چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۱۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 9 اسفند 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 1 اسفند 1396 ناطقان 2 اسفند 1396 ناطقان 3 اسفند 1396 ناطقان 4 اسفند 1396 ناطقان 5 اسفند 1396 ناطقان 6 اسفند 1396 ناطقان 7 اسفند 1396 ناطقان 8 اسفند 1396 ناطقان 9 اسفند 1396 ناطقان 10 اسفند 1396 ناطقان 11 اسفند 1396 ناطقان 12 اسفند 1396 ناطقان 13 اسفند 1396 ناطقان 14 اسفند 1396 ناطقان 15 اسفند 1396 ناطقان 16 اسفند 1396 ناطقان 17 اسفند 1396 ناطقان 18 اسفند 1396 ناطقان 19 اسفند 1396 ناطقان 20 اسفند 1396 ناطقان 21 اسفند 1396 ناطقان 22 اسفند 1396 ناطقان 23 اسفند 1396 ناطقان 24 اسفند 1396 ناطقان 25 اسفند 1396 ناطقان 26 اسفند 1396 ناطقان 27 اسفند 1396 ناطقان 28 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس جمهور آذربایجان دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۹    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد کالا از امروز 24 اسفند میان نیازمندان و محرومان جامعه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۴۲    
در این مطلب توصیه هایی مطرح می شود تا والدین پرمشغله بتوانند با استفاده از آنها استفاده بهینه تری از زمان خود داشته باشند و متعاقبا، وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۶    
ترکیب تیم ملی واالیبال نشسته ایران برای حضور در اولین دوره رقابت های لیگ جهانی اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۹    
در جدول زیر شاهد قیمت روز انواع خودروهای دست دوم هستید که با قیمت 10 میلیون تومان در بازار طی اسفند ماه 96 آگهی فروش خورده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۱:۱۴    
گیاهان دارویی خواص متفاوتی دارند که اگر به صورت صحیح مصرف شوند، به سلامتی تان کمک قابل ملاحظه ای می کنند
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۲:۰۰    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد ترکیب موجود در زهر عقرب می تواند از شدت آرتروز روماتوئید بکاهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
حضرت امام صادق(ع) طی حدیثی دو عبادت برتر را بیان کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۱۴    
بنیامین بهادری خواننده، با انتشار عکسی از یک پاکبان در اینستاگرام خود نوشت: عاشق که باشی.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۰۲    
اضطراب، یکی از حس های طبیعی انسان است که افراد در شرایط مختلف آن را تجربه می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۶:۴۱    
عادت های غلط غذایی به خستگی دامن می زند و باعث می شود شما انرژی کمتری در طول روز داشته باشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۵:۴۵    
یکی از گرانقیمت ترین هدایایی که در مهمانی و مناسب ها هدیه داده می شود، می تواند سبب ابتلای افراد به ویژه زنان باردار به بیماری های خطرناک شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۵:۳۰    
بوی بد دهان همیشه ناشی از مسواک نزدن و رسیدگی نکردن به آن نیست، برخی از بیماری ها را می توانید با بد بو شدن دهانتان تشخیص دهید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۵:۱۲    
بهترین تشویق، تنبیه نکردن است. شما می توانید رفتار اشتباه را با نادیده گرفتن خاموش کنید. در واقع گاهی واکنش نشان دادن به یک رفتار زشت باعث می شود کودک توجه و تمرکز بیشتری بر آن رفتار داشته و آن را ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۴:۵۴    
درد دست چپ علی الخصوص در نواحی بازو می تواند به دلایل بسیاری، اعم از کشیدگی عضله و یا حمله قلبی شدید، ایجاد شود. اما چندین ویژگی وجود دارد که با دانستن آن می توانید علت ریشه ای آن را بیابید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۴:۴۲    
به پایان سال نزدیک می شویم و باید قبل از رسیدن سال جدید را برای ورود به آن آماده کنیم. اگر هنوز خانه تکانی عیدانه خود را آغاز نکرده اید. راهنمای ما برای خانه تکانی را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۲    
التهاب معده در اثر استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و ... خود را نشان می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۴۲    
با مناسب ترین گزینه های غذایی برای به حداقل رساندن اثرات مضر غذاهای پرچرب آشنا شوید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۰    
واریس سیاهرگ ها با افزایش احتمال لخته شدن خون مرتبط است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۲    
کدو از نظر علم گیاه شناسی یک میوه تابستانی است اما از نظر پخت و پز به عنوان یک سبزی در نظر گرفته می شود که خیلی هم ارزش تغذیه ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
برخی از عادات و رفتارهای نادرست در کنار استفاده از مواد غذایی ناسالم باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای سلامت دندان ها می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۱    
پلیس تهران توصیه های ایمنی و مقابله با سرقت را به تماشاگران دربی ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۹    
مدیر مرکز پژوهش سیاسی و استراتژیک در ریاض اعلام کرد که پرونده انتخابات پارلمانی لبنان و ثبات این کشور در راس پرونده های بررسی شده در دیدار سعد حریری و سلمان بن عبدالعزیز قرار داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۸    
ناطقان: در حالی که انتظار می رفت یکی از راهکارهای بانک مرکزی برای کنترل التهاب ارزی یعنی انتشار گواهی سپرده ارزی با نرخ 4% مورد استقبال قرار گیرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: زمانی که تحت تحریم های ظالمانه آمریکا از مکانیسم تسویه دلار محروم هستیم، چه لزومی دارد در کشورمان ثبت سفارش دلاری را مجاز بدانیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: فرایند تعیین و پرداخت شهریه مدارس غیردولتی تنها از طریق سامانه الکترونیک انجام خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۷    
سفر استانی دولت دوازدهم، چهارشنبه 9 اسفند با ورود رییس جمهور به فرودگاه بندرعباس آغاز شد. حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی جهت حضور در جمع مردم در ورزشگاه تختی بندرعباس سخنرانی کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۵:۵۹    
دکتر آزاد ارمکی گفت: چرا ما با وجود اینکه این همه کار در دنیا می کنیم، حساب منطقه و غرب را رسیده ایم و رادیکالیسم را در منطقه نابود کرده ایم اما خسته و ناراحتیم؟ چرا اینقدر نق می زنیم؟ آماده اتفاق ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۵:۲۹    
یکی از بناهای مهم و مشهور دنیا برج پیزا است که راز و رمزهایی در خصوص نحوه ساخت آن وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۴:۵۹    
آیا پس از بیدار شدن از خواب نخستین کاری که انجام می دهید نوشیدن قهوه است؟ خب، این ایده خوبی نیست، زیرا قهوه حتی اگر از نمونه های بدون کافئین باشد، تولید اسید معده را تحریک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۴:۱۴    
گاهی سرفه های مداوم انسان را خسته می کند و دلیلش را هم نمی داند، در این مطلب به برخی دلایل آن اشاره می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۴:۱۱    
مجید صالحی در کنار همسر و دوقلوهایش را ببینید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۳:۲۹    
پژوهشگران آمریکایی ادعا می کنند با بررسی ساختار تلومرها، راهی برای کند کردن روند پیری پیدا کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۴    
یک کارشناس موسیقی و آواز گفت: در بدن ما دستگاهی به نام تولید صوت و اندام های ویژۀ خواندن وجود ندارد و در واقع آن دسته از اندام هایی که در این زمینه ایفای نقش می کنند در کنار نقش و وظیفه اولیه ای که ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۲:۲۳    
از پیامبر اکرم(ص) پرسیدند: بهترین دوست کیست؟ فرمود: کسی که دیدارش شما را به یاد خدا بیندازد، و گفتارش به علم شما بیفزاید و کردارش یاد قیامت را در شما زنده کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۱:۵۹    
دمانس یک بیماری جدی است که در آن کاهش تدریجی عملکرد مغز را می بیند که در انگلستان تعداد افراد تحت تاثیراین بیماری در حال افزایش است. یکی از نشانه های اصلی آن، از دست دادن حافظه است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۱:۱۴    
یک متخصص طب ایرانی گفت: علائمی مانند تپش قلب نامنظم، تاری دید، خستگی، سرگیجه، گیجی، وز وز گوش و سر درد بروز می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۱:۱۴    
استرس و اضطراب این روزها واژه های غریبی نیستند، در زندگی پرهیاهوی امروز و سبک زندگی ماشینی و تغذیه ناسالم، اغلب افراد از اضطراب رنج می برند، اما کارشناسان برای کاهش این مشکل روش هایی توصیه می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۴۱    
دولت آبادی درباره تاثیر زندگی در شهر های صنعتی بر سلامت شنوایی گفت: امروزه با توجه به صنعتی شدن زندگی ها، انواع و اقسام آلودگی های صوتی موجود در محیط کار و زندگی افراد، مصرف بی رویه ی داروها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۹    
پسته یکی از مغزهای خوراکی با بیشترین میزان فیبر و چربی ها است و همچنین سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و اسیدهای چرب ضروری است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
خانه تکانی از جمله رسم های هرساله ی بانوان ایرانی است که هرسال خیلی از بانوان برایش غر می زنند اما باز هم نمی توانند از آن دل بکنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۴    
بسیاری از صداهای تولید شده در معده و روده به دلیل هضم طبیعی است. ولی غرغر شکم با علائم همراه ممکن است به علت وجود یک بیماری زمینه ای جدی تر و یا استفاده از داروهای خاص باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
برای دریافت شناسنامه نوزاد دلبندتان، 15 روز پس از تولد فرصت دارید البته این به این معنا نیست که بعد از گذشت این 15 روز ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
حضور یک دستگاه خودروی فیات "مولتیپلا" با پلاک ملی در خیابان های تهران. این خودرو در چندین نظر سنجی بعنوان زشت ترین خودروی دنیا انتخاب شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۷    
درمان سرطان با گل نرگس بیشتر به داستانی عامیانه شباهت دارد اما بررسی ها حاکی از ارتباط بین سرطان و عصاره این گیاه است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
روزنامه الرای قطر از جایگزین پورعلی گنجی در ترکیب السد سخن به میان آورد. مدافع ایرانی السد به خاطر آسیب دیدگی سه هفته خانه نشین خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به موانع رشد شبکه های اجتماعی بومی گفت: اختیار عمل مدیران پیام رسان ها برای آزادگذاشتن مردم در بارگذاری و مسامحه قابل قبول فرهنگی در فضای تبادلات این پیام رسان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۹    
دانه مانگ یا همان ماش، دانه ای کوچک و سبز رنگ از خانواده عدس و نخودفرنگی است. ماش مانند دیگر دانه ها از جمله لوبیا سیاه و نخود، دارای خواصی است که در سلامتی ما نقش بسزایی دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
رییس جمهور گفت: یکی از طرحهای دیگری که امروز و از اینجا افتتاح می شود، طرح پرورش ماهی در قفس است که البته این عنوان را نمی پسندم؛ این تعبیر ماهی در قفس جالب نیست ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۶    
معاون اول رییس جمهور گفت: برخی قوانین مادر کشور مربوط به 80الی90 سال قبل است. وقتی در دولت می خواهیم تغییر بدهیم خیلی از دلسوزان می گویند تو را به خدا دست نزنید ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
نایب رئیس مجلس از پرداخت سپرده های سپرده گذاران تعاونی ولی عصر (عج) از روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: بانک مرکزی در سایت خود بانک عامل را معرفی می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۸    
چهار کشور محاصره کننده و تحریم کننده قطر امروز (چهارشنبه) بیانیه ای مشترک را در واکنش به اظهارات اخیر خالد بن عبدالرحمن وزیر خارجه قطر در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو صادر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
پس از به صدا در آمدن سوت پایان دیدار تیم های بانک سرمایه و پیکان در مرحله نیمه نهایی پلی اف لیگ برتر والیبال، بازیکتان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
برخورد میله پرچم با کابل برق فشار قوی باعث مرگ دو کارگر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۸    
وزیر خارجه انگلیس اصلاحات گسترده در عربستان سعودی را ستود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۲    
معاون امور اقتصادی استاندار تهران از خرید 2500 تن سیب و 4000 تن پرتقال مرغوب برای شب عید خبر داد و گفت: این میزان میوه از 20 اسفند در سطح استان توزیع خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح تمهیدات این سازمان برای دربی 86 از حضور 50 آتش نشان برای تامین امنیت ایمنی ورزشگاه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۷    
نیرو های داوطلب مردمی عراق امروز چهارشنبه با به هلاکت رساندن 8 تروریست داعشی، تلاش این گروه تروریستی برای ورود به روستای البشیر در استان کرکوک را ناکام گذاشتند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۳    
مسعود کرباسیان در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی همکاری و روابط دو کشور ایران و ترکیه اظهار داشت: تجار ما در ترکیه دادخواهی هایی دارند و درخواست ما این است که سازمان بازرسی ترکیه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۱    
دو دختر جوان که دقایقی قبل خود را از پل کابلی تبریز به پایین انداختند زنده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر منتشر شده مبنی بر عدم سوخت رسانی شرکتهای سوخت رسان در مونیخ به هواپیمای ظریف، گفت: با پیگیری های بعمل آمده و هماهنگی وزارت خارجه آلمان، با رفع مشکلاتی که ایجاد شده بود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۶    
رییس فدراسیون جهانی فوتبال که قرار بود امشب به ایران سفر کند با تغییر در برنامه های خود یک ساعت دیگر وارد تهران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ژوئن آتی به برزیل سفر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۴    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه ها شنیده ایم و قطعا با استعفای خادم مخالف هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۱    
قاضی زاده هاشمی گفت: در بحث حقوق و دستمزد 3 نرخ حقوقی کارگری، کارمندی و نیرو های مسلح وجود دارد و در جلسه ای که با حضور نمایندگان کارگران، دولت و نیرو های نظامی و انتظامی میزان رقم ها براساس نیازها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۲    
فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم ایران مدال طلای کشتی فرنگی آسیا را از آن خود کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۶    
برنامه خندوانه این روز های در چه وضعیتی به سر می برد؟
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد، رسما استعفای فرهاد رهبر از ریاست این دانشگاه را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۴    
عملیات اجرایی گاز رسانی به 36 هزار خانوار شهری و روستایی استان هرمزگان همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری به بندرعباس با حضور وزیر نفت آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۱    
رئیس پارلمان بلغارستان در دیدار ظریف با تاکید بر لزوم گسترش روابط پارلمانی 2 کشور از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت کرد به بلغارستان سفر کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس پارلمان بلغارستان دیدار و گفت وگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
کارگردان سریال دلیران تنگستان در حادثه ای در منزل شخصی خود دچار حادثه شد و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه سمینار مربیان جام جهانی درباره استفاده از سیستم ویدئو چک (VAR) در رقابت های روسیه اظهار نظر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید ضیایی پرور را به عنوان مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منصوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
نخست وزیر لبنان در جریان سفرش به عربستان که نخستین سفر وی به این کشور پس از رخدادهای مبهم و استعفای وی در ریاض صورت گرفته است، با پادشاه عربستان سعودی دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۴    
لوئیس گیلبرت کارگردان سه فیلم از مجموعه فیلم های اکشن جیمز باند در سن 97 سالگی درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۸    
پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، مریم منظمی نیز استعفا داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
امیر قطر پیام مکتوبی را برای رئیس جمهوری سودان با محوریت روابط دوجانبه میان دو کشور فرستاد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۲    
بلیت پرواز مشهد - نوشهر به شماره 604 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان ابطال شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۶    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان دیدار و گفت وگو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۶    
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش تقاضا،قیمت زعفران با نوساناتی در بازار روبرو خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۷    
تیم سپیدرود نمی تواند دروازه بان مصدومش را از لیست خارج کند و بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۹    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای از احتمال وقوع سیل در7 استان هرمزگان، کرمان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شمالی طی امروز چهارشنبه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
یکی از اعضای شورای فنی کشتی از استعفای اعضای شورای فنی کشتی فرنگی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
در جدول زیر شاهد قیمت معاملات انجام شده آپارتمان های 70 متری در شهر تهران هستید که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
پسر 21 ساله ای که به علت بدهی 15 میلیون تومانی خانواده اش توسط طلبکار ربوده شده بود با درایت و قرار صوری پلیس آزاد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
پیشکسوت کشتی ایران با تایید استعفای دسته جمعی اعضای شورای فنی کشتی آزاد گفت: رسول خادم که همه چیزش را برای کشتی گذاشت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۸    
پروازهای مستقیم شیراز مسقط از امروز توسط شرکت هواپیمایی سلام ایر عمان، آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
منابع مصری از برخورد دو قطار در استان البحیره و کشته شدن دستکم 16 نفر و زخمی شدن ده ها نفر دیگر خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه های بهداشتی که در ارتباط با ایام نوروز تدوین شده است، در قالب دستورالعمل به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
سرمربی استقلال درباره داربی 86 پایتخت گفت: همه می دانند که برابر پرسپولیس بازی خیلی سختی داریم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۷    
پادشاه عربستان سعودی امروز در دفترش در ریاض میزبان سعد الحریری نخست وزیر لبنان بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده و انفجار چند گالن حاوی مواد شیمایی در مغازه ای واقع در منطقه ناصر خسرو خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۱    
در هشت روز نخست آغاز عرضه اوراق گواهی سپرده 20 درصدی، 270 هزار و 724 فقره از این اوراق در واحدهای بانک ملی ایران فروخته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۲    
مجید جلالی موفق نشد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حضور پیدا کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
با مبلغ 50 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند برلیانس h320 ، لیفان X60 ، سیتروئن زانتیا ، نیسان پیکاپ دو کابین، جک جی 5 ، ام جی 3، جیلی امگرند 7 ، رنو تندر90 و موارد مشابه را خریداری کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد اخراج یکی از استادان دانشگاه تهران از دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: ما کسی را اخراج نکردیم بلکه به ایشان اعلام کردیم فعالیت شما غیرقانونی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۰    
فرمانده یگان ویژه تهران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری خوب دربی 86 از سوی پلیس برنامه ریزی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت که برای تنظیم بازار شب برنامه های مختلفی برای تنظیم کالاهای اساسی داریم که توزیع 60 هزار تن برنج از جمله آنهاست که در دو مرحله توزیع می شود.
  • ۱