جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۰:۴۷Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 نسیم آنلاین 3 اسفند 1395 نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 نسیم آنلاین 5 اسفند 1395 نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 نسیم آنلاین 7 اسفند 1395 نسیم آنلاین 8 اسفند 1395 نسیم آنلاین 9 اسفند 1395 نسیم آنلاین 10 اسفند 1395 نسیم آنلاین 11 اسفند 1395 نسیم آنلاین 12 اسفند 1395 نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 نسیم آنلاین 14 اسفند 1395 نسیم آنلاین 15 اسفند 1395 نسیم آنلاین 16 اسفند 1395 نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 نسیم آنلاین 19 اسفند 1395 نسیم آنلاین 20 اسفند 1395 نسیم آنلاین 21 اسفند 1395 نسیم آنلاین 22 اسفند 1395 نسیم آنلاین 23 اسفند 1395 نسیم آنلاین 24 اسفند 1395 نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 نسیم آنلاین 26 اسفند 1395 نسیم آنلاین 27 اسفند 1395 نسیم آنلاین 28 اسفند 1395 نسیم آنلاین 29 اسفند 1395 نسیم آنلاین 30 اسفند 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
نمایش "ریحانه" در ایام سوگواری فاطمیه تعطیل نخواهد شد و در حوزه هنری به صحنه می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۷    
زنگنه در این سه سال اخیر همواره بر رانت موجود در نرخهای خوراک تاکید کرده، اما گمان می رود با نزدیک شدن به ایام انتخابات ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۶    
زمان و ضوابط ثبت نام آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم دبیرستان های نمونه دولتی اعلام شد و دانش آموزان در این رابطه باید از طریق مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۹    
ترکیب تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار با حریف اماراتی اش اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۱    
تنها 23 روز به آغاز ماه فروردین و نوروز 96 مانده و رسانه ملی در حال آماده شدن برای استقبال از بهار و به تبع آن مخاطبانی است که مهمترین سرگرمی شان در تمام 13 روز نوروز همین جعبه جادویی محسوب می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
رهبر معظم انقلاب: مسئولان وظیفه دارند که به این مشکلات رسیدگی کنند و اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند و این وظیفه فوری و همیشگی حکومت هاست که به فکر مردم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۱    
دبیر مجمع تشخیص با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در روزهای اخیر گفت: بحران ریزگردها در اهواز، سیل در بوشهر حادثه تلخ پلاسکو و مساله بیکاری ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه، شهرداری و وزارت راه و شهرسازی موظف بودند نسبت به نوسازی 10 درصد از بافت های فرسوده اقدام نمایند اما دولت به تعهدات خودش عمل نکرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
شخصی که به منظور کسب درآمد اینترنتی اقدام به ثبت دامنه جعلی نیروی انتظامی و سوءاستفاده از آن کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه چهارم اسفندماه با جدال مدعیان تهرانی این رقابت ها برابر سایپا و شهرداری ارومیه آغاز می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۹    
رئیس سازمان امداد و نجات، با اعلام اینکه امداد رسانی به 1741 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین انجام شده است، افزود: در این مدت 135 هزار و 600 نفر از خدمات امدادی برخوردار شده اند
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۱    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس به منظور بررسی مشکلات استان خوزستان، طی نامه ای خواستار تشکیل جلسه مشترک با رئیس جمهور شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۳    
مهاجم سنگالی تیم فوتبال الاهلی امارات به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل استقلال ایران انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه پس از بی پایه و اساس خوانده شدن اظهارات وزیر متبوعش از سوی مقامات ایرانی، گفت که آنکارا نمی تواند اتهام تنش آفرینی را از سوی ایران قبول کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۴    
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصاراالله پایگاه "مستحدث" در جازان را با شلیک 4 موشک "اورگان" منهدم کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۷    
سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش مقاومت حزب الله لبنان تاکید کرد اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر به لبنان حمله کند برای پاسخ هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۳    
برخورد دو قطار در پرتوریای آفریقای جنوبی بیش از 100 نفر مجروح برجا گذاشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۷    
وزیر امور خارجه گفت که همکاری اقتصادی ایران و اروپا به نفع هر دو طرف است و اروپا هم باید رویکرد مستقلی در مقابل ایران در پیش گیرد و تحت تاثیر رویکردها و سیاست هایی که حتی منافع اروپا را تحت تاثیر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید در دیدار با الاهلی باید نمایش حرفه ای تری می داشتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۸    
آیت الله جوادی آملی گفت: کمک به فقیر، مصداق تمدن نیست، در حقیقت فقر را از بین بردن تمدن است نه فقط به فقرا کمک کردن، این مهم با تولید و اشتغال و همچنین با رعایت عدالت امکان پذیر است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر الهلال عربستان را عصر امروز (دوشنبه) برگزار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخییص در پیامی توئیتری به استقلال خوزستان تبریک گفت و نوشت: استقلال خوزستان با غیرت جنوبی، عربستان را سر جای خود نشاند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۳    
در پایان هفته ششم لیگ برتر تکواندو، شاگردان سید نعمت خلیفه توانستند با پیروزی در دیداری حساس مقابل تیم لوازم خانگی کن قهرمانی زود هنگام خود را در خانه تکواندو جشن بگیرند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۳    
تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی امارات شکست خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۹    
والده سردار سیدمحمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امروز دوم اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
التعاون عربستان موفق شد با شکست لوکوموتیو ازبکستان خود را مدعی نشان دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
وزارت خارجه روسیه از درگذشت نماینده دائم روسیه در سازمان ملل به دلیل عارضه قلبی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۴    
سرلشکر جعفری گفت: این حرکت های جهادی و محرومیت زدایی نمونه شود و مجموعه کشور به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و دولت الگوگیری کنند تا شاهد محرومیت در استان سیستان و بلوچستان نباشیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
"مایک پنس" معاون رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری با دبیرکل ناتو، ضمن اعلام تداوم حمایت واشنگتن از این ائتلاف، بر لزوم افزایش سهم هزینه های دفاعی اعضای ناتو تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
منابع عراقی از تسلط نیروهای ارتش عراق بر منطقه البوسیف در بخش غربی موصل خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۸    
لخویا قطر موفق شد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره به برتری برسد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
وزیر انرژی روسیه با اشاره به حضور دو وزیر ایران و روسیه در مراسم کلنگ زنی نیروگاه سیریک، این طرح را برای دو کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و در ادامه اظهار داشت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۸    
بر اساس این گزارش ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی ، آخرین قرار داد منعقد شده بین بانک و مشتری بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده از این قانون خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این پیروزی بزرگ را که باعث غرورمان شده به ملت بزرگ ایران، به خوزستان مظلوم و کارگران گروه ملی صنعتی اهواز تقدیم می کنم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی از کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات جهانی خبر داد که ملی پوشان ایران در فستیوال شرکت کرده بودند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰    
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به سرمربی تیم سایپا تذکر کتبی داد و بازیکن این تیم را به یک جلسه محرومیت از حضور در لیگ برتر محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
جلیلی با بیان اینکه وقتی می گوییم ما می توانیم، یعنی تمام استعدادهای کشور اعم از زن و مرد و پیر و جوان و شیعه و سنی و بلوچ و کرد و تهرانی و غیر تهرانی و .. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۷    
در پی ادعاهای بی اساس مقامات ترک درباره ایران سفیر ترکیه در تهران بعدازظهر امروز (دوشنبه) به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تغییر محتوایی در ادبیات مسئولان جدید و قدیم آمریکا ایجاد نشده و طیف ها و چهره های مختلف این کشور همواره رویکرد ستیزه جویانه ای نسبت به کشورهای مستقل داشته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ارائه یارانه حمل و نقل ویژه سربازان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یقینا هر شهیدی که به زمین می افتد و قطره خونش جاری می گردد مسئولیت من و شما در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین تر می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۹    
فدراسیون فوتبال در پیامی حضور تیم فوتبال استقلال خوزستان در نخستین دیدارش در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۹    
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران دیدار ججو یونایتد کره جنوبی و جیانگسو چین را قضاوت می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۹    
دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در شرایطی امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که 6 کاراته کا جواز حضور در مرحله اول اردوی آمادگی را بدست ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
سازمان لیگ برتر فوتبال از زمان انجام دیدار دو تیم ، سیاه جامگان و تراکتورسازی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
مسابقه تلفنی شیشمی ها با هدف باز آموزی مفاهیم درسی به دانش آموزان دوره دوم دبستان به زودی از شبکه نهال پخش خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول تیم های مس کرمان و ملوان امتیازها را تقسیم کردند و گل گهر سیرجان هم به صدر جدول صعود کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
هیأت داوران سومین دورۀ طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران، "بوشهر" را به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
محمدرضا بایرامی که توانسته دو جایزه بزرگ در حوزه کتاب را با رمان "لم یزرع" به خود اختصاص دهد در نشستی از تجربیات خود می گوید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل زندان های استان تهران گفت: مرخصی مهدی هاشمی تا هفتم اسفندماه تمدید شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۹    
سردار نوشادی به عنوان معاون هماهنگ کننده، سردار استادحسینی بعنوان معاون اجرایی و سردار سلیمانی به عنوان معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین منصوب شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۹    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می داند که نتیجه انتخاب واقعی گزینه نظامی، چیزی جز تبدیل سرزمین آنان به گورستان متجاوزان نخواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
گران شدن هر ساله نرخ کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی اگرچه امری طبیعی است اما رشد این افزایش ها برای کسانی که عمده ترددشان از این طریق است قدری جای نگرانی دارد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به موضوع محدودیت ورود ایرانیان به آمریکا، رفتار دولتمردان آمریکایی را موجب بطلان ادعاهای آمریکا و نماد دشمنی با مردم ایران دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۶    
شبکه چهار سیما برای نوروز 96، چهارده فیلم سینمایی از آثار برتر سینمای جهان را در قالب برنامه "گیشه" برای مخاطبان پخش می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: فدراسیون ووشو در سال های اخیر با کسب موفقیت و افتخارات متعدد از سوی ملی پوشان خود در تیم های ملی زنان و مردان در عرصه های آسیایی و جهانی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۰    
قاسمی به مقامات ترکیه توصیه کرد در اظهاراتشان تأمل بیشتری کنند و گفت: علاقمند نیستیم این اتفاقات، سخنان و گفتمان بین ما و ترکیه وجود داشته باشد و در مورد این کشور صبوری خواهیم کرد، ولی صبوری حدی دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ترکیب این تیم را برای دیدار با تیم الاهلی امارات مشخص کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۴    
وزیر رفاه با بیان اینکه متأسفانه گاهی قوانین مانند توری تنیده شده اند و مانع کارآفرینی می شوند، گفت:با جهت گیری دولت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در کشور طی سه روز آینده، از ورود سامانه بارشی از جنوب کشور از اواخر وقت روز چهارشنبه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
موید این ضرورت و اهمیت، ورود مقام معظم رهبری به مسئله گردوغبار و سیلاب های جنوب کشور و یادآوری این وظیفه به مسئولین است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
اختتامیه سومین دوره طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران و همچنین سومین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در تالار وحدت تهران برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۶    
فوتسالیست معروف امروز در دادگاهی به اتهام تجاوز به عنف از خود دفاع کرد و به احتمال زیاد تا هفته آینده رأی دادگاه منتشر خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۶    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه بهره برداری از المان میدان انقلاب تا پایان سال انجام خواهد گرفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه از تمامی عرصه های مأموریتی سربلند بیرون آمده است گفت: ایمان، باور و تعهد انقلابی از عوامل موفقیت در عرصه های پیش روی انقلاب اسلامی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
شاگردان پورموسوی در نیمه نخست اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده عربستان به تساوی بدون گل دست یافتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
زمان نهایی ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه کشور اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۵    
اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور درباره گواهی عدم سوء پیشینه از سوی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور صادر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
اردوی ما قبل پایانی تیم ملی از 3 الی 6 اسفندماه با حضور 14 بازیکن دعوت شده از سوی محمدحسین میرشمسی برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: گروه ما یکی از سخت ترین گروه های آسیاست و همه تیم ها جنگنده هستند و حریف ناشناخته ای در این گروه نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
طبق آمار ارائه شده و با یک محاسبه سرانگشتی از اظهارات رئیس دانشگاه آزاد می توان دریافت که دانشگاه آزاد در سال گذشته نزدیک به 35 هزار دانشجو در مقطع دکتری را جذب کرده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار عکس متهمانی که اقدام به جیب بری در ایستگاه های متروی محدوده عباس آباد می کردند، از مالباختگان خواست متهمان را شناسایی کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال العین گفت: همکاران هموطنم در ایران اطلاعات خوبی در مورد ذوب آهن به من دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۰    
رئیس شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز شورا قرارداد فیلم های "سه بیگانه"، "ماجرای نیمروز" و "یک روز بخصوص" به تربیت در گروه سینما ماندانا، کوروش و آزادی به ثبت رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
مسئول مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا طارمی در دیدار با الهلال عربستان محروم نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
جلسه شورای صنفی اکران 2 اسفند 95 برگزار شد و در این جلسه قرارداد اکران فیلم های جدید به ثبت رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: ما در عین حال که از دولت و وزیر خارجه به سبب موضع گیری های مناسب در برخی مقاطع نسبت به تهدیدها تشکر می کنیم اما معتقدیم که در زمان مقتضی و مناسب باید قاطع تر و محکم تر پاسخ گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
مازیار میری مدیر بخش دارالفنون سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر جزییات برگزاری این بخش را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) از وزیر علوم خواست تا با حضور در بین دانشجویان و تلاش جهت رفع ابهامات و شنیدن انتقادات و دغدغه های دانشجویی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۹    
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب عمان که از تاریخ 4 تا 14 اسفند برگزار می شود حضور دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
رئیس ستاد انتخابات کشور به مدیران حراست سراسر کشور تاکید کرد تا از اموال بیت المال مراقبت کنند تا در بحث انتخابات مورد استفاده و یا سوءاستفاده قرار نگیرد. این امر باید تذکر داده شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم داراب و زرین شهر در مجلس شورای اسلامی از قیمت واقعی برای نفت و دلار و سایر شاخص ها در لایحه بودجه 96 به عنوان نقطه قوت این لایحه نام برد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۴    
نماینده رشت در مجلس گفت: 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در بودجه 96 اختصاص پیدا کرد و در گزارش بودجه به شدت از هر نوع افزایش قیمت اجتناب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ترکیب این تیم را برای دیدار با الفتح عربستان مشخص کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همسویی مواضع وزیر خارجه سعودی و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران را امری تصادفی ندانست و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۶    
آخرین بازی هفته بیست و ششم لاشامپیونا با تساوی تیم پاری سن ژرمن در خانه اش مقابل تولوز به اتمام رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
روابط عمومی وزارت خارجه ادعای توافقات هفتگانه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با طرف آمریکایی را کاملاً بی اساس و کذب خواند و اعلام کرد: این وزارتخانه حفظ مصالح ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۹    
جلسه علنی صبح امروز نمایندگان مجلس با دستور کار بررسی بودجه 96 به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
رهبر انقلاب، صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه تاکید کردند: آنچه که در خوزستان در این چند روز برای مردم پیش آمد واقعاً دل انسان را می خراشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، امروز هم برخی مدارس کشور تعطیل است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۴    
اگر تصور می کنید حرف های عجیب ترامپ فماحصل خلاقیت ذهنی خودش است، اشتباه نکنید! این حرف ها قبلا هم گفته شده، آن هم توسط دیکتاتورهای آفریقا!
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۸    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
  • ۱