جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۳۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 12 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۳۰    
تکنیسین آمبولانس که در جریان انتقال بیماران 4 نفر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر و روانه دادگاه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۲    
درست است که نام هالووین از یکی از روزهای مقدس مسیحیان به نام All Saints گرفته شده است اما مردم معتقدند ریشه این جشن به فرهنگ قوم اروپایی سلت بازمی گردد که در پایان تابستان و آغاز فصل سرما چنین روزی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۰    
فوتبال جهان - تیم فوتبال رم در فلورانس از شکست گریخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۰    
مهاجم فرانسوی از زمان پیوستن به آرسنال در 30 گل تیمش تاثیرگذار بوده که این آمار بیش از هر بازیکنی است که به این تیم پیوسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۰    
معاون فرمانده انتظامی استان لرستان بابیان اینکه عوامل تیراندازی در روستای تلوری خرم آباد دستگیر شدند گفت: در این درگیری یک نفر کشته و 7 نفر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۶    
در کنفرانس شانگهای، هوآوی همزمان با معرفی سری گوشی های میت20 در چین، از اسپیکر هوشمند خود نیز رونمایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۲    
مرد جوانی که متهم است همسرش را از داخل کامیون به بیرون پرت کرده و به قتل رسانده است در دادگاه ادعا کرد من همسرم را نکشتم، او خودکشی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۷    
الاهلی در هفته یازدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل الخور به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۱    
شاگردان کلوپ در شرایطی که از آرسنال پیش افتاده بودند در نهایت به تساوی رضایت دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۲    
نازک شدن موها بر اثر رژیم غذایی ناسالم امری طبیعی است. تنها عوامل بیرونی بر نازک شدن مو ها و ریزش آن تاثیر ندارند بلکه خوراکی ها موجب نازک شدن موها می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۳۲    
افزایش چربی خون همراه با بیماریهایی مانند کم کاری تیروئید، بعضی از بیماریهای کبدی و کلیوی، بیماریهای قند(دیابت)، نارسایی مزمن کلیه، چاقی، بعضی از عفونت ها، اعتیاد به الکل، ایدز و ... دیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۰۲    
مهمتر از هر چیز، مسأله سیاست های داخلی است که چگونه می تواند روی آثار تحریم ها بر کشور تعیین کننده باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۶:۴۷    
در آستانه انتخابات آمریکا، توییتر هزاران حساب کاربری را مسدود کرد که خواستار بایکوت انتخابات شده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۶:۳۲    
وزیر خارجه آلمان از ادامه پایبندی کشورش به برجام خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۶:۱۷    
درمان سرماخوردگی تنها با مصرف دارو و قرص صورت نمی پذیرد بلکه باید برخی نکات مهم را رعایت کنید تا به طور فوری سرماخوردگی خود را درمان کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۵:۱۷    
دونالد ترامپ برای ترغیب مردم نیویورک به رأی دادن به نامزد مدنظرش، گفت: اگر نیویورکی ها به سناتور دلخواه ترامپ رأی ندهند، افراد حامی ایران و دشمنان اسرائیل سکان کنگره را در دست خواهند گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۴:۱۱    
رژیم گرفتن یکی از سخت ترین کارهای دنیا برای افراد چاق است زیرا این افراد عادت به خوردن کرده اند و حال کاهش میزان غذای ورودی می تواند مانند عذابی برای آن ها باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۲:۱۱    
تره از جمله سبزی های معروف و خوردنی است که ساقه ندارد و برکهای آن دراز و تا خورده است و به نام گندزدا نیز خوانده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۰:۴۱    
اخیرا شایعه عجیبی درباره رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۰:۲۰    
موضع صریح دولت آمریکا درباره بازگشت تحریم هایی که طبق برجام قرار بود معلق شوند، راه دو دوزه بازی اروپایی ها را بست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۰:۱۰    
نماینده تهران در مجلس هفتم و سفیر سابق ایران با اشاره به این که برخی از مدعیان اصلاحات از تسخیر لانه جاسوسی پشیمان شده اند گفت: این افراد در تسخیر لانه جاسوسی کاره ای نبودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۱    
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای تحریم های آمریکا علیه ایران را یکجانبه خواند و به سفارت آمریکا در عراق درباره موضع اخیرش در این خصوص تذکر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۷    
دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی در استان فارس، احکام قطعی 2 متهم دیگر این دادگاه را صادر و آنها را به حبس، جزای نقدی، اخراج از کشور و لغو پروانه فعالیت تجاری محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۱    
لوبلاگ نوشت: طی چهار دهه گذشته روابط ایران و آمریکا شاهد روابط خصومت آمیزی بوده است. اما دولت ترامپ با تهدید ایران به حمله نظامی تنش میان دو کشور را بالاتر نیز برده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۵    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش قصد دارد مبادلات تجاری خود با ایران و سه کشور چین، روسیه و اوکراین را با پول ملی خود انجام دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی از مخالفت کشورش با الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه خبر داد و گفت: ترکیه هرگز الحاق غیرقانونی کریمه به روسیه را به رسمیت نشناخته و نمی شناسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۵    
10 روزی است که دو رودخانه دجله و فرات در عراق با پدیده عجیب و کم سابقه مرگ ده ها هزار قطعه ماهی مواجه شده اند امری که از یکسو موجب نگرانی عمومی شده و از طرفی عراق را در برابر یک بحران زیست محیطی و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۲    
در این گزارش رویترز آمده است: قرار است هشت کشور اعلام شده بدون ترس از مواجهه با مجازات های واشنگتن، حتی پس از ضرب الاجل تعیین شده همچنان از ایران نفت خریداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۲    
منابع خبری سعودی مدعی شدند که مقامات رژیم صهیونیستی در دیدار هفته پیش خود با مسئولان عمانی و فرانسوی، 2 پیام تهدیدآمیز را برای ایران و حزب الله لبنان فرستادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۲    
باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، ترامپ را متهم کرد که در آستانه انتخابات کنگره آمریکا در ارتباط با مهاجرت به طور آگاهانه به تشویش اذهان شهروندان آمریکا پرداخته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۲    
مبلغ 6 هزار و 125 میلیارد تومان اعتبار 7 ماهه بیمه سلامت با ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه از طریق خزانه داری کل کشور پرداخت می شود. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۹    
دانشگاه هاروارد بعد از رسوایی های مربوط به قتل جمال خاشقجی ، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، دعوتش از ترکی الفیصل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۵    
عایشه کولین، نویسنده کتاب وداع به ایران آمده که با انگیزه تبادل فرهنگی از نویسندگان و شاعران ترکیه دعوت می کند تا از ایران دیدار کنند و با ابعاد فرهنگی و ادبی کشورمان آشنا شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۵    
سفارت فرانسه در تهران اعلام کرد: تعهد اروپا برای حفظ برجام، عنصری کلیدی از عدم اشاعه و دیپلماسی چندجانبه. حمایت از شرکت های اروپایی که مبادلات مشروع با ایران را ادامه می دهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۲    
جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران کاخ پوشالی و طبل توخالی مدعیان دروغین تمدن، حقوق بشر، حقوق کودک، حق تعیین سرنوشت، حق آزادی و حق استقلال را به رسوایی می کشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۰    
خانه ملت نوشت: نایب رئیس کیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تلاش برخی برای استثنا شدن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۶    
براساس اصل 94 قانون اساسی، شورای نگهبان تنها بیست روز برای اعلام نظر درباره مصوبات مجلس فرصت دارد، اما حالا 25 روز از تاریخ اعلام وصول CFT در شورای نگهبان می گذرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۷    
آیت الله نوری همدانی وحدت و انسجام مسئولان و تبعیت از رهبری و مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی همراه با نظارت دقیق را راه برون رفت از مشکلات دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۷    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار؛ افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۷    
روزنامه لبنانی البناء در یادداشتی به با عنوان احمد بن عبدالعزیز و ماموریت دشوار، اتفاقات بزرگی در انتظار ریاض است ، نوشت که بزودی محمد بن سلمان از، ولی عهدی عربستان کنار گذاشته می شود و احمد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۱    
کره شمالی هشدار داد، در صورتی که آمریکا تحریم های اقتصادی علیه این کشور را لغو نکند، می تواند یک سیاست دولتی به منظور تقویت زرادخانه های هسته ای را اجرا کند و توسعه برنامه هسته ای خود را از سربگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۱    
سقوط 7 درصدی سهام اپل باعث شده بسیاری از سهامداران این شرکت متضرر شوند. در این میان وارن بافت تقریبا 4 میلیارد دلار از ارزش سهام خود را تنها در عرض 24 ساعت از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۲۶    
در راستای حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان؛ سیاست های حمایتی از سوی ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۱    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: اخیرا سوء استفاده ها و رانت های بسیاری در کشور ایجاد شد اما بخش خصوصی واقعی نباید وارد چنین فضایی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۱    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: همه دستگاه ها باید با آسیب شناسی به موقع و ارائه راهکارهای عملی برای کاهش آسیب پذیری و ایجاد سازوکار، تحریم ها را دور بزنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
سفیر ایران در لندن نوشت: با افشای وابستگی شبکه های فارسی زبان بویژه ایران اینترنشنال، برخی از کارکنان در تماس با سفارت لندن، از تهدیدات حقوقی توسط این شبکه ها ابراز نگرانی کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کمیسیون قطعا با استفساریه ابقای افشانی مخالفت خواهد کرد، از لابی سنگین شورای شهر و شهرداری تهران با مجلس برای تصویب این استفساریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
ریموند چو تهیه کننده نامدار هنک کنگی که بروس لی را به سینمای جهان معرفی کرده بود، در 91 سالگی درگذشت.این تهیه کننده همراه بروس لی توانست برخی از پرفروش ترین فیلم های رزمی تاریخ سینِما را تولید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
نماینده ملایر گفت که جمعی از نمایندگان درحال تهیه و تنظیم شکوائیه ای برای عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
مدیرعامل هواپیمایی ایران از مذاکره با روس ها برای خرید هواپیما سوخو 100 برای نوسازی ناوگان ایرلاین ملی خبر داد و گفت: با هر تامین کننده ای که بتواند بدون نیز به مجوز اوفک به ایران ایر هواپیما بفروشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
گزارش وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه از سفرهای گردشگران خارجی به این کشور در سپتامبر سال جاری نشان می دهد که در این ماه تعداد 170 هزار و 687 گردشگر ایرانی به ترکیه سفر کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۸    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: اخیرا سوء استفاده ها و رانت های بسیاری در کشور ایجاد شد اما بخش خصوصی واقعی نباید وارد چنین فضایی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۰    
سر یک کارگر بین دیوار و کابین آسانسور به شیوه ای خطرناک محبوس شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۷    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: مبارزه با فساد نیازمند استمرار و جدیت است؛ در این صورت ریشه های فساد قطع خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۸    
نوزاد رها شده در مخزن 4 متری زباله های منطقه روستایی به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۱    
چشمان نگران و اشکبار دختر پنج ساله ام قلبم را به آتش می کشاند، نمی دانم سرنوشت این موجود بی گناه که قربانی اشتباهات من و خیانت های همسرم شده است، به کجا خواهد رسید و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۶    
دیپلمات سابق آمریکا در شرق آسیا نسبت به خطر وقوع یک حادثه ناگوار نظامی بین ایالات متحده و چین هشدار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۰    
در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه که با حضور رؤسای قوای مقننه و قضاییه و به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۲    
آمار های گمرک نشان می دهد که کشور های امارات، عراق و آلمان مقصد بسیاری از کالا های گران قیمت ایران در نیمسال اول بوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: صادرات هر نوع دارو و تجهیزات پزشکی بدون دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو ممنوع شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۶    
سعید قاسمی در فیلمی که از او در کربلا منتشر شده، خطاب به حسن روحانی می گوید: شما باید جواب گو باشید سر وقتش. جهانگیری گفت: منشی بدون اذن ایشان نمی توانم بردارم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۲    
علی اصغر یوسف نژاد مسئول امور استیضاح هیئت رئیسه مجلس گفت که فقط استیضاح وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار دارد و استیضاح هیچ وزیر دیگری به هیئت رئیسه مجلس نرسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۰    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای با محکوم کردن تحریم های ضدایرانی آمریکا اعلام کرد که علی رغم رفتارهای مخرب واشنگتن، همکاری های اقتصادی بین المللی خود با تهران را حفظ خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نما و واهی این کشور علیه ایران گفت که بخش دوم تحریم های ایران سخت ترین تحریم هایی خواهد بود که این کشور تا کنون با آن مواجه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۲    
مسئولان عراقی اعلام کردند که آمریکا در زمینه تجارت گاز و مواد غذایی، عراق را از تحریم های ضد ایرانی معاف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۷    
آیت الله محقق داماد درپی اعمال تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا علیه ملت ایران، نامه ای خطاب به رهبر کاتولیک های جهان نوشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۰    
لاغری معمولا دو رکن مهم دارد تغذیه سالم و ورزش منظم. اما برخی افراد به دلایل مختلف قادر به انجام ورزش نیستند. دلایلی مثل ساعات کاری طولانی، مشکلات فیزیکی و حتی تنبلی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۷    
براساس خبر رسانه های معتبر بریتانیا اسنادی لو رفته که نشان می دهد غول های انگلیس در پی برنامه ریزی برای برگزاری لیگی جدید در اروپا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۱    
محمد جواد ظریف روز پنجشنبه در حساب توییتر خود با در کنار هم قرار دادن یک سری وقایع مرتبط با ایران از زمان بندی برنامه ریزی موساد برای نابودی برجام پرده برداشت که آخرین نمونه آن همکاری موساد در افشای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۲    
مادری که برای جشن هالووین، پسر 9 ساله اش را شبیه بردگان سیاهپوست کرده بود، مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در این فراکسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دلایل ناامنی سرمایه گذاری در بازار ارز را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۲    
نظر اکثر شرکت های بازرگانی نفت بزرگ جهان این است که نفت در سال 2019 تحت تاثیر کندی رشد اقتصادی و افزایش عرضه برای جبران صادرات کمتر ایران به بازار، کاهش پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۶    
تهدید توییتری-هالیوودی ترامپ علیه ایران با واکنش رسانه ها، کاربران و شخصیت های جهان همراه بود. تهدید های دولت آمریکا علیه ایران با نزدیک شدن موعد ضرب الاجل این دولت برای آغاز تحریم ها شکل نمایشی تری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۷    
وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اعمال مجدد تحریم های آمریکا بیانیه ای را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۶    
به دنبال آن که مقامات آمریکایی اعلام کرده اند چند کشور معافیت هایی در قبال تحریم های ایران به دست خواهند آورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۶    
ظریف در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه دانمارک ضمن رد ادعاهای واهی مبنی بر انجام عملیات تروریستی در دانمارک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و550 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۱    
دیدار رفت تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به سود میزبان به اتمام رسید تا پرسپولیسی ها چشم به دیدار برگشت داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۶    
صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی در واکنش به سخنان ترامپ در خصوص بازگشت تحریم ها متن یکی از سخنرانی های این فرمانده سپاه را بازنشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۶    
حیوان گردی شغل جدیدی است که این روزها در تهران پیدا شده است که صاحبان این حیوانات حاضرند ساعتی 100 تا 200 هزار تومان برای گشتن حیواناتشان هزینه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۷    
رئیس کمیسیون اجتماعی درباره بررسی استفساریه درخصوص شهردار تهران گفت: این استفساریه طبق قانون به کمیسیون اجتماعی فرستاده شده که به احتمال زیاد رد خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۵    
طرح "مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا به زیرساخت های حیاتی جمهوری اسلامی ایران" با هدف مقابله با تهدیدات سایبری آمریکایی ها از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تدوین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۲    
در سال 2013 صدها مامور سازمان سیا که اکثرشان هفته ها بدون توقف مشغول کار بودند، به تقلا افتادند تا مانع یک فاجعه در روابط جهانی شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۰    
هزاران تن از دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۷    
وزیر امور خارجه دیشب (جمعه 11 آبان) با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان، والستروم وزیر امور خارجه سوئد و هانتر ساموئلسون وزیر امور خارجه دانمارک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: خیلی ها تصورشان این بود که برای اعتراضات هفتم دی ماه سازمان دهی به نحوی باشد که از مشهد شروع شده کل کشور را در بر بگیرد و نهم دی دیگر فاتحه دولت آقای روحانی را بخوانند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر طرح استفساریه در کمیسیون اجتماعی مجلس رای نیاورد، روز سه شنبه در جلسه علنی شورا رای گیری خواهد شد و پنج گزینه نهایی مشخص خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۷    
غذای یک رستوران با گوشت انسان پخته می شد!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۶    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان هیچ کس را استثناء نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۷    
مصرف همزمان تن ماهی و تخم مرغ از جمله ترکیب هایی است که در طب سنتی به شدت توصیه به عدم مصرف آن شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۷    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر روشن فضای کسب و کار را آسان و شفاف کنیم، بنده اطمینان دارم بسیاری از گرانی ها مصنوعی و بدون دلیل به وجود آمده است و اگر با هم شفاف باشیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۰    
مجموعه حاکمیت، تحلیلگران ، فعالان سیاسی و حتی رسانه ها احمدی نژاد را به حال خود گذاشته اند تا هر کاری می خواهد و می تواند انجام دهند زیرا خیالشان راحت است که او هیچ یک از ملزومات لازم برای کار سیاسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۱    
سن ژرمن مقابل نزدیک ترین تعقیب کننده خود در جدول به برتری دست یافت و تا حدی از دسترس رقبا خارج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۱    
محققان واکسنی را بر روی موش ها آزمایش کردند که از افراد دچار سکته قلبی در مقابل لختگی خون در مدت بیش از دو ماه بدون افزایش ریسک خونریزی محافظت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه بار دیگر این ادعا که ایران بعد از خروج آمریکا از برجام کشور سابق نیست را تکرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۲    
- شبکه خبری ان بی سی آمریکا گزارش داد که تیم بولتون و دیگر ایران ستیزان داخل و خارج کاخ سفید به هدف خود برای آنچه فشار حداکثری علیه ایران می خوانند، نرسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۶    
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت که دولت ترامپ به درخواست کشورهای اروپایی برای تضمین صادرات موارد اولویت دار به ایران اعتنایی نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۶    
تمامی بلیت های در نظر گرفته شده برای دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما به فروش رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۱    
ترامپ سیاست خارجی امریکا را به مسیری رهنمون کرد که مردمی که به او رای داده بودند هم به چنین شرایطی فکر نمی کردند. حالا انتخابات میان دوره ای کنگره و ریاست جمهوری 2020 می تواند این موضوع را مشخص تر کند
  • ۱