شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۳۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 9 اردیبهشت 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 اردیبهشت 1396 ناطقان 2 اردیبهشت 1396 ناطقان 3 اردیبهشت 1396 ناطقان 4 اردیبهشت 1396 ناطقان 5 اردیبهشت 1396 ناطقان 6 اردیبهشت 1396 ناطقان 7 اردیبهشت 1396 ناطقان 8 اردیبهشت 1396 ناطقان 9 اردیبهشت 1396 ناطقان 10 اردیبهشت 1396 ناطقان 11 اردیبهشت 1396 ناطقان 12 اردیبهشت 1396 ناطقان 13 اردیبهشت 1396 ناطقان 14 اردیبهشت 1396 ناطقان 15 اردیبهشت 1396 ناطقان 16 اردیبهشت 1396 ناطقان 17 اردیبهشت 1396 ناطقان 18 اردیبهشت 1396 ناطقان 19 اردیبهشت 1396 ناطقان 20 اردیبهشت 1396 ناطقان 21 اردیبهشت 1396 ناطقان 22 اردیبهشت 1396 ناطقان 23 اردیبهشت 1396 ناطقان 24 اردیبهشت 1396 ناطقان 25 اردیبهشت 1396 ناطقان 26 اردیبهشت 1396 ناطقان 27 اردیبهشت 1396 ناطقان 28 اردیبهشت 1396 ناطقان 29 اردیبهشت 1396 ناطقان 30 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
این هفته قیمت چند مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تمهیدات مترو برای پوشش نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
بالا بودن سهم هزینه های پرداختی مردم در حوزه سلامت یکی از مهمترین چالش ها در حوزه بهداشتی و درمانی کشور بوده است که فشار سنگینی را بر دوش مردم و به خصوص اقشار نیازمند کشور وارد کرده است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۴    
افرادی که در سری گذشته جز مشمولین سهام عدالت نبوده اند باید برای دریافت سهام عدالت تا نام نویسی مجدد که احتمالا اواخر سال جاری خواهد بود صبر کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۳    
چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۴:۵۰    
همه ما از این حقیقت آگاه هستیم که ویتامین ها و مواد معدنی برای سلامت کلی بدن انسان ضروری هستند. این به معنای آن است که کمبود مواد مغذی می تواند موجب مشکلات سلامت جدی شود و حتی به مرگ ختم شود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۴:۰۲    
در کارخانه بازیافت متحرک خورشیدی، برای اولین بار در جهان زباله ها در طی فرآیند بازیافت به کاشی تبدیل می شوند و در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۲    
انحطاط ماکولا یک بیماری چشمی است که به صورت مستقیم شبکیه چشم، قسمتی از چشم که نور را تشخیص می دهد و به فوکوس تصاویر و تشخیص آسان تر آنها کمک می کند، را هدف قرار می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۹    
یک مسئول سازمان غذا و دارو گفت: استفاده از آردهای بدون درج تاریخ تولید و انقضا به روی گونی های این فرآورده به هیچ وجه مورد تأیید نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۳    
اولین قطعه فصل دوم با نام فندک تب دار با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک به زودی منتشر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۳    
اغلب شما پس از نوشیدن قهوه ممکن است فکر کنید حساسیت دارید، اما این احتمال وجود دارد که چیز دیگری باشد. فقط حدود 4 درصد از آمریکایی ها، دچار حساسیت مواد غذایی هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۷    
بعد ازظهر پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 128 تهران نو در جریان یک تراژدی هولناک در خیابان ششم نیروهوایی در منطقه پیروزی قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران در محل حاضر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
دنیای مد و لباس این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و هر کسی سعی دارد به شکلی خودش را در این صنعت جا دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۲    
عضو شورای شهر تهران به سخنان قالیباف در مناظره اخیر درخصوص تعطیلی شورایاری ها توسط دولت واکنش نشان داد و آن را یک شوخی تلخ انتخاباتی دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اصلاحات جدید دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 96 خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز چهارشنبه، 13 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل اقدام کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به بخش هایی از استان مارب به کشته شدن 5 نفر از اعضای القاعده منجر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر انتخاباتی خود به بندرعباس با حامیان خود دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
قاضی خدابخشی از کشف 50 کیلو تریاک در بطری های کوچک جاسازی شده در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مشهد خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: گازرسانی به منازل شهر زاهدان مرحله به مرحله و در مدت 4 سال انجام می شود و در این مدت محله هایی که عملیات علمک گذاری و انشعاب آنها به اتمام رسیده و دارای شناسه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۴    
چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۸    
عصر شنبه 9 اردیبهشت اولین گردهمایی جوانان حامی روحانی در مجموعه فرهنگی اریکه ایرانیان تهران برگزار شد
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۷    
وی در خصوص برجام نیز اظهار کرد: قرار نیست اگر از هر کسی خوشمان نیامد امضای عهدنامه با او صورت نگیرد. ما در تاریخ اسلام هم در زمان حضرت امام حسن (ع) با معاویه یک معاهده صلح داریم که ایشان هم از لحاظ ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۲    
سامسونگ اعلام کردگوشی گلکسی نوت 8 خود را امسال به عنوان جدیدترین مدل گوشی های نوت روانه بازار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۲    
شما می توانید در این بسته پیامک های تبریک ولادت امام حسین (ع) را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۴۱    
بزرگ ترین پل هوایی کشور چین در شهر تیانجین قرار دارد که با نورپردازی هایی که روی آن انجام شده، در شب جلوه زیبایی از خود به نمایش می گذارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری دو نفر قاچاقچی و کشف 248 کیلو گرم تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر این فرماندهی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۱۷    
یک کمپانی سوئیسی موفق به ساخت کلیدی شده که تهیه کپی از آن غیر ممکن است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۰۲    
آبله مرغان در کودکان شایع تر است. انسان تنها مخزن ویروس آبله مرغان است. فصل ابتلا به آبله مرغان بیشتر در اواخر زمستان و اوایل بهار است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۵:۳۲    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از واژگونی خونین اتوبوس اسکانیا و مصدومیت دستکم 3 نفر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۵:۱۱    
یک کفش استاندارد باید حتما دارای 2.5 سانتی متر پاشنه باشد همچنین عرض پاشنه 5 تا 7 سانتی متر بوده و قوس کف سفت باشد این ویژگی ها هم برای مردان و هم زنان یکسان بوده و برای پیاده روی و سرپا ایستادن ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۵:۰۲    
اسپری آسم و نحوه ی فشار دادن آن برای خیلی از ما خاطره ی نرگس در فیلم خواهران غریب را زنده می کند. همان دختری که در هنگام دویدن یا ناراحتی نفسش می گرفت و مجبور می شد اسپری استفاده کند و همین باعث شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۴:۳۲    
کودکان موجودات کوچک کنجکاوی هستند. آنها همیشه به دنبال لمس کردن چیزها بوده و دوست دارند آنها را بردارند و در دهان خود بگذارند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۴:۳۲    
در هر پنجشنبه، این ماه دو رکعت نماز بجا آورد در هر رکعت پس از سوره حمد صد مرتبه سور قل هو اللّه احد خوانده و بعد از سلام نماز صد مرتبه صلوات بفرستد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۲    
مردم آمریکا نیز با این تصور که او می تواند مشکلات اساسی از جمله بیکاری، اشتغال، تورم و بحران های اجتماعی را که طی دهه گذشته گریبانگیر آنها شده، حل کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۲    
متخصصان آمریکایی در یک بررسی جدید دریافتند ورزش کردن در فضای باز و قرار گرفتن در معرض نور خورشید تاثیرات مثبتی بر سلامت قلب دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۵۰    
شرکت معماری Nordic با گسترش فرودگاه اسلو سبزترین پایانه هوایی جهان را در مساحت 115 متر مربع ساخته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۳۵    
به دلیل تغییرات امنیتی و تنگ تر شدن حلقه محاصره داعشی ها در رقه و موصل، داعش اخیراً مراکز فرماندهی و مقرهای خود را به دیرالزور منتقل کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۳۲    
یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه علت مرگ در اسهال کم آبی بدن است، گفت: والدین اسهال کودکان را جدی بگیرید و برای درمان آن به پزشک مراجعه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۲۰    
محققان دانشگاه مک گیل در کانادا در حال ساخت باتری هستند که با نور شارژ می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۰۲    
VSD عبارت است از وجود یک سوراخ در دیواره دو حفره پایین قلب موسوم به بطنها، در اثر این نقص خون بطن چپ که قبلا از اکسیژن اشباع شده است به بطن راست رفته ومجدداً به ریه فرستاده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۲:۳۵    
اولین تصاویر از فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" به کارگردانی "جین گولدمن" همراه با اعلام تاریخ اکران این فیلم منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۲:۰۲    
لوزه سوم یکی از قسمت های سیستم لنفاوی بدن است که جزو سیستم دفاعی محسوب می شود و محل قرارگیری آن در ناحیه پشت بینی است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۵۰    
روانشناسی به علم مطالعه ی رفتار و فرآیندهای ذهنی اشاره دارد و موطن اصلی آن یونان باستان است که سال ها بخشی از فلسفه در نظر گرفته می شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۳۲    
اصل بر قابل تعقیب کیفری بودن چک است؛ مگر آنکه صادرکننده چک اوصافی را ثابت کند که قابلیت تعقیب کیفری چک از بین برود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۲۳    
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی با بیان این که مصرف مکمل های آنتی اکسیدان توسط ورزشکاران خالی از فایده نیست، گفت: بهتر است این مکمل ها به شکل حاد (چند روزه) مصرف شود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۱۱    
اگر در این روزهای بهاری کمی احساس کسالت و خستگی می کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۲    
کارگروه پزشکی پرتال جامع وتخصصی کودک: انتقال بیماری بیشتر از طریق تماس مستقیم با بزاق دهان مثلا با بوسیدن بیمار یا از طریق تنفس هوای آلوده به ویروس ناشی از سرفه های بیمار است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۰    
محققان سوئدی دوربینی ساختند که قابلیت تهیه 5 تریلیون تصویر را در هر ثانیه دارد. این دوربین برای عکسبرداری از فرآیندهای فوق العاده سریع در علوم شیمی، فیزیک، زیست شناسی و زیست دارو کاربرد دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۲    
خداوند متعال در میان مخلوقات خود، انسان های کاملی را به عنوان الگو قرار داده است و این الگوها دارای امتیازات و فضیلت های ویژه ای هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۲۶    
ناسا قصد دارد تا با استفاده از ابزاری جدید به جستجو در سطح تاریک ماه بپردازد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
بطری هایی عرضه شده که دارای فیلترهای خاص تصفیه آب برای انجام این کار در لحظه نوشیدن آب هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵    
سرقت از خانه ها شگرد خودشان است. هر کدام در سرقت برای خود سبکی دارند، از توپی زنی تا سرقت با یک کاغذ سفید، پس از آشنا شدن با روش های سرقت از منزل می توانید دزدان را ناکام بگذارید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۲    
دبیر بیستمین همایش سالانه روز جهانی آسم گفت: متأسفانه برخی افراد برای درمان بیماری آسم به روش های خرافی روی آورده اند و به این افراد توصیه می شود برای درمان بیماری خود با مراجعه به پزشک به دنبال روش ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
59 سال پیش و در جشن هزاره تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، بنای جدید آرامگاه این دانشمند بزرگ مورد بهره برداری قرار گرفت. بنایی که معرف ویژگی های ابن سینا و ملهم از گنبد کاووس در شمال ایران است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
دنیل دی لوییس و کری مولیگان در وب سابت متاکریتیک بالاترین میانگین امتیاز را در میان بازیگران مرد و زن به خود اختصاص داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۴    
ساخت شهرک های مسکونی برای هفت تپه، از مهمترین شهرهای باستانی فرهنگ ایلام در جنوب غربی ایران، که در کنار شوش به عنوان یکی از مراکز مهم سیاسی اقتصادی در شمال خوزستان به شمار می رفته به تهدیدی برای این ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
اوتیسم، یک اختلال رشد است که در سه سال اول زندگی ظاهر می گردد. این بیماری با تاثیر بر روی مغز کودک، رفتارهای اجتماعی و مهارت ارتباط برقرار کردن را مختل می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۷    
محققان گونه ژنتیکی جدید مرتبط با سن طولانی را شناسایی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به برخی انتقادات درباره گلف بازی کردنش اعلام کرد این تفریح وی بدون هزینه است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۲    
لخته خون (ترومبوز) باعث می شود جریان خون آهسته شود و این ناحیه متورم، قرمز و دردناک می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
پس از سال ها انتظار و در پی تلاش های فراوان باغ سیب مهرشهر کرج در فهرست آثار طبیعی کشور به ثبت رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
یک پژوهشگر مسائل اجتماعی در نهاوند گفت: متأسفانه در سال های اخیر گرایش به مصرف موادمخدر و قلیان در بین نوجوانان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
لوزه سوم در صورت بروز عوارض باید برداشته شود و نبود آن به دلیل نقش دفاعی کمرنگی که ایفا می کند مشکلی برای بدن ایجاد نمی کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۲    
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از پلمب 16 مرکز توزیع کننده مواد مخدر در توس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
رییس جمهور در پیامی به وزیر راه و شهرسازی، درگذشت حاجیه خانم آخوندی و همسر ایشان آقای سید مرتضی امیری تهرانی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای آنها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی تهران بزرگ از تیراندازی مرگبار زنی جوان به سمت همسر عراقی خود در خیابان دولت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
مربی- مهاجم تیم صبا با اشاره به آمار اعلام شده از تعداد گلهایش در برنامه 90 گفت: با گلی که امروز به نفت زدم تعداد گل هایم به عدد 147 رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۱    
گام شمار دستگاهی کوچک برای شمارش تعداد قدم ها و مسافت طی شده است که برای خرید آن باید از 35 هزار تومان به بالا هزینه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
سرمربی نفت ابادان در نشست خبری پس از دیدار فولاد خوزستان حاضر نشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا از نحوه رسیدگی به برنامه های 100 روز اول کاری خود در کنگره این کشور ناامید است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
رئال مادرید با گلزنی مدافع برزیلی اش توانست از تساوی فرار کند و با کسب سه امتیاز بازی به صدر جدول بازگردد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۹    
اسرای آزاد شده فلسطینی در حمایت از اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۶    
تصاویری از زندان گروه تروریستی داعش در شهر الطبقه سوریه منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۷    
وزارت خارجه روسیه درباره استقرار سامانه سپر موشکی در لهستان به آمریکا هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۷    
سرمربی پرسپولیس گفت: کلاهم را در مقابل بازیکنان برمی دارم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می گویم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابت های بزرگسالان آسیا را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۹    
ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز دوشنبه به استان هرمزگان سفر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۶    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان پس از اتمام دیدار تیمش مقابل ماشین سازی با نیروهای انتظامی درگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
همایش حامیان ابراهیم رئیسی با حضور هزاران نفری در در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۱    
سرمربی تیم پدیده بعد از اینکه تیمش گل دوم را از استقلال دریافت کرد، از سوی داور مسابقه اخراج شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
پدر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رئیس فراکسیون امید مجلس شوارای اسلامی با تاکید بر اینکه هدف ما ادامه مسیر سال 92 است گفت: با این حال کاندیدای اصلی خود را آقای روحانی میدانیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۳    
در اقدامی عجیب و در حالی که در همه بازی های پرسپولیس مسئولان این باشگاه در ورزشگاه آزادی حاضر می شدند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
حسن روحانی در اجتماع بزرگ مردم یزد در مسجد حظیره این شهر تصریح کرد :دوران خشونت و افراط در کشور ما پایان رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۸    
دو پروژکتور اصلی ورزشگاه تختی به دلیل آتش سوزی در نیمه دوم خاموش شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۸    
تاریخچه شورای نگهبان، وظایف، جایگاه این شورا در افکار عمومی، چالش ها و... همه همه مطالبی است که قرار است در قالب یک مستند تلویزیونی به نمایش دربیاید
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
با نزدیک شدن به ماه رمضان افزایش قیمت اقلام اساسی شیب تندتری به خود گرفتند که البته خیلی غیر منتظره به نظر نمی رسد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری در کرمان با حاشیه هایی همراه بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۱    
سخنرانی رییسی در نخستین گردهمایی حامیانش آغاز شد. این نخستین گردهمایی حامیان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 96 در تهران است که در سالن شهدای هفتم تیر واقع در ضلع شمالی پارک شهر تهران برگزار شده ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۸    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: 15 اردیبهشت آغاز پیش ثبت نام طرح جریمه غیبت سربازی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند با برتری دو بر یک مقابل سرخپوشان پایتخت به رختکن بروند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۳    
تیم پدیده به لطف شوت عجیب رحمتی که با کمر معین عباسیان برخورد کرد و به گل تبدیل شد، نیمه نخست دیدار این تیم برابر استقلال را به سود خود به پایان رساند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
کاندیدای ریاست جمهوری کفت: با اتکای به تجربه و تخصص همکارانی مخلصی که آماده هستند امیدوارم در چاره جویی برای نجات کشور موفق بشویم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از اختصاص 60 واحد مسکونی برای سیل زدگان روستای چنار عجب شیر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: در این مناظره کاندیداها این فرصت را پیدا کردند تا ناگفته هایی را که به دلیل فضای امنیتی و یک سویه امکان بیان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
تیم ملی وزنه برداری ایران موفق شد عنوان قهرمانی آسیا را در سال 2017 به دست اورد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
بر اساس اعلام روابط عمومی فرودگاههای استان گلستان یک فروند هواپیمای سمپاش درامادر M18B متعلق به شرکت هواپیمایی خدمات ویژه، بعد از ظهر امروز در علی آباد کتول دچار سانحه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نمی تواند به سرپرستی این باشگاه ادامه دهد.