یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 4 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۵    
شاید خوردن چای و قهوه صبحگاهی مهمترین و اولین اقدامی باشد که همه ما در طول روز انجام می دهیم. اما به نظر می رسد موضوع آغاز کردن روز کمی پیچیده تر از اینها باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۱    
رییس کل سازمان نظام پزشکی در واکنش به آتش زدن کتاب هاریسون توسط یکی از مدعیان طب اسلامی، با انتشار بیانیه ای گفت: به حکم وظیفه قانونی، علمی، دینی و ضرورت حمایت و صیانت از حقوق بیماران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۰    
با استفاده از تصاویر زیر می توانید به حقایق جالبی از شخصیت درونیتان پی ببرید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین اظهار کرد که فعالیت های هسته ای ایران به هیچوجه ناقض پیمان منع کنترل تسلیحات هسته ای موسوم به ان پی تی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۲۱    
جنبش حزب الله لبنان به تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه حضور نظامیان آمریکایی واکنش نشان داد و آن را نشانه مخالفت قاطع با اشغالگری آمریکا دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۰۶    
عراق با ارسال نامه ای به ایران صادرات شش محصول کشاورزی جدید شامل شلغم، انار، عسل، چغندر،کدو و کاهو را به این کشور ممنوع اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۶:۰۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: هیچکس بیشتر از ترامپ و آمریکا تجارت جهان را مختل نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۱:۰۶    
طرح گواهی اعتبار مولد گام به مرحله اجرا رسید و هفته آینده باظرفیت اولیه50 هزار میلیاردتومان تأمین اعتبار، به تدریج ازطریق تعدادی بانک دولتی و خصوصی در اختیار واحدهای تولیدی فعال کشور قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۱:۰۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تمدید بازه زمانی مکانیسم حل اختلافات در برجام خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
وزارت امور خارجه چین در نشستی غیر رسمی با موضوع برجام در بروکسل، آمریکا را عامل تنش های فعلی درخصوص برجام دانست و از واشنگتن درخواست کرد به اقدامات غلط خود پایان دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۰    
دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره عنوان کرد: آیا دولت آمریکا به درخواست مشروع ملت، مجلس و دولت عراق برای خروج از این کشور احترام خواهد گذاشت و یا راه دیگری را انتخاب خواهد کرد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۱    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که یک کشور عادی هیچ گاه به همایسگانش حمله نمی کند و از مذاکره سر باز نمی زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی حزب حاکم میانمار امروز، جمعه اظهار کرد، این کشور تدابیری را برای حفاظت از مسلمانان روهینجا اعمال کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
وزارت خارجه کویت امروز (جمعه) با فراخواندن سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور مشارکت هر گونه پایگاه کویتی در عملیات ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهوری عراق در سخنانی نسبت به تظاهرات میلیونی شهروندان عراقی در محکومیت حضور آمریکا در این کشور واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا اظهار کرد، هائیتی باید تاریخی را برای "انتخابات" تعیین کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی دینی عراق بر وحدت ملی و تمامیت سرزمینی این کشور تاکید و مخالفت خویش را با هر گونه هتک حرمت به این دو ارزش اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۱    
رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه روز جمعه در سخنانی هشدار داد که چنانچه ناآرامی ها در لیبی ادامه پیدا کند و آرامش هرچه سریع تر به این کشور بازنگردد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه مشهد گفت: نماز جمعه هفته گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب و اقبال مردم به شرکت در آن به معجزه شباهت داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۱    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه با استقامت فردی پیروزی برای جامعه به دست نمی آید، تاکید کرد: پیروزی جامعه اسلامی مرهون صبر جمعی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۵    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که ارتش سوریه بیشتر مناطق مرزی با ترکیه و عراق را تحت کنترل خود درآورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۵    
یک شرکت کانادایی که برای یک حزب اپوزیسیون ونزوئلایی لابی گری می کند، اظهار کرد، رهبر این حزب به دنبال حمایت آمریکا برای توافقی با نیکولاس مادورو است تا به موجب آن انتخابات سال 2018 ابطال و تکرار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۰    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت، مجلس و ملت سلحشورعراق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۰    
جو بایدن با اشاره به انتقام سخت ایران گفت: حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد منجر به جراحات سربازان آمریکایی از ناحیه سر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: عملیات افتخارآفرین سبزپوشان قدرت آفرین، ابهت آمریکا در منطقه را فروریخت و این آغازی بر پایان نامشروع در منطقه دنیای اسلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۵    
جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا از ادامه پیشتازی جو بایدن در میان نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات 2020 حکایت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۰    
جو بایدن نامزد پیشروی دموکرات ها در انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری آمریکا در یادداشتی تاکید کرد که اگر رئیس جمهور شوم به تعهداتمان در برجام برمی گردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۰    
سفارت ایران در پکن در پی شیوع ویروس کرونا با صدور اطلاعیه هایی از ایرانیان مقیم چین خواسته که از حضور در اماکن پر تردد خودداری کنند و به مسافران ایرانی هم توصیه های لازم را در این خصوص کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۱    
مرزبانان آمریکایی که در مرز میان آمریکا و کانادا مشغول به کار هستند، در اوایل ماه ژانویه موظف شده بودند که مسافران متولد ایران را بازداشت و بازجویی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۱    
کاروان باشگاه استقلال فرودگاه امام خمینی را به مقصد دوبی ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
صدراعظم آلمان در بیاناتی مدعی شد که تا توافق بهتری نسب به برجام حاصل نشود، دیگر کشورها نباید این توافق بین المللی را کنار بگذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۱    
رهبر جریان صدر عراق خواستار لغو تمامی توافقات امنیتی با آمریکا و بستن حریم هوایی عراق بر روی جنگنده های این کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۶    
ساده ترین رژیم لاغری در جهان "نوشیدن یک چهارم لیتر آب گرم با معده خالی" است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۰    
عضو پارلمان عراق با تاکید بر اینکه بوق های رسانه ای آمریکا امروز نمی تواند اراده ملت عراق برای اخراج اشغالگران از کشورشان را در هم شکند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۵    
تعدادی از مسئولان مسلمان و یهودی در بازدید مشترک "تاریخی" از اردوگاه کار اجباری آشوویتس در آستانه هفتادوپنجمین سالگرد آزادسازی این اردوگاه توسط ارتش سرخ در سال 1945 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از این که اعتراضات به رد صلاحیت نمایندگان و کاندیداهای انتخابات مجلس مورد توجه قرار گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۱    
بیت کوین کماکان باارزش ترین ارز دیجیتالی در جهان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۱    
منابع عراقی از آغاز تظاهرات گسترده و میلیونی شهروندان این کشور در محکومیت حضور آمریکا در عراق خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکلات اقتصادی قابل حل است، گفت: اکنون مشکل ما این است که افراد دخل و خرجشان با هم نمی خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۱    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه لاریجانی و روحانی علیه شورای نگهبان پیوندی استراتژیک دارند، گفت: لاریجانی با نوع مدیریتش در 4 سال اخیر جایگاه مجلس را تنزل داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۰    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دولت که در لایحه بودجه 99 دیده شده، به هیچ وجه جوابگوی کمبودهای سبد هزینه خانوار نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۶    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در جریان دیدار با فرستاده سازمان ملل به این کشور، تاکید کرد که اگر عربستان به تجاوزات خود به شرق صنعاء ادامه دهد، انصارالله حملات جدیدی را علیه عربستان ترتیب خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۵    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اینکه معافیتهای عراق در ارتباط با تحریمهای ایران ماه آینده میلادی به پایان خواهد رسید از احتمال عدم تمدید آن از سوی واشنگتن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۵    
یک مسئول در کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ چهارشنبه آینده توافق نامه تجاری جدید سه جانبه میان آمریکا، کانادا و مکزیک را امضا خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
سومین جلسه فرآیند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مجلس سنای این کشور برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۶    
یک رسانه ارگانی حزب حاکم چین نوشت که ترور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در خاک عراق، به مایه بی آبرویی برای آمریکا در دنیا تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی از رونمایی از بخش سیاسی طرح صلح واشنگتن برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" تا پیش از دیدار با نخست وزیر این رژیم در سه شنبه آتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۵    
ولادیمیر پوتین در دیدار با محمود عباس تاکید کرد که روسیه نگرانی های طرف فلسطینی نسبت به روند سازش میان فلسطین و اسرائیل را درک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آنچه که مشخص است شرایط و فضای انتخاباتی یخ زده و تنها یک وحدت ملی می تواند ورق را برگرداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۰    
مشکلات گوارشی یکی از مشکلاتی است که تقریباً همه افراد در طول زندگی خود به آن دچار می شوند بنابراین آشنایی با درمان های خانگی به وی ژه زمانی که امکان دسترسی به پزشک وجود ندارد، سودمند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا بامداد جمعه بار دیگر به کشورها و شرکت های بین المللی درباره همکاری با ایران هشدار داد و آنها را تهدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر قرار بود سختگیری در تأیید صلاحیت نامزدها برای انتخابات مجلس نتیجه مثبت بود نباید در مجلس دهم چنین اتفاقی مهمی می افتاد که 90 نماینده ردصلاحیت شوند بنابراین امیدواریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۵    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: وقتی همه اصولگرایان در شورای ائتلاف هستند اما گروهی جدا برای خودش کار دیگری انجام می دهد، مردم به جریان نگاه می کنند نه یک گروه.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۷:۰۶    
مرد سالخورده که متهم است سالها قبل دو نوه اش را آزار داده دیروز پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.مادر دو شاکی نیز ادعا کرد در کودکی از سوی پدرش مورد آزار قرار گرفته و در این سالها سکوت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۵:۰۶    
در روزهایی که نوسان قیمت دلار نیمایی از دلار بازار آزاد و صرافی ملی هم بیشتر است، زمزمه اتفاق مهم ارزی در بخش واردات کشور به گوش می رسد و قرار است مبنای نرخ محاسبه ارز در اظهارنامه های وارداتی از ...