شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۴۳Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 2 اردیبهشت 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 اردیبهشت 1396 ناطقان 2 اردیبهشت 1396 ناطقان 3 اردیبهشت 1396 ناطقان 4 اردیبهشت 1396 ناطقان 5 اردیبهشت 1396 ناطقان 6 اردیبهشت 1396 ناطقان 7 اردیبهشت 1396 ناطقان 8 اردیبهشت 1396 ناطقان 9 اردیبهشت 1396 ناطقان 10 اردیبهشت 1396 ناطقان 11 اردیبهشت 1396 ناطقان 12 اردیبهشت 1396 ناطقان 13 اردیبهشت 1396 ناطقان 14 اردیبهشت 1396 ناطقان 15 اردیبهشت 1396 ناطقان 16 اردیبهشت 1396 ناطقان 17 اردیبهشت 1396 ناطقان 18 اردیبهشت 1396 ناطقان 19 اردیبهشت 1396 ناطقان 20 اردیبهشت 1396 ناطقان 21 اردیبهشت 1396 ناطقان 22 اردیبهشت 1396 ناطقان 23 اردیبهشت 1396 ناطقان 24 اردیبهشت 1396 ناطقان 25 اردیبهشت 1396 ناطقان 26 اردیبهشت 1396 ناطقان 27 اردیبهشت 1396 ناطقان 28 اردیبهشت 1396 ناطقان 29 اردیبهشت 1396 ناطقان 30 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۳    
یک کارشناس علوم قرآنی با اشاره به توجه خاص خداوند به پیامبر اکرم(ص) در روز بعثت، از ارتباط پیامبران با علم بی پایان خدا سخن گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۱    
شما می توانید در این بسته پیامک های تبریک عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
هر مومنی باید سنت و سیره زندگی پیامبر(ص) را که همان روش و سبک زندگی ایشان است، بشناسد. این سبک زندگی را می توان از راه های گوناگون به دست آورد که از جمله خود آموزه های قرآن است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
در بازار امروز (دوشنبه) سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، حدود یک میلیون و 220 هزار تومان و دلار آمریکا با ادامه ثبات هفته های اخیر 3754 تومان قیمت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۷    
فیروز زنوزی جلالی نویسنده برگزیده جایزه جلال آل احمد به بخش ICU بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
چاپ پنجم کتاب عصر ظهور از زبان آیت الله بهجت(ره) از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۵    
واشنگتن اگزمینر، درخواست روسیه برای پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای را درخواستی با اهداف نظامی برای مقابله قوی تر دربرابر ناتو ارزیابی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۵۱    
محققان یک ماشین اولتراسونیک ساخته اند که به جای گرما با استفاده از امواج صوتی لباس های خیس را خشک می کند!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۲:۳۶    
موفقیت مالی به برنامه ریزی، تلاش، پس انداز و سرمایه گذاری نیاز دارد. اما تمامی این اقدامات، بدون توجه ویژه به هزینه ها و کوشش برای کاستن از آنها بی فایده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۵    
از دست دادن چربی با عضلات در ارتباط است. عضله سازی می تواند نرخ سوخت و ساز را بالا نگه دارد و حساسیت به انسولین را بهبود ببخشد تا از تجمع چربی ها در میانه بدن جلوگیری شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۰    
سردردها تهدید کننده حیات انسان به شمار نمی آیند. با این حال سردردهای مزمن می توانند هشدار دهنده و علائمی از بروز مشکلات جدی نظیر سکته مغزی، آنوریسم و مننژیت باشند که نیازمند خدمات اورژانسی هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل امورعشایر استان تهران از آغاز کوچ بهاره عشایر این استان از مناطق گرمسیر (قشلاقی) به مناطق سردسیر (ییلاقی) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
مزیت های داشتن دوست خوب بر هیچ کسی پوشیده نیست اما جایگاه همین دوستی و رفاقت باید در زندگی مشترک زوجین تعریف شود به گونه ای که مسلط بر زندگی نشده و زندگی را تحت الشعاع خویش قرار ندهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۵    
اولین ال کلاسیکوی فصل جاری که در سپتامبر به تساوی یک بر یک انجامید، 42,5 میلیون دلار ارزش رسانه ای برای اسپانسرها داشته است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
انتشار تصاویری از اقدام صدراعظم اتریش در فروختن پیتزا، با واکنش های گسترده ای در شبکه های اجتماعی همراه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها از امروز به مدت 4 روز فرصت دارند اعتراض و شکایت خود را به منظور بررسی مجدد صلاحیت شان به هیات نظارت استان ها ارائه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس امور مرغ گوشتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران در تولید گوشت مرغ به خودکفایی رسیده و از ظرفیت صادراتی بسیار بالایی نیز برخوردار است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
مرد جوان در دادگاه خانواده مدعی شد چون همسرم یک شب با پسر مورد علاقه اش در گذشته، شام خورده است می خواهم او را طلاق دهم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۴    
به دنبال دستورالعمل ابلاغی جدید ترامپ به سازمان گمرگ و مهاجرت آمریکا درخصوص وضعیت پناهجویان، یک زن مکزیکی با چهار فرزند تبعه آمریکا و سابقه 15 سال زندگی در این کشور ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس 10 تمدن کهن جهان و دیدار با مقامات یونان صبح امروز (یکشنبه) وارد آتن شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۳    
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، اهتمام دولت یازدهم به موضوع درمان را برجسته تر از سایر اقدامات برشمرد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۳    
سخاوت و بخشندگی یکی از مهم ترین ویژگی های امام موسی کاظم(ع) است که در بسیاری از موارد زندگی می توان آن را مشاهده کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۳    
شرکت اپل اعلام کرده برای حفظ محیط زیست از مواد 100 درصد بازیافتی در آیفون، مک بوک و تمام محصولات دیگرش استفاده کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۴۲    
متخصص مغز و اعصاب با اشاره به مهمترین علت اختلال حافظه گفت: مصرف امگا 3 در تقویت حافظه مؤثر است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۱۵    
مطالعات نشان داده است که یک ساعت دویدن در سه روز هفته باعث می شود که هفت ساعت به زندگی شما اضافه شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۰    
با نزدیک شدن به نمایش فیلم های اکران دوم پاییز و نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری به نظر می رسد سهم گیشه سینمای ایران در ماه پیش رو به پایین ترین حد خود در چند سال گذشته برسد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۵۲    
تحلیل ارتباطات درفضای مجازی علی الخصوص در سایت های اینترنتی همسریابی باعث می شود که این آشنایی مبتنی بر احساسات، غیر واقع بینی و نیز حتی بدون قصد ازدواج در فضای مجازی صورت پذیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۳۱    
انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم ترین رخدادهای کشور محسوب می شود و مقام معظم رهبری همیشه به حضور میلیونی و پرشور مردم پای صندوق های رای تاکید فراوان داشته اند و این که مردم با حضورشان در این میدان می ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۱۰    
به گفته بازدیدکنندگان، چمن های این پارک به جای گل به وسیله تارهای ابریشمی مانند پوشانده شده که توسط هزاران عنکبوت کوچک تولید شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۵۲    
گوگل سرانجام یک برنامه اندرویدی که برای هک گوشی های هوشمند از طریق پیامک به کار می رود را از فروشگاه اینترنتی خود کنار گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۳۱    
معاون مرکز آمار ایران از افزایش خانوارهای تک نفره به دلیل بالارفتن تعداد افراد مجرد در کشور خبر داد و گفت: طی 30 سال آینده جمعیت سالمند ایران رو به افزایش بوده و به بحران تبدیل می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۳۱    
دانشیار پژوهشی معاونت موسسه تحقیقات کشاورزی دیم گفت: گیاهان خودروی بهاری ارزش غذایی بسیار بالایی دارند و به افراد توصیه می شود مصرف این گیاهان را از دست ندهند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۰۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: 10 درصد ایرانی ها دارای دیابت یا در معرض ابتلا به آن قرار دارند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۰۱    
محققان دریافته اند، چپ دست ها حداقل 50 درصد بیش از راست دست ها قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذارند و به همین دلیل بیش از راست دست ها تصادف می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۳:۴۹    
بسیاری افراد می کوشند با ماساژ و فیزیوتراپی با کمردرد مقابله کنند اما از تاثیر تغذیه مناسب برای حفظ سلامت ستون فقرات بی خبرند. چه خوراکی هایی برای پیشگیری یا کاهش کمردرد مناسب اند؟
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۳:۳۱    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت یکشنبه وارد کشور خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی تا اواخر هفته بخشهایی از غرب، شمال غرب، دامنه های البرز ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۳:۲۲    
یک محقق طب اسلامی مزایای "کدو حلوایی" را برشمرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۲    
در تمرین استقلال عنایتی حضور داشت تا به قولی که در خندوانه داده بود عمل کند. عنایتی در این برنامه قول داده بود تا 10 توپ با امضای آبی ها را دراختیار رامبد قرار دهد و او آنها را به 10 کودک بدهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۵۹    
متخصصان سلامت در یک بررسی دریافتند بین مصرف چربی های حیوانی و افزایش خطر ابتلا به التهاب مفصلی ارتباط وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۳۵    
محققان دانشگاه بوستون، با افزایش مصرف نوشیدنی های کم کالری در بین کودکان و بزرگسالان پژوهش هایی انجام دادند که نشان می دهد نوشیدنی های رژیمی تأثیر منفی بر شریان های مغزی می گذارند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۳۲    
می گویند ما نسل تنبلی هستیم. این را آدم های نسل قبل می گویند و بعدش شرح کوشش های مدامشان را هم ضمیمه حرف هایشان می کنند و زرنگ بودنشان را به رخمان می کشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۰۲    
طب سوزنی می تواند یک گزینه امیدوار کننده درمان جایگزین برای داروهای ضد افسردگی باشد .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۵۳    
خوردن صبحانه به ویژه برای کودکان اهمیت زیادی دارد. در ادامه چند نوع صبحانه مغذی و اشتهاآور که والدین می توانند به راحتی و سرعت آنها را تهیه نمایند، برای شما معرفی می گردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۳۲    
به جرات می توان گفت که همه مردها آرزو دارند روزی پدر شوند. دختر یا پسر بودن فرزند به واقع برای پدر و مادر تفاوتی ندارد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۲۳    
متخصصان معتقدند که ترک کردن ورزش در زمان امتحانات یکی از بزرگ ترین اشتباهات دانش آموزان و دانشجویان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۱    
مالکان خودروهای مرسدس بنز از این پس می توانند با این خودروها صحبت کرده و دستورات صوتی مختلفی را خطاب به آنها صادر کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۵۰    
مجله فوربس لیست ثروتمندترین زنان روسیه را منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۶    
ناسا تصویری از دو کهکشان مارپیچی در حال چرخش در فاصله 55 میلیون سال نوری از زمین منتشر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۶    
ترس های شبانه در کودکان دو تا شش سال و معمولا در شب ، هنگام خواب بوجود می آید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۵    
دوران ترسناکی برای بزرگ کردن دختران است. براساس تحقیقی جدید در سرویس سلامت همگانی انگلستان، از هر چهار زن 16 تا 24 ساله بیش از یک زن به بیماری های روانی مبتلاست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۷    
استفاده از کولرهای آبی به دلیل قیمت ارزان و خنک کنندگی نسبتاً مناسب آن در اکثر شهرهای کشورمان رواج زیادی دارد اما این کار هم آداب و اصول خاص خودش را دارد و توصیه های ایمنی و سلامتی ویژه ای هست که ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
ترامپ در صدد است از حادثه تروریستی اخیر در فرانسه به عنوان عاملی تسریع کننده در پیروزی حزب ملی گرا به رهبری لوپن استفاده کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۷    
می خواهیم در این بخش با منابع غنی از آهن شما را آشنا کنیم بهترین منابع آهن گوشت، مرغ و غذاهای دریایی،حبوبات ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۴    
افرادی که به خود سویا آلرژی دارند معمولا با علائمی مانند افت فشارخون، مشکلات تنفسی، مشکلات گوارشی و حالت اختناق مواجه می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۲    
بیل موری بازیگر آمریکایی که جوایزی چون گلدن گلوب ، بفتا و امی را در کارنامه اش دارد، به زودی یک آلبوم موسیقی کلاسیک منتشر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان این که در انتخابات ریاست جمهوری موضوع رد صلاحیت وجود ندارد و بحث احراز صلاحیت مطرح است، گفت: در قانون ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۳    
دو تروریست داعشی در درگیری با نیروهای امنیتی در جنوب روسیه کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده و پرسنل این نیرو تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۷    
عضو شورای اسلامی اصفهان گفت:در گذشته به اصفهان باغ راه می گفتند و علت این امر در شهری کویری با کمترین سرانه بارندگی نشان دهنده درایت مدیران گذشته بوده است و امروز می بینیم در اکثر خیابان ها در دو طرف ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۴    
رییس مجلس درخصوص نحوه گسترش سطح روابط اقتصادی با گرجستان گفت: ما در پارلمان ایران تلاش می کنیم که با تصویب قوانینی بتوانیم در زمینه تسهیل روابط تجاری میان دو کشور گام مثبتی برداریم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۵    
احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه "ماه عسل" این روزها در مقدمات ساخت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان برای شبکه سه سیما به سر می برد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
یکی از مشکلات بزرگ در کشور ما موضوع چک است که با توجه به مقررات مربوط به چک و عدم آشنایی مردم به قانون چک موجب شده است که کلاهبردای و صدور چک بلامحل و سوء استفاده از چک زیاد شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم از آغاز فعالیت این ستاد خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری تشکیل جلسه داد بر این اساس، پخش مناظره ها به صورت زنده، در این شورا تصویب شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۲    
مأموری فرستاده شد تا موسی بن جعفر را از عیسی بن جعفر تحویل گرفته به بغداد ببرد تا در زندان فضل بن ربیع تحت نظر باشد. امام مدتی طولانی در آنجا بود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۲    
یک محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: بسیاری از گیاهان دارویی به دلیل اطلاعات کم دورریخته می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
روستوف در حضور بازیکن ایرانی اش به راحتی توانست اسپارتاک مسکو را شکست دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۹    
نماینده حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با بیان این که امیدوارم روزی صدا و سیما به این درجه از اعتبار برسد که نیازی به پخش زنده نباشد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۶    
رییس جمهور در دیدار "گئورگی کویریکاشویلی" نخست وزیر گرجستان ، با اشاره به روابط دیرینه و دوستانه تهران – تفلیس ، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از گسترش و تعمیق روابط با گرجستان در همه عرصه ها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۳    
تخم مرغ سرشار از پروتئین، چربی های سالم، ویتامین و مواد معدنی است که می تواند به افراد پیروی کننده از رژیم لاغری کمک کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۷    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمیتواند برابر الهلال به میدان برود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۷    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اعتقاد دارد که حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 به مصلحت نبود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۲    
آیت الله مجتهدی تهرانی (ره):اگر پرده از روی کارمان کنار برود و به اعمالمان رسیدگی شود، چه بسیار افرادی هستند که کارهایشان آلوده به آفت ریا است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف یک هزار و 745 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش ریالی 16 میلیارد و 700 میلیون ریال در این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
سرمربی پرسپولیس به همراه دستیارش در جلسه فنی عملکرد تیمش در بازی های آسیایی را در حضور بازیکنان ارزیابی و بررسی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
عراقچی گفت: دولت آمریکا در دام آدرس های غلط و پرونده سازی های گمراه کننده ای که از سوی تروریست ها و حامیان منطقه ای آنها برای ترویج ایران هراسی انجام می شود، نیفتد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۸    
جنگنده های ارتش ترکیه روز شنبه مواضع گروهک "پ ک ک" را در شمال عراق بمباران کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
دو فیلم کمدی خوب بد جلف و گشت 2 فردا به مناسبت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) تا ساعت 18 اکران نمی شوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
امام کاظم (ع) سه روز قبل از شهادت خود برای سپردن عهد امامت به امام رضا (ع) با وجود زندانی بودن از زندان خارج شدند .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۶    
عضو ستاد انتخاباتی رییسی، تصریح کرد که برخی از مشکلات کشور ریشه ای است و چند روزه حل نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
باشگاه استقلال در خصوص بازگشت بازیکن ازبکستانی در این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۶    
شهرستان گرگان دقایقی پیش بر اثر زمین لرزه ای نسبتا شدید به خود لرزید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۳    
برای روشن شدن ابعاد تازه ای از ماجرای اکران نشدن فیلم عصبانی نیستم با آقای روحانی، قالیباف و دوستان بهاری گفت وگو کردیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۰    
وزیران دفاع ایران و روسیه هفته جاری در مسکو دیدار می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با حضور در تمام صحنه ها توانسته به وظایف خود عمل کند و برای برگزاری انتخابات امن و سالم شوراها و ریاست جمهوری هر روز آماده تر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
کارگردان برنده جایزه اسکار باور دارد بی تفاوتی به ترس و ترس به خشونت منجر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۰    
مراسم رونمایی از کتاب صوتی پستچی نوشته چیستا یثربی روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه در بوستان قیطریه تهران برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۴    
اتحادیه جهانی مخابرات شعار امسال روز جهانی ارتباطات را "داده های بزرگ برای تأثیری بزرگ" اعلام کرد و دلایل انتخاب این شعار را اینگونه عنوان کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۱    
بازیکن جوان تیم فوتبال مهدیه تبریز در اثر تصادف، درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۸    
جانشین پلیس راه استان همدان گفت: متأسفانه بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور فامنین- ساوه یک نفر جان باخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
موسی غنی نژاد، اقتصاد دان، انتخابات اتی ایران را اینگونه توصیف کرد: مردم باید انتخاب کنند؛ یا ادامه ی سیاست های روحانی و اصلاحات اقتصادی تدریجی یا افتادن در تله ی پوپولیزم و تبدیل به ونزوئلا.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۳    
در هفته سوم دوره ی جدید برنامه های نمایش و نقد فیلم های مستند در کانون فیلم سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس مجلس ملی پاکستان که به تهران سفر کرده است با وزیر خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۸    
علیرضا منصوریان در تمرین امروز برخورد گرمی با رضا عنایتی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر از مشمولین از 30 فروردین ماه تا به امروز شماره شبا خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۶    
امید زندگانی به نمایش رویای شب دهم اردیبهشت به کارگردانی میلاد جباری مولانا پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۳    
مدیر عامل پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به ذخایر مناسب گوشت قرمز و مرغ تا شش ماه آینده جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد، دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریور ماه سال 1385 از روز دوشنبه (4 اردیبهشت) می توانند جهت ثبت نام اولیه تشرف به حج امسال، به بانک ها مراجعه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۷    
الهام ناصری گفت: من واقعا نمی دانم که این کلمه قصور پزشکی از کجا آمده است؟!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز یک شنبه در راس هیاتی به یونان سفر می کند.