواست کرد، نقش شاپور را تحلیل کنند و جایزه بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۷    
دکترنوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز از مناطق سیل زده گلستان بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۸    
سرمربی تیم پرسپولیس اخیرا در یک پروژه تبلیغاتی حضور پییدا کرد که سود مالی خوبی برایش داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۸    
وزیر پیشنهادی کشور گفت: 84 اختیار جدید از هیئت دولت برای استانداران گرفته ایم و حدود صد اختیار نیز از دستگاه های اجرایی به استانداران محول شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۲    
قائم مقام فراکسیون موتلفه اسلامی در مجلس گفت: نمی خواهیم در رای اعتماد مجلس به کابینه یک حکم حزبی به نمایندگان مجلس دهیم بلکه به نمایندگان می گوییم به وظیفه خود عمل کرده و تا جایی که می توانند در رای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۲    
معاونت حقوقی باشگاه استقلال 5 ماه است که در این باشگاه حاضر نشده است
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا 72 ساعت آینده احتمال وقوع سیل به علت بارش شدید باران در ارتفاعات 5 استان وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۷    
نماینده اصلاح طلب مجلس در حمایت از وزیر جوان پیشنهادی ارتباطات یادداشت کوتاهی منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۲    
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای پیرو خط امام تاکید کرد: اجازه نمی دهیم که جریان اصولگرا میان آقای روحانی و اصلاح طلبان اختلاف ایجاد کرده، تفرقه بیاندازد و فاصله ایجاد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۲    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز به ایران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت روحانی با در دستور کار قرار دادن طرح تحول سلامت توانست حوزه نظام سلامت را ارتقا بخشیده و حقیقتا به داد مردم و اقشار کم درآمد جامعه برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۸    
وزیر دادگستری با اشاره به اقدامات خود در دوران وزارت خود در دولت یازدهم، اظهار کرد: تلاش کردم که به عنوان رابط دولت و قوه قضائیه فضا را تلطیف و ذهنیت ها را مثبت کنم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۲    
تصویری از یک روحانی درحال تشویق در ورزشگاه آزادی در چند روز اخیر واکنش های زیادی را در پی داشته که البته اکثرا مثبت بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی کشور نیازی به تئوریستی اقتصادی نداریم، شرط حمایت از کرباسیان برای حضور در وزارت اقتصاد را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۷    
ایرج مسجدی گفت: عراقی ها علاقه مند هستند که روابط ایران و عربستان سعودی بهبود پیدا کند و این را به صورت آشکارو علنی بیان می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۷    
سایت انگلیسی لیبرتی فایتزر مدعی شده است که ولیعهد عربستان قصد دارد عادل الجبیر را از سمت وزیر خارجه برکنار و برادر خود "خادلد بن سلمان" را به جایش بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۷    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی از تغیرات مهم در ساختار این جبهه برای جوان گیری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۸    
وزیر بهداشت می گوید در آخرین لحظات معرفی کابینه اتفاقاتی افتاده که نتیجه اش ادامه کار او در دولت دوازدهم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۲    
اعتماد به نقل از بیژن زنگنه وزیر نفت نوشت: من آقای روحانی را تحت هیچ شرایطی تنها نمی گذارم. همیشه در کنارش هستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۲    
اجانب همواره در حال توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده اند اما خداوند متعال نقشه های آنان را نقش بر آب کرده است. در مقطع فعلی نیز جولان لیبرال ها با شعارهای لیبرالی یکی از توطئه های بیگانگان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
استاندار تهران با بیان این که نسبت به انتخاب زنان در وزارتخانه ها نگاه سخت گیرانه ای وجود دارد گفت: رئیس جمهور با انتخاب زنان در کابینه، اعتقاد خود را به استفاده توانمندی های آن ها عملی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶    
8 مرداد سال 91 گزارش قتل زنی تنها در جنوب تهران به پلیس گزارش شد. با حضور بازپرس کشیک قتل و آغاز تحقیقات مشخص شد این زن در آپارتمانش خفه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۰    
در طول تاریخ وزارت بهداشت این میزان حاشیه و حمله به وزارت بهداشت و شخص وزیر سابقه نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۲    
قائم مقام حزب اعتماد ملی می گوید کابینه پیشنهادی دوازدهم جوان تر شده و بعید است کسی از این کابینه در مجلس رای اعتماد نگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۶    
دکتر حسن روحانی ترکیب پیشنهادی خود برای کابینه دوازدهم را برای کسب رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۶    
نایب رئیس فراکسیون امید در مجلس نوشت:معرفی گزینه های پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های دولت دوازدهم و حضور وزرا در مجلس، مباحث زیادی را در فضای سیاسی و رسانه ای ایجاد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۹    
مسافر پرواز فلای دبی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مرگ نجات یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۹    
در حال حاضر سکوت قابل تأملی در اردوگاه اصولگرایان حاکم شده است. از این سکوت تفاسیر مختلفی ارائه شده و می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۵    
عصر شنبه 21 مرداد امسال، پسر جوانی وارد کلانتری 113 بازار شد و به سمت اتاق افسر نگهبان رفت و به مأمورکلانتری که پشت میز نشسته بود گفت: من دوستم را کشته ام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۵    
شامگاه بیست و پنجم مرداد سال 89 در پی مرگ سوگند کوچولو در بیمارستان نظرآباد، مادر داغدار دخترک با مراجعه به پلیس و تسلیم شکایتی، شوهردومش را عامل قتل دخترش معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۲    
کبدهای چرب از امراضی است که بیشتر افراد به خصوص آقایان به آن مبتلا هستند زمانی که متوجه این بیماری می شوید با یک تغذیه مناسب می توانید آن را تا حدی درمان کنید
  • ۱