شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 10 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت امروز شنبه (12بهمن ماه) با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۷    
گوجه فرنگی در سراسر جهان کشت و خورده می شود و در تمام سال از بازار ها و سوپر مارکت ها برای خرید در دسترس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
قیمت خودرو، امروز (شنبه) در بازار آزاد نسبت به پنجشنبه 12 بهمن، با کاهش یک میلیون و 700 هزار تومانی همراه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۷:۴۶    
متخصص پوست و مو درباره عوارض استحمام بیش از حد و روزانه برای پوست و مو هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۵:۰۵    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه هیات دولت برای میزان پاداش پایان سال 1398 (عیدی) کارکنان دولت یک میلیون و 200 هزار تومان تعیین کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۱    
دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که بعد از سه هفته وقفه، عملیات نظامی مشترک خود را با نیروهای ائتلاف آمریکا برای مقابله با داعش از سرمی گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۲    
رئیس کلانتری 209 پایانه ترمینال غرب از دستگیری 4مرد جوان که با تصاویر کارت ملی متوفیان 240 سیم کارت فعال خرید و فروش می کردند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۷    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که بیمارستان های خاصی در همه استان ها برای پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۱    
فوق تخصص ریه با بیان اینکه هر نوبت مصرف قلیان برابر با مصرف صد نخ سیگار است، گفت: افرادی که قلیان مصرف می کنند باید تا 9 ساعت بعد از مصرف با کسی ارتباط کلامی نداشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۷    
نتایج منتشر شده از یک مطالعه جدید نشان می دهد، مردم آمریکا به میزان زیادی دور ریز مواد غذایی دارند و اظهارنظر گردشگران خارجی مبنی بر مسرف بودن آنها، درست است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۷:۱۰    
مجلس نمایندگان آمریکا برای کاهش اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران، دو طرح را به تصویب رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۶:۱۰    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خدا را شکر شورای نگهبان 90 نفر از نمایندگان مجلس را رد صلاحیت کرد؛ این ها باید از حق مردم دفاع کنند ولی آن امانتی که مردم به آنها سپردند را چه کار کردند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۵:۱۰    
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی ایران در واکنش به اخبار منتشره درمورد سازوکار مبادله کالاهای کشاورزی و دارو اعلام کرد: داروی مبادله شده با پیگیری و درخواست سفارت دولت سوئیس و درحد 2 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۴:۱۰    
بارسلونا به راحتی توانست لگانس را شکست دهد و در جمع هشت تیم برتر کوپا دل ری قرار بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۳:۱۰    
مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه به رغم برخی از اخبار مبنی بر افزایش تدریجی زخمی های حمله موشکی ایران گفت: ترامپ از روز اول در مورد شمار تلفات حمله موشکی ایران اطلاع داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۲:۰۷    
تصویری که کاربر سایت میکروبلاگ از یک حشره غول پیکر شبیه به پشه در توئیتر منتشر کرده موجب حیرت کاربران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۱:۰۷    
دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه که مرکز آن در شهر لندن قرار دارد، پنجشنبه شب گزارش داد که ارتش سوریه پس از آزادسازی چندین منطقه از اشغال تروریست های مسلح به 2 کیلومتری شهرک راهبردی سراقب واقع در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۰:۳۷    
یک ضرر میلیاردی، محسن یگانه خواننده قطعه های هیت پاپ و صاحب سبک را به صدر اخبار موسیقی بازگرداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۱    
ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اعتراف به افزایش هفتگی شمار تلفات حمله موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در عراق گفت: بدون شک ما باید شاهد افزایش تلفات این حمله باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۶    
نشست علی اکبر صالحی و کمال خرازی، با موضوع برجام در شورای راهبردی روابط خارجی
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۶    
آذربایجان شرقی دو زن چینی مشکوک به بیماری های حاد ویروسی در یکی از مراکز درمانی تبریز بستری شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۶    
اصفهان سرمربی تیم والیبال ذوب آهن گفت: بازی پرفراز و نشیبی را شاهد بودیم در ست پنجم با اختلاف پیروز شدیم تا حرفی برای گفتن نماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۸:۴۰    
روسیه به تهیه کنندگان طرح معامله قرن یادآور شد که بلندی های جولان بخشی از خاک اشغال شده سوریه از سوی رژیم صهیونیستی است و مسکو حاکمیت اسرائیل بر این منطقه اشغالی را به رسمیت نشناخته و نخواهد شناخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۷    
وزرای خارجه انگلیس و آمریکا در دیدارشان فعالیت های ایران را مایه نگرانی کشورهای غربی توصیف کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۰    
ایرنا – منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند: گروه تروریستی داعش که توسط آمریکا و حکام عربی منطقه بوجود آمده است و همواره با رژیم صهیونیستی همکاری داشته در یک پیام صوتی این رژیم را به انجام حملات تهدید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۰    
ایرنا - یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی اس سون (s7) روسیه که در مسیر سیمفروپل به مسکو بود به دلیل تهدید یک مسافر به وجود بمب در آن فرود اضطراری داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۱    
شصت و ششمین ناوگروه آموزشی، اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش از بندرعباس عازم ماموریت بین المللی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه درباره هموطنان مقیم در شهر ووهان چین گفت: تلاش شبانه روزی برای مدیریت ابعاد مختلف موضوع و کمک به هموطنان مقیم مناطق آلوده در چین آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
ایرنا – "مایک پمپئو" وزیر امور خارجه آمریکا که به لندن سفر کرده است، گفت : توافق پیشنهادی رئیس جمهوری آمریکا با ایران همسو با اهداف راهبردی هم پیمانان اروپایی آمریکا و مبنی بر شروط 12 گانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۱    
بازارها روز پنج شنبه در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا، فرو ریختند. ایرلاین ها پروازشان را لغو کردند و فروشگاه های بین المللی در چین شعبه هایشان را بستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
دولت برای سال آینده نیز مکلف شده تسهیلاتی برای مسکن بازنشسته ها پیش بینی و تامین کند؛ تکلیفی که امسال ظاهرا تاکنون نتیجه ای نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور عراق گفت، در صورت عدم توافق نهایی نیروهای سیاسی بر سر نامزدی شخصیت مقبول برای این پست تا روز شنبه، نخست وزیر مورد نظر خود را معرفی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۵    
قیمت برخی اقلام کشاورزی در دی ماه نسبت به ماه گذشته کاهش نشان می دهد این درحالی است که قیمت محصولات برنج و چای خارجی رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۵    
اوپک در حال بررسی برگزاری نشست خود زودتر از تاریخ پنجم و ششم مارس به منظور بررسی تاثیر شیوع ویروس کرونا در چین بر بازار نفت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه با گسترش سریع ویروس کرونای جدید در چین و افزایش بالاتر از حد انتظار ذخایر نفت آمریکا، روند نزولی خود را ازسرگرفت و کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۲    
هر قطعه سکه بهار آزادی در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 5 میلیون و 25 هزار تومان، داد و ستد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۷    
بنابر گفته معاون سازمان دامپزشکی، بیماری بوتولیسم بر اثر سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ایجاد می شود و پرندگان با بلع گیاهان یا حیوانات آلوده به این سم به آن مبتلا شده و جان خود را از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه جدال با مشاور امنیت ملی سابقش، ویدئوی مصاحبه او با فاکس نیوز را در صفحه توئیترش بارگذاری کرد و زیر آن نوشت: بازی تمام شد
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۶    
محمدرضا شجریان پس از اینکه از دوشنبه شب در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز (پنجشنبه _10 بهمن ماه) به منزل منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۰    
نماینده مردم تهران جزئیاتی از جلسه اخیرش با اعضا شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس را تشریح کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
محققان موفق شدند صدها اثر تاریخی را در گودالی که زیر یک گالری هنری واقع در لندن قرار داشت، کشف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۶    
یک عضو مجمع تشخیص مصلجت نظام طی نامه ای به اعضای شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و این نوع برخورد را نیازمند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال پیامی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی را به عدم تعهد به توافق اسلو متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۵    
رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به اخباری مبنی بر مشاهده موارد بیماری کرونا در اقلیم کردستان کشور عراق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان از عدم مغایرت طرح شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با شرع مقدس و قانون اساسی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز،با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در چهارمین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۰    
آندره آ استراماچونی سرمربی سابق و ایتالیایی استقلال که پیش از پایان نیم فصل اول ایران را ترک کرد، حالا از مسئولان باشگاه استقلال مطالبات باقی مانده خودش را درخواست کرده.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۷    
ترامپ قصد دارد به افکار عمومی ایالات متحده این گونه القا کند که عادی سازی روابط اعراب و رژیم صهیونیستی معلول تلاشهای کاخ سفید برای نزدیک سازی این دو به یکدیگر بوده است!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۷:۵۲    
سخنگوی ستاد بودجه در خصوص نحوه پرداخت یارانه 72 هزار تومانی توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۷:۴۰    
تیم فوتبال پاری سن ژرمن صعود آسانی را تجربه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۶:۲۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به تشریح آخرین وضعیت کرونا ویروس در خاورمیانه پرداخت و از ابتلای یک خانواده چینی به این بیماری در امارات متحده عربی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۵:۳۷    
در پی واژگونی اتوبوس در محور اصفهان به شیراز نیوشا مرزبند اهل آمل دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران جان باخت.