سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۰۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 خرداد 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: طی دوره سه ماهه خرداد، تیر و مرداد سال 95؛ میانگین بارش مازندران در حد میانگین بلندمدت و دمای هوا تا یک درجه بیشتر از نرمال بلندمدت پیش بینی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۲    
طی 2 ماهه ابتدای سال 95، بیش از یک میلیون و 338 هزار تن کالا از 32 مرز فعال زمینی و آبی کشور ترانزیت شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۲    
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی گفت: راستی آزمایی وزن کانتینرها که در نود و ششمین نشست کمیته ایمنی دریانوردی (MSC) سازمان بین المللی دریانوردی (می 2014) تصویب شد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۷    
در اولین جلسه کمیته تغییر اقلیم استان سمنان، نصب و راه اندازی ایستگاه های هوشمند هواشناسی در نقاط مختلف استان به منظور پایش تغییر اقلیم به تصویب رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از آمادگی یک شرکت هلندی با 60 واحد لایروبی و پشتیبانی، برای فعالیت در بنادر دریای خزر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۲    
همزمان با هفته گرامیداشت محیط زیست، همایشی با حضور مسئولان و فعالان زیست محیطی حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بندر شهیدرجایی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۷    
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار استان اصفهان اقدامات انجام شده در این حوزه را تشریح و خواستار توجه بیشتر مسئولین به این بخش از استان شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۷    
پیش از ظهر امروز رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۷    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره راه و شهرسازی کردستان گفت: آسفالت و بهسازی راه روستایی بیساران در سروآباد از اولویت های اول ما در این شهرستان است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۷    
بر اثر برخورد 2 دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر منجر به مسدود شدن محور دماوند-فیروزکوه شده بود با تلاش عوامل راهداری و همکاری پلیس راه بازگشایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی کشور گفت: بافت تاریخی شیراز که مساحت آن 360 هکتار است هویت شهر شیراز است و باید بازآفرینی گردد تا ساکنان آن با شرایط خوبی که در بافت تاریخی بوجود می آید این محله ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۲    
همزمان با هفته محیط زیست، نخستین دستگاه اندازه گیری آنلاین پارامترهای هوای پاک در سطح بنادر کشور با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در بندر شهیدرجایی رونمایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۹    
علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ایران و جاوید قربان اف رئیس شرکت راه آهن آذربایجان عملیات انجام گرفته در قالب تکمیل دالان حمل و نقل شمال – جنوب را مورد بررسی قرار دادند .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۹    
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی ناصر خاکی پور را به عنوان سرپرست موقت اداره راه و شهرسازی استان لرستان منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۹    
560 واحد مسکن مهر در ایرانشهر تکمیل شده است و تا پایان امسال به متقاضیان تحویل خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه آهن آغاز پیش فروش بلیت قطار های مسافری تابستان 95 را از 24 خرداد ماه اعلام کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۴    
اولین جلسه کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگ و سلامت استان مازندران در سالن جلسات استانداری مازندران با ریاست دکتر یونسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر اعضا برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: یک میلیون و 139 هزار مسافر از پایانه های مسافری استان همدان از ابتدای امسال تاکنون به مناطق مختلف کشور جا به جا شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۵    
محور ملکشاهی به میمه در استان ایلام با حذف گردنه طلاوسان توسط راهداران شهرستان ملکشاهی ایمن سازی شد و تردد در این محور که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود به حالت عادی بازگشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۵    
سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز جذب سرمایه گذار برای اجرای 10 پروژه را در قالب ماده 56 به وزارت راه و شهرسازی داده که از این تعداد 4 پروژه در استان قزوین واقع شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
پروژه پایش و شبیه سازی سواحل استان خوزستان در نخستین نشست کمیته ساماندهی اسکله ها و شناورها در سال 95 با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط تشریح و بررسی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
نریمان با اشاره به این نکته که شهرهای سبز و سالم و به دور از آلودگی زیست محیطی رویکرد جدید ایجاد نسل نو شهرهای جدید در کشور است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۰    
فرماندار آبیک در نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان آبیک قزوین گفت: با استفاده از تدبیر و برنامه ریزی های لازم می توان سایت های قدیمی را با دسترسی آسان تر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۵    
دومین جلسه شورای مسکن استان گیلان در سال 95 برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نیمه دوم سال جاری شاهد رونق تدریجی در بخش مسکن خواهیم بود از افزایش معاملات و گردش مالی و آزادسازی سرمایه ها در بخش مسکن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۵    
رئیس راه و شهرسازی فیروزآباد استان فارس از انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور اصلی فیروزآباد – جایدشت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۵    
جلسه شورای اداری راه و شهرسازی استان گیلان با حضور مدیرکل، مدیران، روسای ادارات ستادی و شهرستانی صبح امروز برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به آسفالت حدود 70 درصد راه های روستایی گنبدکاووس، گفت: میزان آسفالت راه های روستایی این شهرستان بالاتر از میانگین استانی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۶    
رئیس راه و شهرسازی فومن استان گیلان از تسطیح ، رگلاژ راه های روستایی در شهرستان فومن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۶    
مدیر شعب بانک مسکن استان گلستان سه خدمت و بسته جدید خدماتی این بانک را برای رونق در بخش مسکن و ساختمان معرفی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۰    
سومین جلسه کمیته حمل ونقل ستاد مرکزی اربعین حسینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضاء این کمیته در محل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۷    
قائم مقام مدیر عامل شرکت راه آهن با بیان اینکه بدون شک پیمانکاران ایرانی برای اجرای این پروژه در کشور در اولویت هستند و نیازی به ورود پیمانکار خارجی نداریم گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۲    
علی اعطا*: شورای عالی شهرسازی و معماری از ابتدای دولت تدبیر و امید فعالیت های جدی را در جلوگیری از تخلفات شهرسازی انجام داده است و طبیعی است که با توجه به جایگاه شورای عالی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل راه آهن شرق گفت: برای اولین بار صادرات سنگ آهن از مجمتع مواد معدنی سنگان به کشور ترکمنستان توسط این اداره کل انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان استان همدان ضمن اعلام این خبر که در نوروز 95 این شهرستان هیچ آمار فوتی نداشته است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۷    
نشست نقاشی های دیواری بناها در گستره حکومت ساسانیان با هدف پژوهش تاریخ معماری و شهرسازی ایران با سخنرانی سیدصدرالله میربابایی در پژوهشگاه میراث فرهنگی برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در جلسه هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با مجموعه ادارات وزارت راه و شهرسازی در استان با بیان عملکرد این اداره کل گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۸    
کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید تعداد پروژه های اجرایی برای سال 95 را 131 هزار و 692 واحد اعلام کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۷    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری در نامه ای به استاندار تهران و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن مصوبه آن شورا درباره تعیین تکلیف تعاونی های شمال و شمال شرق کشور را در پنج بند و با تاکید بر حذف اراضی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۸    
چنانچه مروری بر زندگی انسان در طول دوران گذشته داشته باشیم ، خواهیم دید که حمل ونقل به عنوان یکی از ضروریات زندگی بشر مطرح بوده و بدیهی است که نیازهای انسانی و درک و کاوش نسبت به این نیازها ...