سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۵۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از امدادرسانی 222 خودروی گرفتار طی سه روز گذشته در جاده های برف گیر استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش شده ردیف های قانونی برای ساماندهی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی در نظر گرفته شود و امسال اعتبارات دولتی این حوزه از 350 میلیارد ریال به چهار هزار و 500 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۷    
شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با هدف ایجاد تسهیلات و خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) 42 رام قطار برای جابه جایی عزاداران حسینی در مسیر جنوب، اختصاص داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۹    
سازمان هواشناسی کشور برای سه روز آینده تداوم بارش برف و باران را که در استان های شمالی همراه با باران، وزش باد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۸    
مدیر روابط عمومی فرودگاه خرم آباد از آغاز پروازهای آن فرودگاه پس از اجرای طرح توسعه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با بیان اینکه شرکت های آفریقایی می توانند به عنوان توسعه گر در پروژه های ایران مشارکت کنند گفت: ما پروژه های بسیاری مانند فرودگاه ، بزرگراه ، راه آهن ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۰    
کمتر از یک ماه می شود که شایعه ترک خوردن سی و سه پل در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است، این در حالی است که خبر صحت نداشت و تنها اذهان عمومی دستخوش مخاطره شد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از جاده های برف گیر استان مازندران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت گروه های راهداری زمستانی مازندران قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۰    
عملیات زیرسازی قطعه 5 پروژه ملی ساخت راه آهن – مراغه حدفاصل شهرهای نقده تا ارومیه رو به اتمام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت که محور شمشک به دیزین بسته شده و تردد هر گونه وسیله نقیله در این مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از کندی تردد در بیشتر محورهای اصلی استان گیلان خبر داد و گفت: در برخی نقاط ، ارتفاع برف افزون بر یک متر گزارش شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۷    
به گفته طراح موزه تنوع زیستی یکی از نقاط ضعف معماری معاصر ایران بروز تحولات غیرطبیعی بدون گذر منطقی از سنت به مدرنیسم است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از استقرار 1200 اکیپ راهداری متشکل از 12 هزار راهدار و 9 هزار دستگاه ماشین آلات راهداری و 770 راهدارخانه تا 15 فروردین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۷    
یک عضو نظام مهندسی استان تهران گفت:در سه سال 25 هزار بازدید گود در شهر تهران صورت گرفت و باعث کاهش 51 درصدی گودبرداری های غیراصولی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۷    
مدیرگروه زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تشکیل سه کمیته قنوات، ژئوتکنیک و مترو برای تدوین ضوابط ساخت و ساز شهری خبر داد و گفت: فعالیت این کمیته های فرعی، بررسی و مطالعه حفاری ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۷    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها از تاریخ 4 تا 10 آذرماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اجرای سیاست های تشویقی و ترغیبی برای ساخت و ساز، ارتقای کیفیت ساختمان سازی و ایجاد رونق در بازار مسکن از اساسی ترین اهداف برگزاری جشنواره ساختمان های برتر است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اشاره به جابجایی یک میلیون و 404 هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی طی هشت ماهه گذشته از رونق 29 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری اینگونه کالاها خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۲    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب غرب استان فارس گفت: محورهای بزرگراهی استان علیرغم تنگناهای اعتباری از پیشرفت قابل قبولی برخوردار می باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: راهداران در حال تلاش برای باز نگه داشتن راه 80 روستای استان هستند ضمن اینکه اکیپ های امدادی برای برقراری برق در برخی روستاها اعزام شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از تخریب درختان طویل ترین خیابان پایتخت کشور به دلیل آبیاری با فاضلاب شهری گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۷    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1770 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4.9 درصد کاهش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۲    
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۲    
طی حکمی از سوی استاندار قزوین، حامدمانی فر مدیرکل راه و شهرسازی به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج؛ موجودیت صنعت حمل و نقل هوایی را مرهون مقاومت های مردم دانست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۲    
سمینار کارگاه آموزشی بین المللی شهر آینده با موضوع ارتقای کیفیت محیطی از طریق طراحی نوین شهری و مدیریت آن برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان استان قم بر ضرورت عبور قطار برقی از این استان تأکید کرد و گفت: اتصال خط مترو به قطار سریع السیر مشکلی نداشته و صرفه جویی در هزینه ها را منجر می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۲    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در گزارشی اعلام کرد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در ادامه روند نزولی خود در معاملات روز سوم آذر در دامنه قیمتی 726 تا 783 هزار ریال خرید و فروش شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۷    
مدیر کل راه آهن فارس ظرفیت فعلی ایستگاه شیراز را به عنوان یک پتانسیل مناسب جذب بار جهت بنادر جنوبی کشور اعلام کرد و افزود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۲    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گزارشی که به شکل جدول تفکیک ارایه شده، وضعیت ترافیک محورهای اصلی و فرعی استان تهران را برای آگاهی شهروندان منتشر کرده است.