جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۰:۴۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 اسفند 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 1 اسفند 1396 نامه نیوز 2 اسفند 1396 نامه نیوز 3 اسفند 1396 نامه نیوز 4 اسفند 1396 نامه نیوز 5 اسفند 1396 نامه نیوز 6 اسفند 1396 نامه نیوز 7 اسفند 1396 نامه نیوز 8 اسفند 1396 نامه نیوز 9 اسفند 1396 نامه نیوز 10 اسفند 1396 نامه نیوز 11 اسفند 1396 نامه نیوز 12 اسفند 1396 نامه نیوز 13 اسفند 1396 نامه نیوز 14 اسفند 1396 نامه نیوز 15 اسفند 1396 نامه نیوز 16 اسفند 1396 نامه نیوز 17 اسفند 1396 نامه نیوز 18 اسفند 1396 نامه نیوز 19 اسفند 1396 نامه نیوز 20 اسفند 1396 نامه نیوز 21 اسفند 1396 نامه نیوز 22 اسفند 1396 نامه نیوز 23 اسفند 1396 نامه نیوز 24 اسفند 1396 نامه نیوز 25 اسفند 1396 نامه نیوز 26 اسفند 1396 نامه نیوز 27 اسفند 1396 نامه نیوز 28 اسفند 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۳    
یک مطالعه که در مجله کالج قلب و عروق آمریکا منتشر شد، نشان می دهد که شما بیشتر از آنچه فکر می کنید، می توانید بر سلامت قلبتان کنترل داشته باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر جهاد کشاورزی توانست با جلب اعتماد نظر نمایندگان مجلس در سمت خود باقی بماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:عربده دشمنان نه از روی قدرت بلکه از سر ضعف است، گفتمان انقلاب در منطقه و جهان حاکم بوده و با تفکر و منطق، پرچم اسلام را بر کره زمین برافراشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
تیم الوصل امارات از لحاظ آماری برتر از پرسپولیس در رویارویی لیگ قهرمانان آسیا بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
امیدرضا روانخواه بازیکن اسبق استقلال گفت:امیدوارم سال 97 اتفاقات بد 96 تکرار نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
زمان زیادی تا پایان فصل فوتبالی استقلال باقی نمانده است. در چشم به هم زدنی اردیبهشت از راه می رسد و استقلال به کار خود در لیگ و جام حذفی و موقتاً آسیا پایان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
بسیاری از علائم سرطان در مردان ممکن است با بیماری ها و مشکلات جسمی دیگر اشتباه گرفته شود. در عین حال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۸    
یک تیونر آلمانی، خودروی اسپرت و مشهور مرسدس بنز AMG GT R را با قدرت 769 اسب بخار و توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در 2.9 ثانیه، عرضه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
تغییرات در ظاهر، بافت و ضخامت موها می تواند نشانه ای از مشکلات نهفته پزشکی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۸    
در سال 1942 میلادی متوسط ساعت خواب هشت ساعت بود، اما هم اکنون این میزان به 6.8 ساعت در هر شب رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۵    
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درباره افزایش نرخ اظهار داشت: هر واحد بر اساس کیفیت خدمات و مواد مصرفی نرخ های پیشنهادی خود را به اتحادیه ارائه می دهد و برای هر واحد، نرخ های پیشنهادی کارشناسی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۳    
درست است که همه ما گاهی نیاز به خلوت کردن با خودمان داریم اما اگر مرتب به تمام دعوت ها پاسخ منفی می دهید، کار اشتباهی می کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۳    
پیاز می تواند یکی از بدترین محرک ها برای افراد مبتلا به ریفلاکس معده یا همان ترش کردن شدید باشد. سیر هم دقیقا چنین وضعیتی دارد، اما در افراد کمتری مشکل ساز می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۴    
پزشک اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی در جمع خبرنگاران گفت: در صورت سوختگی بهتر است موضع سوختگی زیر شیر آب قرار گیرد و در حد امکان با کرم ها چرب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از مصدوم شدن سه نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت: اولین مصدوم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۹    
گیاه رازیانه دارای فیبر فراوانی است و نیاز روزانه بدن به فیبر را تامین می کند.این گیاه خواص درمانی بی شماری به خصوص برای زنان دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۹    
یک مقام صنعتی گفت: کره ای ها برای 6 میلیارد دلار فاینانس پروژه های ایرانی 2 سال است بازی درآورده اند و این کار هنوز انجام نشده است؛ این در حالی است که سالانه 6 میلیارد دلار صادرات کالا به ایران دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۳    
روزنامه جوان نوشت: نمایش استیضاح با درگیر کردن چند روزه دولت و مجلس با نتیجه هیچ به پایان رسید. این سومین بار است که آخوندی استیضاح می شود و رای می آورد و با اقتدار بر ریل اولیه سوار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۰    
معاون پذیرش و ناشران فرابورس ایران گفت: فهرست 21 شرکت آماده واگذاری بنیاد تعاون ناجا به به فرابورس ایران تحویل داده شد تا پس از بازاریابی و مذاکره با مشتریان احتمالی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۴    
هوس های ناسالم غذایی در بیشتر موارد، هشدارهایی در مورد کمبود برخی مواد مغذی در بدن هستند اما احتمال این که هشداری برای ابتلا به یک مشکل جدی تر سلامت باشند نی مطرح است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۸    
برخی از عادت های روزانه در طول زندگی ما، تقریبا نهادینه شده اند و حتی مضراتشان هم به چشم نمی آید. اما واقعیت این است که این عادات غلط می توانند نابودی کلیه هایمان را هدف قرار دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۸    
محققان چینی صفحه های خورشیدی ابداع کرده اند که می توانند از برخورد قطره های باران برق تولید کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۵    
به رسم چندین ساله ماهی قرمز بر سر سفره هفت سین ایرانیان وجود دارد. اما حواستان باشد که کودکانتان نزدیک ماهی قرمز نشوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۹    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور از آغاز توزیع 60 هزار تن سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا در 31 استان کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۰    
به دنبال انتشار مجدد موضوع ادغام بانک مهر اقتصاد با سایر بانکها و به جهت تنویر افکار عمومی، سهامداران و مشتریان محترم بانک موارد ذیل را به اطلاع می رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۵    
کار تهران برای آمادگی تابستان 97 به آبرسانی اضطراری رسیده که در این خصوص پیش نویس لایحه طرح آب رسانی اضطراری تهران با تشکیل کارگروه ویژه آب تا فروردین ماه نهایی شده و برای تصویب به شورای شهر تهران می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۶:۳۸    
رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت لوازم خانگی در سال 1397 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۶:۲۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز سه شنبه منزل یک اسیر فلسطینی نزدیک جنین در شمال کرانه باختری را به اتهام مشارکت در عملیات اکتبر 2017 با بتن پر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۵:۵۹    
پامپئو پیشتر در سمت ریاست سازمان سیا مواصع بسیار خصمانه ای را علیه ایران اتخاذ کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۵:۵۰    
در پی کشف بسته ای مشکوک مامورین ناجا گیلان به محل اعزام شدند، اما زمانی که یکی از مامورین قصد باز کردن بسته را داشت به ناگهان مواد منفجر و دو چشم مامور آسیب دید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۵:۲۰    
انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی باقرشهر 2 مصدوم برجا گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۴:۵۰    
شکایت بیماران، همیشه از دردهای جسمی نیست، بسیاری از آن ها از این موضوع گله مندند که چرا اغلب احساس زودرنجی و بی حوصلگی دارند، چرا نمی توانند احساسات و حالات روحی خود را کنترل کنند .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۴:۲۰    
کیش تنها منطقه مسکونی ایران بین همه شهرها و روستاهاست که در آن خبری از صدای آزاردهنده و بلند موتورسیکلت های بنزینی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۳:۴۴    
سارقان در دو هفته دو دستگاه خودپرداز را در محدوده ونک به سرقت بردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۳:۱۴    
در مطلب زیر درباره بیماری هایی که به وسیله آزمایش خون مشخص می شوند نکاتی ارائه شده که آن را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۲:۴۴    
سکته مغزی یکی از بیماری های شایع عصر کنونی است، بیماری که فقط چهار ساعت طلایی برای رهایی از عوارض آن وجود دارد و بسیاری از مردم نشانه های آن را نمی شناسند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۲:۱۴    
دانشمندان دانشگاه تکنولوژی نانیانگ در سنگاپور بتازگی دریافته اند که پولک های ماهی خاصیت درمانی و ترمیمی برای زخم های انسانی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
سفیر ایران در لندن با بیان اینکه تیلرسون عنوان اولین وزیر خارجه که با توئیت برکنار شده است را کسب کرد، نوشت: آمریکا تا تایید سنا و در 2 ماهی که باید درباره برجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۵    
دعوای انگلیس و روسیه بر سر تعیین عامل مسموم شدن یک جاسوس سابق در خاک انگلیس، بالا گرفته و سخنگوی وزارت خارجه روسیه با ارسال هشداری جدی برای لندن، گفته که نباید با کشورش که یک قدرت اتمی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۴    
یکی از مراجع تقلید گفت: نباید نوکر فضای تلگرام باشیم، بلکه باید این فضا را در دست بگیریم و فضای درست و سالمی برای جوانان درست کنیم تا بیش از این به بردگی کشانده نشوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۹    
هویت 10 مسافر هواپیمای ترکیه بعد از 24 ساعت، با آزمایش ژنتیک روی پیکر مسافران، احراز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
منابع انگلیسی عصر سه شنبه گزارش دادند فردی روس تبار به نام نیکولای گلاشکوف و از منتقدان ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که در سال های اخیر در انگلیس ساکن بوده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۰    
رکس تیلرسون که صبح روز سه شنبه به وقت محلی از سوی رئیس جمهوری آمریکا برکنار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به بیان اقداماتی که در سیاست خارجی انجام داده بود، پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۴    
معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه پیشین آمریکا می گوید برکناری رکس تیلرسون می تواند پیامد جدی برای سیاست آمریکا در خصوص برجام، کره شمالی و روسیه داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اقدام به انتشار قرارداد خود با این تیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد مهمی برای صعود کسب کردیم و آن را به عنوان عیدی به هواداران تقدیم می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۰    
حمید بقایی جهت اجرای حکم صادره به زندان معرفی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار برابر الوصل امارات با یک گل به برتری رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
رئیس پلیس پایتخت از استقرار ماموران پلیس در 616 نقطه از تهران در چهارشنبه سوری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
رییس فراکسیون روحانیت مجلس قبول فرم انصراف نمایندگان از طرح سوال رییس جمهور توسط هیات رییسه مجلس از دولت را غیرقابل قبول دانست و رییس مجلس نیز ملاک قبول یا رد امضاهای طرح مذکور را فرم امضاء شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: مستحق پیروزی مقابل الجزیره بودیم اما باز هم نتوانستیم به برد برسیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
نایب رئیس مجلس گفت که آرا استیضاح علی ربیعی شش بار بازشماری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به تشویق مردم از سوی برخی گروه های معاند برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در شب چهارشنبه آخر سال گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۳    
برخی رسانه ها از ابهام در سرنوشت مذاکره 24 اسفند آمریکا با اروپا درباره برجام پس از عزل رکس تیلرسون خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
طراح استیضاح وزیر کار از هیأت رئیسه خواست به علت تعارض در تعداد نمایندگان حاضر در جلسه هنگام رای گیری آراء نمایندگان دوباره بررسی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در شرایطی با آرامش کامل برگزار شد که جلسه صبح مجلس برای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تنش بسیاری همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که او و وزیر امور خارجه جدید کشورش فرآیند فکری مشابهی دارند و روی یک طول موج هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۰    
جلسه علنی عصر امروز مجلس هم که به استیضاح وزیر راه اختصاص یافته بود خالی از حاشیه نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۸    
هیات رییسه مجلس امشب برای بررسی دومین سوال از رییس جمهور تشکیل جلسه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۵    
پزشک باشگاه استقلال خبر مربوط به مصدومیت شدید تیام که منجر به از دست دادن کامل فصل شده را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در بازی خانگی برابر نماینده امارات با تساوی یک بر یک متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا درباره علت برکناری تیلرسون گفت: با وی درباره برخی موضوعات از جمله برجام اختلاف نظر داشتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تیلرسون از توئیت ترامپ متوجه برکناری خود شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
نمایندگان مجلس با رای اعتماد مجدد به عباس آخوندی، او را در وزارت راه و شهرسازی ابقا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیامکی برای نمایندگان ارسال شده که به آخوندی رای دهند به همین دلیل امیدی به نتیجه بخش بودن استیضاح ندارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال روز سه شنبه اعلان کرد که جان مک انتی دستیار شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از برکنار شدن از مقام خود، دقایقی پیش به بیرون از کاخ سفید اخراج شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۵    
نماینده تهران گفت: ما عادت داریم که در زمانی که بحران در کشور پیش می آید به جای اینکه صبورانه علت را بررسی کنیم شروع به زدن می کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
نماینده مردم خرامه، سروستان، کوار در مجلس با بیان اینکه آیا شما از مسئولیت تان استعفا داده اید؟ تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برای بازی با الوصل امارات مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت الله آقای حاج نصرالله شاه آبادی پیام تسلیت دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
نماینده مردم سنندج در دفاع از وزیر راه و شهرسازی، گفت: آیا همه مشکلات مربوط به یک وزیر است؟ هنگامی که مجلس موجب شد چند وزارتخانه تجمیع شود باید به فکر مشکلات امروز هم می بودیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا در پی برکنار شدن وزیر امور خارجه کشورش بیانیه ای کوتاه صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 22 بازیکن را برای انجام بازی تمرینی برابر سیرالئون به تیم ملی دعوت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
زنان سعودی حق حضانت فرزندان خود را پس از طلاق در اختیار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
وزیر خارجه کشورمان در توئیت جدید خود به غیر پیش بینی و غیر قابل اعتماد بودن ترامپ اشاره کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۸    
معاون امنیتی استانداری تهران با اشاره به اینکه ما مخالفتی با برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال نداریم و اگر این مراسم به صورت معمول و آنچه در چند دهه اخیر برگزار شده، برگزار شود حتی همکاری می کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۸    
- آخوندی در سخنانی در جلسه استیضاح خود گفت: من به دلیل هجمه ها و شایعات لازم دیدم دو عدد را اینجا در صحن مجلس مطرح کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
مایک پامپئو در پی انتصاب به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا از سوی دونالد ترامپ بیانیه ای منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد به انتصاب وزیر امور خارجه جدید کشورش واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۹    
فرمانده کل سپاه گفت:ما در داخل با این چالش مواجهیم که فضای مجازی و برخی شبکه های پیام رسان مورد استفاده مردم در اختیار مدیریت ما نیست و این یک چالش و یک نقطه ضعف است که تدبیر نشود می تواند مجدداً ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری رویترز در گزارشی پیشنهاد داد که در صورت خروج آمریکا از برجام و در راستای حفظ آن، اروپا و آمریکا توافقی را امضا کنند تا از صدور تحریم های ثانویه واشنگتن علیه شرکت های اروپایی که خواستار تجارت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی گفت: واقعیت این است که ما در فرودگاه یاسوج بیش از 30 میلیارد تومان هزینه کرده بودیم و قصدمان این بود که در دهه فجر آن را افتتاح کنیم که شوربختانه این اتفاق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
هنگام دفاعیات وزیر راه و شهرسازی در جلسه استیضاح، برخی نمایندگان در جایگاه هیأت رئیسه مجلس حضور یافتند و به موضوعی اعتراض می کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
خبرهای غیررسمی حکایت از بازداشت بقایی معاون رئیس دولت دهم دارد اما وکیلش این خبر را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
خبرهای غیررسمی حکایت از بازداشت بقایی معاون رئیس دولت دهم دارد اما وکیلش این خبر را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
هنگام دفاعیات وزیر راه و شهرسازی در جلسه استیضاح، برخی نمایندگان در جایگاه هیأت رئیسه مجلس حضور یافتند و به موضوعی اعتراض می کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا رکس تیلرسون را از سمت وزارت خارجه برکنار و رییس سیا را جایگزین او کرد. ترامپ همچنین یک زن را به عنوان رییس جدید سیا برگزید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۸    
برخی از اعضای هیات دولت در حمایت از وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی استیضاح عباس آخوندی حضور یافتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه آخوندی با عملکردش، ناکارآمدی و فرار از مسئولیت را در وزارت راه و شهرسازی نشان داده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
یک رسانه آمریکایی نوشته کره شمالی با الگو قرار دادن برجام به دنبال رسیدن به توافقی با آمریکا است که منافع این کشور را تأمین کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم بندرعباس گفت: در جاده های استان هرمزگان سالانه 6000 نفر جان خود را در تصادفات جاده ای از دست می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: امروز باید اعلام کنم که کارنامه آقای آخوندی آغشته به خون کسانی است که مظلومانه قربانی بی تدبیری ایشان و مدیران ایشان شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خدا از من نگذرد اگر بخواهم غیر از حقیقت بگویم. در بارشهای اخیر از 30 کیلومتری تهران حتی یک مشت نمک در کنار جاده ها نبود و مردم 8 تا 10 ساعت در برف گرفتار شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به اتحادیه جهانی کشتی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از فدراسیون کشتی خواستار بازنگری این نهاد در لغو میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته و دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم اقدام خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در توضیح جلسه امروز ظهر امروز این فراکسیون برای بررسی استیضاح وزیر راه گفت: اکثریت نمایندگان این فراکسیون موافق استیضاح آقای آخوندی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی که به عنوان ناظر در جریان شمارش آرای استیضاح وزیر کار حضور داشت، گفت که شائبه ای در شمارش آرا وجود نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
هافبک بازیساز العین پرکارترین بازیکن بازی شب گذشته برابر استقلال بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۸    
در نیمه اول دیدار استقلال و العین اتفاقی رخ داد که از دید حاضران در ورزشگاه پنهان ماند.