پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۷:۵۹Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 نسیم آنلاین 3 اسفند 1395 نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 نسیم آنلاین 5 اسفند 1395 نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 نسیم آنلاین 7 اسفند 1395 نسیم آنلاین 8 اسفند 1395 نسیم آنلاین 9 اسفند 1395 نسیم آنلاین 10 اسفند 1395 نسیم آنلاین 11 اسفند 1395 نسیم آنلاین 12 اسفند 1395 نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 نسیم آنلاین 14 اسفند 1395 نسیم آنلاین 15 اسفند 1395 نسیم آنلاین 16 اسفند 1395 نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 نسیم آنلاین 19 اسفند 1395 نسیم آنلاین 20 اسفند 1395 نسیم آنلاین 21 اسفند 1395 نسیم آنلاین 22 اسفند 1395 نسیم آنلاین 23 اسفند 1395 نسیم آنلاین 24 اسفند 1395 نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 نسیم آنلاین 26 اسفند 1395 نسیم آنلاین 27 اسفند 1395 نسیم آنلاین 28 اسفند 1395 نسیم آنلاین 29 اسفند 1395 نسیم آنلاین 30 اسفند 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
رئیس کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور از تمهیدات انتظامی و ترافیکی ناجا برای سفر امن کاروان های راهیان نور خبرداد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
رامبد جوان و اشکان خطیبی از مردم ایران خواستند تا جشن رویش شرکت کرده و حضور گسترده ای در امر غرس کردن نهالی داشته باشند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: روش مدیریتی و فرماندهی که امروز کشور به آن نیاز دارد همان خط و روش شهید باکری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
چند سالی است که گوش ما به شنیدن اخبار اختلاس چند هزار میلیاردی عادت کرده، قوه قضاییه و دیگر نهادهای نظارتی در حال رسیدگی به چندین پرونده بزرگ چند هزار میلیاردی هستند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از فرصت 3 روزه برای ثبت نام در کنکور سراسری 96 خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند در روزهای 15 تا 18 اسفند در کنکور ثبت نام کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۷    
ایستگاه چهارم دور برگشت سوپرلیگ کاراته مردان امروز (جمعه) برگزار و چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۶    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با تاکید بر حذف مجازات حبس محکومان مهریه، گفت: نظام جامع داوری باید از سوی قوه قضائیه ارائه شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۸    
شهروندان تهرانی می توانند با هشتک "یک عالمه درخت" در اینستاگرام 10 درخت به اسم خود بکارند. طرح "یک عالمه درخت" در بوستان ولایت از فردا آغاز به کار می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۴    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران هراسی، سانسور، تخریب و شایعه پراکنی مستمر نقشه استکبار و سلاح های آنان برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران رئیس کمیته تریال آسیا باقی ماند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید سلیمی گلستان در مورد حادثه نیروگاه علی آباد کتول گفت: آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه بوده که آتش مهار شده و نیروگاه بدون هیچ مشکلی وارد مدار شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۵    
با حضور وزیر بهداشت امروز بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان الهادی شوشتر افتتاح شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۲    
پس از بحران اوکراین، برای نخستین بار رؤسای نظامی روسیه و ناتو تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: در دوره گذشته انتخابات برخی نهادها با مانع تراشی مستندات ناقصی را به شورای نگهبان ارائه دادند اما در حال حاضر و با پیگیری مشکل رد صلاحیت برطرف شده و امکان حضورم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نفوذ منطقه ای ایران تهدیدی برای هیچ یک از کشورهای منطقه نبوده و نیست و هدف اساسی ایران در منطقه حسن همجواری با همسایگان، افزایش ثبات و امنیت در منطقه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۰    
سناتور آمریکایی طی یادداشتی مدعی شد رئیس جمهور جدید آمریکا باید مانع حمایت ایران از تروریسم شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه شورای نگهبان هیچ وقت دخالتی در تعیین میزان حقوق مدیران کشور نمی کند، گفت: اگر ساز و کاری پیش بینی شود که منجر به خروج نخبگان و متخصصین از کشور نشود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و بازیکنان آن چیزی را که می خواستیم در زمین پیاده نکردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مجاز نیستیم در کارهایمان از حریف سوء استفاده کنیم اما نباید هالو بازی کنیم که سرمان کلاه برود و از بازیکنانم ناراحتم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
در اطلاعیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آمده است: جبهه کلیه فهرست ها را تکذیب کرده و اعلام می نماید همانطور که پیش تر بارها گفته شده اسامی نهایی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما باید بی توجه به سایر مسائل باشیم و تا آخرین لحظه کار خودمان را بکنیم. ما جزو تیم هایی بودیم که سهواً ضرر زیادی از داوری ها دیده ایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که قدر آن ها را ندانستیم و در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی صنعت نفت آبادان برابر پیکان همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: واقعاً من نمی توانم جلوی فحاشی های هواداران را در یک ورزشگاه بگیرم یا بروم در فلان تیم جلوی فلان بازیکن را بگیرم که رفتار غیرورزشی انجام ندهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی فولادی ها برابر نماینده قم همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پیروزی در این بازی سخت را به مردم مشهد تقدیم می کنم. من همیشه گفته ام با یک برد به عرش نمی رویم و با یک باخت به فرش نمی رسیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خوبی بود، اما تحت الشعاع اشتباهات داوری قرار گرفت. نمی خواهم شکست تیمم را به گردن داور بیندازم. فوتبال جذابیتش به همین بردها و باخت هاست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۱    
ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با توقف خودروسازان مقابل صنعت نفت تا پایان نیمه اول همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با توقف تراکتورسازی برابر سایپا همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با توقف فولادی ها برابر نماینده قم تا پایان نیمه اول همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
نخستین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با برتری پدیده برابر گسترش فولاد همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
نماینده سابق مجلس گفت: هماهنگی انجام شده در خصوص حقوقهای نجومی اگر نتیجه تبانی نبوده باشد، حاصل تمایلات زیاده خواهانه مسئولان اصلی دولت و دیوان محاسبات است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با توقف تراکتورسازی برابر سایپا تا پایان نیمه اول همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
سرمربی جدید سیاه جامگان مشهد گفت: ما چیزی حدود سه ماه باید بجنگیم و امیدوارم که در این جنگ موفق باشیم و در لیگ برتر باقی بمانیم .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
نخستین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با برتری یک نیمه ای پدیده برابر گسترش فولاد همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۹    
مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور و مدیراجرایی معاینه فنی کشور از راه اندازی سیستم ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) برای سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور در آینده نزدیک خبر داد و ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، از باشگاه خواستم که قرارداد طولانی با آن ها امضا کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
جاده چالوس از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز جمعه 13 اسفندماه یکطرفه خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
بر اساس منابع موجود، امروزه ما در حدود 17 خطبه از حضرت را در دست داریم که از این تعداد، یک خطبه نماز عید فطر، یک خطبه نماز عید قربان و مابقی خطبه های نماز جمعه می باشد .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
جمعی از مسئولان سابق تشکلهای دانشجویی با انتشار نامه ای خطاب به سعید جلیلی، از وی برای حضور در انتخاببات 96 دعوت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما تمام تمرکزمان را روی بازی با ماشین سازی گذاشته ایم و می دانیم که بازی سختی داریم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
فرماندار علی آباد گفت که نیروگاه برق این شهرستان که پیش از ظهر امروز جمعه به علت انفجار و آتش سوزی در ایستگاه تعدیل گاز از مدار تولید خارج شده بود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۴    
تیم ملی الف زیر 21 سال والیبال ساحلی ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا موفق به شکست حریف قدرتمند استرالیا شد تا ضمن صعود به چهار تیم برتر این رقابت ها ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در رنکینگ آسیا تیم نخست هستیم، اما این موضوع را باید بار دیگر در زمین مسابقه اثبات کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۵    
با انجام پیکارهای انتخابی در دو وزن 50- و 68+ کیلوگرم، فرشته موسوی و مونا غلامی مجوز شرکت در انتخابی تیم ملی کاراته بانوان را کسب کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۲    
هفته گذشته به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه (س) سینماها با اقبال چندانی مواجه نشدند و میانگین فروش آنان در مقایسه با هفته گذشته کمتر بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۹    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: سال 96 سال تیم ملی فوتبال است و از نخستین روزهای سال نو تیم ملی به خانه های مردم می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمعیت هلال احمر عراق آمادگی هلال احمر این کشور برای ساخت و تجهیز بیمارستان مشترک هلال احمر ایران و عراق در کربلا را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۶    
در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به تصویب حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی آمده است: معنای این مصوبه شرم آور آن است که بهارستان نشینان با آرای خود به فاصله طبقاتی 30 برابری حقوق بگیران ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم برای حضور در انتخابات میان دوره ای مجلس دهم از حوزه انتخابی اصفهان ثبت نام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه التهاب آفرینی و تشنج آفرینی در عرصه انتخابات از ناحیه هر جناحی محکوم است، گفت: هیچ کس به بهانه نطق های انتخاباتی حق جفا به نظام اسلامی را ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها سال 96 در شهرهای بزرگ منتفی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۸    
دبیر هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جزئیات نخستین جلسه هیأت رئیسه این جبهه را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
زاکانی نوشت: قطعا اکثر مدیران تمایل به دریافت سقف حقوق یعنی 20 میلیون تومان را دارند و این در حالی است که مدیران معمولا از امکانات و مزایای دیگری چون مسکن و ماشین و .. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: لازم می دانم ازاعضای تیم استقلال که از خود خویشتن داری نشان داده و با مدیریت باشگاه همکاری نمودند تا مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت شود تشکر نمایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: متأسفانه رفاه طلبی و ثروت اندوزی برخی مسئولان بر شدت فقر افزود و این درحالی است که این حجم از محرومان تحت پوشش کمیته امداد زیبنده نظام اسلامی نیست و با تحقق ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، از افزایش ساعت طرح ترافیک روزهای پنج شنبه تا پایان سال خبر داد و گفت: ساعت طرح ترافیک در روزهای پنج شنبه مانند روزهای عادی خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
در جریان سفر وزیر بهداشت به استان ایلام، زمانی که فرماندار شهرستان بدره شروع به بیان مشکلات مردم کرد، قاضی زاده ضمن توهین به او، با لحنی تند این شخص را تهدید به عزل زودهنگام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۵    
امیرحسین عظیمی نژاد فعال رسانه ای در یادداشتی مساله درگیری وزیر بهداشت با فرماندار بدره را مورد بررسی قرار داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
: از روزهای اول متوجه مشکل هورالعظیم شدیم که وزیر نفت نیز از همان ابتدا با ما همکاری کرد و امروز چهار میلیارد متر مکعب آب شیرین از کرخه وارد هورالعظیم شده و این تالاب 70 درصد آبگیری شده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از بارش باران در محورهای مواصلاتی 4 استان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۹    
عصر امروز در بزرگ ترین اجتماع حقوقی شرق کشور از خانواده شهدای حقوقی مدافع حرم تجلیل خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری پدر قاتل فراری خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
فریمان گفت: متاسفانه همچون بسیاری از دیگر بخش های اقتصادی کشور،ماهی قزل آلا نیز در بند واسطه گری و دلالی گرفتار شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم با اشاره به مصوبه اخیر مجلس درباره حقوق مدیران کشور، نوشت: سقف تعیین شده برای حقوق ها ( 14 برابر حداقل حقوق) شامل همه دریافت های فرد اعم از مزایای مستمر و نامستمر مانند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ایران نمی گذارند امیر موفق باشد چرا که اینجا مسائلی پیش آمده که اجازه نمی دهد افراد اسم و رسم دار کار کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، هدایت تیم ملی اسلوونی را بر عهده گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۱    
اندیشکده آمریکایی نوشت: رشد فزاینده مشکلات اقتصادی مهمترین عامل کاهش محبوبیت سریع حسن روحانی جهت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور ایران است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۸    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: ما در دوره قبل و در انتخابات سال 92 تجربه تلخی داشتیم که نامزدها به وحدت نرسیدند اما این بار در یک حرکت خوب و اصولی کار را آغاز کرده ایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
به دنبال پیگیری های مقامات سازمان میراث فرهنگی، تدفین شهدای گمنام در حریم درجه دو مجموعه جهانی پاسارگاد لغو شد و این دو شهید گرانقدر در کنار آرامگاه سایر شهدای گمنام در تپه موسوم به نورالشهدا در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص تعیین حقوق 24 میلیون تومانی مدیران دولتی گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
بامداد امروز در لیگ بسکتبال NBA، سه بازی انجام شد که در مهمترین این بازی ها شیکاگو بولز توانست گلدن استیت وریرز تیم صدرنشین کنفرانس غرب را شکست دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس تلفنی با فرماندار بدره استان ایلام از وی دلجویی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان درباره ایرادات این شورا به برنامه ششم، نوشت: اعضا شورای نگهبان با اشکالی مواجه شدند که در بندی از برنامه ششم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با تأکید بر اینکه بازپس گیری شهر تاریخی تدمر سوریه نشان می دهد تروریست ها به آخر خط رسیده اند، نوشت: تهران بی تردید به حمایت قوی خود از سوریه ادامه خواهد داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: میزان پاداش دریافتی المپیکی ها و پارالمپیکی ها طبق اعلام قبلی صورت خواهد گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۰    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، گفت: کیفیت هوای تهران با شاخص 68 در شرایط سالم قرار دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
در ادامه هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) اتلتیکومادرید به تساوی رضایت داد و سویا رقیبش را شکست داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۹    
صحیفه فاطمیه که کتاب الهام شده از جانب خداوند تعالی به زهرای مرضیه است، از ما است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی 97-1396 از فردا (شنبه چهاردهم اسفند ماه) آغاز می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
سازمان هواشناسی، پیش بینی کرد با ورود سامانه بارشی به ایران، طی امروز و فردا آسمان کشور در اغلب نقاط بارانی باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
یاهو از هک شدن 32 میلیون حساب کاربری در دو سال گذشته با استفاده از کوکی های جعلی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۰    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز با تلاش یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی، معلمی را در شهرستان سراوان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
شبکه نمایش سیما 20 عنوان فیلم جدید برای پخش نوروزی تدارک دیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۳    
مهین کسمایی بعد از تحمل چند سال بیماری دوازدهم اسفند بر اثر سرطان در آمریکا درگذشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۴    
سید حسن قاضی زاده هاشمی در جریان حضور در استان ایلام با فرماندار بدره ایلام درگیری لفظی پیدا کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر تهران از 15 اسفند ماه خبر داد و گفت: این ممنوعیت اجرا شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.