چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۴۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 2 اسفند 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 1 اسفند 1396 ناطقان 2 اسفند 1396 ناطقان 3 اسفند 1396 ناطقان 4 اسفند 1396 ناطقان 5 اسفند 1396 ناطقان 6 اسفند 1396 ناطقان 7 اسفند 1396 ناطقان 8 اسفند 1396 ناطقان 9 اسفند 1396 ناطقان 10 اسفند 1396 ناطقان 11 اسفند 1396 ناطقان 12 اسفند 1396 ناطقان 13 اسفند 1396 ناطقان 14 اسفند 1396 ناطقان 15 اسفند 1396 ناطقان 16 اسفند 1396 ناطقان 17 اسفند 1396 ناطقان 18 اسفند 1396 ناطقان 19 اسفند 1396 ناطقان 20 اسفند 1396 ناطقان 21 اسفند 1396 ناطقان 22 اسفند 1396 ناطقان 23 اسفند 1396 ناطقان 24 اسفند 1396 ناطقان 25 اسفند 1396 ناطقان 26 اسفند 1396 ناطقان 27 اسفند 1396 ناطقان 28 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۶:۲۹    
مهم ترین دلایل ابتلا به "بواسیر" در این مطلب توضیح داده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۹    
نبال کردن یک رژیم غذایی متعادل می تواند راهی برای جلوگیری از چین و چروک های صورت، افزایش رطوبت موها و ترمیم سلول های آسیب دیده در سراسر بدن شما باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۸    
یوسفی از کاهش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 900، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 6 هزار و 200 ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
علی اکبر جوانفکر امروز در دادسرا حضور یافت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
ارسطو خوش رزم، امیرحسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم پیوستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
عضو انجمن رادیوتراپی و انکولوژی با اشاره به اینکه درمان سرطان با استفاده از با بهره گیری از تکنولوژی IMRT در ایران محقق شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۵    
این هفته قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۹    
هشتمین و آخرین جلسه دادگاه تجدیدنظر معاون اجرایی رئیس دولت دهم صبح امروز (شنبه) 5 اسفند ماه در شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۰۰    
اینطور ثابت شده که مصرف غذاهای غنی از چربی های سالم مانند آجیل، روغن های گیاهی، و ماهی، اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۵:۳۰    
پزشکان در تحقیقات خود به ترکیبی دست پیدا کرده اند که می تواند در درمان بیماری پسوریازیس موثر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۳:۳۰    
عضو انجمن پزشکان ورزشی با بیان این که ورزش های کششی مانند یوگا، ژیمناستیک و شنا به افزایش قد کمک می کنند، گفت: انجام حرکات کششی نه تنها باعث کوتاهی قد نمی شود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۴    
دندان عقل از دندان های چالش برانگیز است زیرا همیشه این سوال هست که آیا دندان عقل را باید کشید یا خیر؟در این مقاله سعی بر آن داریم تا این سوال را برای شما پاسخ دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۶:۱۲    
در این مطلب برای شما از روش های پاکسازی ریه از نیکوتین صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۶:۰۰    
در پژوهشی که توسط محققان ایرانی انجام شده، روشی برای بالا بردن دقت سیستم های تخمین سن از روی چهره ابداع شده است که می تواند کارایی چنین سیستم هایی را بالاتر ببرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۳:۱۵    
با شروع فصل سرد سال بیشتر افراد معمولا از خشکی پوست شکایت می کنند در این گزارش تاثیر آبمیوه ها بر نرم شدن پوست را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۲:۰۰    
ورزش کردن مستمر و روزانه به مدت نیم ساعت، تنها راه کنترل وزن و پیشگیری از عوارض خطرناک افزایش وزن و بروز سکته قلبی است، اما اگر ورزش به صورت نامنظم و تفننی انجام شود، هیچ تاثیری در کاهش حجم چربی شکم ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۱:۴۹    
اقدام قابل تحسین مامور پلیس راهور که در جابه جایی میوه های یک میوه فروش دورگرد که خودرویش خراب شده ، کمک می کند .
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۱:۱۶    
همه ساله دو میلیون و 600هزار نوزاد در دنیا پیش از رسیدن به یک ماهگی می میرند. در پاکستان از هر 22نوزاد و در ژاپن از هر 1111نوزاد یک نفر قبل از رسیدن به یک ماهگی جانش را از دست می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۰:۳۱    
گل و گیاهان غیر از زیبایی و بوی خوش فواید جالب نیز دارند که احتمالا نمی دانید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۳    
کراتین، بیرونی ترین لایه مو، پوست و ناخن ها در حقیقت نوعی پروتئین ساختاری است که بدن انسان ذاتا آن را می سازد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
اگر از شکم خود ناراضی هستید و می خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می کنیم که شکم خود را سریع آب کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
لیلا حاتمی و علی مصفا بازیگران فیلم سینمایی خوک ساخته مانی حقیقی پیش از شروع نشست خبری این فیلم در جریان جشنواره فیلم برلین مقابل دوربین عکاسان حاضر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
شهروند گناوه ای در دیوار حیاطش یک لوله بصورت مورب کار گذاشته که انتهای آن کنتور آب پیداست و دیگر لازم نیست مامور قرائت کنتور به درب حیاط مراجعه کند
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین و مدیر جدید رادیو ایران برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۹    
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: درصورت مساعد شدن هوا بوسیله بالگردهای ارتش با تمام توان برای انتقال اجساد اقدام خواهد شد
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
رییس بنیاد مسکن گفت: بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در تعطیلات نوروز نیز بی وقفه ادامه خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
سردار رحیمی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: درایت و رفتار مدبرانه را نباید مماشات معنی کرد. ما می توانستیم با یک آر پی جی منزل مورد نظر را نابود کنیم اما با اقتدار و درایت رفتار کردیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط 1 و 2 در روزهای پایانی سال و آستانه عید نوروز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: حذف یارانه دهک های پردرآمد در سه ماه امکان پذیر نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که حوض نقاشی و ای ایران از جمله آنهاست
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۳    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: ثبت نام در سامانه اینترنتی اسکان نوروزی از فردا جمعه 4 اسفند شروع می شود و تا 23 همین ماه ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۵    
دیوان عالی آمریکا دیروز (چهارشنبه) به نفع ایران و الواح هخامنشی رای داده و امکان فروش این آثار تاریخی به منظور پرداخت غرامت قربانیان آمریکایی انفجار سال 1997 بیت المقدس را رد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۲۸    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، چهارشنبه 2 اسفند با حضور رهبر انقلاب ، روسای دولت و مجلس و مسئولین لشگری و کشوری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۱۶    
مهندس صدری با تشریح اقدامات انجام گرفته توسط مجموعه مخابرات ایران در منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا گفت: مجموعه اقدامات فنی مهندسی انجام گرفته در بخش مخابراتی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۰۳    
از آنجایی که این ماه افراد مشغول خانه تکانی هستند و خیلی از آنها دنبال محصولات طبیعی و غیرشیمیایی و در عین حال موثر برای تمیزکاری هستند، به معرفی چند محصول طبیعی می پردازیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۵:۴۵    
پرده یکی از لوازمی که است که در دکوراسیون زیبایی خاصی به خانه می دهد، از طرفی قیمت نسبتا بالایی دارد پس برای حفظ آن باید تلاش کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۴:۴۲    
عکسی از کاپیتان فولاد خلبان هواپیمای تهران _ یاسوج، که آخرین تولدش را در کنار همکارانش در حین ماموریت جشن گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۴:۱۵    
دکتر مریم توکلی، عضو هیئت علمی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا تأکید کرد: ویتامین D ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۳:۴۵    
حضرت زهراء(س) در حدیثی به فلسفۀ حرام شدن کم فروشی و خیانت در معامله اشاره می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۳:۱۵    
استفاده از دئودورانت ها، عطرها و صابون هایی که به دلیل داشتن رایحه خوشایند، احساس خوبی به ما می دهند می تواند به اندازه آلودگی ناشی از خودروها و کامیون ها هوا را آلوده کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۲:۵۱    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم ترین عوامل ایجاد کننده نقرس و راهکار های درمان این عارضه توضیحاتی را داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۲:۴۵    
بیماری ایدز چه تأثیری روی کیفیت زندگی زنان مبتلا گذاشته؟ این سؤال محوری، دستمایه گزارشی تحقیقی شد که چندی پیش انجام دادم ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۴    
نتایج حاصل از مطالعات نشان می دهد که مصرف عصاره انار موجب کاهش قابل توجهی در فشار خون می شود و همچنین در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو ممکن است برای پیش گیری از فشار خون بالا در این بیماران توصیه شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۲    
پهن کردن "سفره هفت سین " یکی از آداب و رسوم زیبا و کهن ما ایرانیان است و انجام این کار انقدر در باروهای م ریشه دوانده که اکثر افراد تصور می کنند اگر یک سفره هفت سین هرچند ساده نداشته باشند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۵    
تقویت سلامت استخوان ها یک اقدام مادام العمر است اما عوامل خطری مانند هورمون ها، داروهای مخدر مانند استروئیدها، داروهای ضد تشنج و دیگر خطرات می تواند سلامت آنها را به طور جدی تهدید کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۲    
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر درباره خرید کالایی تحت عنوان "لاک طلا" به مردم هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۸    
یک روان شناس گفت: اگر نمی توانیم خشم مان را کنترل کنیم، بهتر است تا درمان کامل، دور ازدواج را خط بکشیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
بسیاری از بیماری ها زمانی تشخیص داده می شوند که به میزان زیادی پیشرفت کرده اند. این بیماری ها در صورت عدم تشخیص و درمان، اغلب می توانند مهلک باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
برای خرید اجزای مرغ در میادین میوه و تره بار باید حداقل کیلویی 4 هزار تومان هزینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
دکترای علوم آزمایشگاهی گفت: با آزمایش سونوگرافی کبد چرب تشخیص داده و با بیوپسی و تکه برداری از کبد به طور قطعی، اثبات می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی از عرضه مرغ با قیمت 8250 تومان در بازار و کاهش نسبی قیمت آن خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۷    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
دراویش گنابادی در بیانیه ای جنایت خیابان پاسداران به دست برخی دراویش افراطی اغتشاش گر که به شهادت 4 نیروی پلیس و یکی از بسیجیان منجر شد به شدت محکوم کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۹    
استاندار تهران با اشاره به اینکه در استان تهران باید 126 هزار شغل ایجاد شود، گفت: این تعداد شغل نمی تواند تنها در دستگاه های دولتی باشد بلکه دیگر بخش ها نیز باید در این زمینه کمک کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۶    
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی درخصوص حادثه سقوط هواپیما تهران یاسوج گفت: با وجود حادثه هواپیمای تهران یاسوج، وزیر راه وشهرسازی چگونه می خوابد؟
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۷    
جنگنده های سعودی غروب امروز یک ایستگاه تاکسی در صعده یمن را بمباران کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۷    
رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه که به اردن سفر کرده است با همتای اردنی خود توافقنامه همکاری نظامی امضا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با امیدواری به دیدار برگشت گفت: بازیکنانم در جریان دیدار تحت تاثیر بازی بی نقص بانک سرمایه قرار گرفته بودند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۲    
مکزیک سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۳    
تصویری از گریم متفاوت و عجیب پژمان جمشیدی در فیلم تگزاس را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۳    
جلسه شورای عالی محیط زیست به ریاست حسن روحانی تشکیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: 20 آمبولانس در مناطق مرتفع سقوط هواپیما در جهت کمک به امداد گران مستقر شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۷    
طبق اندازه گیری شاخص دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست، کیفیت هوای سه مرکز استان کشور طی 24 ساعت گذشته در شرایط ناسالم و ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت و در این میان اهواز ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۱    
تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر از سد پیکان گذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۹    
ITC ساموئل سارفو، مدافع ملی پوش غنایی سایپا صادر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۷    
بودجه نظامی هند در مقایسه با دیگر کشورها افزایش یافته و در حال حاضر هند در میان پنج کشور اول جهان از نظر بودجه نظامی قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۴    
روز چهارشنبه تحت تاثیر بازگشت دلار از پایین ترین مقادیر 3 ساله خود که در هفته گذشته ثبت کرده بود و با پیش بینی افزایش ذخایر انبارهای نفت آمریکا، قیمت نفت افت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۸    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت تعدادی از نیروهای سرافراز انتظامی و بسیج را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
سرمربی توپچی های لندن تمجید ویژه ای از مهاجم ایرانی تیم فوتبال اوسترشوندس کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۲    
وزیر بهداشت از عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با حوادث رخ داده در خیابان تقدیرکرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۹    
قطار باری مسیر سنگ آهن خواف به سمت فولاد خراسان در ایستگاه نمکی از ریل خارج شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجساد جانباختگان سانحه هوایی به یاسوج منتقل می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
منابع لبنانی از بازداشت مسئول مالی داعش در سوریه به دست نیروهای این کشور در طرابلس و منابع مراکشی از کشف و انهدام شبکه تکفیری در شهر طنجه در شمال این کشور خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
براساس مشاهدات نیروهای اورژانس اجتماعی برای خدمت رسانی در منطقه بیده حضور داشته و امدادگران هلال احمر که اجساد را به پایین منتقل کردند، از سختی کار در ارتفاعات می گویند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۷    
وکیل مدافع خانواده بنیتا گفت: در حال حاضر پرونده متهم ردیف اول برای اجرای حکم اعدام به شعبه اجرای احکام ارسال شده است تا تقاضای استیذان برای این پرونده گرفته شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۴    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که درباره مرگ یک نظامی زن این کشور در عراق تحقیق می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۱    
در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: بارش بطور متناوب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت که موجب محدودیت و کاهش دید قائم وافقی می شود و عملیات پروازی در سطوح میانی و پایین را محدود خواهد کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عملکرد مدیران سابق این باشگاه واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۹    
یک مقام مسئول گفت: تاکنون 200 هزارتن خرما به بازار های هدف صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 18 تا 20 درصد افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۹    
سیخرید کاخ وزیر خارجه هلند چهارشنبه2 اسفند با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت خارجه دیدار و گفتگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۶    
یکی از کوهنوردان اعزام شده به محل حادثه پس از بازگشت از ارتفاعات در رابطه با شایعات طرح شده مبنی بر اینکه چند تن از مسافران در لحظه برخورد زنده مانده و به دلیل سرما یا خونریزی فوت شده اند گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۰    
معاون رییس جمهور تاکید کرد: دولت آمادگی دارد که اگر درآمد کسی بالاست یارانه اش را قطع کند اما این کار در طول سه ماه شدنی نیست. ما از مجلس می خواهیم که جامعه را دچار استرس و اضطراب نکند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
دوازدهمین روز و نوزدهمین جلسه بررسی بودجه 97 دقایقی پیش پایان یافت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با پیگیری امور حقوقی دانشگاه و با توجه به اهمیتی که این اتفاق در مقابل امنیت جسمی و روانی کادر درمانی دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه کسانی که در این راستا مجرم هستند هر چه زودتر باید به مجازات قانونی برسند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰    
معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در راستای ذخیره سازی میوه شب عید و کمک به تنظیم بازار، تاکنون 60 هزار تن میوه خریداری شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
ساعت دیدار تیم های سپیدرود رشت و سایپا تغییر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
در جدول زیر شاهد قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در بازار تهران است که این قیمت ها ممکن است براساس برخی امکانات جانبی در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت قیمت داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۳    
داستان گویی و داستان نویسی، جایگزین پیک های نوروزی دانش آموزان ابتدایی شد و با دستور وزیر آموزش و پرورش ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۰    
یک مقام مسئول گفت: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از تعادل قیمت بازار گوشت قرمز و مرغ در شب عید خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۴    
منابع عراقی از کشته شدن بیست نفر از اهالی الانبار به دست عناصر گروه تروریستی داعش در مرز سوریه و عراق خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۱    
منابع محلی از کشف یک بسته مشکوک در ایستگاه راه آهن برلین در آلمان خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
صدراعظم آلمان با ارسال پیامی به رئیس جمهور کشورمان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۲    
میزان مصدومیت دروازه بان سپیدورد تا چند روز آینده مشخص می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۹    
میترا حجار با شعار سه شنبه های بدون خودرو، از این وسیله نقلیه عمومی استفاده کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
دادگاه نظامی مصر امروز (چهارشنبه)جلسه ای را برای محاکمه گروهک تروریستی که قصد ترور رئیس جمهوری این کشور و ولیعهد سابق عربستان را داشتند، برگزار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۷    
تیم فوتبال ججو یونایتد موفق شد در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سد نماینده تایلند عبور کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۰    
دونالد ترامپ جونیور ادعا می کند که ریاست جمهوری پدرش برای تجارت خانوادگی آن ها ضرر داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
وزیر امورخارجه اسپانیا بعداز ظهر امروز در محل وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه دیدار و گفتگو کرد.
  • ۱