جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۲۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۱    
ترامپ با اعلام خروج از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد به یک قمار بزرگی دست زده است و بازنده آن خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۱    
مدیر گوگل ایکس؛ ریچ دیوال با اتهام آزار و اذیت جنسی رو به رو شده است. اتهامی که باعث شد وی گوگل ایکس را ترک کند اما تا زمان تکمیل تحقیقات اجازه کار خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۵    
یکی از رایج ترین ادویه هایی است که در خانه هندی ها یافت می شود و در اغلب موارد به آن ملکه ادویه ها نیز گفته می شود اما این ادویه در سایر کشورهای جهان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۰    
40 سازمان صلح در آلمان از صدر اعظم این کشور خواسته اند تا صادرات تسلیحات نظامی به عربستان سعودی را جرم اعلام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس پلیس فتا تهران در پی ارسال پیام های اینترنتی با عنوان شرکت اپل، به دارندگان این گوشی ها هشدارهای امنیتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۷    
8 آبان خبر تلفات گروهی عقاب های گردنه غنیمی سروستان استان فارس در شبکه های مجازی منتشر شد و بسیاری از فعالان محیط زیست را نگران کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می شود، گفت: دلیل تشکیل این مجموعه، پیگیری قانونمند فعالیت هایی است که صبغه انتظامی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۱    
رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ترافیک مکالمه در اربعین حسینی گفت: زوار ایرانی امسال در بازه زمانی دوهفته ای بیش از 26 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۰    
با تلاش های سفارت ایران در تایلند و بر اساس یک توافقنامه بین المللی، قرار است 43 شهروند ایرانی محبوس در تایلند باقیمانده محکومیت خود را در ایران سپری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۷    
کارشناسان اقتصادی با بیان اینکه بازار ارز به ثبات نسبی رسیده است عنوان کردند: آمریکا هر تدبیری که می توانست برای به صفر رساندن فروش نفت ایران انجام داد و نمی تواند در این زمینه پیشروی چندانی داشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۱    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از بهبود فضای کسب وکار در ایران طی یک سال گذشته خبر داد و اعلام کرد ایران میان 190 کشور در رتبه 128 در رده بندی جهانی شاخص فضای کسب وکار قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۱    
یک مسؤل دانشگاه علوم پزشکی تهران به تشریح جزئیات فراری دادن یک زندانی از بیمارستان امام پرداخت و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۲    
پهبادها به طور مرتب سقوط می کنند اما این مشکل اخیرا بیشتر از همیشه شده و به نوعی پهباد چینی مرتبط است. اما ماجرا چیست؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۶    
یک متخصص نورولوژی، ناتوانی را مهم ترین عارضه سکته مغزی عنوان کرد و گفت: 30 درصد از افراد مبتلا حتی برای فعالیت روزانه خود دچار مشکل هستند و به تبع هزینه زیادی برای خانواده بیمار و سیستم درمانی ایجاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۰    
دادستان استانبول روز چهارشنبه قطعه قطعه شدن جسد جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی را تأیید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات بررسی پرونده دیپلمات ایرانی در دادگاه آلمان را تشریح کرد و گفت: اسدی از اتهامات جاسوسان سیا و موساد تبرئه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۶    
رئیس سازمان پدافندغیرعامل گفت: اگر علی رغم ابلاغ و تذکر قبلی، در نتیجه رزمایش امروز مشخص شود سازمان ها و ارگانهایی آمادگی لازم را (در زمان قطع ناگهانی برق و استفاده از مولدهای برق اضطراری) ندارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
مایا کوتسیانیچ سخنگوی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر حمایت این نهاد اروپایی از توافق هسته ای با ایران (برجام) تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: بررسی افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۷    
Mate 20 Pro Huawei تازه ترین پرچم دار هوآوی به خاطر ویژگی های بسیار عالی دوربینش می تواند کیفیتی بی نظیر را در خصوص عکس برداری در شرایط مختلف ارائه دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۰    
زائرانی که مابه التفاوت هزینه ثبت نام اربعین را هنوز دریافت نکرده اند، 12 آبان ماه به شعب بانک ملی مراجعه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۷    
یک روزنامه نگار از دیدار آیت الله شبیری زنجانی با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۶    
خالد بن محمد العطیه، وزیر دفاع قطر فشار آمریکا بر قطر درباره روابطش با ایران را تکذیب کرد و گفت: آمریکا هیچ نوع تهدید و فشاری علیه قطر درباره روابط این کشور با ایران اعمال نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر خارجه کشورمان از هرگونه تماس تلفنی عادل الجبیر با مقام های ایرانی ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: فکر می کنیم نیاز است عربستان در مورد سیاست منطقه ای خود بازنگری کند هر زمان این اتفاق بیفتد ما هم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۷    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به بررسی فواید میوه ها و نحوه مصرف آنها اشاره کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۵    
حمله 4 نفر به مامور بدرقه یک زندانی در بیمارستان امام تهران، منجر به فراری دادن یک زندانی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۲    
حضرت آیت الله علوی گرگانی بر حفظ جایگاه مرجعیت تاکید کرد و گفت: تبادلات میان علما و بزرگان حوزه در فضایی صمیمانه و محترمانه و بعضا مخفیانه باشد تا مورد سوء استفاده واقع نگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی که برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۵    
سرماخوردگی برای هیچ شخصی جذاب نیست. برای بانوانی که در دوران بارداری به سر می برند، سرماخوردگی یکی از آزاردهنده ترین اتفاقات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۲    
گاردین نوشت: تلویزیون فارسی زبان ایران اینترنشنال که در انگلیس واقع شده، توسط کمپانی و نهادی مخفی که مدیرش یک فعال اقتصادی سعودی با ارتباطات نزدیک با محمد بن سلمان است، تاسیس شده.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۰    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش یک میلیون و 500 هزار تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۷    
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی در حکیمیه با قیمت یک میلیارد و 40 میلیون تومان و آپارتمان 50 متری در بریانک با قیمت 90 میلیون تومان معامله شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صبح امروز سفیر دانمارک در تهران با حضور در وزارت امور خارجه با رئیس اداره اول امور شمال اروپا ملاقات کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص حواشی اخیر میان ایران و دانمارک و احضار سفیرمان در آن کشور گفت: همین امروز آقای رییس جمهور از وزارت امور خارجه خواستند این موضوع رسیدگی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان این که مذاکرات ایران و دیگر اعضای باقی مانده در برجام و مجموعه اتحادیه اروبا به نقاط خوبی رسیده است و گام های بلندی در این زمینه برداشته شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۱    
وزیر کشور گفت: رئیس جمهور دستور دادند که ساخت پل خرمشهر به بصره در دستور کار قرار بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۵    
وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که برای اعطای معافیت به خریداران نفت ایران، آماده همکاری با کشورهایی است که واردات نفت از ایران را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به لطف خدا به زودی جنگنده کوثر تحویل نیروی هوایی ارتش می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۶    
رئیس کمیسیون کارت بانک های کشور می گوید: بی شک برگزاری نمایشگاه تراکنش طی سه سال گذشته بر ارتقای سطح دانش صنعت بانکداری پرداخته است اما همان گونه که در یکی از همایش های اخیر یکی از مدیران ارشد نظام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰    
بانک ملت به نمایشگاه تراکنش ایران می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
وزیر نفت موضوع فروش نفت ایران توسط روسیه را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۷    
معاونت فرماندهی عملیات الحشد الشعبی عراق از انجام یک عملیات ویژه در مرز سوریه و کشته شدن دو سرکرده داعشی مسئول حمله به نیروهای دموکراتیک سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۷    
سیدمحمد صادق خرازی، در نامه ای به رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که در میان کاندیداهای شهرداری تهران نخواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۸    
یک روزنامه صهیونیستی بخش دیگری از پشت پرده روابط این رژیم با مسقط را فاش کرد که از جمله آن سفر چند ماه پیش وزیر خارجه عمان به اسرائیل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۵    
نماینده دادستان تهران گفت: 5 نفر از متهمانی که به صورت حقیقی یا حقوقی از طریق شرکت صرافی اقدام به معاملات صوری کرده اند، مجموعاً اتهام آنان 151 میلیون و 113 هزار و 670 دلار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی CFT در شورای نگهبان هنوز به اتمام نرسیده است در این مورد در حال جمع بندی نهایی هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در نظر دارد در راستای اجرای عدالت، نرخ سوخت را افزایش داده و به افراد یارانه سوخت پرداخت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری وابسته به گروه تروریستی داعش اعلام کرد که این گروه، مسئولیت انفجار تروریستی صورت گرفته در مسیر زائران حسینی در استان دیالی را به عهده گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به بازداشت یکی از خبرنگاران به دلیل انتشار برخی اسناد محرمانه نوشت: به هیچ وجه راضی به بازداشت او و هیچ خبرنگاری نیستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق و مزایا و دریافتی های فرهنگیان باید کاملا منطبق با قانون باشد گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل روابط عمومی شهرفرودگاهی امام خمینی گفت: لاشه هواپیمای اسقاطی ماهان در فرودگاه امام آتش گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۷    
شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز احکام 28 متهم پرونده تخلف اعضای شورا و شهردار مرودشت را صادر و این افراد را جمعا به 304 سال و نیم حبس و 28 میلیارد ریال جزای نقدی و 81 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی پایه و اساس و مداخله جویانه به دولت دانمارک برای ادعای دستگیری یک تروریست ایرانی تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۵    
منابع محلی ولایت فراه از جنوب افغانستان تایید کرده که در نتیجه سقوط یک هلی کوپتر ارتش ملی افغانستان در این ولایت 25 نفر کشته شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۵    
در روزهای گذشته دو شرکت بزرگ خودروساز (ایران خودرو و سایپا) خودروهای خود را پیش فروش کردند. به نظر می رسید این طرح بر نرخ خودرو تاثیر بگذارد و قیمتها را کاهش دهد اما کارشناسان معتقدند با توجه به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۲    
این مرد در خشم خیانت همسرش دست به یک قتل عام خانوادگی زد و تصمیم داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد که نافرجام ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۲    
دو ایرانی مشهور در اینستاگرام، از ترکیه اخراج شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۶    
اعتماد نوشت: روز گذشته زمزمه هایی درباره این بنیاد مطرح بود که شاید موجب شود، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بار دیگر در سر تیتر اخبار قرار گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۵    
زن جوانی که بعد از طلاق از همسرش افسرده شده بود دست به خودکشی زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۲    
اما آیا تا به حال نسخه های طب سنتی را امتحان کرده اید آیا می دانید با کدام روش های طبیعی اما تایید شده می توان سیاهی دور چشم را برطرف کرد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۲    
وزیر خارجه ایران در بدو ورود به اسلام آباد در خصوص پیگیری آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه گفت مقام های پاکستانی تعهد داده اند که همه تلاش خود را برای این موضوع به کار گیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۶    
گاهی اوقات کاهش وزن طاقت فرسا به نظر می رسد اما برخی مواد غذایی هستند که در عین سالم بودن مواد خوشمزه ای برای کاهش وزن هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۰    
طبق گفته خالد الفالح، هیچ کس نمی داند پس از تحریم های آمریکا، ایران چه مقدار نفت می تواند صادر کند. اما باید دقیق تر گفت که داده های نفت کش های ایرانی از همین حالا به یک معما تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۰    
حمله سایبری به کامپیوترهای مقر مرکزی خود در سوئیس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۲    
در حالی که کاخ سفید اسرائیل را به خاطر قاطعیتش مقابل ایران در سوریه مورد تأیید و تشویق قرار داده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۶    
بررسی شرابط موجود نشان میدهد دشمنی امریکا با ایران یک مسئله غیر امریکایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۰    
این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اسحاق جهانگیری نماینده اصلاح طلبان در دولت است. شک نکنیم، جریان اصلاحات تا 1400 با روحانی نخواهد ماند و جهانگیری شش ماه قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی از معاون اولی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۰:۵۶    
رئیس سرویس اطلاعاتی دانمارک با تکرار ادعاهای مطرح شده علیه ایران گفت این کشور به کسی اجازه نمی دهد در خاکش حمله تروریستی انجام دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۰    
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه آغاز می شود و در این هفته پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در این مسابقات به میدان نمی رود.