جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 18 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
روزنامه جوان نوشت: در روزهای اخیر انتشار تصویری از صفحه اینستاگرام یک دختر ساکن امریکا و معرفی او به عنوان نوه آیت الله یزدی خبرساز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۰    
یک مسؤل سازمان غذا و دارو گفت: روغن پالم چند نوع است که به تناسب فراورده مد نظر انتخاب می شود، به عنوان مثال، در روکش بستنی باید از روغن با درصد اشباع بالا استفاده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۷    
وحشت 4 زن و 10 مرد در جاده تاریک رشت درپی یک حادثه یود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۰    
دختر کوچکی که مورد حمله سگ خانگی شان قرار گرفته بود جان سپرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۷    
وحید مفید درباره نیترات سیب زمینی توضیح داد: نمونه برداری های معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی بر اساس روش های علمی بوده و اگر در نمونه ای میزان نیترات حتی چند برابر باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۷    
زنی 82 ساله کمی پیش از مرگش برای اولین بار در انتخابات شرکت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۳    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای روز جمعه برای هفتاد و سومین نشست عمومی مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر پایبندی ایران به تعهداتش ذیل برجام تأکید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از سیاست های نظامی چین ابراز نگرانی کرد، اما گفت واشنگتن به دنبال جنگ سرد با پکن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۵۱    
آنا اسکیمانی دختر ایرانی تبار ساکن آمریکاست که توانست با 47 هزار رای راهی مجلس ایالتی آمریکا شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۳۰    
وزیر انرژی ترکیه می گوید آمریکا مجوز داده تا این کشور 25 درصد از نفت خود را از ایران وارد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۲۱    
یک پژوهشگر و تحلیلگر مطرح مصری در گزارشی افشاگرانه در اشاره به روند پرشتاب عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و رژیم صهیونیستی از نقش تکان دهنده زنان سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) در این روند و نیز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۱    
وزیر خارجه هند روز جمعه اعلام کرد به صفر رساندن واردات نفت از ایران مطابق خواست آمریکا برای کشورش ممکن نبوده و دهلی نو به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۶:۴۶    
خبرنگار گاردین که چند روز قبل از نقش یکی از عاملان ترور خاشقجی در تأمین مالی شبکه ضدایرانی ایران اینترنشنال خبر داده بود، اطلاعات افشاگرانه جدیدی در توئیتر خود منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۵:۳۱    
وقوع انفجار در انبار مهمات سلاحهای سنگین در یک پایگاه نظامی در استان حکاری ترکیه دست کم 25 زخمی برجای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۴:۳۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا با تکرار ادعای به صفر رسانده تحریم نفت ایران، از احتمال تحریم های بیشتر علیه تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۴:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا فرمان موسوم به اضطرار ملی در خصوص ایران را یک سال دیگر تمدید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۳:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که نهادهای برگزار کننده انتخابات اخیر این کشور در حال بررسی وقوع تقلب در این انتخابات هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۲:۳۰    
منابع رسانه ای عربی جمعه شب فاش کردند که عربستان به واسطه یک شرکت اسپانیایی، 500 تانک مرکاوا از اسرائیل خریداری کرده که بزرگ ترین معامله نظامی محرمانه در تاریخ سعودی و رژیم صهیونیستی می باشد که به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۲:۱۱    
وزیران خارجه روسیه و ترکیه درباره مقدمات دور جدید نشست سوری آستانه که اواخر ماه جاری میلادی در پایتخت قزاقستان برگزار می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۲:۱۱    
در پی توافق اربیل و بغداد برای صادرات نفت کرکوک مقامات استانی اعلام کردند صادرات نفت کرکوک از خط لوله نفتی کردستان عراق از هفته آینده آغاز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۱:۰۲    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز جمعه در ملبورن استرالیا را بر عهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۰:۵۶    
وزیر امورخارجه نروژ روز جمعه اعلام کرد که دولت این کشور تا اطلاع ثانوی، مجوز جدیدی برای صادرات تجهیزات دفاعی به عربستان سعودی صادر نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۵    
مهر نوشت: یک خودرو به کاروان خودروهای حامل نخست وزیران انگلیس و بلژیک حمله کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۵    
مهر نوشت: منابع وابسته به پلیس سومالی از کشته شدن 17 نفر در حملات انتحاری و تیراندازی در موگادیشو و زخمی شدن شماری دیگر خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۵    
محمدرضا بادامچی در توئیتی نوشت: بدعت مجمع تشخیص مصلحت نظام و ایراد آن به لوایح مصوب مجلس شورای اسلامی بر خلاف قانون اساسی و سبب تضعیف نهاد قانون گذاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۵    
کنگره گزینه هایی برای مقابله با اقدامات نظامی ترامپ علیه ایران دارد. هشت سناتور دموکرات – و سناتور جمهوریخواه رند پاول از کنتاکی- لایحه سناتور دموکرات تام یودال را امضا کرده اند که اتخاذ اقدامات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۵    
حزب دموکرات آمریکا خواستار برگزاری جلسه فوری استماع جف سشنز، وزیر پیشین دادگستری این کشور در مجلس نمایندگان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۲    
تراکتور سازی و پارس جنوبی جم مقابل حریفان خودشان به برتری رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۲    
چند روز بعد از اعلام نظر شورای نگهبان درباره مصوبه سی اف تی بار دیگر پای این موضوع به تریبون های نماز جمعه کشیده شد اما سوال اینجاست که آیا مخالفان تبعات رد الحاق به CFT را می پذیرند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۲    
تحریم های ایران نه تنها در داخل امریکا چند دستگی ایجاد کرده بلکه این کشور را در مقابل شرکای اروپایی اش قرار داده است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۵    
ادعای جدید خبرنگار گاردین درباره ارتباط میان قتل خاشقچی و تماس تلفنی وی از استانبول با خبرنگار این رسانه و افشای مالکیت تلویزیون ایران اینترنشنال توسط محمدبن سلمان،ابعاد تازه ای به پرونده خاشقچی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۵    
جماران نوشت: سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: در CFT واژه لیست سیاه محل ایراد بود در حالی که در اسناد FATF چنین واژه ای وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۲    
فارس نوشت:عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس به این چهار وزیر رأی اعتماد داد چون می دانست اگر به هر چهاروزیر رأی اعتماد ندهد دولت همه ناکارآمدی خود را به گردن مجلس می اندازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۰    
اقتصاد آنلاین نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحریم های آمریکا در ماه های گذشته بیشترین بخش از تاثیر خود را بر اقتصاد کشورمان گذاشته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۶    
ایرنا گزارش داد: وزارت امور خارجه آمریکا رسما معافیت عراق از تحریم های یکجانبه واشنگتن در زمینه خرید برق از جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۰    
ایرنا نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود اعلام کرد: بی تردید الحاق به CFT یا FATF بخشی از دیپلماسی مهار و مدیریت وضعیت جاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۷    
میزان نوشت: اراذل و اوباش سابقه داری که شب گذشته در خیابان جمهوری عربده کشی و اخلال در نظم عمومی کرده بود پس از زمینگیر شدن از طریق تیراندازی دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۵    
ایرنا نوشت: دور جدید تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران آغاز شده و مباحث مهمی مانند نیازهای حوزه سلامت از جمله دارو را نیز تحت تأثیر قرار می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۰    
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور در توئیتی نوشت: پمپئو باز هم دروغ می گوید!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران با انتشار تصویری از گزارش اندیشکده آمریکایی موسسه امور عمومی و بین الملل واتسون درباره هزینه جنگ های آمریکا پس از حملات یازده سپتامبر، در پیامی که در صفحه توئیترش منتشر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پیرو انتشار برخی شایعات درباره انصراف ساختگی یکی از کاندیداهای شهرداری تهران، معاونت ارتباطات شورای شهر تهران توضیحاتی را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۲    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: فروش تسلیحات نظامی این کشور به کشورهای دیگر در 12 ماه منتهی به سپتامبر گذشته به 192 میلیارد دلار رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۶    
مهر نوشت: امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه آمریکا لبه پرتگاه ایستاده و هر حرکت نادرستی نابودی آن را رقم می زند، گفت: زلزله سیاسی که در عربستان به عنوان هم پیمان آمریکا رخ داده نیز لطف الهی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۶    
ایرنا نوشت: پس از دستگیری یک سرهنگ اتریشی به جرم جاسوسی به نفع روسیه در این کشور، روابط مسکو و وین شکر آب شده و صدراعظم اتریش از روسیه دراین باره توضیح خواسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سوزان رایس نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد، در پیامی توییتری در واکنش به لغو مجوز ورود خبرنگار سی ان ان به کاخ سفید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۱    
در حالی که دولت برای تامین کالاهای اساسی ارز 4200 تومانی تخصیص داده است، بازار این روزها شاهد رشد قیمت لبنیات، مرغ و دیگر اقلامی است که واردات مواد اولیه آن با ارز 4200 تومان انجام می شود .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۷    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد شرکت ملی نفت چین موسوم به 'سینوپک' همچنان بعد از اعمال تحریم های آمریکا علیه ملت ایران، از طریق تانکرهای شرکت ملی نفتکش ایران نفت می خرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۱    
سعید کمالی دهقان، خبرنگار گاردین که قبل تر بودجه ایران اینترنشنال را افشا کرده بود اعلام کرد که خاشقچی منبع خبری اش بوده و به خاطر همین به قتل رسیده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۶    
پیرو انتشار اظهارنظری منسوب به رییس پلیس فتا درباره طرح وزارت ارتباطات برای فیلترینگ هوشمند اینستاگرام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس نوشت: یک ماه قبل پیش بینی می شد قیمت نفت تا پایان سال جاری میلادی به 100 دلار در هر بشکه برسد اما کاهش تقاضا و برخی مسائل دیگر موجب افت قیمت ها تا 70 دلار شده که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۵    
طرح روی جلد مجله اکونومیست، کنایه ای به نتایج انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
گروه معبد شیطانی از کمپانی نت فلیکس به دلیل نمایش منفی نماد شیطان پرستان در سریال ماجراهای ترسناک سابرینا شکایت کرده است!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورها می دانند که اگر نفت ایران خریداری نشود قیمت آن به بالای 120 دلار می رسد بنابراین نمی خواهند که تحریم های نفتی علیه ایران عملی شود و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۷    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مراسم اربعین مانور وحدت میان ایران و عراق و دیگر کشورهای اسلامی در جهان است، دشمنان اسلام همواره میان کشورهای اسلامی تخم نفاق و اختلاف را می افشانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۸    
سیدحسین موسویان گفت: ایران به اندازه کافی تجربه برای عبور از تحریم ها را دارد چون در 40 ساله گذشته انواع تحریم های چند جانبه و بین المللی را تجربه کرده و با مقاومت از عهده آن بر آمده است. پ
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۸    
وزیر انرژی ترکیه گفت:ما گاز طبیعی و نفت را از این کشور وارد می کنیم.ما 5-6 سال قرار داد واردات گاز از ایران داریم همچنین گفته می شود که ترکیه معافیت 25 درصدی در واردات نفت و گاز از ایران دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۱    
ایران اولین ساعت های ورود به دور دوم تحریم های آمریکا را پشت سر گذاشت، بدون اینکه بازار های اقتصادی و تجاری شاهد کاهش ارزش ارز های داخلی در مقابل دلار آمریکا باشد یا خللی در روند فعالیت های تجاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۱    
عراقچی می گوید: ایران آمادگی لازم را برای هر شرایطی دارد. وضعیت برنامه هسته ای ما به مراتب بیشتر از گذشته است و به هیچ وجه به بحث تحقیق و توسعه و تکنولوژی ما خدشه ای وارد نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۶    
ایسنا نوشت: یک فعال سیاسی و رسانه ای با بیان اینکه دلیل جذب مخاطب توسط رسانه های فارسی زبان خارجی پوشش اخباری است که رسانه های داخلی بیان نمی کنند، گفت: تا زمانی که اعتماد به رسانه بازنگردد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۶    
ایسنا نوشت: اداره کل محیط زیست خوزستان سوزاندن لاشه های 300 قلاده سگ در منطقه پردیس اهواز را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۰    
خاطره ای جالب از حمید هوشنگی روزنامه نگار فقید را به روایت مهدی محسنیان راد بخوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۷    
برنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به استوار بودن مجلس در رای خود، در نهایت لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام می رود و در آنجا تصویب خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای بامداد سه شنبه وضعیت اضطراری ملی علیه ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
پس از تیراندازی در یک کافه در ایالت کالیفرنیای آمریکا، پلیس فرد مهاجم را شناسایی کرده است. مهاجم که "دیوید لانگ" نام دارد، سرباز پیشین نیروی دریایی آمریکا و 28 ساله بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۵    
سعید کمالی دهقان خبرنگار گاردین در پیامی که در صفحه توئیترش امروز (جمعه) منتشر کرد، نوشت: من می توانم تأیید کنم که جمال خاشقچی به این دلیل کشته شد که صبح روز 26 سپتامبر از استانبول تلفنی با من صحبت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۵    
یک عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اساس منافع و مصالح کشور تصمیم می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۷    
محققان موفق به تولید کرم پوستی با فناوری نانو شدند که می تواند در بهبود کیفیت زندگی مبتلایان به اختلالات رنگدانه ای پوست تاثیر گذار باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۱    
رئیس هیات مسیحیان صهیونیست در آمریکا مدعی طرح ترور محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در شمال سیناء و خنثی شدن آن توسط دستگاه اطلاعاتی مصر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۵    
فارس نوشت: دانشگاه آزاد مشهد طی چند روز گذشته به این بهانه که درصورت برکنار نکردن اساتید بازنشسته، سازمان تامین اجتماعی مستمری آنان را قطع می کند تعدادی از اساتید بازنشسته خود را که به صورت حق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۲    
ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف اتوبوس با خودروی سنگین کشنده در محور دامغان به سمنان 2 فوتی و 10 مجروح برجا گذاشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۲    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد که بلیت فروشی دیدار پرسپولیس-کاشیما نشان داد که تیم ایرانی رکورد حضور بیشترین تماشاگر در تاریخ فینال های لیگ قهرمانان آسیا را شکست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۰    
دفتر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه پنج شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد مایکل پمپئو با استفان دی میستورا درباره پیشرفت های ایجاد شده در تشکیل هرچه سریعتر کمیته قانون اساسی سوریه گفتگو کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۷    
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه اسرائیلی 'مزراح هتیخون' نوشت: عربستان در راستای عادی سازی روابط با اسرائیل به زودی این امکان را برای اسرائیلی ها فراهم خواهد کرد تا با گذرنامه این رژیم به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۱    
تل آویو در مورد از سر گیری تحریمهای آمریکا علیه ایران، به صورت رسمی اظهار خشنودی کرده و از سقوط نظام تهران در اثر این تحریمها، صحبت می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۵    
بازگشایی جعبه سیاه پروژه مشهد و پروژه پشیمانیم نشان می دهد که رادیکال های هر دو جناح گرچه به ظاهر قرابتی با هم ندارند اما هدف مشترکی را برای ناامیدی جامعه از دولت دنبال می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۵    
سید جلال ساداتیان دیپلمات سابق وزارت خارجه و کارشناس مسائل بین المللی در گفت و گو با خبر آنلاین می گوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۵    
تسنیم به نقل از یک مقام ارشد ایرانی نوشت: عربستان و روسیه باید تولید نفت را به میزان یک میلیون بشکه کاهش دهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۲    
ولیعهد سعودی در دیدار با هیات صهیونیستی در اظهاراتی گستاخانه گفت: نباید پرونده خاشقچی تمرکز جهان را از ایران منحرف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۱۶    
اگر این امید وجود داشته باشد که ترامپ در ژانویه 2021 کاخ سفید را ترک کند، حتی در وضعیت اعمال تحریم های جدید، ظریف با قمار بر ادامه پایبندی به این توافق چندجانبه، طعم پیروزی را خواهد چشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۱    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۱    
شعارها و تندرویهای ترامپ این بار دامن خود او را گرفت و مردمی که دو سال پیش احساس می کردند او می تواند هیبت امریکای اول را برگرداند حالا می بینند او بیش از حد خارج از شان یک رئیس جمهور امریکا عمل می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۷:۰۰    
پوسیدگی دندان را جدی بگیرید زیرا زمینه ساز دیگر بیماری ها از جمله زوال عقل خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۵:۳۵    
در ادامه اعتراض های جهانی به اقدام دولت سعودی در ربودن و قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار ناراضی این کشور در استانبول ، شرکت 'لورسن' آلمان با کاهش ساعات کار خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۱:۴۲    
ترامپ تحریم های ضد ایرانی سال1979 را تمدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۱:۱۱    
وزارت خزانه داری آمریکا سه فرد و 9 نهاد اوکراینی و روس را به فهرست تحریم های خود علیه اقدام های روسیه در اوکراین افزود.