یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 30 اردیبهشت 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 اردیبهشت 1396 ناطقان 2 اردیبهشت 1396 ناطقان 3 اردیبهشت 1396 ناطقان 4 اردیبهشت 1396 ناطقان 5 اردیبهشت 1396 ناطقان 6 اردیبهشت 1396 ناطقان 7 اردیبهشت 1396 ناطقان 8 اردیبهشت 1396 ناطقان 9 اردیبهشت 1396 ناطقان 10 اردیبهشت 1396 ناطقان 11 اردیبهشت 1396 ناطقان 12 اردیبهشت 1396 ناطقان 13 اردیبهشت 1396 ناطقان 14 اردیبهشت 1396 ناطقان 15 اردیبهشت 1396 ناطقان 16 اردیبهشت 1396 ناطقان 17 اردیبهشت 1396 ناطقان 18 اردیبهشت 1396 ناطقان 19 اردیبهشت 1396 ناطقان 20 اردیبهشت 1396 ناطقان 21 اردیبهشت 1396 ناطقان 22 اردیبهشت 1396 ناطقان 23 اردیبهشت 1396 ناطقان 24 اردیبهشت 1396 ناطقان 25 اردیبهشت 1396 ناطقان 26 اردیبهشت 1396 ناطقان 27 اردیبهشت 1396 ناطقان 28 اردیبهشت 1396 ناطقان 29 اردیبهشت 1396 ناطقان 30 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۴    
تعویض چادر های نو با کهنه از پرطرفدار ترین غرفه های نمایشگاه است که عموم مردم می توانند با مراجعه به این غرفه تنها با پرداخت 49 هزار تومان چادر کهنه خود را با چادر نو تعویض کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۱:۳۲    
تمیز کردن گوش، کار صحیحی نیست. کسانی که سعی می کنند گوش خود را به طور مداوم تمیز کنند، ممکن است مشکلاتی را برای گوش خود ایجاد کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۳    
میوه انبه جدای از طعم لذیذ و شیرینش دارای فواید متعددی برای سلامت است، اما برگ این میوه از خواص دارویی برخوردار است که به ندرت به اهمیت آن توجه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۱    
در بازار امروز - سه شنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 203 هزار تومان و دلار آمریکا 3738 تومان عرضه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی از امروز، گفت: داوطلبان تا 13 خردادماه فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۲:۱۸    
قرآن می فرماید: روزه بگیرید لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ (بقره/183) تا باتقوا شوید. بیشتر گناهان یا از غضب است یا شهوت، گرسنگی و تشنگی غضب و شهوت را کنترل کرده و در نتیجه آمار فساد هم کم می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۹    
یک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد با اشاره به اینکه ابتلا به بیماری های التهابی روده رو به افزایش است، گفت: درمان برای بیماران التهابی روده مادام العمر است و لذا شناخت این بیماری ضرورت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۱    
بانک مرکزی روز پنجشنبه نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد. بر این اساس ارزش 11 ارز از جمله دلار آمریکا نسبت به دیروز کاهش و ارزش 23 ارز دیگر از جمله یورو و پوند انگلیس افزایش یافت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۱    
دارو های دیورتیک ( ادرار آور) اغلب توسط پزشک تجویز می شود، اما مواد غذایی و نوشیدنی های خاصی وجود دارند که دارای اثرات طبیعی ادرار آور بوده و می توانند از جمع شدن آب اضافی و بروز آماس و ورم کردگی در ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۳    
شکنندگی و آسیب نفس، جنبه روانشناسی هم دارد، که اغلب در شخصیت های خود شیفته دیده می شود؛ حملات بعداز خشم می توانند با احساسات نهفته ضعف یا عدم امنیت روی دهند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۲:۱۷    
گیاهان موجودات بسیار مفیدی هستند نه تنها از برگ، گل، ساقه و ریشه آنها می توان بهره برد بلکه از زیبای های بی نظیر و استشمام عطرهای دل انگیز آنها نیز می توان حس تازگی و طراوت را تجربه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس خانه احزاب ایران در پیامی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه: فردی که در قالب لباس پلیس از مردم اخاذی می کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۷    
یک مرد سعودی از ایوانکا دختر متأهل رییس جمهور آمریکا که در عربستان به سر می برد، خواستگاری کرده است!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۰۳    
ماه شعبان به فرموده پیامبر اسلام، ماه ایشان است و در این ماه، فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد(صلوات الله علیهم اجمعین) جایگاه ویژه ای دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۴:۰۰    
ایوانکا ترامپ و همسرش به عنوان مشاوران رئیس جمهور آمریکا باید در سفرهای خارجی، دونالد ترامپ را همراهی کنند اما در سفر آنها به عربستان یک مشکل وجود داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۳:۰۳    
نوشیدن نوشابه های گازدار به دلیل وجود مقادیر زیادی کربن دی اکسید موجب افزایش حس گرسنگی و در نهایت منجر به چاقی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۲:۳۶    
برد پیت در جریان آگهی فیلم جدیدش بی پرده از طلاقش سخن گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۲:۳۳    
تحقیقات نشان می دهد فشارهای روحی و روانی را می توان با گیاهان دارویی کنترل کرد. موثرترین دمنوش های گیاهی برای آرامش اعصاب در زیر آورده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۲:۰۰    
در فصل بهار می توانید با ترکیب بسیاری از میوه ها، نوشیدنی های خوش طعم تهیه کنید و از طعم لذیذ و خواص درمانی منحصربفرد آن ها در ابتدای سال جدید بهره مند شوید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۲    
مدیر کل سیاسی وزارت کشور در یادداشتی، ضرورت رفاقت و همکاری جریان های سیاسی و هوادارانشان را بعد از پایان رقابت های انتخاباتی تبیین کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
محمد علی ابطحی در نامه ای خطاب به ابراهیم رییسی یادآورشد که چه بخواهید یا نخواهید، محور جریان قدرتمند اصولگرایی شده اید، با دولت ادبیات همکاری داشته و منتقدی دلسوز باشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۱    
مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی به رییس جمهور، انتخاب مجدد وی توسط مردم ایران را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: فردی که از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری کرده بود توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق قناری آژانس های سطح شهر شاهرود خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۵    
وزیر کشور با صدور پیامی خطاب به ملت شریف ایران، حماسه حضور مردم در انتخابات را ستود و از همه مردم تقدیر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۳    
پیام تبریک وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ملت حماسه آفرین ایران منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۲    
روزه گرفتن به معنی خودداری از خوردن و آشامیدن و دیگر کارهایی است که روزه را باطل می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۴:۵۰    
میزان جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در شهرها و کلانشهرها با یکدیگر متفاوت است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۳:۵۰    
ماه مبارک رمضان زمان طولانی است و افراد اگر در این مدت زمانی ورزش کردن را کنار بگذارند بدن آمادگی خود را از دست خواهد داد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۳:۳۲    
قرار است عربستان در سفر رئیس جمهور آمریکا به ریاض توافقنامه های خرید اسلحه به ارزش بیش از 100 میلیارد دلار را به امضا برساند و به این ترتیب بزرگ ترین کشور واردکننده اسلحه در جهان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۳:۲۰    
مالیات حق الوکاله ونحوه محاسبه آن مطابق ماده یک قانون مالیات های مستقیم اشخاص ایرانی مقیم ایران نسبت به کلیه درآمدهای تحصیل شده مشمول پرداخت مالیات است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۲:۳۵    
متخصصان سلامت تاکید کردند که مصرف اسیدهای چرب امگا 3 و 6 به حفظ سلامت مغز با بالا رفتن سن کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۱:۳۲    
مطالعات نشان می دهد گریل کردن قارچ یا پخت آن در مایکروویو، بهترین روش برای افزایش فعالیت آنتی اکسیدان ها و حفظ پلی فنل است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۱:۳۲    
مسئله امکان استیضاح "دونالد ترامپ" بطور جدی در کنگره آمریکا مطرح شده، ولی برای آغاز تشریفات لازم باید اتهامات وارده به وی در مورد ارتباط با روسیه و افشای اطلاعات محرمانه ثابت شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۱:۱۱    
امروز تصمیم داریم شما را با روش پخت یک نوع خوراک مرغ آشنا کنیم. در پخت این خوراک خوشمزه، از مرغ به همراه قارچ استفاده شده است که مزه ی بسیار خوبی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۲    
پوکی استخوان یا استئوپروز از دیرباز وجود داشته ولی زیاد مورد توجه قرار نمی گرفت به دلیل اینکه علایم خاصی به غیر از شکستگی استخوان در موارد پیشرفته از خود نشان نمی دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۶    
مصرف مقدار زیادی میوه و سبزی کمک می کند تا عروق پا دچار لختگی خون نشوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۵    
به گفته بقراط، اجازه دهید غذا داروی شما باشد. بدون تردید، حق با او بوده است. نتایج مطالعات مختلف نشان داده اند که انتخاب های غذایی ما می توانند بر وضعیت التهاب تاثیرگذار باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۷    
بررسی های اولیه باستان شناسی به کشف قبور سنگی دوقلو و 3 قلوی به هم چسبیده 5هزار ساله در محوطه تاریخی دمب کوه سیستان و بلوچستان به وسعت 430 هکتار و با پنج هزار قبر سنگی منجر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۴    
دانشمندان دانشگاه واشنگتن با همکاری بک شرکت انگلیسی به دنبال توسعه تراشه های قابل کاشت در مغز با هدف کمک به افراد معلول هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۲    
در علم تغذیه اهمیت صبحانه به قدری زیاد است که آن را سرمایه ای برای سلامتی طولانی مدت می دانند. مخصوصاً برای آن دسته از افرادی که قصد کاهش وزن دارند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۷    
دو مخترع ایرانی موفق به تولید سوسیس گیاهی شدند که حاوی گردو بوده و مضرات سوسیس و کالباس های بازار را ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۲    
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشر شده نشان می دهد محبوبیت رئیس جمهور آمریکا بعد از آشوب های تازه در کاخ سفید به پایین ترین سطح از زمان تحلیف وی تنزل پیدا کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۰    
کارشناسان محیط زیست از کشف بیش از 1700 گونه جدید گیاهی در سال گذشته میلادی (2016) خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲    
وزیرآموزش و پرورش به مناسبت برگزاری شکوهمند انتخابات 29 اردیبهشت ماه از فرهنگیان تشکر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲    
روزهای امتحانات آغاز شده است و جدی ترین دغدغه دانش آموزان و خانواده های آنها نمرات و امتحانات آنهاست. یکی از ملزومات برای بهتر شدن نتیجه امتحانات تمرکز روی دروس خوانده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۷    
تصاویر زیر جشنی را نشان میدهد که پس از انتخابات در مشهد برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۴    
رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: حدود 3 میلیون 650 هزار نفر از جمعیت واجد شرایط پایتخت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران(29 اردیبهشت) شرکت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۱    
رفتار فرمانداری خلاف نص صریح قانون بوده و موجب مخدوش شدن اعتبار کل انتخابات شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود!!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۵    
در جریان تمرین امروز تیم پرسپولیس دروازه بانان و مهاجمان این تیم کری داغی با یکدیگر داشتند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۲    
روسای جمهوری قراقستان و آلمان پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۳    
منابع آگاه نظامی یمن از اقدام عربستان و امارات در جذب و اعزام 5 هزار مزدور سودانی به حضرموت یمن خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۰    
قرارداد سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با این باشگاه امضا شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۰    
سعید جلیلی در پیامی تاکید کرد: معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه و حق خود می دانند به مثابه دولت در سایه در چارچوب قانون و اخلاق، منتخب ملت و دولت او را یاری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۷    
سیدابراهیم رئیسی با انتشار بیانیه ای، نظرات خود را درباره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۴    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی، انتخاب مجدد حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران به وی تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۴    
تیم تحقیقاتی هوش مصنوعی شرکت گوگل موسوم به مگنتا یک سینتی سایزر نرم افزاری(NSynth) تولید کرده که قادر به تولید صداهای کاملا جدید است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی اسلامی شورای شهر تهران با اشاره به این که در شمارش آرا انتخابات شورای شهر شائبه ای وجود دارد، گفت: احتمال طرح درخواست بازشماری آرا وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۸    
لوازم جانبی دیجیتال یکی از پرکاربردترین تجهیزات این روزهای زندگی افراد است که تنوع فراوانی در بازار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۳    
بایرن مونیخ در یک بازی جذاب و درگیرانه موفق شد فرایبورگ را با نتیجه 4-1 شکست داده و فصل را با یک پیروزی شیرین به پایان ببرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۴    
عصر امروز اولین گفتگوی حسن روحانی با مردم پس از انتخابات به صورت پخش زنده تلوزیونی انجام شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۶    
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب به دور از رقابت های دوران تبلیغات به عنوان رئیس قوه مجریه همه توان خود را صرف تامین آسایش و امنیت کشور و اجرای وعده ها عمل کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۳    
مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران از مذاکره با گزینه های مربی گری این باشگاه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۷    
فیلم سوگ به کارگردانی مرتضی فرشباف در بخش هنر و تجربه اکران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۱    
ستاره سابق تیم فوتبال میلان مدعی شد که این باشگاه همیشه در قلب او جای دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۸    
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به حسن روحانی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ایران و انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور را به وی تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
مدال برنز ژیمناستیک هنری بزرگسالان قهرمانی آسیا به نماینده کشورمان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۹    
هزاران یمنی عصر امروز همزمان با ورود رئیس جمهور آمریکا به ریاض در صنعاء تظاهرات کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۶    
با بازگشت دو بازیکن مصدوم استقلال به تمرینات گروهی، دست منصوریان در بازی با العین بازتر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۰    
مذاکرات رسمی شاه عربستان و رئیس جمهور آمریکا در ریاض آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۴    
مسعود اسماعیل پور به مدال برنز وزن 61 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۴    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه شامگاه گذشته عملیاتی تروریستی در شهر بصره انجام گرفت، گفت: در جریان این عملیات انتحاری که منجر به خساراتی شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۱    
وزیر خارجه انگلیس انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۸    
ملک سلمان پادشاه سعودی مدال ملک عبدالعزیز که عالی ترین نشان عربستان است را به گردن ترامپ رئیس جمهوری آمریکا انداخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۲    
فاطمه معتمدآریا با سپاس از همراهی مردم در انتخابات خطاب به دولتمردان گفت که حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۹    
سلام و درودم بر رهبری فرهیخته انقلاب اسلامی که حکیمانه و مشفقانه امواج پرتلاطم انتخابات را به ساحل آرامش هدایت کردند
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: ستواندوم "سالار عزیزی" فرمانده انتظامی پاسگاه "راهکان" بخش خفر شهرستان جهرم، براثر حادثه رانندگی جان باخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۴    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: تیر ماه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان ردیف دوم و سوم موسوم به فساد نفتی برگزار می شود و حضور بابک زنجانی در این دادگاه الزامی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۸    
شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین روز شنبه با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی را برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری ایران به وی و ملت ایران تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۹    
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از قتل دو کارگر در هفت تپه با انگیزه شخصی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۶    
ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان با انشار پیامی پیروزی مجدد حسن روحانی در انتخبات ریاست جمهری ایران را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۳    
هافبک بوسنیایی یوونتوس معتقد است هنوز زمان جشن گرفتن برای یوونتوسی ها نیست و این تیم باید خودش را برای بازی های حساس پیش رو آماده کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۷    
نخست وزیر پاکستان با ارسال پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۳    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال بارسلونا نام دو بازیکن رقیب دیرینه تیم سابقش را در فهرست 5 نفره بهترین هافبک های دنیا قرار داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۷    
رئیس اداره اطلاع رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: سقوط چلچراغ حرم حضرت معصومه(س) در مسجد بالاسر صدمه جانی در پی نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۱    
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتشار پیامی خطاب به مردم ایران پس از اعلام انتخابات ریاست جمهوری یادآورشد کهامروز روز پیروزی تمام مردم ایران است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۲    
پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر واژگونی یک خودروی بونکر بر روی یک دستگاه پراید، دو سرنشین پراید جان باختند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۷    
وزیر اقتصاد در پیامی اظهار کرد: حضور کم سابقه و شگفتی ساز مردم عزیز ایران در صحنه پر شور و شعور دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه بی بدیل و گرانسنگی است که همه باید آن را قدر دانسته و پاس ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۴    
وزارت کشور افغانستان در بیانیه ای از هلاکت 10 تروریست تکفیری داعش در ولایت ننگرهار افغانستان توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی عصر روز گذشته وارد کشورمان شده و بخشهایی از غرب، شمال غرب و مرکز را تحت تأثیر قرار داده است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۸    
سرمربی لاتزیو قرارداد خود را با این تیم تا سال 2021 تمدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۵    
آیین رونمایی کتاب بازار در شهر اسلامی؛ طراحی، فرهنگ و تاریخ با یادی از حاج حسین آقا ملک، در روز سه شنبه 2 خرداد 1396 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۲    
پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی ایران، تجربه تاریخی سیاست کشور ثابت کرده که ریاست قوه مجریه دو دوره ای است و به جز ابوالحسن بنی صدر و محمدعلی رجایی سایرین ریاست جمهوری 8 ساله را تجربه کردند که این ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال، جایگزین هافبک مصدوم تیمش در دیدار با العین را مشخص کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهور کشورمان پس از پیروزی در انتخابات، در پیامی توئیتری خطاب به ملت ایران گفت: خاضعانه در برابر شما سر تعظیم فرود می آورم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۷    
الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان در پیامی به حسن روحانی انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۹    
امروز همه به سرکار بازمی گردند. از مشاور امور زیر بنایی و ریاست فدراسیون نجات غریق گرفته تا شهرداری تهران و تولیت آستان. اوهم به ریاست جمهوری