دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۱۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۰    
افتتاح دو پروژه عمرانی به طول 16 کیلومتر امروز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خراسان رضوی انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: در لایحه بودجه سال 96 که طی روزهای آینده تقدیم مجلس می شود چهار اولویت اصلی در حوزه های آب ، فاضلاب ، محیط زیست و ریلی به عنوان برنامه های اصلی دولت تعیین شده است..
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۲    
50 سرنشین 17 خودروی سواری که صبح امروز در میان برف گردنه مائین بلاغ در جاده تکاب – شاهین دژ گرفتار شده بودند، با تلاش راهداران، نیروهای هلال احمر و اورژانس نجات یافتند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۱    
مرکزمدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تردد خودروهای سبک را برای عصر روز جمعه ( فردا 12 آذرماه ) تا بامداد روز شنبه 13 آذر در محور هراز و کندوان یک طرفه کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی با حضور در گلزارشهدای بهشت قاسم گناباد در خراسان رضوی به مقام والای شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی طی سفر یکروزه به خراسان رضوی در راس هیاتی بلندپایه و با حضور مقامات استانی از باند فرودگاه در حال احداث شهر گناباد در این استان بازدید و در جریان جزئیات پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۱    
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در مراسم بهره برداری از بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور در مشهد با بیان اینکه دولت در مناطق حاشیه نشین طی سه سال اخیر اقدامات چشمگیری انجام داده است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۱    
مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان به همراه حبیب نادیان رفیع مدیر ساخت و توسعه اداره کل از پروژه راه اصلی کبودرآهنگ –قیدار و کنارگذر شیرین سو بازدید نمود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح یک قطعه از محور مهنه- گناباد به طول 10 کیلومتر در استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران از کلنگ زنی قطعه دیگری از محور مهنه - گناباد به طول 10 کیلومتر خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۸    
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) ظرفیت حمل بار دربندر شهید بهشتی چابهار را سالیانه 2.5 میلیون تن اعلام کرد و از افزایش این ظرفیت تا پایان امسال به 8 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل دفتر پیش بینی سازمان هواشناسی کل کشور از آغاز موج جدید بارش ها از امروز در کشور خبر داد و گفت: خطر وقوع سیل در نواحی شمال و شرق استان خوزستان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۸    
تصفیه خانه فاضلاب خِین عرب در سکونتگاه غیر رسمی شهر مشهد با ظرفیت 83 هزار مترمکعب، امروز با حضور رییس جمهوری افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس جمهوری ضمن بازدید از نمایشگاه عملکرد دولت در رفع مشکلات حاشیه نشینی مشهد مقدس از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در این حوزه قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۵    
بر اساس اطلاعات به دست آمده سطح جاده های استان زنجان به دلیل بارش برف لغزنده و معابر و مسیل های استان البرز به دلیل بارش شدید در خطر آب گرفتگی و سیلابی شدن گزارش شده است .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۲    
بررسی سوانح شبکه ریلی کشور در هشت سال گذشته (1387 تا 1394) نشان می دهد هر سال به طور میانگین 6 نفر بر اثر حوادث این شبکه جان خود را از دست داده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از جابه جایی حدود 168 هزار مسافر توسط ناوگان قطار شهری مشهد در ایام شهادت امام رضا (ع) در این شهر خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۴    
به گفته سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ،آسیب شناسی علل بروز سوانح رانندگی درون و برون شهری، به عنوان یکی از اقدامات مؤثر در کاهش آمار تصادفات ضروری است
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۴    
جلسه پنجاه و پنجم کمیته فنی 3 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با موضوع طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و با ارایه طرح مشاور پیشین در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۴    
همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی 16 کیلومتر راه بین شهری با اعتبار 235 میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: 25.72 درصد از مساحت شهری استان را بافت فرسوده مورد هدف بازآفرینی تشکیل می دهد که 20 درصد جمعیت شهرنشین استان را شامل می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از آماده سازی 37 اکیپ و 245 ماشین آلات و استقرار آن درگردنه های برف گیر استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت یازدهم و وزارت راه و شهرسازی اقدامات قابل توجهی جهت نوسازی ناوگان ریلی انجام داده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
اکبر سلیمیان سرپرست معا ونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم اعلام کرد: طرح استقرار بالغ بر پنج هزار کیسه مخلوط ماسه و نمک جهت تسهیل تردد زمستانی در حرایم جاده ای استان درحال ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مغایرت اراضی پادگان شهید فرامرزی ساری را که در طرح جامع مصوب، فضای سبز دیده شده، مورد بررسی مجدد قرار داد و در آخرین مصوبه خود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۰    
قطعه دوم طرح ملی ساخت آزادراه ارومیه – تبریز به طول 15 کیلومتر در پایان ماه جاری به بهره برداری می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیرسقز خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۹    
حمیدرضا شکوهی*: محسن پورسید آقایی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در برنامه زنده تلویزیونی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۹    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۶    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گزارشی که به شکل جدول تفکیک ارایه شده، وضعیت ترافیک محورهای اصلی و فرعی استان خراسان رضوی را برای آگاهی شهروندان منتشر کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه عیادت از مصدومان قطار تهران- مشهد در بیمارستان های سینا و امام رضا(ع) تبریز گزارشی از روند اقدامات کمیسیون بررسی سوانح و سفر آن هیات به سمنان خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.