پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۷:۱۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 نسیم آنلاین 3 اسفند 1395 نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 نسیم آنلاین 5 اسفند 1395 نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 نسیم آنلاین 7 اسفند 1395 نسیم آنلاین 8 اسفند 1395 نسیم آنلاین 9 اسفند 1395 نسیم آنلاین 10 اسفند 1395 نسیم آنلاین 11 اسفند 1395 نسیم آنلاین 12 اسفند 1395 نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 نسیم آنلاین 14 اسفند 1395 نسیم آنلاین 15 اسفند 1395 نسیم آنلاین 16 اسفند 1395 نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 نسیم آنلاین 19 اسفند 1395 نسیم آنلاین 20 اسفند 1395 نسیم آنلاین 21 اسفند 1395 نسیم آنلاین 22 اسفند 1395 نسیم آنلاین 23 اسفند 1395 نسیم آنلاین 24 اسفند 1395 نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 نسیم آنلاین 26 اسفند 1395 نسیم آنلاین 27 اسفند 1395 نسیم آنلاین 28 اسفند 1395 نسیم آنلاین 29 اسفند 1395 نسیم آنلاین 30 اسفند 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
فرنگی کاران منتخب استان فارس در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان شرکت می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۶    
وزیر رفاه گفت: ثبت بیش از 70 هزار همسر آزاری در سال که همسرآزاری جسمی با 41 درصد رایج ترین آن است نشان دهنده صحت این ادعاست که نیاز مبرم به توجه بیشتر به مناسبات اخلاقی درون خانواده داریم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی حکمی با حفظ سمت به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
تلاش های برخی کشورهای عربی نظیر عربستان، امارات و قطر برای برقراری رابطه نیمه رسمی با رژیم صهیونیستی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۱    
فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت با خبرهای متنوعی همراه بود؛ از بستری شدن ابوالقاسم طالبی تا نامه اعتراض آمیز احمد شاکری به وضعیت حوزه هنری.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در راستای اجرایی شدن منویات رهبر ی طی نامه ای به دیوان وقف شیعی عراق آمادگی ستاد برای اجرای طرح توسعه جامع سامرا تا شعاع 300متری حرم مطهر اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در برنامه ششم توسعه برای دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت، راهکار اصولی درنظر گرفته شده است و هر سال حداقل 10 درصد از بدهی دولت پرداخت می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۶    
صدو نود و سومین نشست کمیسیون انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد، حجت الاسلام سید حسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد و رییس کمیسیون ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
ملی پوش اسکی صحرانوردی ایران با عملکردی فوق العاده عنوان چهارم رقابت های قهرمانی جهان در دور انتخابی را بدست آورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۹    
کتاب مجموعه بیانات و مواضع رهبر انقلاب اسلامی درباره فلسطین با حضور محمدی گلپایگانی و لاریجانی رونمایی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به لزوم برنامه ریزی بهتر برای توسعه دانشگاه ها با تکیه به منابع مالی اختصاصی گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید از ورود هر نوع مؤسسه علمی به مدارس جلوگیری شود و دانش آموزان ابتدایی را وارد آزمون ها و تست های این مؤسسات نکنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
گالری ها، فرهنگسراها و مراکز هنری تهران با برپایی نمایشگاه هایی متنوع از هنرهای تجسمی، آخرین ماه سال 95 را آغاز کرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۹    
شبکه های مختلف تلویزیونی برای روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی را روانه آنتن می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۶    
اینستاگرام قابلیت جدیدی پیش روی کاربران خود قرار داده است که امکان انتشار پستی واحد اما متشکل از 10 عکس یا ویدئو را فراهم می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۶    
شهردار تهران در نامه ای خطاب به رئیس جمعیت هلال احمر، از خدمات پشتیبانی امدادی عوامل هلال احمر استان تهران در حادثه تلخ آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو قدردانی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۳۸    
دادستان کل کشور از ارسال فهرستی از افراد دوتابعیتی به وزارت اطلاعات خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
رئال مادرید در دیدار عقب افتاده هفته شانزدهم مقابل والنسیا دومین شکست فصل را متحمل شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۳    
هزار نفر از دانشجویان خوزستانی در نامه ای به روحانی از وی خواستند تا با حضور در دانشگاه شهید چمران به سوالات مردم و دانشگاهیان در خصوص عملکرد دولت پاسخ دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا با صعود منچستر و شالکه به مرحله بعد و حذف فنرباغچه پرستاره همراه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از مشکلات اصلی کشور مشکل بیکاری است و در شرایطی که سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار فارغ التحصیل وارد بازار کار می شوند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۹    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که هیچ کشوری نمی تواند به نیابت از ملت سوریه، قانون اساسی جدید این کشور را بنویسد و عملیات نوشته شدن قانون اساسی جدید باید شامل تمامی گروه های ملت سوریه باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
پایگاه "بلومبرگ" در گزارشی ضمن اشاره به اینکه ایران هیچ اهمیتی به تهدیدهای دولت جدید آمریکا نمی دهد به نقل از وزیر امور خارجه کشورمان نوشت که ایران در پی گسترش متحدان خود در خلیج فارس است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۳    
دپارتمان داوران درمورد بازی سپیدرود رشت و استقلال اهواز اطلاعیه ای صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۳    
بذرپاش درباره بحران زیست محیطی خوزستان نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس جمهور منتشر و تاکید کرد: ضعف مدیریت در سازمان حفاظت محیط زیست، حل مشکل ریزگرد در خوزستان و دیگر استانها را غیر ممکن ساخته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۷    
رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه قبل از انقلاب 700 مقاله علمی از سوی اندیشمندان ایرانی در مجامع علمی بین المللی ارائه شده بود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۳    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید اطمینان دارد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را لغو نخواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۳    
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معلم بازنشسته را با یک میلیون تومان حقوق شرمنده خانواده اش کرده اند، گفت: تبعیض و بی عدالتی موجود در کشور را نمی توان تحمل کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
فرمانده نیروهای آمریکایی حاضر در خاورمیانه گفت ممکن است که واشنگتن نیروهای نظامی بیشتری به سوریه اعزام کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دعوت رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهور آذربایجان در کمتر از دو هفته آینده به تهران سفر می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
"شیخ نعیم قاسم" با تاکید بر اینکه موضوع فلسطین از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هر کسی ادعا می کند که ایران به کنفرانس حمایت از انتفاضه نیاز دارد تا از آن به نفع خودش استفاده کند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به استقبال مهمانان کنفرانس از سخنان مقام معظم رهبری گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در کنفرانس به عنوان منشور مقاومت تلقی می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
نماینده جنبش حماس گفت: به طور حتم غزه پایگاه مستحکم محور مقاومت است و در این عرصه سازش دیگر نتیجه ای ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۴    
در قطعنامه پایانی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید شد که در صورت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، سفارتخانه کشورهای اسلامی در آمریکا تعطیل شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۱    
معاون مجلس ملی نیجر گفت: مجلس ملی کشور ما همواره بدون هیچ شرطی از فلسطین حمایت کرده و در بین کشورهایی بود که تماما از آرمان های فلسطین دفاع می کند و معتقدیم فلسطین باید آزاد باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت امت اسلامی کلید رستگاری مردم فلسطین است گفت: نباید به رژیم صهیونیستی اجازه تنفس مصنوعی داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهور گفت: انتفاضه یک انتخاب از میان چند انتخاب نیست؛ تنها انتخاب شرافتمندانه یک ملت برای باقی ماندن است و همه گزینه های دیگر طی دهه های گذشته با آنچه بر سر فلسطینیان آمده عملا حذف شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۷    
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: دیگر به کشتی برنمی گردم می خواهم زندگی عادی را دنبال کنم. تا جایی که می توانستم به کشتی کمک کردم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۷    
دور نخست بازی های لیگ قهرمانان آسیا در گروه G با پیروزی قاطع نماینده چین برابر میهمان هنگ کنگی اش به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان دیدار پارس جنوبی جم بوشهر و نفت مسجد سلیمان را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۲    
"همشهری ماه" هم در آخرین شماره خود بنا به دستور رئیس جمهور عینک زد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۹    
رئیس کمیته پارلمانی گفت: در کمیته پارلمانی از پیشنهاد نبیه بری رئیس پارلمان لبنان برای اقدام متقابل در برابر انتقال سفارتخانه ها از تل آویو به قدس استقبال شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
رئیس کمیته NGOها بر لزوم تشکیل بلوک اتحاد مقاومت تأکید کرد و گفت: این بلوک مقاومت تنها منحصر به مسلمانان نبوده بلکه باید متشکل از مسلمانان، مسیحیان و نیروهای مقاومت باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
فعال اردنی حوزه فلسطین امروز فتنه های زیادی از سوی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد لذا باید به صورت هماهنگ در جهت از بین بردن طرف اسرائیلی حرکت کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
مدیر شبکه ماهواره المیادین معتقد است متاسفانه در رسانه ها نیز انحرافاتی به وجود آمده و برخی از رسانه های عربی شریک رسانه های اسرائیلی شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
در شرایطی که اخبار مربوط به ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین توجه اغلب رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است رسانه های منتسب به گروه تروریستی داعش خبر از شکل گیری رسمی شاخه این گروه در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
رئیس کمیته مقاومت، توصیه ها و پیشنهادات این کمیته درباره بیانیه پایانی و کنفرانس فلسطین را قرائت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۶    
نایب رئیس اول مجلس بولیوی گفت: بولیوی به دلیل وحشی گری رژیم صهیونیستی ویزای شهروندان اسرائیلی را لغو کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۷    
دبیر کل گروه مقاومت صائبه فلسطین گفت: تنها راه برای آزادی فلسطین مقاومت است و قطعا مذاکرات سازش کارانه و امتیاز دادن اشتباه است و ما این مسئله را نمی پذیریم و تنها گزینه مقاومت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
عضو پارلمان غنا گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و آمریکا شهرک سازی خود را ادامه می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در خصوص مواضع این جنبش گفت: فتح تا زمانی که تفرقه ها تمام شود هماهنگ با جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
رئیس اعزامی انتفاضه لبنان گفت: قطعا حضور گسترده نمایندگان کشورها در این کنفرانس خطاب و پیام معناداری به دشمنان مقاومت دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۲    
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز با جدال پیکان و شهرداری ارومیه آغاز شد که در پایان به سود شاگردان پیمان اکبری خاتمه یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۹    
مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت اول اسفندماه به پایان رسید و 11010 متقاضی موفق به ثبت نام در این رویداد فرهنگی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
دبیر حزب کمونیست هند معتقد است براساس قطعنامه 194، اسرائیل باید با ایجاد کشور فلسطین با حاکمیت قدس طبق مرزهای سال 1967 موافقت کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
رئیس هیأت پارلمانی موریتانی معتقد است انتخاب مقاومت تنها راه درست در مسیر حل بحران فلسطین است و صلح بدون بازگرداندن حقوق و تشکیل یک دولت قوی امکان پذیر نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۶    
آیت الله نوری همدانی خواستار کاهش تورم در جامعه شد و از استدلال ضعیف برخی مسئولان مبنی بر کاهش تورم انتقاد کرد و اظهار داشت: مردم این کاهش تورم را لمس نمی کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
معاون وزیر خارجه با تاکید بر اینکه تمام موانعی که به برجام مربوط می شده برداشته شده است، تصریح کرد: همه دستاوردها و گشایش های برجام به خاطر این نیست که آمریکا و 1+5 به ایران لطفی کرده اند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
ممنوعیت استفاده از حجاب برای بانوان عضو نیروهای مسلح ترکیه لغو شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
ارتش سوریه حملاتی را از شب گذشته در غرب حلب انجام داد و تلفات جانی و خسارت مالی زیادی به تروریستها وارد کرد. نیروهای مقاومت امروز نیز روند عملیات خود را ادامه دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
چهارمین قسمت از مجموعه "دیگر نباید خفت" با موضوعات فقر، زمین خواری و شکاف طبقاتی، منتشر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل متحد را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان گفت: لازم است بازگشت املاک فلسطینی از طریق یک کار هماهنگ و کمیته ملی واحد پیگیری شود و به صورت مشترک از مقاومت حمایت کنیم و با اشغالگران مبارزه کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
معاون وزیر بهداشت سریلانکا معتقد است که سیاست تغییر ناپذیر سریلانکا حمایت از فلسطین است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
مرکز اینکا که متولی اکران آثار جشنواره عمار در آرژانتین شده است یک صندوق سینمایی است که 18 هزار صندلی سینما در سراسر آرژانتین را در اختیار دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
دپارتمان داوران فدراسیون نتیجه بازی بین تیم های فرش آرای مشهد و مس سونگون ورزقان را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس پاکستان گفت: طاعون اشغالگری در فلسطین تا کنون قربانیان زیادی را گرفته از این رو باید در شرایط کنونی اقدامی جدی برای حل آن انجام داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
رهبر نهضت اسلامی افغانستان با بیان اینکه مسئله قدس شریف منحصر به یک قوم خاص نیست گفت: باید امت اسلامی یک گام استوار و بزرگ در جهت اتحاد برای حل مشکلات جهان اسلام بردارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس مجلس زنگبار گفت: مسئله فلسطین باید با نقش سازنده سایر کشورها حل شود زیرا این موضوع تنها مربوط به فلسطین و اسرائیل نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس کمیته پارلمانی قبرس گفت: مقامات این رژیم تلاش بسیاری را برای قانونی جلوه دادن این مسئله نشان داد اما به طور حتم این اقدامات موجب می شود که امنیت وثبات منطقه به خطر بیافتد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس هیأت پارلمانی سنگال با اشاره به وضعیت ملت فلسطین گفت: دولت سنگال از ملت فلسطین حمایت می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 19 عنوان فیلم موافقت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از 30 اسفند آغاز می شود و تا 6 فرودین سال 96 ادامه خواهد داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان تا هفتم اسفند ماه تمدید شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در دیداری خیریه و به منظور کمک به کودکان بی سرپرست به مصاف تیمی متشکل از چهره های ماندگار فوتبال ایران خواهد رفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس مجلس تاکید کرد: مسئله فلسطین مهم ترین مسئله جهان اسلام است و تمام کشورها باید در این عرصه برای دفاع از مردم فلسطین تلاش کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
رهبر معظم انقلاب پیش از آغاز بیانات شان در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، از میهمانان این کنفرانس خواستند برای روح "مالکوم ایکس" ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
نماینده ژاپن در اولین گام خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با بردی قاطعانه از سد نماینده استرالیا گذاشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
برنامه رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا اعلام شد.بر همین اساس دختران ایران در نخستین بازی به مصاف چین می روند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
عضو پارلمان ایرلند با بیان اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی حامی مردم فلسطین هستند گفت: سیاست های آمریکا مانع از تحقق آرمان فلسطین است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
پخش آزمایشی شبکه تلویزیونی "ایران کالا" آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
معاون وزیر خارجه آفریقای جنوبی با اشاره به رویکرد جمهوری اسلامی در حمایت از کشورهای مظلوم گفت: جمهوری اسلامی در دهه های پیش تنها کشوری بود که رژیم آپارتاید را رد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
در مورد مبانی مشروعیت رژیم رضاشاه می توان گفت که حکومت وی فاقد مشروعیت بود. به علاوه نبود عوامل مشروعیت زا با یک عامل منفی نیز همراه بود و آن تقارن روی کار آمدن او با تغییر سیاست انگلستان بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به وضعیت ساخت و سازها در شهر تهران بدون شک زلزله ای بالای 6 ریشتر پایتخت را نابود خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
دوازدهمین قسمت از برنامه "سینما دو" پنجشنبه 5 اسفند ماه ساعت 23:30 با حضور اسماعیل میهندوست از شبکه دو پخش می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
هیأت وزیران به منظور رفع مشکل واحدهای تولیدی و تسریع در بازگشت منابع مالی دولت، با اصلاح موادی از آیین نامه مربوط به تعیین تکلیف بدهکاران حساب ذخیره ارزی موافقت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۶    
"از آسمان" زندگی دو شهید مدافع حریم اسلام از استان گلستان را در برنامه این هفته خود که جمعه 6 اسفند ساعت 16:30 از شبکه دو سیما پخش می شود، روایت می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اعضاء در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
نفر اول تنیس روز میز کشورمان در تور جهانی قطر دومین برد خود را کسب کرد و راهی دور دوم شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۷    
یکی از رهبران جهاد فلسطین گفت: برای بررسی مسائل پیرامون فلسطین لازم است که نشست فوری در چارچوب "ساف" برگزار شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۷    
نایب رئیس جمعیت وفاق بحرین گفت: رژیم صهیونیستی و حکومت بحرین در اجرای سیاست های نژادپرستانه مشترک هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص اجرای طرح تحول سلامت، گفت: به دلیل محدودیت های مالی و عدم برخی از همکاری ها در اجرای بسته ها جدید دچار مشکل شدیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
نماینده پارلمان قطر معتقد به مشارکت دولت قطر در بازسازی غزه است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
معاون دبیرکل جبهه الشعبیه معتقد است بسیاری از موافقتنامه های بین المللی ضررهای وحشتناکی برای آزادی فلسطین داشته است و رژیم صهیونیستی همواره به شهرک سازی ها ادامه می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد که روز 30 اسفند ماه جزو تعطیلات رسمی کشور است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
رئیس مجالس منطقه ای اندونزی گفت: کشورهای غربی به دنبال قربانی کردن فلسطین هستند ولی مردم کشور ما روابط عاطفی با ملت فلسطین دارند.
  • ۱