پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۶:۳۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 نسیم آنلاین 3 اسفند 1395 نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 نسیم آنلاین 5 اسفند 1395 نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 نسیم آنلاین 7 اسفند 1395 نسیم آنلاین 8 اسفند 1395 نسیم آنلاین 9 اسفند 1395 نسیم آنلاین 10 اسفند 1395 نسیم آنلاین 11 اسفند 1395 نسیم آنلاین 12 اسفند 1395 نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 نسیم آنلاین 14 اسفند 1395 نسیم آنلاین 15 اسفند 1395 نسیم آنلاین 16 اسفند 1395 نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 نسیم آنلاین 19 اسفند 1395 نسیم آنلاین 20 اسفند 1395 نسیم آنلاین 21 اسفند 1395 نسیم آنلاین 22 اسفند 1395 نسیم آنلاین 23 اسفند 1395 نسیم آنلاین 24 اسفند 1395 نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 نسیم آنلاین 26 اسفند 1395 نسیم آنلاین 27 اسفند 1395 نسیم آنلاین 28 اسفند 1395 نسیم آنلاین 29 اسفند 1395 نسیم آنلاین 30 اسفند 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس پلیس راه البرز گفت که جاده کرج- چالوس در روزهای 26 و 27 اسفند ماه جاری به منظور تخلیه بارترافیکی به سمت شمال یک طرفه می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۳    
فرماندار شهرستان ری گفت: تغییر نام شورای شهر تهران به شورای شهر تهران، ری و تجریش توسط وزیر کشور ابلاغ شده است و شورا در دوره پنجم با این نام فعالیت خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
حسین اسرافیلی، شاعر آیینی گفت: تعبیر "یاس" برای حضرت فاطمه زهرا (س) از ابداعات احمد عزیزی بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
همشهری: اسناد جدید ویکی لیکس، جاسوسی سیا از اکثر ابزارهای دیجیتال روزمره مردم جهان را افشا کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: هر جا مدیریت درست باشد حتی در یک جای کوچک می توان تحول فرهنگی و کاری ایجاد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد در برنامه این هفته "دست خط" از ماجرای اظهار نظر معروفش درباره درست کردن آبگوشت بزباش و قرمه سبزی بعنوان تنها تخصص ایرانی ها و حواشی آن می گوید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
سازمان اقتصادی کوثر در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات، بازرگانی، اشتغال خانگی و سایر بخش های اقتصادی فعالیت می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: محتمل است که احکام در خصوص ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب تا پایان سال صادر شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
به منظور رفاه حال بیمه شدگان در آستانه نوروز، شعب تامین اجتماعی در روزهای پنج شنبه 19 و 26 اسفند ماه سال جاری دایر هستند و به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان خدمات ارائه می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط مالی سختی که برای برخی تیم ها به وجود آمده است، در پرسپولیس هم وجود دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۹    
از سال 1893 که برای اولین بار حق رای زنان در نیوزلند به رسمیت شناخته شد تا به امروز در اکثر کشورهای دنیا زنان به لحاظ قانونی به حقوقی برابر با مردان دست یافته اند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
بررسی دو شاخص صدور پروانه های ساختمانی با معاملات انجام شده نشان می دهد در بازار مسکن عرضه به یک سوم تقاضا رسیده است. هم اکنون در ازای صدور یک پروانه ساختمانی سه معامله در شهر تهران انجام می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
شبکه های مختلف تلویزیون در پایان هفته فیلم ها و انیمیشن های مختلفی را روی آنتن می برند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
این اوراق، بخشی از حدود 3.6 میلیارد دلار دارایی هستند که توسط بانک مرکزی (عمدتاً از سال 1378 تا سال 1386) خریداری شده بودند و در آن دوران به دلیل نبودن تحریم موسوم به U-Turn خرید آنها مشکلی نداشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۶    
ارتش و نیروهای مردمی عراق با پیشروی به دو منطقه حی المعلمین و حی الشهدا در آستانه آزادسازی بارگاه شیث نبی(ع) از لوث تروریست های تکفیری داعش قرار دارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد: خبرهای منتشر شده در خصوص مصاحبه این خبرگزاری با حجت الاسلام رئیسی تولیت استان قدس رضوی درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری صحت ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۷    
رئیس مجلس خبرگان با اشاره به اینکه عده ای با طرح مسئه آشتی ملی می خواستند مردم دوره 8 ماهه آشوب را فراموش کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
در بیانیه پایانی دومین اجلاسیه رسمی خبرگان پنجم تاکید شده است: علی رغم اقدامات گسترده و مثبت سه قوه در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۹    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص دانشگاه آزاد، اظهار داشت: ایشان امر کردند که بنده برای دانشگاه آزاد وقت بیشتری بگذارم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۶    
نماینده سابق مجلس تصریح کرد: انقلابی بودن با انقلابی ماندن تفاوت دارد همچنین فرق بین مسئول انقلابی با غیر انقلابی این است که مسئول انقلابی خود را نوکر مردم می داند ولی مسئول غیر انقلابی مردم را سکوی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۰    
رئیس مجلس تصریح کرد: جریانات مختلف به یک بلوغی رسیده اند و وقتی با همه جریانات صحبت می کنیم می فهمیم که جا افتاده که اولویت نخست کشور مسایل اقتصاد است؛ البته به همت های ما هم بستگی دارد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه نظام بانکی کشور با عملکرد ربوی، زندگی عامه مردم کشاورز را مختل کرده است، گفت: فاصله بین دولتمردان و طبقه زحمتکش کشاورز جامعه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که کماکان با دقت، اجرای تعهدات هسته ای ایران ذیل برجام را مورد نظارت و راستی آزمایی قرار خواهیم داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تناقض اخبار منتشر شده در خصوص ساعت طرح ترافیک پنج شنبه جاری و پنج شنبه آتی اعلام کرد: طرح ترافیک در این 2 روز تا ساعت 17 اجرا خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۵    
وزیر خارجه ایران در دیدار با همتای قطری با اشاره به روند روابط دو کشور، بر ضرورت توسعه همکاریهای دو جانبه بویژه در حوزه های اقتصادی و بخش های سرمایه گذاری و بانکی تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۲    
عضو مجمع تشخیص با بیان اینکه نمی شود بدون رفع "تبعیض" به جنگ فقر و فساد رفت، گفت: تبعیض یعنی برای گرفتن وام 5 میلیونی 8 مدرک و 2 ضامن نیاز باشد ولی برای اخذ وام هزار میلیارد تومانی یک زنگ تلفن کافی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جوانان مان غفلت کردند و گل خوردیم ولی خدا به جوانان ما عنایت داشت و بازی را بردیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امید داشتم که مقابل استقلال پیروز شویم نتیجه را واگذار کردیم اما بی شک از حریف برتر بودیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۹    
نخستین دیدار مرحله فینال لیگ برتر والیبال با پیروزی شاگردان کارخانه برابر پیکان همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی رسمی جنبش نجباء عراق در نشست خبری خود در تهران از تشکیل "سپاه آزادسازی جولانی اشغالی" خبر داد و گفت که حضور این سپاه منوط به اجازه دولت سوریه است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
عضو هیات رئیسه خبرگان با تاکید بر اینکه ما مشکلات مردم را با تمام وجود درک می کنیم و از آن در رنج هستیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان با بیان اینکه همه ما دشمنان و اهداف مشترک داریم و باید متحد باشیم، گفت: خبرگان بازوی ولایت فقیه است و باید مطالب بررسی شده در آن در جهت تقویت ولایت فقیه باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
نخستین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با برد استقلال برابر سایپا همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه برای سومین بار متوالی حکم "یوکیا آمانو" را به عنوان مدیر کل آژانس تمدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه اعلام کرد که در آینده نزدیک به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق مشغول به کار خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۰    
نخستین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با برد یک نیمه ای استقلال برابر سایپا همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۷    
نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بعد از ظهر امروز در شرق استان حلب، توانستند پیشروی قابل ملاحظه ای داشته باشند و 6 شهرک و و یک ارتفاع را آزاد کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۳    
عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان طلا و جواهر استان تهران می گوید، در2 سال گذشته چهار هزار و 200 کارگاه طلا و زیورآلات در سراسر کشور تعطیل شده که بیکاری 30 هزار و 200 نفر و باطل شدن 750 پروانه کسب ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۴    
دیدار نخست مرحله رده بندی لیگ برتر والیبال با پیروزی شهرداری ارومیه برابر سایپا همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۱    
ناآشنا بودن تولیدکنندگان ایرانی با نیازهای بازار و ظرفیت های تقاضا در خارج از کشور از مهم ترین نقاط ضعف صنعت در کشور است و این ضعف با ارائۀ کمک های اتاق مرتفع می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تقبیح و محکومیت حمله غیرانسانی و تروریستی به بیمارستانی در کابل با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
دولت یازدهم، قصد دارد با جمع آوری عدد تقریبی 400 هزار تومان از 50 میلیون سهامدار، عددی معادل 20 هزار میلیارد تومان را از مردم جمع آوری کرده و از اسفندماه سال 96 (مطابق وعده رئیس کل سازمان خصوصی سازی) ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درگذشت احمد عزیزی شاعر انقلابی کشورمان پیام تسلیتی صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور توسط هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان منصوب شدند و قشقاوی عهده دار ریاست این هیأت شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به عدم تمایل عملی مسئولان استان خوزستان برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان، نمی دانیم در صورت تغییر میزبان جام جهانی چه پاسخی به مردم خوزستان بدهیم؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
یک نماینده پارلمان مغرب دیشب به ضرب گلوله افراد ناشناس در مرکز شهر کازابلانکا به قتل رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۴    
سیزدهمین دوره از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور با قهرمانی پرستاره ترین تیم این رقابت ها به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۲    
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان تاکید کرد که در فضای مجازی و محیط دانشگاهی شاهد برخی فسادها هستیم که هوشیاری بیشتری می طلبد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۹    
عضو مجمع تشخیص به دعوت جریان عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در 4 شهر گچساران، دهدشت، چرام و بهمئی سخنرانی خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
رئیس فدراسیون هندبال گفت: ورزش بانوان برای ما به اندازه آقایان ارزش دارد و همان جایگاهی که برای آقایان در نظر داریم برای بانوان نیز قائلیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه جبهه مردمی تیم اجرایی و برنامه های 10 نامزد را ارزیابی می کند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
هیأت وزیران نحوه انتشار اوراق مشارکت برای اجرای طرح های انتفاعی دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی را مشخص کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایران امروز چیزی مهم تر از یک جهش اقتصادی نیست، گفت: مجلس به زودی گزارشی درباره اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور ارائه می دهد
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: در قانون اساسی ولایت فقیه، ستون اصلی امور است و همه خودشان را با آن تنظیم کنند و بسیاری از کشورهایی که به دنبال استقلال و عدم وابستگی بودند، از این نعمت، بی بهره هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
سرمربی تیم نفت تهران به نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن نخواهد رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
در نخستین ماه میلادی امسال، چین به عنوان برترین تولیدکننده فولاد جهان رشد 7.4 درصدی را در این زمینه ثبت کرد که نشاندهنده رشد تقاضا برای مواد اولیه در این بخش است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
شاخص کل بورس در آخرین روز کاری هفته (چهارشنبه) نیز با 514 واحد افت به رقم 76 هزار و 285 واحدی رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۶    
خلیل حسن زاده خبرداد که با موافقت اعضای هیات مدیره شرکت، برای بیمه نامه عمر و پس انداز و بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در ماه های نخستین فعالیت شرکت 50 درصد تخفیف حق بیمه سال اول لحاظ می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۶    
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۷    
سعید محمدزاده با اشاره به برنامه های راه آهن در قالب برنامه ششم توسعه اظهار داشت: در این برنامه برای دستیابی به سهم 30 درصدی از جانب راه آهن در حمل بار هدفگذاری شده و سهم ریل در حمل و نقل مسافر نیز ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
با گذشت یک هفته از آغاز ثبت نام تعداد 133 ناشر و نمایندگی نشر برای حضور در سی امین نمایشگاه کتاب تهران پیش ثبت نام کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
سازمان تأمین اجتماعی با توجه به محدودیت مقرر در ماده 5 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی،حداکثر ظرف مدت یک سال ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از بی پولی نمی نالم از بی مهری ها گلایه دارم. بعد از آنکه از عمان آمدیم یک نفر زنگ نزد تا خسته نباشید بگوید. به پاداش نیازی نداشتیم. گلایه من از تنهایی تیم است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من می دانم که استقلال خوزستان اتوبوسش را پارک می کند آن هم دوطبقه! ما این را می دانیم اما آنها تیمی هستند که از دفاع به حمله شرایط خوبی دارند و ضدحمله های خوبی انجام ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۸    
محسن رضایی در نامه سرگشاده ای به حسن روحانی، مباحثی را در خصوص عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد مطرح و از دوگانه جنگ و ضد جنگ مطرح شده در ادبیات اخیر رییس جمهور انتقاد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات دو تیم لیگ برتری صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۲    
منطقه آزاد اروند تماشای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان را رایگان اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۹    
علیرضا منصوریان یازده بازیکن خود را برای دیدار برابر سایپا مشخص کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج وفرد در پایتخت تغییری نکرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه به رغم پیگیری های شهرداری تهران هنوز بنیاد شهید کاری برای شهدای پلاسکو انجام نداده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۴    
اپلیکیشن رسمی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در دسترس قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۱    
شبکه یک سیما برای ایام نوروز برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
آخرین روز از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی 2017 آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۴    
رییس پیشین سازمان سینمایی، سمعی و بصری در دومین روز از کنگره مسئولان وزارت ارشاد دستاوردهای دولت یازدهم در وزارت ارشاد را برشمرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همه تلاش باشگاه در حال حاضر پرداخت مطالبات بازیکنان است. با رفع مشکل شکایت بازیکنان خارجی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۹    
سی و پنجمین مراسم شب شاعر به یاد مرحوم احمد عزیزی شاعر فقید انقلاب اسلامی با حضور تنی چند از ادیبان و خانواده آن مرحوم در نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۳    
مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: گزارش درگیری رمضانی و محمد مایلی کهن سرمربی ملوان را امروز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارایه می کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران دیدار کاشیما آنتلرز ژاپن و بیریزبن روئر استرالیا را قضاوت می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۴    
مهاجران گفت: اصولا میوه های لوکس و خارج از فصل جزو این میوه ها هستند به عنوان مثال در شرایط فعلی، آواکادو، زنجبیل، سیر، انگور، زردآلو، آلو ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه اقداماتی در کشور رخ می دهد که در جهت اقتصاد مقاومتی نبوده و فساد اقتصادی را افزایش می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
رحمانی فضلی با بیان اینکه نظارت بر کاندیداها و انتخابات شوراها بر عهده مجلس است، گفت: مجلس با استعلاماتی که از مراجع چهارگانه می گیرد کارش را انجام می دهد و اگر دقت لازم شود ان شاءالله دغدغه آیت الله ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۱    
ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای انتساب هرگونه کانالی در شبکه های مجازی و تلگرامی را به این ستاد تکذیب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
نشست خبری فرهاد کاظمی و فیروز کریمی سرمربیان تیم های ماشین سازی و صنعت نفت آبادان لغو شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
رکابزن کشورمان موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهان در هنگ کنگ شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
لاله اسکندری با حضور در "جزیره مجنون" گفت: با تماشای "جزیره مجنون" با آن نخل های سوخته و سربریده اش، حس عجیب و در عین حال خاصی را در دوران زندگی خود تجربه کردم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از پرداخت سود 2 هزار و 700 تومانی پس از ده سال به مردم و ایجاد هیاهو و افزایش مطالبات مردم در این زمینه انتقاد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۶    
پایگاه Khamenei.ir با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون لزوم آشکارسازی قدرت در برابر دشمنان، این نماهنگ را تولید و منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه توضیحاتی در خصوص تیم های ورزشی دانشگاه و اقدامات این معاونت پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
با این که به دلایل گوناگون از پیگیری اخبار حوادث پرهیز دارم، در روزهای گذشته دو تصویر فجیع از قتل، مثله کردن و سوزاندن جنازه یک دختر نوجوان و یک زن جوان در دو نقطه مختلف کشور در فضای مجازی به چشمم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
نماینده مردم قزوین در خبرگان گفت: اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضای کشور را آلوده کرده؟ باندهای لات و عزی در کشور پیدا شده که هیچگونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
هم زمان با هفته ی منابع طبیعی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) دو اصله نهال میوه کاشتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: امسال جشن نیکوکاری از 18 تا 20 اسفند به منظور جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند با همکاری سازمان ها و نهادهایی همچون صدا و سیما و ...
  • ۱