دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۷:۰۷Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 8 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
کردستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۸:۲۲    
با قطعی شدن جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس در پایان فصل، از حالا سرخپوشان باید به دنبال پیدا کردن یک دروازه بان شماره یک دیگر باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۷:۰۷    
در این گزارش پیگیر وضع بنزین مایع یا پی ال جی پس از گران شدن بنزین در بازار شده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: سرطان در کشور رو به افزایش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۶    
در هنگام کاهش وزن هیچ رویکردی وجود ندارد که بتوان گفت مناسب همه است. درواقع کاهش وزن می تواند فرایندی بسیار زمان بر باشد. یا می تواند فرایندی سریع باشد. به عبارتی کاهش وزن در افراد مختلف یکسان نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۱    
معاون رئیس قوه قضائیه درباره اخبار منتشره مبنی بر سهمیه بندی طلاق توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۱    
یک کاریکاتور روزنامه دانمارکی "یولندپستن" خشم دولت چین را برانگیخته است. سفارت چین در کپنهاگ نوشته است که این روزنامه به چین توهین کرده و باعث جریحه دار شدن "احساسات ملت چین" شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۰    
خبر های مجلسی حاکی از ادغام یارانه معیشتی با یارانه نقدی و تبدیل یارانه هر فرد از 45 هزار تومان به حدود 72 هزار تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی یک مدافع برزیلی به خدمت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۵    
العین موفق شد با غلبه بر بنیادکار ازبکستان راهی گروه D شود و همگروه سپاهان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۰۵    
برنامه های بازی های تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۰۱    
باشگاه پرسپولیس از نظر مالی دچار بحران است و این در حالیست که بازیکنان این تیم نیز طی روز های اخیر فشار زیادی روی مدیریت با توجه به عدم پرداختی وارد کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۷:۴۰    
درصورتی که بدون آگاهی خودتان، در گروه های تلگرامی اضافه می شوید، می توانید این امکان را در تنظیمات گوشی خود اصلاح کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۷:۱۶    
پدر پیر که پسرش را زنده زنده به آتش کشیده است، در آستانه مجازات سنگین از سوی نوه هایش بخشیده شد. این مرد دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۶:۵۰    
وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت از اینکه در کنار چنین بازیکنانی حضور دارد، احساس غرور می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۶:۲۰    
فرشید اسماعیلی، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دوست داشتم برای استقلال بازی کنم، اما به دلیل مصدومیت نتوانستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۵:۴۰    
شما قطعا برای خرید لباس به فروشگاه رفته اید و لباس های مورد نظر خودتان را در قد و قامت مانکن های پلاستیکی پشت ویترین دیده اید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۵:۳۵    
"علی دیواندری" در پایان جلسه امروز محاکمه خود، با حکم قاضی بازداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۴:۳۵    
یک دختربچه گلفروش در شهر ری طعمه سگ ها شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۳:۳۵    
وزیر صنعت: هیچ افزایش قیمتی از سوی خودروسازها اعمال نشده است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۲:۳۵    
رئیس اتاق اصناف تهران می گوید: نمایشگاه بهاره برای رفاه حال مردم برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه قرار است درصدی از کالاها با تخفیف به دست مردم برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۱:۳۵    
محققان دریافتند افراد دارای گروه های خونی A و B در مقایسه با گروه خونی O با ریسک بالاتر ابتلا به لختگی خطرناک خون روبرو هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۵۰    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با اعلام آمادگی کامل وزارت امور خارجه برای همکاری و تعامل با دستگاه های ذیربط از ابتدای بروز این بحران تاکید کرد و اظهار داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۲۰    
یمی از پژوهشگران ژاپنی روز گذشته به طور رسمی اعلام کردند که برای نخستین بار در جهان موفق به انجام پیوند بافت های عضلانی قلب شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۱۶    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به اینکه امشب حدود 2میلیون و 200 هزار نفر به لیست دریافت یارانه معیشت بنزین افزوده می شوند گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۵    
وزیر بهداشت گفت: دو توریست چینی و آلمانی ساکن در یزد حامل ویروس کرونا نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۱:۰۵    
به گفته محققان افرادی که چای می نوشند احتمال خطر سکته در آنها کمتر است. نوشیدن روزانه یک لیوان چای می تواند طول عمر را افزایش و دکتر را از شما دور نگه دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۶    
فحش دادن یک رفتار شایع به خصوص در نوجوانان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۱    
علت بوی بد دهان به طور کلی می تواند ناشی از وجود 9 نوع بیماری در داخل بدن باشد ولی متاسفانه اکثر افراد ان را به عفونت دهان و گلو نسبت می دهند و به علت اصلی آن توجهی نمی کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: بیماری های قلبی و عروقی در کشور ما کاهش پیدا کرده و در این زمینه در منطقه شرایط بهتری داریم، اما از نظر جهانی وضعیت خوبی نداریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: نماینده ای در طول چند سال گذشته شایعاتی را دامن زده و به اتهام زنی خود ادامه می دهد؛ قوه قضاییه به شایعات و اظهارات بی اساس یکی از نمایندگان رسیدگی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۵    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا سه شنبه اعلام کرد باقیمانده اجساد هواپیمای نظامی آمریکایی را که دیروز در افغانستان سقوط کرد بازیابی کرده و در حال تعیین هویت آنها هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۵    
پایگاه اینترنتی "لودوآر" فرانسه در گزارشی با عنوان "راهبرد ایران در شطرنج خاورمیانه"، تاکید کرد جمهوری اسلامی توان تغییر اوضاع را به نفع خود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۵    
مقامات تاجیکستان از دستگیری تعداد زیادی به اتهام عضویت در سازمان اخوان المسلمین خبر می دهند. یوسف رحمان احمدزاد، دادستان کل تاجیکستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۰    
رئیس شورای عالی انقلاب یمن در توییتی به معامله قرن واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولانی که چند هزار میلیارد دزدی می کنند، خود شیطان هستند. هرچقدر هم که ادعای مذهب داشته باشند، خدایی نمی شوند. لازمه شیعه علی بودن، توجه به عدالت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۱    
یک مقام نظامی آمریکا با بیان اینکه واشنگتن به اجساد سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در افغانستان دست یافته، گفت واشنگتن در حال تعیین هویت این افراد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۱    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما باید زمینه بازگشت تک تک ورزشکاران مهاجرت کننده را به کشور مهیا کنیم و راه بازگشت آنها را مسدود نکنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۱    
وزارت دفاع ترکیه تهدید کرد، هر حمله ای از سوی دولت سوریه به مواضع ارتش ترکیه را پاسخ خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۵    
شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان در بیانیه ای تاکید کرد که هشدار می دهیم که چنانچه دایره انتخاب مردم با تنگ نظری همچنان بسته بماند ما نمی توانیم زینت المجالس انتخابات باشیم و به دلیل سلب امکان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۱    
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه دراطلاعیه ای از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای بدون سرنشین شاهد 129 این نیرو به دلیل نقص فنی در منطقه ملاثانی استان خوزستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۷:۲۵    
یک خبرنگار ژاپنی به ظن انجام جاسوسی نظامی از روسیه اخراج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۷:۲۰    
یک منبع نزدیک به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کرد، پس از تکرار درگیری های مستقیم میان نیروهای آمریکایی و روس ها در سوریه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۷:۲۰    
حزب موتلفه در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور تاکید کرد: رییس جمهور نباید جایگاه خودش را در حدی پایین بیاورد که به عنوان سخنگوی یک جناح شکست خورده در اداره کشور تلقی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۶    
وزارت کشور عراق امروز (سه شنبه) از بازداشت یک سرکرده برجسته داعش در منطقه تل الرمان در استان نینوا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۵    
برنی سندرز متعهد شد که سیاست های مهاجرتی "نژادپرستانه" دونالد ترامپ از جمله ممنوعیت مسافرتی علیه مسلمانان را پایان دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۶    
مشاور قضائی دولت اسرائیل امروز (سه شنبه) کیفرخواستی را علیه بنیامین نتانیاهو ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حالی درصدد است که امروز (سه شنبه) از طرح خود موسوم به معامله قرن رونمایی کند که فلسطینی ها که طرفی اساسی در این توافق به حساب می آیند، کاملاً مخالف آن هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۶    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حالی درصدد است که امروز (سه شنبه) از طرح خود موسوم به معامله قرن رونمایی کند که فلسطینی ها که طرفی اساسی در این توافق به حساب می آیند، کاملاً مخالف آن هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۱    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال تایید صلاحیت مجدد برخی کاندیداهای اصلاح طلب، گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۵    
علی اکبرولایتی در دیدار با نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور افغانستان تاکید کرد: با خروج آمریکا از افغانستان، روند صلح و ثبات در این کشور تسریع خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۱    
نماینده مردم کرمان در مجلس در انتقاد از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در گفت وگو با هفته نامه اشپیگل آلمان ادعا کرد: اظهارات آقای ظریف مغایر منافع ملی است. آقای روحانی یا آقای ظریف باید عذرخواهی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سخنان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد و گفت: از شما می خواهیم انسجام مردم را از بین نبرید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۱    
محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به آغاز مرحله انتخاب مردمی کاندیداهای شورای ائتلاف در تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
در پی کشف بسته ای مشکوک در محدوده میدان تجریش مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد که بررسی های انجام گرفته نشان داد که بسته یافت شده دارای هیچ مشکلی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۰    
رئیس جمهور تاکید کرد: انتخابات بر سیاست های منطقه ای تاثیرگذار است. حتی اگر اشکالی در گوشه و کناری دیده می شود و حتی اگر برخی مسیر را اشتباه طی کرده باشند، باید پای صندوق ها بیایید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۵    
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ارائه نکردن لیست از سوی اصلاح طلبان به معنی عدم مشارکت است و مشارکت نکردن آنها در انتخابات جزو مشخصه های نظام مردم سالاری دینی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۶    
برخی از مواد خوراکی می توانند انسان را بسیار چاق کنند و سرعت آن ها هم در آوردن وزن اضافه بدن زیاد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۰    
فرانسه درباره کاهش احتمالی نیروهای آمریکا در غرب آفریقا که گروه های وابسته به القاعده و داعش در آن فعالیت دارند، هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق در واکنش به حملات موشکی به سفارت آمریکا اعلام کرد این اقدامات می تواند به دست عربستان یا امارات انجام شده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با صدور دستور ویژه ای خطاب به دادستان قشم از وی خواست به موضوع نگرانی از تخریب حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی به ویژه غار نمکدان و ژئوپارک قشم ورود نموده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۵    
سید عطاالله مهاجرانی در حساب توییتری خود به واکنش نشان ندادن ترامپ درباره سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۶    
آرش کیخسروی و قاسم شعله سعدی که پیشتر از سوی دادگاه انقلاب به 6 سال حبس محکوم شده بودند، با حکم دادگاه تجدید نظر از اتهامات تبرئه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۵    
رئیس جمهور سابق اروگوئه در یک مزرعه قدیمی متعلق به همسرش که در کنار جاده خرابه ای بیرون از مونته ویدئو (پایتخت کشور) واقع شده است، زندگی می کند و تقریباً تمام دستمزدش را به دیگران می بخشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی کاری کنیم که از سیاه نمایی پرهیز شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
آمریکای ترامپ پس از به رسمیت شناختن سلطه صهیونیست ها بر بیت المقدس و انتقال سفارتش به این شهر، حالا می خواهد از معامله قرن رونمایی کند، شاید یک کمپ دیوید دیگر.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
با قطعیت می دانیم که دستگاههای جاسوسی امریکا، اطلاعات ضروری برای این عملیات ترور را از اسرائیل دریافت کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
تحلیلگران به این مساله مهم استناد می کنند که سفر اخیر بن علوی به تهران، دومین سفر در طول یک هفته و سومین سفر در مدتی کمتر از یک ماه بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شنیدیم به نمایندگانی که FATF را در مجلس به تصویب رساندند گفتند که شما قاتلان سردار سلیمانی هستید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۰    
اگر رئیس جمهور آمریکا متوجه شود که می تواند با یک توئیت ساده عده ای را به باغ ملی بکشاند تا در برابر دفتر جواد ظریف تجمع کنند و علیه او شعار دهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۰    
بازیگر سینما و تلویزیون از وضعیت سریال های نمایش خانگی انتقاد می کند و اعتقاد دارد زمانی سخت گیری زیادی در مورد حجاب می شد، اما الان اصلاً اینطور نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۰    
بر اثر واژگونی اتوبوس در مسیر تهران به شیراز 9 نفر کشته و 18 نفر مصدوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۰    
ایرنا- کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام کرد تا ساعت 24 دوشنبه شب ویروس کرونا باعث جان باختن 106 تن و همچنین ابتلای چهار هزار و 515 تن دیگر در این کشور شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۰    
رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: با پادرمیانی اعضا شعبه ویژه صلحی شورای حل اختلاف گلستان، اولیای دم پس از 7 سال به حرمت ایام فاطمیه از خون فرزند خود گذشتند و قاتلش را بخشیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۵۱    
منصور حقیقت پور گفت: احتمال اینکه میان جبهه پایداری و جریان بهار ائتلافی صورت بگیرد، زیاد است البته این دو طیف در سازوکارهای تشیکلاتی اختلافات زیادی دارند که در صورت ائتلاف به مشکل برمی خورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۵۱    
ناصر ایمانی ضمن استقبال از ارائه لیست جداگانه توسط جبهه پایداری گفت: پیش بینی نمی کنم که وزن قابل توجهی داشته باشند و اتفاق خوبی است که وزن هر جریان سیاسی معلوم باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۰۰    
آنفلوآنزا یک بیماری حاد و شایع است که شیوع آن در فصول سرد سال و به خصوص در پاییز اتفاق می افتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۲:۵۵    
بسیاری از خمیردندان ها طعم دار و حاوی اسانس و مواد طعم دهنده و بعضا حتی عصاره های معطر گیاهی هستند. نعناع، رایج ترین رایحه ای است که در خمیر دندان ها به کار می رود.