دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۰۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۰    
مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام 754سورتی پرواز در مسیر تهران نجف خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۶    
نخستین جلسه ارتقای خدمات دولت الکترنیک با هدف خدمت رسانی برتر، نوین و کیفی در حوزه ارباب رجوع اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۶    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گزارشی که به شکل جدول تفکیک ارایه شده، وضعیت ترافیک محورهای اصلی و فرعی استان تهران را برای آگاهی شهروندان منتشر کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۶    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: تمام راه های استان جز محور پونل- خلخال باز است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۱    
عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و محمد یونس حقانی شهردار کنارک با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از نزدیک در جریان کامل روند تولید اخبار و گزارش ها در حوزه راه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۶    
با حضور تنی چند از مهندسین مشاور تهیه کننده طرح ها به منظور بررسی نقش پارکینگ ها در ترافیک شهری جلسه ای در دفتر مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۱    
رئیس اداره راه وشهر سازی شهرستان بانه گفت : از 410 کیلومتر راه روستایی این شهرستان ،200کیلومتر آن یعنی حدود 50 درصد آسفالته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۶    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در همایش روز شهرساز در بندرعباس گفت: در حال حاضر دچار سیکل معیوبی در شهرسازی هستیم که برای توسعه و رسیدن به شهر ایده آل باید آن را درمان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۱    
سرپرست مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بیمارستان 220 تختخوابی شیروان 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۷    
سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی لارستان از قطع و نابودی قریب به 190 اصله نخل توسط عاملان سودجو در گراش خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۷    
سازمان های مردم نهاد استان قزوین در دومین نشست با اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی خود را برای مشارکت دراجرای طرح های راه و شهرسازی اعلام کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۷    
هشتمین نشست کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی با دستور کار بررسی موضوع اعمال بخشنامه جهاد کشاورزی جهت احداث اتاقک درباغستان های سنتی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۷    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تشریح برنامه های وزارت راه و شهرسازی در بحث مسکن، ساخت خانه های زیر 100 متر در تهران را سیاست کلی برنامه های آتی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: هدف اصلی برنامه توسعه شهری قم توجه به بافت فرسوده و بازسازی آن و توقف توسعه فیزیکی شهر است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای بازگشت زائران اربعین خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۷    
به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی بسیج مردمی در توفیق های نظام جمهوری اسلامی و نیز کشورهای مسلمان دیگر نقش بی بدیلی داشته و دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۲    
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان از ابلاغ قانونی جدید درخصوص مبحث انرژی های نو از سوی مجلس شورای اسلامی در کشور خبر داد و گفت: براساس این قانون در ساخت هر ساختمان باید 20 درصد از مصرف برق ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آغاز موج دوم بازگشت زائران اربعین حسینی شب گذشته خبر داد و گفت: 218هزار نفر از سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه وارد کشور شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساماندهی حاشیه شهرهای دارای طرح مطالعاتی در سطح استان اردبیلتامین اعتبار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۷    
با تخصیص اعتبار700 میلیون ریالی بخشی ازساختمان پزشکی قانونی شهرستان چابهار به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۲    
معاون تبلیغات کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در وزارت راه و شهرسازی بر نقش روشنگرانه بسیج در شناخت دشمن انقلاب اسلامی و ایجاد باور به عداوت دشمن تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۷    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی باهنر خبر داد که به دلیل ادامه طوفان و گردوغبار شدید بنادر مسافری مرکز استان هرمزگان همچنان تعطیل خواهد بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم گرامی داشت هفته بسیج گفت: سیج باید جهت و حرکت اش ایجاد جاذبه و جذب هر چه بیشتر نیروهای بسیجی از میان همه گروه های مردم باشد و در ادامه پیشنهاد تشکیل سازمان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس زائرین در محور اقلید گفت: مهمترین نکته داشتن نگاه سیستمی در این حادثه به منظور جلوگیری از درصد تکرار آن در آینده و توجه به ایمنی و آموزش سیستمی به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از اختصاص 50 گشت درقالب 37 اکیپ راهداری این اداره کل و 24 گشت در 100 اکیپ بخش خصوصی برای عملیات راهداری زمستانی استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از اعلام قیمت های نهایی مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: از رئیس بانک مرکزی درخواست افزایش وام های پردیس از 30 به 40 میلیون تومان کردیم تا فشار کمتری به متقاضیان وارد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۷    
سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: برای تامین ایمنی کاروان ها و زائران پیاده امام رضا(ع)، جلیقه شبرنگ به صورت رایگان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۲    
چهارپهنه از سکونت گاه های غیررسمی در شهر کرمان شناسایی شده که از آنها یک محله اولویت دار مطالعه و به تصویب ستاد استانی توانمندسازی رسیده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۲    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1776 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 5.8 درصد کاهش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۲    
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۲    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی از انتخاب پیمانکار جهت اجرای عملیات آسفالت و بهسازی محور رزجرد- قزوین، ورودی میدان مینودر با توجه به حجم قابل توجه ترافیک عبوری از این محور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۲    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گزارشی که به شکل جدول تفکیک ارایه شده، وضعیت ترافیک محورهای اصلی و فرعی استان تهران را برای آگاهی شهروندان منتشر کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۷    
رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت که وزارت خزانه داری آمریکا مجوز فروش 106 هواپیمای تجاری شرکت فرانسوی ایرباس به ایران را صادر کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۷:۵۷    
بابک شکوفی*: سال هاست که مسئولان مختلف با تاکید فراوان از لزوم ارائه الگوهای ایرانی و اسلامی در حوزه معماری و شهرسازی کشور سخن می گویند و برای رسیدن به آن، دستورالعمل صادر می کنند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۷:۵۲    
نشست تخصصی بررسی ابعاد مسئله خشونت علیه زنان از خانواده تا جامعه به مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه زنان برگزار می شود.