پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۴۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۶    
مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) در صورت تحقق منابع مالی تا پایان سال به بهره برداری می رسد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۰    
بر اساس لایحه بودجه سال 1396 وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از اصلی ترین وزارت خانه های ستادی دولت مبلغی بالغ بر 8 هزار و 600 میلیارد تومان در سال آینده بودجه جاری دریافت خواهد کرد که شرکت ساخت و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری فاز اول محور ارتباطی سوق- دهدشت طی سه ماه آینده خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۹    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان از برگزاری سومین جلسه کارگروه زیربنایی استان با دبیری اداره کل راه و شهرسازی در سالن جلسات استانداری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: محور جدید سنندج به مریوان (واریانت تیژتیژ به گاران) از طرح های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی در استان است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محلات هدف بازآفرینی بیرجند در خراسان جنوبی تأکید کرد که خانه محله، محلی برای گفتمان افراد شهر بوده و نباید حالت رسمی داشته باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفت: پس از برجام و تأثیرات مهم آن در شرایط و روابط اقتصادی کشور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۸    
همکاری مشترک ایران و ایتالیا طی 3 سال در زمینه حفاظت و مرمت، در موزه ملی ایران مرور می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی آوج در استان قزوین با اشاره به اینکه مقوله راه یک موضوع تخصصی بوده و ضرورت دارد که اظهارنظرها نیز در این حوزه بر اساس نظرات فنی و کارشناسی باشد تأکید کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پروژه های مسکن مهر در سراسر استان کرمانشاه پیشرفتی بالای 94 درصد داشته و مراحل پایانی خود را طی می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۷    
مسجد امام خمینی(ره) یا مسجد شاه در خیابان 15 خرداد و جنب بازار بزرگ تهران واقع شده و از بناهای ارزشمند دوره قاجاریه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۷    
مدیر فرودگاه ایلام از انجام به موقع 336 سورتی پرواز ویژه ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: با تکمیل زیرساخت ها در فرودگاه ایلام ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۶    
نشست مشترک معاونین توسعه مدیریت و منابع بنادر شهید رجایی و نوشهر با هدف انتقال تجربیات و بهره گیری از خرد جمعی به میزبانی مجتمع بندری شهید رجایی امروز دوشنبه 15 آذرماه برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۰    
مصوبات بیست و چهارمین ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با دستور کار ارائه گزارش عملکرد سازمان ثبت اسناد درخصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی و تهیه نقشه های کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی 6 بند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۰    
نایب رییس کمیسیون عمران با بیان این که از امضا کنندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی نبودم، گفت: نباید با عجله درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی تصمیم گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۱    
نماینده مجری کل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان کردستان از پیشرفت 75 درصدی قطعه 3/ ب بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی، طی حکمی سعید محمدزاده را به عنوان معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت: بخش دیالیز بیمارستان سینای شهرستان زرند در حال طراحی است که به این مجموعه اضافه می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۶    
بیست و پنجمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با محوریت ارائه گزارش وضعیت محدوده ها و محلات بازآفرینی شهری استان کرمانشاه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۸    
راهداری استان البرز با 22 اکیپ راهداری، 250 نیروی راهدار و 115 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری آماده خدمت رسانی به هم وطنان و انجام عملیات راهداری زمستانی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از انتزاع حوزه راهداری این اداره کل و الحاق به اداره کل حمل و نقل و پایانه ها خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۸    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها از تاریخ 15 تا 19 آذرماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۳    
هم زمان با ایام سوگواری رحلت جان گداز پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) و باهدف تأمین و ارائه خدمات سفر به زائرین حرم رضوی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۸    
استاندار کردستان گفت: پروژه جاده سنندج - مریوان تا 2 سال آینده به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی باغملک از سه پروژه فعال در جاده قلعه تل به ناشلیل ها، جاده بیدستان و محور قلعه تل بارانگرد در محور باغملک به ایذه در خوزستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۸    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1744 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4.1 درصد کاهش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با بیان اینکه امسال این اداره کل با اجرای 57.5 کیلومتر پروژه راهسازی در محورهای شلمچه و چزابه توانست در نسهیل زیارت اربعین موثر باشد از انجام پروژه هایی چون احداث ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه با هدف کمک به متقاضیان در تکمیل سایت مسکن مهر شهرهای جدید از منابع داخلی کمک خواهیم گرفت گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۳    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روحیه خاص بسیجی که یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس است امروز در همه عرصه ها استمرار دارد و می توان نحوه عملکرد این نیروی پرتوان را در سازندگی و عمران کشور مشاهده کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۵    
دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی محمدعلی علیمردانی را به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۵    
فریده آفرین*: حسین ماهر، متولد سال 1336 در آبادان و فارغ التحصیل نقاشی از دانشکده هنرهای تزئینی است. او در حدود چهار دهه کار جدی اش طیف های مختلف موضوع هایش را از درون فرهنگ و اساطیر و معماری ایران ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۰    
چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا 5 دی ماه، 6 و 7 بهمن ماه در موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان برگزار می شود.