جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۲:۴۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 خرداد 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۷    
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک در چهار استان خبر داد و گفت: بخش های میانی خلیج فارس و سواحل و شرق دریای عمان طی سه روز آینده به دلیل افزایش سرعت باد در این مناطق مواج ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۷    
محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم، رئیس کمیسیون عمران نخستین سال دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اتصال بندر انزلی به راه آهن سراسری مطرح کرد: اتصال بندر به شبکه ریلی کشور و افزایش قابلیت های بندر انزلی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۸    
با ورود اولین کشتی حامل روغن خوراکی ، بندر امیرآباد به جمع بنادر دارای قابلیت تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در کشور پیوست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۸    
معاون فنی و نگهداری گیلان گفت : طراحی و ساخت شناور توسط متخصصان داخلی از خروج ارز جلوگیری کرده و باعث افزایش توانمندی تولید کنندگان داخلی شده است .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۴    
تسهیلات وام مسکن روستایی با افزایش سه میلیون تومانی تا یک ماه آینده به متقاضیان واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۹    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اشاره به این موضوع که لایحه ای به دولت ارائه خواهد شد تا برای تامین منابع مورد نیاز نگهداری راهها چاره اندیشی شود گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام طراحی سایتی در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از روند آسان دریافت وام بافت فرسوده به متقاضیان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۰    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تایید خبرخروج یک فروند هواپیمای ماهان از باند فرودگاه خارگ، گفت: هیچ یک از مسافران پرواز شماره 4525 ماهان در مسیر اهواز - خارک صدمه ندیده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز ثبت نام برای هفت هزار واحد مسکن فاقد متقاضی در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از مذاکره 7 ایرلاین با شرکت بوئینگ خبر داد و گفت: این مذاکرات برای خرید هواپیمای نو و تامین قطعات بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جلفای آذربایجان شرقی از عملیات لکه گیری آسفالت محور نوار مرزی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۵    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گزارشی که به شکل جدول تفکیک شده ارایه شده، وضعیت ترافیک محورهای اصلی و فرعی استان تهران را برای آگاهی شهروندان محترم منتشر کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰    
اعضاء هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از محور تاریخی و هم چنین سکونت گاه های غیررسمی شهر کرمان بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در دیدار با فرماندار بویین زهرا گفت: سیاست ها و برنامه های شهرستان باید در فرمانداری ها مشخص شده و دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها بر اساس آن حرکت کنند تا به این ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۶    
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تلاش می شود مسکن مهر استان بوشهر تا پایان امسال تکمیل شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۶    
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام بهسازی و نوسازی 200 هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری از نوسازی 350 واحد مسکونی روستایی در دولت یازدهم خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از ریل گذاری حدود 60 کیلومتر راه آهن در مسیر رشت - قزوین و بالعکس خبر داد و گفت: 60 کیلومتر دیگر از این مسیر آماده ریل گذاری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه اسناد مناقصه احداث راه اهن اصفهان- اهواز براساس برنامه زمان بندی شده تا 6 ماه دیگر آماده می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۱    
فرودگاه های آبادان، اهواز، کرمان، ایلام، خرم آباد و سنندج پس از فروکش ریزگردها به حالت عملیاتی بازگشتند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان یکی از مسایل مهم شهرسازی و از چالش های مدیریت شهری را بافت های فرسوده بیان کرد و گفت: باید به دنبال چاره اندیشی و علاج بخشی زودهنگام برای این محدوده ها باشیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۲    
رئیس راه و شهرسازی فومن گفت: بهسازی، ترمیم و روکش راه روستایی ازبر فومن و تخریب آثار ساخت و ساز در شفت در حال انجام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۷    
معاون امور بندری و دریایی بندرخرمشهر از نجات یک فروند شناور باری از خطر غرق شدگی در اروندرود توسط تیم عملیات این بندر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۷    
در پی شدت بارش های اخیر و جاری شدن سیل در بعضی از نواحی حوزه استحفاظی شهرستان تربت جام خراسان رضوی، به برخی از محورهای روستایی صدمات جدی وارد شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۷    
رئیس راه و شهرسازی صومعه سرا از بازگشایی ورودی پل صیقلان در استان گیلان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۲    
مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: احداث و آسفالت گرم یک و نیم کیلومتر راه آنتنی مجتمع آب گرم ایوب در هفته گذشته به پایان رسید و بهره برداری از آن آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی عجب شیر آذربایجان شرقی از آغاز عملیات آسفالت محوطه مسکن مهر 108 واحدی شهرستان عجب شیر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۲    
مسئول نمایندگی راه و شهرسازی احمدآباد استان خراسان رضوی از مجموع خسارات ناشی از بارندگی های بهار 1395 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی گفت: 20 درصد از جمعیت شهری کشور، معادل 16 میلیون نفر در سکونت گاه های غیررسمی و بافت های فرسوده زندگی می کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره آموزشی در خصوص تکنولوژی ژئوسنتتیک با حضور کارشناسان فنی دو استان کرمانشاه و ایلام در این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: ساختمان جدید اداره کل راه و شهرسازی لارستان در دست احداث است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان بشاگرد 380 میلیارد تومان اعتبار می خواهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۷    
مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در 200 کیلومتر از محورهای اصلی کردستان عملیات خط کشی اجرا شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۷    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، در نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در 3 ماهه اول امسال 44 کیلومتر راه روستایی در 9 شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۰    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار از اصلاح و رفع آب نمای موجود در ابتدای محور لالجین- طاهرلو خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۰    
اعضای شورای حمل و نقل گلستان طی نشستی با اعلام پروژه های اقتصاد مقاومتی این حوزه، راهکارهای لازم جهت تداوم و تسریع در اجرای آنها را بررسی کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۰    
حادثه ترکیدگی و انفجار لوله گاز؛ غرب تهران در منطقه شهران، در زمانی اتفاق افتاد که با وجود همه نگرانی ها به علت زمان وقوع و روز تعطیلی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۱    
علی عابد زاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ناوگان هوایی ایران بسیار فرسوده است گفت: از بین 250 هواپیمای موجود در کشور 230 هواپیما نیازمند جایگزینی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۱    
معاون برنامه ریزی واقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد برای بالابردن خدمات رسانی بعد از وقوع بلایای طبیعی چون سیل و زلزله باید تقشه راه عملیاتی تدوین و اجرایی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۱    
معاملات بازار مسکن در حالی دوران پیش رونق را سپری می کند که پیش بینی ها،رونق در این بخش را برای نیمه دوم سال 95 بدون افزایش قیمت مطرح می کنند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل اداره راه و شهرسازی زنجان از تکمیل سایت مسکن مهر یک شهرستان در بین سه شهر تحت وظایف اداره کل راه و شهرسازی این استان خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۸:۴۸    
کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۸:۲۴    
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با بیان اینکه سهم کرمان در توزیع امکانات باید به اندازه خود استان دیده شود گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۸:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۸:۱۹    
چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران با محوریت ارایه مقاله آذرماه امسال در گیلان؛ سه شهر رشت، لاهیجان و ماسوله برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۸:۰۴    
حادثه انفجار خط لوله گاز که بامداد جمعه در غرب تهران رخ داد، به لحاظ نوع برخورد و عکس العمل عوامل مهار این رخداد اثبات کرد پایتخت فعلا امکان واکنش سریع را به حوادث طبیعی که با مقیاس چند برابر بزرگ تر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۷:۴۴    
علی دینی ترکمانی*: به تازگی اعلام شد که میزان سود بانکی به 15درصد کاهش خواهد یافت. معنای این سیاست چیست؟ سود بانکی هم به سپرده های سپرده گذاران تعلق می گیرد و هم به تسهیلات وام گیرندگان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۷:۴۴    
6 هزار و 114 نفر با استفاده از 282 هزار و 846 اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران به فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن وارد شدند.