سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۱:۴۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 خرداد 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخصیص 630 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی متمرکز بودجه تخصیصی برای اجرای طرح های بندری استان بوشهر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۰    
معاون ساخت و توسعه راه آهن ، بنادر و فرودگاههای وزارت راه و شهرسازی با اعلام این که اولویت نخست وزارتخانه بهره برداری از 591 کیلومتر راه آهن تا پایان سال است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۵    
نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال با اشاره به این نکته که بالاترین مرجع کشور در مقوله شهرسازی و انضباط شهری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۰    
با هدف بررسی روند اجرایی عملیات مرمت و اصلاح منطقه رانشی آزادراه در محدوده رستم آباد به رودبار، اعضای شورای فنی استان گیلان از این بخش بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۵    
مدیر فرودگاه شاهرود گفت: ساختمان تکنیکال بلاک این فرودگاه در شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۵    
رییس اداره راه و شهرسازی الموت استان قزوین از آغاز عملیات بهسازی مسیر ویار به سپارده در پی سفر معاونین وزیر راه و شهرسازی و استاندار قزوین به این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۵    
معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی احداث جاده میانبر صیدون به هپرو شهرستان باغملک با اعتباری معادل سه میلیارد و 440 میلیون ریال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۵    
واحدهای مازاد مسکن مهر شهرهای دهلران، آبدانان و دره شهر استان ایلام با حذف شرایط چهارگانه قبلی (متعهد و سرپرست خانوار بودن – 5 سال سابقه سکونت - مالکیت شخصی – مالکیت دولتی) به متقاضیان واگذار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰    
مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم گفت: استان قم در عرصه علمی ساخت و ساز و رعایت مقررات ملی ساختمان از استان های پیشرو کشور است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۶    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: طرح ممنوعیت پذیرش پرونده تغییر کاربری در اراضی ضلع جنوب ناحیه شهری مهرگان حد فاصل کانال آبرسانی و اتوبان کرج –قزوین در کارگروه تخصصی و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۶    
پایگاه خبری اویل پرایس با اشاره به 3 دلیل اقبال هند به بندر چابهار ایران به جای بندر گوادر پاکستان برای دسترسی به بازار آسیای مرکزی نوشت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کردستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های موجود که در بخش های مختلف از جمله سازمان نظام مهندسی، انجمن پیمانکاران ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۹    
پروژه اصلاح نقطه پرحادثه گردنه پیرانچ در محور ایرانشهر – خاش به اتمام رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۱    
طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، سلمان مهرابی به عنوان سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۱    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از عملکرد اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه ها در اردیبهشت ماه امسال گزارش داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خنداب استان مرکزی در تشریح اقدامات این اداره در حوزه رفع تصرف اراضی ملی اعلام کرد: 20 هکتار از اراضی ملی شهرستان خنداب رفع تصرف شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۱    
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور لنگرود-کهک به طول تقریبی 20 کیلومتر تکمیل و آماده بهره برداری شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار در احیاء و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری پرداخت تسهیلات کم بهره جهت نوسازی ساختمان ها و ابنیه مسکونی این بافت ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی با اعلام رایزنی های اولیه برای ایجاد ترمینال گالری در فرودگاه های کشور از مذاکره با طرف ایتالیایی برای طراحی ترمینال های تهران و تبریز در آینده نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۸    
مدیریت ایمنی راه ها مهم ترین اقدام حوزه راهداری فارس در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۸    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اثرات وام 80 میلیون تومانی بر بازار مسکن از تزریق 3 هزار میلیارد تومان از محل ثبت نام متقاضیان در مسکن یکم خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۲    
بهسازی و آسفالت 45 کیلومتر راه روستایی و تکمیل 22 کیلومتر از طرح ساخت بزرگراه خوی- سلماس از پروژه های اولویت دار استان آذربایجان غربی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام فروش مسکن مهر بدون متقاضی در شهرهای کوچک، مشکلات فاضلاب 13 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده توسط بنیاد مسکن را تشریح کرد و از ابلاغ بودجه بهسازی و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۷    
در جلسه ای که با حضور فرماندار، شهردار مرند، شهرداران شهرهای تابعه، فرماندهی پاسگاه پلیس راه مرند- تبریز، پلیس راهور شهرستان، نماینده پایانه های شهرستان و تعدادی از کارشناسان برگزار شد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر آذربایجان شرقی از اتمام بهسازی و آسفالت راه روستائی دمریق خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۶    
دویست و پنجمین نشست انجمن مفاخر معماری ایران با سخنرانی تعدادی از فعالان زیست محیطی و معماری با موضوع مادر زمین، بیابان و مردم به مناسبت روز جهانی مقابله با بیابان زایی در موزه امام علی برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به شرایط ویژه کشور گفت: می طلبد که کمیسیون عمران در تعامل با وزارت راه و شهرسازی و با هدف توسعه کشور محرکی برای افزایش بازه مثبت این وزارتخانه در اجرای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۶    
کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۱    
راه آهن قزوین، رشت به آستارا، پروژه ای است که با افتتاح آن گیلان در مسیر گردشگری و تجارت بین المللی قرار می گیرد و پیامد آن رونق اقتصادی اجتماعی و فرهنگی منطقه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۱    
بهره برداری کامل از پتانسیل های موجود راه آهن٬ ایمن سازی بیشتر خطوط ریلی ٬ توسعه خطوط جدید٬ ایجاد منابع پایدار برای توسعه ریلی و رفع موانع مالی از اهداف اصلی راه آهن است تا جایگاه خود را در بین دیگر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۶    
در نامه دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان، مصوبه شورا، پیرامون ضوابط تراکم مسکونی در شهر خرم آباد ابلاغ شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۲۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۲    
معاملات هفته گذشته فرابورس ایران نشان می دهد، تعداد پنج هزار و چهار نفر با استفاده از226 هزار و 893 برگ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۷:۵۳    
تفاهم نامه همکاری میان مؤسسه باستان شناسی دانشگاه تهران و مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی امضا شد.