چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۲:۲۱Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 3 آبان 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آبان 1394 افق تازه 2 آبان 1394 افق تازه 3 آبان 1394 افق تازه 4 آبان 1394 افق تازه 5 آبان 1394 افق تازه 6 آبان 1394 افق تازه 7 آبان 1394 افق تازه 8 آبان 1394 افق تازه 9 آبان 1394 افق تازه 10 آبان 1394 افق تازه 11 آبان 1394 افق تازه 12 آبان 1394 افق تازه 13 آبان 1394 افق تازه 14 آبان 1394 افق تازه 15 آبان 1394 افق تازه 16 آبان 1394 افق تازه 17 آبان 1394 افق تازه 18 آبان 1394 افق تازه 19 آبان 1394 افق تازه 20 آبان 1394 افق تازه 21 آبان 1394 افق تازه 22 آبان 1394 افق تازه 23 آبان 1394 افق تازه 24 آبان 1394 افق تازه 25 آبان 1394 افق تازه 26 آبان 1394 افق تازه 27 آبان 1394 افق تازه 28 آبان 1394 افق تازه 29 آبان 1394 افق تازه 30 آبان 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۵    
آشنایی با طرح های جایگاه و سِن هیئات مذهبی در ماه محرم می تواند برای مدیران هیئات حاوی ایده های نو باشد. در ادامه منتخب طرح های 38 هیئت محوری کشور را می بینید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، با انتشار یادداشتی طیف ها و افراد مختلف زمانه سیدالشهدا (ع) را از منظر جریان شناسی تاریخی بررسی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۵    
صندوق بین المللی پول به عربستان هشدار داد، با ادامه قیمت 50 دلاری هر بشکه نفت در دو سال آینده ، ورشکست خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۵    
گروه تروریستی داعش هر بار از شیوه ای بی رحمانه تر برای اعدام و شکنجه افراد بی گناه استفاده می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با بیان اینکه تاکنون مجوز فعالیت اپراتورهای جدید اینترنت برای هیچ یک از متقاضیان صادر نشده است، گفت: مجوز 7 اپراتور به زودی صادر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۰    
اخیرا در فضای مجازی آگهی استخدام عجیبی دست به دست می شود که جای تعجب دارد. اخیرا آگهی استخدامی منتشر شده است که از خانم ها خواسته جهت مدلینگ و تکمیل آلبوم خود را جهت همکاری معرفی کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۵    
مدیران استقلال از رفتارهای جاسم کرار به تنگ آمده و به دنبال فراهم کردن مقدمات جدایی وی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۵    
درگیر کردن یک دیدار اتفاقی که در حد یک گفت وگوی کوتاه و یک دست دادن ساده بوده است با اعتقادات مذهبی مردم کمی خطرناک به نظر می رسد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۵    
عضو جبهه رهروان ولایت اعتقاددارد که ما ساختار حزبی در کشورنداریم ،برنامه مشخص و خاص توسط کاندیداها اعلام نمی شودکه افراد به برنامه ها رای دهند و هرکسی که وضعیت مادی اش خوب باشد فکرمی کند باید در ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تاکنون تصمیمی در خصوص انتخابات خبرگان نگرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۰    
محمدمهدی بهکیش- در بسته خروج از رکود دولت که رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از آن رونمایی کرده اند، دو نکته وجود دارد که توجه به این دو نکته بسیار مهم و ضروری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۵    
ظهر عاشورا، خیابان دکتر حسابی شهر اراک
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۵    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با هشدار دوباره درباره بحران آب گفت: حفر چاه های غیر قانونی موجب شده تا سفره های آب زیرزمینی در معرض تهدیدی هر چه بیشتر باشند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۵    
محققان در تحقیقی تازه کشف کرده اند که دنباله دار لاوجوی مقادیر زیادی الکل و نوع قند در فضا منتشر می کند. این مسئله بسیاری را شگفت زده کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در نیمه دوم آبان ماه با حضور رئیس جمهوری به طور رسمی افتتاح خواهند شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید اسپانیا در تهران از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با اسپانیا در زمینه های اقتصادی ،فرهنگی ،گردشگری و سایر زمینه ها خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۴    
پروازهای تجاری و مسافربری مستقیم میان روسیه و اوکراین، به دلیل ادامه تنش در مناطق جدایی طلب اوکراین و اختلاف بر سر مالکیت شبه جزیره کریمه، متوقف شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۴    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صدور یک روزه جواز تأسیس فروشگاه های زنجیره ای خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۹    
شرکت برگرکینگ، رقیب آمریکایی مک دونالد در ایران با تابعیت آمریکایی ثبت شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه حکم صادره برای مظفر خزاعی تبعه ایرانی زندانی در امریکا را کاملا ناعادلانه واقدام دولت امریکا در دستگیری و زندانی کردن اتباع ایرانی بدلایل واهی و بی پایه را غیر قابل قبول خواند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۴    
در حالی دولت به تازگی با افزایش وام مسکن به 60 میلیون تومان موافقت کرده است که این وام هم کمکی به خانه دار شدن اغلب متقاضیان نمی کند و تاثیری در رونق بازار مسکن ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۴    
بیژن زنگنه پس از قبول استعفای منصور معظمی، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی را در این سمت منصوب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۴    
بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، درخواست ممنوعیت خروج تنها برای بدهکاران بانکی تا میزان بدهی اشخاص حقیقی معادل سه میلیار ریال یا بالاتر و بدهی اشخاص حقوقی معادل پنج میلیارد ریال یا بالاتر صادر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۹    
معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه هشدار داد: اعدام شیخ نمر هزینه سنگینی را متوجه عربستان سعودی خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۴    
رییس جمهوری فدرال آلمان در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال رسمی قرار می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۰    
تروریست های داعش یک نظامی سوری را با شیوه ای وحشیانه اعدام کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۰    
نقش شمر خبیث در واقعه کربلا، سال 61 هجری قمری که حسین بن علی به سمت عراق در حرکت بود، شمر اخبار این حرکت را دقیقاً پی گیری می کرد. در تاریخ این واقعه، شمربن ذی الجوشن در چند جا نقش اساسی داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۵    
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان با ثبت رقم 8 میلیون و 80 هزارتن پایان یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی محتوای نامه رئیس قوه قضائیه به مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۵    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات با توتال فرانسه و لوک اویل روسیه اعلام کرد: تاکنون توافق مقدماتی به منظور فروش نفت به این دو شرکت نفتی جهان حاصل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه برنامه ششم باید قدرت و ضمانت اجرایی زیادی داشته باشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۰    
روزنامه آمریکایی نوشت: واشنگتن در صدد است در تاریخی که هنوز مشخص نیست به شهر رقه سوریه حمله کند و به این شهر به عنوان هدف بعدی خود برای راه اندازی جنگ نگاه می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۰    
براساس گزارش مرکز آمار ایران، در مهرماه شاخص قیمت 26 گروه کالایی رشد داشته و این شاخص برای میوه و خشکبار منفی 7 درصد گزارش شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۰    
حضور رهبر انقلاب در منزل شهید همدانی با حاشیه هایی همراه بود کافی است چند نفر از بچه های زبل هیئت مسجد بو ببرند که آقا قرار است بیایند اینجا تا کار به کلی از روند خودش خارج شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۵    
وزیر دادگستری در نشست شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد، بر ضرورت توجه جدی به مقوله مبارزه با فساد، از تمامی جنبه های آن تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۵    
خانواده روحانی شیعه برجسته عربستان اعلام کردند که دادگاه عالی ریاض حکم اعدام نمر باقر النمر را تایید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: راهکار نهایی تیم تحقیقات علاج یابی سد گتوند مورد قبول استانداری نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
یک کارشناس هنری معتقد است، موسسه کریستیز از ارائه ی اثری تقلبی در حراج، نفعی نمی برد و اگر ادعایی در این زمینه مطرح شود، آن را بررسی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
به گزارش افق تازه، در بازار امروز - یکشنبه - هر دلار آمریکا نسبت به آخرین روز هفته گذشته مقداری کاهش داشته است و 3455 تومان فروخته می شود اما سکه تمام طرح جدید با ثبات قیمت همراه بوده و 941 هزار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
ژوله در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویر زیر نوشت: همینجوری، احتمالا از رو خودشیفتگی.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
یک نامزد مستقل برای انتخابات مجلس در ترکیه در حالی که حتی یک نفر برای شنیدن سخنرانی انتخاباتی نیامده بود، باز هم میتینگ و سخنرانی خود را لغو نکرد و برای خودش سخنرانی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با اعتراض به سفر وزیر امور خارجه سابق انگلیس به شیراز با عنوان گردشگری، گفت: چرا این فرد در تاسوعای حسینی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۶    
اقتصادنیوز نوشت: آخرین هفته مهرماه برای صنعت خودرو ایران دارای حواشی نسبتا زیادی بود. در این هفته بود که بحث درباره چگونگی اختصاص وام 25 میلیونی و تردید در ارائه آن به اوج خود رسید و خبر نقشه های ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۶    
مدیرملی ستاد مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست از آماده شدن مرحله اول سند ملی گرد و غبار خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۶    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: رحمانی فضلی در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور بر تعامل و همکاری بین هیات های اجرایی و نظارت، بر اساس قانون تاکید کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
به گزارش افق تازه به نقل از ایسنا ،مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به کشور از روز دوشنبه از کاهش نسبی و تدریجی دما در نیمه شمالی کشور و بارش برف ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
اتاقی کوچکی در سفارت ترکیه محلی است که امروز شهروندان ترک مقیم تهران وارد آن می شوند تا آرای خود را درون صندق بیاندازند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
نایب رییس اتحادیه باغداران افزایش دو برابری تولید مرکبات و کاهش چشمگیر قیمت انواع میوه نسبت به سال گذشته خبر داد و نسبت به مضر و خطرناک بودن مصرف مرکبات رنگ شده هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
پس از سخنان اخیر حجت الاسلام ناصر نقویان درباره دست دادن امام حسین (ع) با عمر سعد، وی سند تاریخی این گفته خود را ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وزیر اطلاعات تأکید کرد: دولت راه خود را راه امام حسین(ع) قرار داده است و درجهت خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی تلاش می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۱    
شعبه 1048 دادگاه عمومی تهران ضیاء عربشاهی را به 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۱    
دبیر ستاد مرکزی و مرکز ملی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو ضمن ارائه توضیحاتی درباره هفته پیشگیری از مسمومیت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۸    
افق تازه: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای و مسئول کمیسیون تجارت الکترونیکی طی جلسه ای با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، مشکلات حوزه تجارت الکترونیکی را مطرح کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۳    
افق تازه: اندروید، سلطان بلامنازع در سیستم عامل گوشی های هوشمند است که شرکت های بسیار زیادی اقدام به تولید کالا برای آن می کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸    
وزیر ارتباطات روسیه با بیان اینکه انحصار حاکمیت اینترنت زمینه سوء استفاده را فراهم می کند، گفت: ایران می تواند به کشورهای موافق با شکستن انحصار حاکمیت اینترنت بپیوندد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸    
مدیر عامل یک شرکت FCP گفت: ایران به لحاظ ضریب نفوذ اینترنت ثابت، رتبه 115 جهان را دارد و به لحاظ میزان تخصیص پهنای باند به مشترکان در جایگاه 158 جهان هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۳    
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: طبق پیگیری های وزارت علوم و شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری عتف ، علم و فناوری به عنوان اولویت خاص برنامه ششم تعیین شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۳    
نگهداری و بهسازی شبکه راه دور شرکت ارتباطات زیرساخت در استان ها به بخش خصوصی واگذار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
متخصص چشم با بیان این که استفاده طولانی و پلک نزدن 2 مشکل اصلی پس از فراگیری ابزارهایی از جمله تلفن همراه ، تبلت و رایانه است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
مشاور وزیر ارتباطات در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه گفت: در مجموع پتانسیل افزایش سطح روابط بازرگانی و تجاری بین دو کشور بسیار بالاست و اگر از این ظرفیت استفاده شود مجموع پروژه های ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۴    
زمین خوردن آیفون گرانقیمت و دوست داشتنی می تواند یک لحظه غم انگیز باشد که ممکن است به خرد شدن نمایشگر گوشی و ناراحتی پس از آن منجر شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با وزیر ارتباطات روسیه دیدار و بر همکاریهای مشترک در زمینه ICT تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۴    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران معتقد است سیاست های اقتصادی اخیر در نهایت برای تولیدکننده های کوچک اقتصادی فایده ای به دنبال ندارد در حالی که اگر قصد تحقق اهداف پیش بینی شده از منظر اقتصاد مقاومتی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۱    
محققان دانشگاه لیدز در پروژه ای جدید قصد دارند از لشگری از پهپادهای تعمیرکار برای ترمیم چیزهایی مانند چاله ها و چراغهای خیابان ها استفاده کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۶    
آبی کردن کاخ تاریخی بروکسل، اهرام مصر و برج پیزا در ایتالیا به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل. رنگ آبی نماد سازمان ملل است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۱    
سال 2014 سال سلفی بود و سال 2015 سال گرفتن سلفی های هنری است که اکنون به مرحله خطرناکی رسیده است و مردم برای گرفتن یک عکس تقریباً خودشان را به کشتن می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۱    
در چند روز اخیر دو مدیرکل سیاسی در دو استان برکنار شدند؛ استان های مازندران و کرمان، دو استانی بودند که مدیرکل های سیاسی آنها برکنار شدند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۱    
BMW ایزتا اولین بار با مشارکت با شرکت گوگومبیل طراحی و ساخته شد . این شرکت که در جنوب آلمان فعالیت داشت به مدت 3 سال از 1966 تا 1969 با شرکت" BMW" فعالیت مشترک داشته و از نمونه های فعالیت موفق آن نیز ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۶    
سارق حرفه ای که به شیوه ای عجیب اقدام به سرقت و دخل زنی از مغازه های شرق پایتخت می کرد، با کمک و شناسایی کسبه توسط پلیس دستگیر و روانه کلانتری شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۲    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 206 در این استان، منجربه جان باختن یک تن خانم 44 ساله شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۲    
گرچه شیرها در طبیعت به درنده خویی و بی رحمی شهرت دارند اما عکس هایی که یک عکاس آماتور از صحرای "کالاهاری" در "بوتسوانا" گرفته و بازتاب گسترده ای در رسانه ها پیدا کرده است حکایت دیگری دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۲    
این گزارش حاوی عکس های ناراحت کننده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۷    
در پی برخی اظهارات درباره قرص ترامادول و تاکید بر اجرای قوانین مربوطه از سوی وزارت بهداشت، رییس سازمان غذا و دارو گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۲    
124 اثر مستند بلند برای حضور در هشتادوهشتمین دوره جوایز سینمایی اسکار در شاخه بهترین فیلم مستند اعلام آمادگی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۷    
بررسی اخبار حوادث 7 ماهه گذشته با واژه کودک ربایی نشان می دهد دستکم 23 ماجرای کودک ربایی در رسانه ها با عناوین مختلف منتشر شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۷    
مدتی از برگزاری مراسم حراج ملی می گذرد؛ رویدادی که به خاطر برخی حواشی اش مورد نقد و بررسی برخی هنرمندان قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۷    
تورج نصر - از دوبلورهای پیشکسوت تلویزیون - که بیشتر صدایش در دوبله کارتون ها شنیده می شود ، درباره ی اینکه آیا با لغو تحریم ها اتفاق تازه ای در دوبله خواهد افتاد؟ اعلام کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۷    
تهیه کننده سریال معمای شاه از پایان 80 درصد از تصویربرداری مجموعه اش خبر داد و گفت: تصویربرداری کلی این مجموعه تاریخی تا تابستان سال آینده به پایان می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۷    
آقای زیگمار گابریل” قائم مقام صدراعظم آلمان، رهبر حزب سوسیال دموکرات و وزیر اقتصاد این کشور در آستانۀ روزعاشورا مطلب مهمی را منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی تیمش مقابل ذوب آهن ایران را ترک می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۳    
اتفاقی که بسیاری از ایرانی ها پس از توافق هسته ای انتظارش را می کشیدند، حضور دوباره پژو در ایران بود، اما حالا با وجود گذشت چند ماه از توافق و حتی تصویب برجام، هنوز خبر از این خودروساز فرانسوی نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۳    
نام پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پاس همدان مطرح شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس فدراسیون دو و میدانی تاکید کرد برای موفقیت احسان حدادی در المپیک 2016 ریو تمام تلاشش را به کار خواهد بست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۸    
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی از روز 30 مهرماه در خانه کشتی آغاز شد که این تمرینات تا روز 11 آبان ادامه خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۳    
دپارتمان داوری اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۳    
سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۳    
مذاکرات اخیر ایران و روسیه نشان از یک رابطه بزرگ در حوزه انرژی دارد، اما در این میان شروطی برای عملی شدن و نتیجه بخشی این مذاکرات به چشم می خورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
هفته دهم رقابت های لیگ برتر درحالی برگزار می شود که استقلال و پرسپولیس باید خودشان را برای داربی پایتخت آماده کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
یک کارشناس بازار پولی و بانکی با بیان این که منظور از تنزیل خرید بانک ها در قالب خرید دین است، گفت: بانک ها اقساط خرید خودرو را از خودروسازان خرید می کنند و این موضوع در تمام دنیا رواج دارد و می ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
ستاره ی ایرانی العربی از هواداران این تیم به خاطر شکست سنگین برابر الریان در هفته ششم لیگ ستارگان قطر عذرخواهی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
تیم والیبال پیکان برای کسب مدال مسابقات باشگاه های جهان باید شانس خود را برابر نمایندگان سایر قاره ها بیازماید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی جمله ای را بر زبان آورد که ثابت می کند این مربی اسپانیایی، فصل آخر حضورش روی نیمکت باواریایی ها را پشت سر می گذارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
غلام رضا مصباحی مقدم پیشنهاد کرد:خانم های ایرانی به جای خرید طلا، سهام بخرند و سرمایه خودشان را به چیزی تبدیل کنند که مولد باشد و برای جوانان اشتغال بیافریند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
شرکت گاز پروم به ایران پیشنهاد داده است در چارچوب مبادله ای پایاپای، گاز را به شمال ایران صادر کند و از ایران در جنوب این کشور گاز دریافت کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
پروژه ای که چند ماه قبل از جام جهانی 2014 برای حمایت از تیم ملی راه اندازی شد، حالا در سطح وسیع تری پیگیری می شود تا حدی که استقلال و پرسپولیس نیز به سودی که از این طریق به دست می آید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
دروازه بان سال های گذشته تیم ملی ایران این روزها از طریق اینستاگرام با هوادارانش ارتباط برقرار می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: ایران اولین کشور در حال توسعه در دنیاست که پلاسما تولید می کند و بخش خصوصی نیز در دوره پساتحریم صنعت تولید محصولات مشتق از پلاسما را راه اندازی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
سه کارته شدن کرار برای دربی رفت سال گذشته، حاشیه های زیادی به دنبال داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۸    
یک فعال صنعتی ایران اجرای اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم را برای شفاف سازی فعالیت های مالی در کشور ضروری ارزیابی کرد و در عین حال، گفت: دولت عدم افشای اطلاعات افراد را خیلی جدی و سختگیرانه تضمین کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۸    
تهران در یک ماه آینده و در آستانه لغو تحریم های بین المللی، میزبان دو کنفرانس مهم بین المللی در حوزه انرژی خواهد بود که می تواند مسیر ایران برای تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تامین انرژی منطقه و ...
  • ۱