جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۳:۱۱Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 نسیم آنلاین 3 اسفند 1395 نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 نسیم آنلاین 5 اسفند 1395 نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 نسیم آنلاین 7 اسفند 1395 نسیم آنلاین 8 اسفند 1395 نسیم آنلاین 9 اسفند 1395 نسیم آنلاین 10 اسفند 1395 نسیم آنلاین 11 اسفند 1395 نسیم آنلاین 12 اسفند 1395 نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 نسیم آنلاین 14 اسفند 1395 نسیم آنلاین 15 اسفند 1395 نسیم آنلاین 16 اسفند 1395 نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 نسیم آنلاین 19 اسفند 1395 نسیم آنلاین 20 اسفند 1395 نسیم آنلاین 21 اسفند 1395 نسیم آنلاین 22 اسفند 1395 نسیم آنلاین 23 اسفند 1395 نسیم آنلاین 24 اسفند 1395 نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 نسیم آنلاین 26 اسفند 1395 نسیم آنلاین 27 اسفند 1395 نسیم آنلاین 28 اسفند 1395 نسیم آنلاین 29 اسفند 1395 نسیم آنلاین 30 اسفند 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
هر ساله در آستانه فرارسیدن نوروز با توجه به خانه تکانی و استفاده از شوینده های مختلف و همچنین در طول مسافرت های نوروزی، تعداد کثیری از مردم به ویژه کودکان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۲:۵۶    
وزارت خارجه سودان در اعتراض به فرمان ضد مهاجرتی ترامپ، سفیر آمریکا را احضار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۴    
محققان دانشگاه ام.آی.تی موفق به ساخت رباتی شدند که دستورات را با خواندن ذهن انسان دریافت کرده و اجرا می کند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۸    
محمود واعظی گفت: تلاش ما همواره بر این بوده که مطالب و کانال های ضداخلاقی و ضد دین، از همین میزان بسیار اندک نیز که هست، بیشتر کاهش یابد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۱    
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با 12 انیمیشن کوتاه در دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران حضور دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۹    
داوری بخش های سیفژ دهمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی تهران به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
امروز به عنوان روز جهانی زنان، فرصت مغتنمی برای حمایت از زنان تحت ستم آل خلیفه در بحرین است تا بتوان صدای فریاد آنها را در فضای مجازی به گوش جهانیان رسانید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لزوم حفظ ارتباط مردم با محیط زیست ضروری بوده و بی توجهی به این مسئله ضمن خسارت به محیط زیست اقتصاد شهر را نیز با چالش مواجه خواهد ساخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست با بیان اینکه صفدر حسینی هیچ گونه دریافتی از این صندوق نداشته است، گفت: وی از پذیرش مسئولیت در هیئت مدیره آتی صندوق ملی محیط زیست عذرخواهی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۸    
نماینده استان فارس تصریح کرد: با اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به 40 سال می گذرد مع الاسف هنوز علوم انسانی برگرفته از مبانی اسلام و منبطق بر واقعیات بومی ایران اسلامی در حدی که مورد نیاز مجامع ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با انتقاد از تکرار معضل خودکشی در متروی تهران بر لزوم ایمن سازی ایستگاه ها و نصب درهای حائل میان سکو و قطار در مترو برای حفاظت از جان شهروندان تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۶    
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: پیرو درج خبر بمب گذاری در خیابان شهید اهندوست ارومیه در فضای مجازی موضوع شایعه بوده و قویا تکذیب می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۷    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مراسم چهلم شهدای آتش نشان امروز چهارشنبه در مسجد امام جعفر صادق (ع) در میدان فلسطین تهران برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۶    
پس از شکست 2 بر یک ملوان مقابل نساجی در قائمشهر محمد مایلی کهن سرمربی ملوان با عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی که مشغول صحبت با داور بود دست به یقه شد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۶    
وزرای خارجه اتحادیه عرب ضمن هشدار درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی تاکید کردند که این اقدام امنیت منطقه را تهدید می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات اجمالی این شورا به مصوبات مجلس درباره برنامه ششم خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۲    
رئیس ستاد جبهه مردمی با بیان اینکه اظهارنظرها در خط مشی جبهه تعیین کننده است، گفت: آنچه مبنای حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
رئیس جمهور گرجستان در دیدار سفیر جدید ایران در تفلیس، آمادگی خود را برای سفر به تهران اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
اولین نشست هم اندیشی نخبگان "جبهه مردمی نیروهای انقلاب" عصر امروز برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
12 تشکل دانشجویی از رئیس جمهور خواستند در سفر به مشهد در جمع دانشجویان حضور پیدا کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه برخی ها قدرتهای سلطه گر را کدخدای می دانند، گفت: تا وقتی این نگاه باشد، این اظهار ضعف ها وجود خواهد داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس مجلس گفت: بیش از یک دهم بودجه کل کشور به آموزش وپرورش اختصاص دارد و مجلس هم در جریان بررسی بودجه 3 هزار میلیارد تومان دیگر به این اعتبار اضافه کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، سازمان تامین اجتماعی اجازه انتشار 1000 میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی در بازار پول یا سرمایه را پیدا کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: ادعای ارسال سلاح از ایران به یمن کاملاً بی اساس است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
استاندار و مجمع نمایندگان استان ایلام عصر امروز با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۷    
رئیس فراکسیون امید با صدور پیامی درگذشت شاعر انقلابی "احمد عزیزی" را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
نماینده آمریکا در آژانس بین المللی پس از شنیدن گزارش سالانه رئیس آژانس و اطلاع از پایبندی ایران به برجام گفته که ایران باید همه تعهدات خود را با دقت و تمام و کمال اجرا کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۴    
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند با عقب راندن داعش، شهرک راهبردی "الحفسه" واقع در شرق استان حلب را پاکسازی کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
دهمین دوره لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان با قهرمانی تیم پارس جنوبی به اتمام رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور گفت: در برجام یکی از حقوقی که به ملت بازگشت، حق ملت در تولید و صادرات نفت بود. ما توانستیم در دولت یازدهم از طریق افراد کارشناس، حقوقدان، دیپلمات و سیاستمدار از حق ملت دفاع کنیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۷    
علی لاریجانی با بیان اینکه مردم به کمیته امداد امام خمینی اعتماد دارند، گفت: این مجموعه باید در سطح نیازمندان باشد و برای آنها کار کند تا بتواند مورد اعتماد بماند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۱    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تاکید بر اینکه کشور ما ظرفیت های فراوانی دارد تصریح کرد: کشوری نیستیم که زیر بار بیکاری 5 میلیون نفر گرفتار شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تهران و براتیسلاوا برای تعمیق و گسترش روابط اقتصادی نیازمند تشکیل کمیسیون همکاری های مشترک در سطح وزرا هستند تا زمینه های همکاری، شناسایی و موانع موجود برطرف شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درگذشت شاعر انقلابی "احمد عزیزی" را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۲    
نخست وزیر عراق و رئیس منطقه کردستان امروز ضمن دیدار با یکدیگر در اربیل بر افزایش همکاری ها و هماهنگی ها برای مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۲    
ویژه برنامه های سیما با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما و نمایندگان رسانه های جمعی تشریح شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۲    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز افرادی در جامعه و کشور وجود دارند که نان شب برای خوردن ندارند گفت: در چنین وضعیتی هیات دولت مراسمی در کرج می گیرد که 500 میلیون تومان هزینه می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
در این پیام آمده است: درگذشت شاعر انقلابی مرحوم احمد عزیزی را که پس از بیماری پررنج و دیرپای او اتفاق افتاده است به جامعه ی ادبی کشور و اهالی شعر و هنر خصوصاً مردم عزیز استان کرمانشاه و به ویژه به ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فعالیت های انجام شده از سوی تولیت آستان قدس رضوی قابل مقایسه با گذشته نیست و اگر این حرکت ها تداوم داشته باشد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه مجلس قدردان تلاش های تولیت آستان قدس در کمک به محرومان است، گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۰    
بنیادی، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن گفت: امروز احساس می شود که آستان قدس رضوی با برخورداری از ظرفیت های اقتصادی و معنوی گوناگون در مسیر توانمندسازی جامعه از طریق توجه به محرومیت زدایی می ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
سفیر اسبق ایران در پاریس گفت: طی 10 سال گذشته مناسبات ما با اعراب به سمت قهرآمیز رفته و در دوره جنگ سرد قرار گرفته ایم و این برای ما خیلی خطرناک است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
به دلیل خروج تعدادی از اعضای شورای شهر از صحن و از رسمیت افتادن جلسه، بررسی افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال 96 مسکوت ماند و به جلسه هفته آینده موکول شد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: ما باید کاری کنیم که در رادار ترامپ قرار نگیریم. ترامپ علی رغم شعارهایی که این مدت بیان کرده، خودش به دنبال ضدیت با ایران نیست ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
وزیر خارجه عراق خواستار پس دادن کرسی سوریه در اتحادیه عرب شد و گفت: باید در تصمیمات مربوط به تعلیق مشارکت هیات های سوریه در نشست های اتحادیه بازنگری شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه در خصوص اموال بلوکه شده ایران در لوکزامبورگ گفت: وکلای بانک مرکزی با وکلای شرکت لوکزامبورگی در تماس و انجام مشورت های لازم هستند تا به این پول دسترسی پیدا کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
محمدجواد ظریف که به منظور شرکت در اولین اجلاس سران اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) در جاکارتا به سر می برد، با رئیس جمهور اندونزی دیدار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ارسال پیامی به سایت EWN Sport رسما اعلام کرد که در شرایط کنونی نمی تواند هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده بگیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
محمد علی حکیم با اشاره به افزایش تعاملات سیاسی میان واشنگتن و بغداد اظهار داشت: واشنگتن به دنبال بازگشت به عراق آن هم با توسل به شیوه های مختلف است که یکی از آن ها از طریق دروازه اربیل و دایر کردن ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه عده ای به دنبال ابهام آفرینی هستند و شاهد دسیسه های رسانه های بیگانه نیز هستیم که از یک حادثه کوچک، یک بحران می سازند، گفت: برعکس این رویه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
قاتل 6 شهروند اراکی روز سه شنبه در شعبه یک دادگاه کیفری استان مرکزی به 6 بار قصاص نفس و اعدام در ملاء عام محکوم شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۱    
محمود احمدی نژاد در بیانیه ای به اظهارات دولت یازدهم درباره عملکرد دولتش پاسخ گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
در جریان دیدار رده بندی مسابقات لیگ برتر ووشو بین تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری دامغان، سجاد عباسی، قهرمان سابق جهان از دنیای ووشو خداحافظی کرد
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نباید برخی آدرس غلط به جوانان بدهند که نشان دادن سمت و سوی شهیدان و صحبت از فرهنگ و سیره آنان به نسل های امروز و آینده، نشان دادن راه حقیقی بوده و امری ضروری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از در اختیار گرفتن 3 نفر از همدستان بابک زنجانی به وزارت اطلاعات خبر داد و گفت: روند بررسی پرونده این متهمان مطلوب است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من نیم فصل چیزی را گفتم که شاید بازیکنانم نپسندیدند. به آنها گفتم پولی نداریم. هرکس نمی تواند بماند، همین الان برود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات کشف 133 دستگاه کانتینر قاچاق از گمرک شهید رجایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و گمرک را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهور روز چهارشنبه برای شرکت در اجلاس روز شهید و افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی به مشهد می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در بیانیه پایانی اجلاس خبرگان، قطعاً بندی خواهد آمد که مردم ما مراقب هستند و در انتخابات اردیبهشت 96 حماسه دیگری خواهند آفرید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
وزیر کشور با اعلام آنکه مسئولیت جمع آوری معتادین متجاهر از امروز کاملا به بهزیستی واگذار شد، گفت: تمام دستگاه ها ملزم به کمک به بهزیستی در اجرای این وظیفه هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وضعیت معیشت مردم و لزوم پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی به بیانیه پایانی این اجلاس اشاره کرد و گفت: بیانیه پایانی اجلاس ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۴    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مادر همه چالش ها، چالش بی عزمی و بی همتی است، گفت: برخی مدیران، خسته از خدمت به مردم اند ولی در به دست آوردن منافع نامشروع، بسیار با نشاط، برنامه ریز و پرتحرکند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۱    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان به پایان سال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره کرد و گفت: طبیعتاً دولتمردان باید دراین باره کارنامه ای از خود نشان دهند چراکه مقام معظم رهبری در این خصوص تأکید ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۴    
مستند "صالح آباد" درباره محله ای به همین نام در تهران و فعالیت های مسجد محور در این نقطه از شهر است که امروز سه شنبه 17 اسفند از شبکه افق پخش می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
شهردار ناحیه 2 منطقه 6 از آماده سازی میدان فلسطین برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو خبر داد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری توضیحاتی را در خصوص شائبه اخیر تخلف ساختمانی احمد مسجد جامعی ارائه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و کاری نداریم که استقلال تمرین کرده یا خیر.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیش بینی هایی که انجام شده بود خوشبختانه چندین انتخابات فدراسیون ها را برگزار کردیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
دو هزار اثر از سراسر جهان به دبیرخانه ارسال شد؛ ایران بیشترین اثر و ترکیه، اندونزی، چین و صربستان به ترتیب بیشترین اثار را داشته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت احمد عزیزی، شاعر انقلابی را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
جولایی گفت: براساس طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با بدهی زیر 22 میلیون تومان حدود 1600 زندانی برای آزادی شناسایی شدند که فرآیند آزادی آنها در مراحل نهایی بود و از زمان آغاز اجرای این طرح تا امروز ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیاین اینکه حل مشکلات معیشت و بیکاری با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق می شود گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۹    
رئیس فدراسیون فوتبال به باشگاه های لیگ برتر و آزادگان اعلام کرد در صورت عدم پیگیری پرونده های انضباطی بین المللی، امکان دفاع فدراسیون از باشگاه ها میسر نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 8 هزار نقطه حادثه خیز در کشور شناسایی شده است، گفت: در 3 هزار نقطه از این نقاط رفع خطر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
ملی پوشان کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) چین را شکست دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای تمامی مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: با رویکرد مکانیکی نمی توان عرصه فرهنگ را مدیریت کرد و باید با فهم درست و کارشناسی نسبت به اقتضاعات جامعه مسیر خود را تعیین کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
جمعی از فعالان دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خوزستان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه ای اعلام حمایت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
امام خمینی(ره): تلاش هایی دارد انجام می گیرد برای این که از حوزه علمیه قم انقلاب زدایی کنند، باید احساس خطر کنیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه نباید در حوزه فرهنگ تدارکاتچی باشیم، گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پیکان و پدیده روز پنجشنبه برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹    
فرمانده کل سپاه تأکید کرد: احدی در سپاه چه از پاسداران و چه از فرماندهان مانند گذشته حق دخالت سیاسی و جناحی در انتخابات و تخریب کاندیداها را ندارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا ششم مارس نسخه دوم از فرمان منع ورود اتباع شش کشور مسلمان به خاک امریکا را صادر کرد. پس از اعلام این خبر گروهی از مخالفان این فرمان که "Muslim Ban 2 ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
وزیر دفاع، طراحی و ساخت بالگرد صبا 248 را یکی از آرزوهای دیرینه مسئولان کشور و متخصصان صنعت هوایی دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
کتاب طنز "تاریخ مستطاب آمریکا" نوشته محمدصادق کوشکی و کتاب کودک "بچرخ تا بچرخیم" اثر محمد سرشار به عنوان کتاب هفتمین دوره "پویش مطالعاتی روشنا" معرفی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بنای دولت تنش نبوده، نیست و نخواهد بود؛ بلکه بنای دولت یازدهم خدمت همه جانبه به مردم و تامین منافع پایدار آنان است و علاوه بر الطاف الهی معتقدیم که مردم نیز به خوبی قدرشناس ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر نوع بی نظمی و بی انسجامی در نظام و منظومه فرهنگی منجر به ناکارآمدی فعالیت های فرهنگی در کشور می شود بنابراین نیاز دستگاه فرهنگی ایجاد نظم و انسجام درونی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
فیلم سینمایی "سه بیگانه" توانست حداکثر آرای یک نظرسنجی مردمی را با موضوع کدام فیلم سینمایی در اکران نوروزی با اقبال عمومی مواجه می شود را از آن خود کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
برنامه تلویزیونی "یک، دو، سه خنده" از بیست و چهارم اسفند ماه در شبکه نهال روی آنتن خواهد رفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
تازه ترین برنامه "سلام ماه" که به متولدین زمستان اختصاص داشت جمعی از شاعران و داستان نویسان به نقل خاطره و شعرخوانی پرداختند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه ابزار قانونی برای اعمال قدرت بر شهرداری تهران در اختیار اعضای شورا قرار دارد، گفت: با این حال برخی اعضا در وقت مناسب و با هدف بازدارندگی از تخلف ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: هنوز همه پول ها پرداخت نشده و همچنان از طریق تهاتر باید پول نفت را دریافت کرد.
  • ۱