سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۷:۰۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 خرداد 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۷    
فردا همزمان با آیین رونمایی از هواپیمای فلایت چک، مجوز عملیات وارسی پروازی یا AWOC توسط وزیر راه و شهرسازی به شرکت فرودگاه ها داده می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۹    
خانم مهناز پیشکار مسئول آموزش راه و شهرسازی استان بوشهر در جشنواره تجلیل از مسئولین آموزش به عنوان رابط برتر آموزشی معرفی و تجلیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۹    
مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی ضمن تاکید بر لزوم اقتصاد دریا به عنوان یک ادبیات خاص و حمایت از این حوزه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۰    
رییس راه و شهرسازی صحنه استان کرمانشاه از عملیات آسفالت 2 کیلومتر راه روستایی هالان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۴    
راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر جهت بدرقه کاروان زائران در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) آمادگی لازم را دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۹    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1702 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1.1 درصد کاهش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۶    
عملیات اجرایی احداث ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قصرقند ایرانشهر با 28 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۶    
یک روزنامه دولتی چین از منافع این دولت در قبال قرارداد ایران و هند برای توسعه بندر چابهار یاد کرد و نوشت این قرارداد برای پکن نیز مفید است و چین به آن حسادت نمی کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند استان همدان از یک مورد اصلاح پیچ خطرناک در راه های شریانی در محور کرمانشاه و دو مورد در راه های روستایی در محور راه ده حیدر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بلافاصله با اتمام تعطیلات ابتدای سال تا پیش از شروع سفرهای تابستانی محورهای استان تحت عملیات ایمن سازی قرار گرفته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۱    
معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر حل مسائل شهری با خرد جمعی از ساخت و سازهای بی رویه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۶    
مراسم تودیع مدیرکل اسبق و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران با حضور معاونین محترم وزیر آقایان محفوظی و علیزاده برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان سیاست های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در سال 95، ایمن سازی راه ها را در اولویت نخست این وزارتخانه بیان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۱    
بعد از امضای الحاقیه تفاهم نامه ساخت راه آهن اصفهان-اهواز با کره جنوبی در کمتر از یک ماه پیش، عصر دیروز هیاتی به ریاست مدیرعامل شرکت کره ای در شرکت ساخت حاضر و ضمن ارایه گزارشی در رابطه با روند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۱    
رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس خراسان جنوبی از اجرای عملیات خط کشی محورهای اصلی حوزه استحفاظی فردوس خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۸    
رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان اسدآباد از اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن و املاک این اداره در اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی طی سخنرانی در دومین همایش نقش بانک های توسعه ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور بدهی های دولت به اقتصاد ملی را یکی از بزرگترین مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان اینکه قیمت گذاری روی صندوق بازنشستگی ایران ایر شروع شده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به رفع کامل تحریم های بیمه ای اشاره کرد و از افزایش کشتی های عازم اروپا به دو فروند در آینده نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی گفت: 20 میلیون از مردم در بافت های فرسوده و تاریخی شهرها زندگی می کنند و این موضوع نشان دهنده نیاز ضروری شهرها به یک برنامه جامع و اجرایی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۱    
مشکلات مربوط به حوزه راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس، در نشست مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و معاونین وی با معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و دیگر مسوولان محلی، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یکی از وظایف راه و شهرسازی حمایت از سازمان نظام مهندسی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
ارزیابی عملکرد سال 94 دستگاه های اجرایی خراسان رضوی، با بررسی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۱    
نشست پایانی دفتر هشتم از سلسله نشست های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تحت عنوان جمع بندی و مروری بر تجارب جهانی بازآفرینی شهری با حضور معاونان و مشاوران وزیر راه و شهرسازی در حوزه های مسکن و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۸    
رئیس اداره راه و شهرسازی فریمان خراسان رضوی از تخریب یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۳    
مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی کردستان از معرفی و پیشنهاد طرح های بزرگ بخش حمل و نقل در استان به منظور مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۳    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری طی نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی استان خراسان رضوی، مصوبه شورای عالی درباره تخلفات صورت گرفته در شهر مشهد را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۸    
امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۴    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امضا موافقتنامه چابهار میان ایران، هند و افغانستان نقش ویژه ای در توسعه سواحل مکران خواهد داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۰    
محدودیت های مالی پیمانکاران فعال در راه های روستایی باعث شده آنها برای پیشبرد اهدافشان در تکمیل طرح های نیمه تمام نیاز مبرمی به تامین منابع مالی جدید داشته باشند و با توجه به اینکه از سال گذشته هنوز ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۱    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری طی نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی استان البرز، مصوبه شورای عالی را پیرامون ساخت و سازهای واقع در حریم شهر گلسار با تاکید بر تثبیت اراضی زراعی و باغی ...