چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۴۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 23 بهمن 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 بهمن 1399 نامه نیوز 2 بهمن 1399 نامه نیوز 3 بهمن 1399 نامه نیوز 4 بهمن 1399 نامه نیوز 5 بهمن 1399 نامه نیوز 6 بهمن 1399 نامه نیوز 7 بهمن 1399 نامه نیوز 8 بهمن 1399 نامه نیوز 9 بهمن 1399 نامه نیوز 10 بهمن 1399 نامه نیوز 11 بهمن 1399 نامه نیوز 12 بهمن 1399 نامه نیوز 13 بهمن 1399 نامه نیوز 14 بهمن 1399 نامه نیوز 15 بهمن 1399 نامه نیوز 16 بهمن 1399 نامه نیوز 17 بهمن 1399 نامه نیوز 18 بهمن 1399 نامه نیوز 19 بهمن 1399 نامه نیوز 20 بهمن 1399 نامه نیوز 21 بهمن 1399 نامه نیوز 22 بهمن 1399 نامه نیوز 23 بهمن 1399 نامه نیوز 24 بهمن 1399 نامه نیوز 25 بهمن 1399 نامه نیوز 26 بهمن 1399 نامه نیوز 27 بهمن 1399 نامه نیوز 28 بهمن 1399 نامه نیوز 29 بهمن 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
کانون صرافان قیمت دلار و یورو در بازارهای امروز 30بهمن ماه را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۱    
بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، هوآوی دو علامت تجاری جدید و اختصاصی ثبت کرده است. این دو علامت تجاری MATEDRIVE و MATEAUTO نام دارند و در زمینه تجهیزات علمی و ابزار حمل و نقل ثبت شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۲    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران بر غیرقانونی بودن خرید و فروش خودروهای فاقد سند و دارای اسناد در رهن شرکت های خودروساز تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۷    
حزب اعتدال و توسعه در محکومیت توهین به رئیس جمهور بیانیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
سید کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد که دومین محوله واکسن روسی موسوم به اسپوتنیک وی امروز جمعه با یک پرواز اختصاصی به تهران ارسال شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۷    
چادرملو ذخایر خوبی در حال اکتشاف دارد که به محض قطعی شدن، جزئیات بیشتر آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۱    
مجلس سنای آمریکا، موافقت خود را با استیضاح ترامپ و صلاحیت جلسه محاکمه وی بابت به چالش کشیدن امنیت ملی ایالات متحده اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۱    
فارس/ فرستاده ویژه آمریکا به یمن در دیدار با رئیس جمهور مستعفی یمن مدعی شد که مداخلات ایران در این کشور باعث تنش و بی ثباتی بیشتر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: در دو سه ماه آینده ایران به یکی از قطب های بسیار مهم واکسن سازی کرونا در منطقه تبدیل خواهد شد و یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا در جهان خواهیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۷    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ایالات متحده اعلام کرد که به نظر می رسد استفاده همزمان از دو ماسک از آنچه تاکنون تصور می شد، موثرتر است و تا 96.5 درصد می تواند از گشترش ویروس کرونا بکاهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۷:۰۶    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم به شایعه ها در فضای مجازی در خصوص شیوع نوع جدید ویروس کرونا از جمله انگلیسی و آفریقای جنوبی توجه نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۷:۰۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تحلیل وضعیت شیوع کرونا در خوزستان با حضور گروه واکنش سریع کووید - 19 وزارت بهداشت، گفت: اهواز در حال پیش رفتن به سمت وضعیت قرمز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۶:۵۷    
استفاده از جعفری خواص بی شماری را برای بدن به همراه دارد و برای سم زدایی و پاکسازی کبد عالی است، در ادامه روش تهیه نوشیدنی جعفری برای سم زدایی کبد را مشاهده می نمایید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۶:۰۶    
جین ساکی سخنگوی کاخ سفید بعداز اصرار رسانه های صهیونیستی برای مشخص شدن علت تماس نگرفتن جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که به زودی این گفت وگو انجام می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۶:۰۶    
سانسور کردن شبکه های دولتی انگلیس و چین در قلمرو دو کشور، روابط بین لندن و پکن را پس از اختلافات تجاری و سیاسی وارد مرحله تازه ای از تنش دیپلماتیک کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۵:۴۵    
معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: دستگاه هایی که اعتباری دریافت می کنند باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۵:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا پنجشنبه شب هشت ژنرال میانماری و سه نهاد این کشور را تحریم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۴:۴۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت تهاجمی و تدافعی نیروی زمینی سپاه اگر به صورت ترکیبی اجرا شود زمین و زمان را بر سر دشمن خراب کرده و این آتش خشم خانه دشمن را ویران خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۴:۰۶    
ابتلای تعدادی از پرندگان باغ پرندگان شهر قم به بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تایید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۴:۰۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر ضرورت توجه به برخی کاستی ها در بودجه 1400 خواستار تبیین همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارگران تامین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۳:۳۰    
فعالیت رسمی نخستین اپراتور تخصصی اینترنت اشیاء (IoT) با پوشش کامل در تهران پس از رونمایی و معرفی آن در رویداد هفته ایران دیجیتال و در حاشیه ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء در هفته آینده، آغاز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۳:۰۶    
وزیر خارجه کشورمان در توییتی از دولت جدید آمریکا خواست تا به جای حرافی به تعهدات هسته ای خود پایبند باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۲:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مطلب منتشر شده در یکی از رسانه های ترکیه و طرح برخی ادعاها اظهار کرد : مطلب مطرح شده کاملا بی اساس و مبتنی بر اتهامات بی پایه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۱:۰۶    
طبق اعلام باشگاه پاری سن ژرمن ستاره برزیلی این تیم تا چهار هفته نمی تواند به خاطر آسیب دیدگی به میدان رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۳۶    
بایرن مونیخ با شکست نماینده مکزیک توانست قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را به دست آورد تا ششمین جام خود را در یک سال با فلیک بالای سر ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۶    
سفیر ایران در دوحه نقش قطر در ایجاد مکانیزم منطقه ای را مثبت ارزیابی کرد و گفت که تهران از آن استقبال می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۷    
استیسی پلاسکِت قانون گذار آمریکایی گفت: ترامپ در حالی هوادارانش را به حضور در مقابل کنگره دعوت کرد که می دانست آن ها مسلح و خشونت طلبند و برای او خواهند جنگید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۷    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه پایان ضرب الاجل قانون هسته ای مجلس که به موجب آن همکاری های ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی محدود خواهد شد تلفنی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۷    
خناسان و معاندان بار دیگر شایعه ای را علیه یکی از نزدیکان رهبر انقلاب به راه انداختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۱    
رسانه های قطری نوشتند که این سخنان وزیر خارجه قطر در دو تماس تلفنی این هفته او با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ، و مشاور امنیت ملی آمریکا بیان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۱    
روز گذشته راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن ماه متفاوت از سال های گذشته برگزار شد. اما این تنها مشخصه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(س) نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور پس از گزارش کمیته بهداشتی و درمانی ستاد ملی مقابله با کرونا از روند واکسیناسیون در کشور تاکید کرد که با ورود محموله های جدید واکسن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: ایجاد انشقاق در صفوف بهم پیوسته راهپیمایان، طرح شعارهای انحرافی و توهین به رئیس جمهوری منتخب ملت در مراسمی که نماد وحدت ملی و یکپارچگی ایرانیان در مواجهه با ناظران فراملی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره گمانه زنی های انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: به دلیل اینکه آقای سیدحسن خمینی دارای یک جایگاه ملی هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : یک منبع آگاه اعلام کرد که برای آزادی 2 مرزبان باقیمانده ایرانی از دست گروهک تروریستی جیش الظلم هیچ عملیات نظامی در خاک پاکستان انجام نشده است. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۲    
رکنا: پس از تصویب حریم خصوصی نبودن خودروها، پیامک های بدحجابی برای صاحب خودرو های بسیاری ارسال می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۰    
فینال جام حذفی تنیس مردان در کیش در حال برگزاری است. در اقدام بی سابقه قضاوت این دیدار بر عهده یک داور زن گذاشته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و رئیس هیئت رئیسه شرکت توسعه دریای سرخ از آغاز طرح coral bloom برای جزیره اصلی پروژه دریای سرخ خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم خواست به پزشکان علی انصاریان و مهرداد میناوند توهین نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
بر اساس آخرین تحلیل ها، 36 شهرستان در وضعیت نارنجی، 178 شهرستان در وضعیت زرد و 234 شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه: لغو تحریم های آمریکا علیه ایران، هرچند بطور همزمان ممکن نیست، ولی این تصمیم نباید به تأخیر بیفتد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
پیام رهبر انقلاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، توسط رئیس مجلس شورای اسلامی، تحویل رئیس دومای روسیه و نماینده ی ویژه ی پوتین شد. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: وضعیت جسمانی تمام دریافت کنندگان واکسن اسپوتنیک وی مساعد است و تا کنون عارضه جدی در هیچ یک از افراد مشاهده نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور در پیامی ضمن قدردانی از حضور متفاوت اما با شکوه و امید آفرین ملت قدرشناس ایران در جشن بزرگ ملی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یوم الله 22 بهمن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : امیرعبداللهیان نوشت: رهبرانقلاب تأکید دارند که در سیاست خارجی باید متوازن عمل کرد؛ یعنی هم به سیاست نه شرقی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۰    
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با اعتراض به کم توجهی به نام و یاد امام راحل در بیانیه پایانی راهپیمایی 22 بهمن امسال، تاکید کرد: کم توجهی صورت گرفته در بیانیه پایانی راهپیمایی امسال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۶    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: هتاکی ها به رییس جمهوری از تریبون ها و تلویزیون تا موتورسواران راهپیمایی 22 بهمن، اتفاقی و خودسرانه به نظر نمی رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
پشت پرده بدحال شدن 3 پرستار بعد از تزریق واکسن کرونا در بیمارستان ساری مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
هفته نامه جویش کرونیکل در بریتانیا به نقل از منابع اطلاعاتی ناشناس از نحوه ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، جزییات تازه ای منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
طرح پرداخت عیدی کارگری به بازنشستگان یا طرح ماده واحده همسان سازی عیدی و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی با کارگران شاغل مشمول قانون کار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
رییس جمهوری با بیان اینکه از دولت جدید آمریکا هنوز حسن نیتی ندیده ایم، گفت: دولت جدید آمریکا اگر در شعارهایش راستگو است، بلافاصله راه جدیدی را آغاز و مشکلات را جبران کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۰    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به توهین به رییس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۵    
قطعا برای همه ما داشتن استقلال کاری ، مالی و کسب درآمد بواسطه ارزهای بین المللی ، یک هدف و خواسته مهم بوده و هست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۱    
در ادامه برای معرفی بهترین مرجع اموزش فارکس در کشور همراه با ما باشید
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۵    
در این چند روز که این دو شخص بر اثر بیماری کرونا از دنیا رفته اند شاهد تغییراتی در بازار ماسک و متعلقات آن شده ایم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۵    
خرید ساعت مچی هموراه مورد توجه آقایون بوده است البته با تنوع زیاد آنها موجب میشود که انتخاب سخت شود مخصوصا در فروشکاه اینترنتی (دیجی آنتایم ) که انواع ساعت مچی ها با سبک ها و مدلهای مختلف در قیمتهای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۰    
تا چند وقت پیش هشتک ها بسیاری برای خرید واکسن کرونا راه اندازی شد. اما بعد از آمدن واکسن کرونای روسی به ایران به این اقدام وزارت بهداشت کمپین های نه به واکسن کرونا قوت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۰    
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از ایشان به سبب حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها تشکر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۰    
وزیر سابق راه و شهرسازی به توهین به رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۶    
غلامعلی حدادعادل تولد نوه رهبر انقلاب در لندن را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۷    
کانادا مدعی شده به یک فایل صوتی محرمانه از یک جلسه میان مقامات ایرانی دست یافته که در آن محمدجواد ظریف از احتمال عمدی بودن شلیک به هواپیمای اوکراینی توسط دو یا سه نفوذی صحبت می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با طفره رفتن از اظهار نظر درباره گزارش آژانس اتمی مبنی بر آغاز تولید اورانیوم فلزی در ایران، گفت که واشنگتن فعلا گزینه های روی میز برای تعامل با ایران را علنی نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی خود در پنتاگون بر لزوم ایستادگی در برابر چالش های ایجاد شده از سوی چین تأکید کرد و گفت که وزارت دفاع این کشور کارگروهی برای ارزیابی سیاست های چین تشکیل داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۲    
سالهاست غربی ها به دنبال دشمن می گردند. از یونان و روم باستان تا اروپا و آمریکای امرو؛ ماجرا چیست و این دشمن، چه خاصیتی برای آنها دارد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
بیژن مقدم گفت: سخنانی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات که اخیرا از سوی برخی اصلاح طلبان تندرو بیان می شود، نوعی از باج خواهی است.