شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 27 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۱۰    
دولت چین در تازه ترین آمار از قربانیان ویروس کرونا اعلام کرد که مجموع تلفات این ویروس از 1800 نفر عبور کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
کیهان نوشت: از آنجا که ارائه دو لیست جداگانه از نامزدهای متعهد و مردمی بدون تردید راه ورود آنان را به مجلس دشوار می کند، با جرأت می توان گفت که اقدام مورد اشاره ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: از 62 نفر ثبت نامی حزب اعتماد ملی 60 نفر تایید صلاحیت نشدند. آقای افشانی نیز در مشورت هایی که در جلسات حزب با حضور ارکان حزب تشکیل شد پس از اینکه مشورت دوستان را گرفت کمیته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۵    
ایرنا- یکی از رهبران جبهه مقاومت اسلامی گفت: شهید سلیمانی یک شهید معمولی و فقط از آن ایران نیست او شهیدی متعلق به همه کشورهای آزادیخواه بود و خونبهای سپهبد شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۳۰    
گابریل سوما مشاور ترامپ امروز یکشنبه از انجام مذاکرات آمریکا، عراق و اروپایی ها برای اجرای تصمیم عقب نشینی نیروهای آمریکایی از این کشور خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۲۵    
ایرنا – عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق امروز یکشنبه فاش کرد که آمریکایی ها با همکاری طرف های سیاسی سنی و کرد در حال احیای فرقه گرایی به منظور دور کردن الحشدالشعبی از دشت نینوا و مناطق غرب کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۱۰    
ایرنا- شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان ضمن احترام به احزاب اصلاح طلبی که در شهر تهران، نامزدهای خود را معرفی کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۵    
برای اولین بار در فصل جاری هر 3 بازیکن حاضر در مثلث خط آتش توپچی های لندن موفق به گلزنی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۵    
معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 4 نفره سارقان خبر داد و گفت: سرکرده این باند با سپردن قرار وثیقه در زندان پس از آزادی، اقدام به سرقت های منزل و به عنف می کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ماموران پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی به 2 صفحه اینستاگرامی با محتوای شیوع ویروس کرونا در بندرانزلی برخوردند، که باعث تشویش اذهان عمومی شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد کمک 10 میلیاردی شهرداری به انتخابات مجلس برای تبلیغات نیست. به گفته او شهرداری صرفا کمک هایی را به عنوان یک نهاد عمومی درنظر گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۵    
بهترین روغن سرخ کردنی، روغنی است که نقطه دود بالایی داشته و نسبت به حرارت زیاد مقاوم باشد؛ هرچند سرخ کردن مواد غذایی یکی از بدترین روش های طبخ غذاست که سلامتی را به خطر می اندازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف یک انبار کالا و لوازم خانگی قاچاق در حوالی خیابان فدائیان اسلام به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت های تهران از دمشق در جنگ علیه تروریست ها ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
ارتش سوریه روز یکشنبه و پس از سیطره بر منطقه صالات اللیرمون امنیت را به طور کامل به شهر حلب بازگرداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۵    
نماینده مردم قم د رمجلس گفت: برای ایستادگی در مقابل مفاسد نیازمند یک مجلس انقلابی و مقتدر هستیم ولی متاسفانه تعداد این افراد در دوره قبلی کمتر از 70 نفر بود و مابقی سینه چاک دولت بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۷    
روحانی گفت که دولت لیستی در انتخابات ندارد امّا کدهایی داد که نشان حمایت او از یک گرایش خاص در انتخابات است. جریانی که با عنوان حامیان روحانی شناخته می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۰    
منابع خبری از اعزام ده ها خودروی زرهی ارتش آمریکا از جمله چند دستگاه تانک و تجهیزات مهندسی از عراق به سوریه خبر داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۵    
پس از لغو میزبانی لبنان از رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا بدلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور، ایران رسما خواستار میزبانی از این رقابت ها شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی در پیام قدردانی از مقام معظم رهبری ،ملت ایران و امت اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم از متن مردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
کمیسیون بهداشت ملی چین شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور را 1665 نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس را 68 هزار و 500 نفر اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
وزیر خارجه ایران در گزارشی توئیتری با اشاره به رایزنی های سه روزه اش در مونیخ، دلیل این گفتگوها را پیشبرد صلح و تنش زدایی در منطقه و خارج از منطقه برشمرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۳    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت، آمریکا مسئول همه جنگ ها در منطقه است و مردم باید در همه حوزه ها و در همه اشکال مقاومت، به مقابله برخیزند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
پاتریک کینگسلی خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز که از اردوگاه منافقین در آلبانی بازدید داشته، نوشت اعضای این گروهک تروریستی می گویند نمی توانند درباره سرنوشت سرکرده این گروهک سخن بگویند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه انتخابات مسأله بسیار مهمی در کشور است و یک رکن رکین است، گفت: من هیچ موقع انتخابات را زیر سوال نمی برم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۵    
ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در بیانیه ای اذعان کرد، جنبش حماس تلفن همراه صدها سرباز اسرائیلی را هک کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
شرکت های ال جی و سامسونگ کره جنوبی که در پی تحریم های آمریکا علیه ایران، همکاری خود را با ایران طی ماه های اخیر قطع کردند، روز جمعه آخرین تابلوهای خود را از سطح شهرها جمع کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
فرمانده عملیات مشترک عراق از عملیات داعش برای حمله به تظاهر کنندگان و نیروهای امنیتی در میانه اعتراضاتی که اخیراً عراق شاهد آن بود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
وزیر خارجه عمان با بیان اینکه وقوع درگیری نظامی در وقت کنونی امری بعید است گفت: احساس می کنیم که امکان گفت وگو میان ایران و آمریکا وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۰    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط به نقل از یک مسئول عراقی مدعی شده که مایک پمپئو نخست وزیر عراق را تهدید کرده است "اگر حملات علیه مواضع آمریکا در عراق ادامه پیدا کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۵    
نیما زم در دادگاه گفت: پلیس فرانسه، تیم حفاظت سنگینی برایم قرار داد و هر دو ماه یک بار با من قرار می گذاشتند. تعیین وضعیت حفاظت می کردند و به من گفتند که بعد از مکرون سنگین ترین تیم حفاظت برای توست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۰    
به گفته متخصصان طب سنتی افراد پس از ترک سیگار با مصرف برخی مواد غذایی می توانند روند پاکسازی بدنشان را بهبود ببخشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تصمیم برخی از شرکت های کره جنوبی برای ترک بازار ایران گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
زاهر البیک در الجزیره نوشت: در حالی که نقشه درگیری ها در شمال سوریه روز به روز پیچیده تر و گسترده تر می شود، تحرکات میدانی، از احتمال وقوع مقابله نظامی بین نیروهای ترکیه و گروههای سوری معارض ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
دبیرکل جبهه پایداری گفت: اینکه می گویند آقای قالیباف خط قرمز پایداری است، واقعاً درست نیست. ما گفتیم ضابطه قرار دهید، آقای قالیباف یا هرکس دیگر اگر اصلح است و اگر نمره لازم را کسب کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا در امارات روسری پوشیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
راننده شهید قاسم سلیمانی گفت: زینب حاج قاسم شبیه ترین فرد در عالم به حاج قاسم است. کوچکترین فرزند حاجی است؛ ولی هم در روحیه و هم در رفتار خیلی شبیه حاجی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا با طرح ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا تلاش دارد تا یک توافق فراگیری با ایران امضا کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۵    
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل در شرایطی به کار خود پایان داد که در بخش خدمات مالی بانکی و بیمه آنلاین، اپلیکیشن سیگنال در قسمت آرای مردمی به عنوان برتر دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نامه ای که اخیرا در مورد ورود کرونا به ایران در فضای مجازی منتشر شده جعلی است و تاکنون هیچ موردی از این ویروس در کشور مشاهده نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
ائتلاف مردم کاندیداهای خود برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۰    
محمدحسن قدیری ابیانه از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران درباره وضعیت تعطیلی مدارس تهران در روز پس از انتخابات مجلس "شنبه سوم اسفند ماه" توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
کمتر از یک هفته تا انتخابات مجلس یازدهم باقی است و در هر دو جریان سیاسی شاهد نبرد لیست ها هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۵    
وزیر دفاع آمریکا با اتهام زنی علیه کشورمان مدعی شد که ایران در امور داخلی لبنان دخالت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
رای الیوم نوشت: خبرگزاری رویترز اخیرا از چهار منبع عراقی و ایرانی، یک گزارش طولانی را پخش کرد، که براساس آن، رهبری حزب الله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۵    
یک کارشناس مسائل آمریکا معتقد است، بدون جو بایدن دموکرات ها واقع شانسی در برابر دونالد ترامپ ندارند. به ظر می رسد بایدن تنها شخصی است که می تواند در برابر دونالد ترامپ ایستادگی کند و شانس پیروزی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۵    
یک منبع آمریکایی و دیپلماتیک امروز (یکشنبه) از اصابت چندین موشک به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۵    
من چنین هستم دخترجوان به مانیتور کامپیوترش زل زده و به مغزش فشار می آورد که در برابر این جمله کامل ترین توصیف را از خودش بنویسد. بارها این جمله را زیرلب تکرارمی کند؛ من چنین هستم، من چنین هستم.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۵    
یک کارشناس حوزه کار با پیش بینی افزایش حداقل دستمزد کارگران، گفت: علاوه بر افزایش نقدی دستمزد باید بن خواروبار و کمک هزینه مسکن کارگران در سال آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۵    
وزیر کشور گفت: همه اقدامات لازم انجام شده است و آماده برگزاری انتخابات هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن قبل از دیدار برابر بوروسیا دورتموند به ستایش از ستاره جوان این تیم پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۵    
ایرنا- مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه پس از دیدار با وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت: در کسوت مسؤول هماهنگ کننده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۰    
ایرنا- منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که انفجارهای مهیبی مرکز بغداد پایتخت عراق را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۵    
وزیر خارجه فرانسه پس از دیدار با وزیر امور خارجه ایران در مونیخ آلمان گفت که پاریس از نقض توافق هسته ای توسط ایران نگران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۵    
وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد که ایران سال هاست در امور داخلی لبنان مداخله می کند
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۰    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است مسواک زدن روزانه از ابتلا به سکته مغزی و سایر بیماری ها جلوگیری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۷:۱۵    
منابع خبری بامداد یکشنبه از موج حمله راکتی به نزدیکی سفارت آمریکا و همچنین به مرکز فرماندهی نیروی ائتلاف به رهبری آمریکا و یک پایگاه نیروهای الحشدالشعبی در بغداد خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۷:۱۵    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در لیگ قهرمانان توان شکست الاهلی عربستان را دارد.