یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 29 آبان 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آبان 1394 افق تازه 2 آبان 1394 افق تازه 3 آبان 1394 افق تازه 4 آبان 1394 افق تازه 5 آبان 1394 افق تازه 6 آبان 1394 افق تازه 7 آبان 1394 افق تازه 8 آبان 1394 افق تازه 9 آبان 1394 افق تازه 10 آبان 1394 افق تازه 11 آبان 1394 افق تازه 12 آبان 1394 افق تازه 13 آبان 1394 افق تازه 14 آبان 1394 افق تازه 15 آبان 1394 افق تازه 16 آبان 1394 افق تازه 17 آبان 1394 افق تازه 18 آبان 1394 افق تازه 19 آبان 1394 افق تازه 20 آبان 1394 افق تازه 21 آبان 1394 افق تازه 22 آبان 1394 افق تازه 23 آبان 1394 افق تازه 24 آبان 1394 افق تازه 25 آبان 1394 افق تازه 26 آبان 1394 افق تازه 27 آبان 1394 افق تازه 28 آبان 1394 افق تازه 29 آبان 1394 افق تازه 30 آبان 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۳    
در پی بروز شایعاتی در فضای مجازی طی روزهای اخیر مبنی بر دلخوری رییس جمهور از مجمع تشخیص مصلحت نظام, صفار هرندی توضیحاتی را ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۵    
گروه تروریستی داعش روز گذشته (پنجشنبه) با انتشار یک پیام ویدئویی تهدید کرد که با بمب گذاری در کاخ سفید، این مکان را منفجر کرده و حملات بیشتری را در پاریس انجام خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۵    
برخی منابع در شهر رقه سوریه گفتند: جنگنده های روس چاههای نفت تحت کنترل گروه تروریستی داعش را بمباران کردند به گونه ای که این گروه اکنون فقط از شش چاه می تواند نفت استخراج کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۹    
خودرو سواری ملی پوشان کبدی تیم دانشگاه آزاد گرگان در راه بازگشت از زاهدان در نزدیکی شاهرود چپ کرد و آسیب دیدگی آن ها را به دنبال داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۰    
چند تماشاگر نما شیشه اتوبوس بازیکنان استقلال را شکستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۰    
درباره ال نینو امسال حرف و حدیث زیادی وجود دارد. به گزارش ایرنا حالا سازمان جهانی هواشناسی هشدار داده که تاثیر پدیده جوی ال نینوی امسال بر تغییرات آب و هوایی نسبت به 15 سال گذشته بی سابقه بوده و سبب ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۷    
اداره کل موزه ها و بناهای تاریخی یمن امروز (جمعه) در گزارشی اعلام کرد، از آغاز حمله های هوایی جنگنده های ائتلاف به رهبری عربستان به این کشور 23 اثر تاریخی و باستانی این کشور تخریب شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۷    
شورایعالی از کلیه تهیه کنندگان سینما خواست تا قبل از اعلام نتیجه فعالیت های کمیته V.O.D از واگذاری فیلم به اشخاص حقوقی یا حقیقی خودداری کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۱    
آمار فروش تازه ترین فیلم های در حال اکران در سینما از سوی پخش کنندگان اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۵    
بر اساس ادعای یک نشریه اسپانیایی، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی جای کریستیانو رونالدو را در رئال مادرید خواهد گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۲    
علیرضا حقیقی به دلیل بیماری شدید در بیمارستان بستری شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۲    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نخستین بازی خود با سرمربیگری استیماچ برابر نفت تهران پیروز شد تا شروع خوبی با سرمربی جدید خود داشته باشد. زور صبا و ذوب آهن بهم نرسید و تراکتورسازی بازهم امتیاز داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۹    
اگر تارانتینو یا اسپیلبرگ جیمز باند را کارگردانی می کردند، حاصل کار چه چیزی از آب در می آمد؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۶    
تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی در زمین فولاد خوزستان 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کرد و صدر جدول را از استقلال خوزستان باز پس گرفت تا به تنهایی در بالای جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۶    
هواداران اهوازی پس از شکست تیمشان برابر استقلال اتفاقات تلخی را در ورزشگاه غدیر رقم زدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۳    
مگر تیم های ما از جمله استقلال و پرسپولیس چیزی از بارسلونا و رئال مادرید کم دارند؟ خیر، ما اگر فکر درستی داشته باشیم، همه چیز برای پیشرفت مهیاست. تیم فعلی پرسپولیس جوان است و باید حمایت شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۳    
از روز گذشته شایعه شد که کارلوس کروش سرطان معده دارد اما خوشبختانه بیماری او، سرطان نیست. گرچه کروش بیماری آزاردهنده ای را تجربه می کند و مراحل درمان را پشت سر می گذارد، اما این بیماری سرطان نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۳    
اکثر افرادی که فوتبال را دنبال می کنند از قشر ضعیف هستند. باید وسایل ارتباطی و رفت و آمد مردم را ساماندهی کرد. در همه دنیا نزدیک ورزشگاه حتما مترو دارد و همه خیلی راحت هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۰    
هنوز یک ماه از اجرای طرح انتقال آب از ترکیه به بخش ترک نشین جزیره قبرس نگذشته که آنکارا در واکنش به واگذار نشدن مدیریت آب انتقالی به این جزیره به بخش خصوصی، شیر آب را بست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۰    
حرف های قلعه نویی نشان از یک بدنه به شدت بیمار در فوتبال ما می دهد. فوتبالی که برای همراه داشتن رسانه چنین مبلغی پرداخت می کند چگونه می توان پذیرفت که برای سایر مواردف نظیر داوری، مدیران و روسا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۷    
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودروی دبی 2015 در مرکز تجارت جهانی این شهر از نوزدهم آبان ماه افتتاح شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۴    
یک رسانه عربی به نقل از کاخ کرملین از دیدار رئیس جمهوری روسیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در جریان سفر روز دوشنبه وی به تهران خبر داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۲    
روی زمین، هر از چندگاهی ابرهای تیره بر آسمان نقش می بندند و با ریزش قطرات آب، پدیده ای به اسم باران رخ می دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۹    
در ادامه موفقیت های ماه آگوست ناسا در حوزه پرورش گیاه، این سازمان قصد دارد که برای اولین بار به پرورش یک کلونی متشکل از گل های خانواده زینیا در ایستگاه فضایی بین المللی بپردازد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۶    
طی سال های گذشته ، ناسا خوب فهمیده که ارسال فضانورد به فضا یا سیارات دیگر با محیط سخت و نامطلوبی که دارند بسیار خطرناک و البته پرهزینه است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۶    
یکبار دیگر چینی ها با دستگاهی قدرتمند و ارزان قیمت همه را متعجب کردند.اینبار نوبت به کمپانی UMi رسیده تا با گوشی UMi ROME خبر ساز شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۶    
روز گذشته اطلاعاتی از لوازم جانبی اختصاصی سامسونگ برای پرچم دار آینده این شرکت یا همان گوشی گلکسی اس 7 ( Galaxy S7 ) منتشر شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۳    
یکی از بدترین مسائل درباره برگزاری جلسات آنلاین، این است که نمی دانید باید از کدام پلتفرم برای کار خود بهره ببرید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت، کشورش انتظار دارد توافق هسته ای با غرب، رشد اقتصادی ایران را افزایش دهد و ما معتقدیم این وظیفه بانک مرکزی ایران نیست که نرخ ارز را تعیین کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۸    
رییس یک اتحادیه معدنی در مغولستان خود را در برابر دوربین رسانه ها به آتش کشید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۵    
دانشمندان موفق به کشف دندان باستانی بزرگی شده اند که تصور می شود به دسته ای از انسانها موسوم به دنیسوان ها تعلق دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۲    
صدای اقتصاد به نقل از اکونومیست نوشت:تقلب فولکس واگن در آلودگی، صنعت خودروسازی متفاوتی را رونمایی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۹    
کی از عموهای فیتیله ای در پی حاشیه های اخیر بوجود آمده که باعث توقف این برنامه شده است، گفت: علی رغم 11 هزار کامنت فحش و ناسزا که در طول این مدت به من و دوستانم داده شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۹    
بلومبرگ طی گزارشی نوشت: بر اساس روندی که تکنسین ها در حال برچیدن تجهیزات هسته ای از تاسیسات غنی سازی ایران هستند، تحریم های نفتی و بانکی علیه ایران این کشور ممکن است در اواسط ماه ژانویه برداشته شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه امکان محاسبه خسارات زیست محیطی سد گتوند وجود دارد، گفت: برای گرفتن خسارات زیست محیطی با هیچکس شوخی نداریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه در روزهای آینده نرخ دلار کاهش می بابد، گفت: نرخ ارز در بودجه سال 95 همانند نرخ سال گذشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۴    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره نشست فنی- توجیهی آژانس که پیش از ظهر امروز(جمعه) درخصوص ایران برگزار شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۹    
حسن شمشادی خبرنگار صدا وسیما در سوریه با انتشار این عکس در صفحه فیسبوک خود نوشته است که اینجا محل اتاق عملیات حلب در سوریه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۱    
علی میرزاخانی 1- دو قیمت در اقتصاد خیلی مهم هستند: اول نرخ ارز دوم نرخ سود بانکی؛ چون نحوه تخصیص منابع و در نهایت نحوه توزیع درآمد را تعیین می کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۸    
روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع اطلاعاتی فرانسوی از کشته شدن مغز متفکر حملات پاریس خبر داد. این درحالی است که مسئولان رسمی فرانسه دیروز تاکید کردند که این فرد در بین قربانیان یا دستگیر شدگان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۶    
گویی هیچ چشم بینایی و هیچ گوش شنوایی تصمیم ندارد که اوج ابتذال را در قطارهایی که هر روزه زن و کودک و پیر و جوان را از مدرسه و دانشگاه و محل کار به سمت خانه یا بالعکس منتقل می کند ببیند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۶    
شرکت معدنی لوکارا دایاموند از کشف دومین الماس بزرگ جهان در یکی از معادن این شرکت در بوتسوانا خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۳    
تصاویر امروز را با موضوعات بازرسی های شدید امنیتی در فرانسه، جشنواره سنتی در میانمار، سنت های ازدواج در تبت و سواحل بهاری استرالیا خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۳    
دیدار ال کلاسیکو بین تیم های رئال مادرید و بارسلونا این بار حال و هوای متفاوتی دارد؛ برگزاری دیدار تحت تدابیر شدید امنیتی و نیز غیبت احتمالی لیونل مسی.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر نفت با اشاره به سفر چندین هیات یونانی به منظور پرداخت بدهی نفتی خود به ایران، گفت: طرح فروش اعتباری نفت به پالایشگاه های یونان روی میز شرکت نفت ایران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۰    
معاون نخست وزیر روسیه گفت 100 فروند هواپیمای سوخو سوپر جت 100 تا 5 سال آینده تحویل ایران می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۷    
چند ماه پیش نمایندگان تسهیلاتی جدید را مورد تصویب قرار دادند که در قالب آن به ایثارگران تسهیلات 80 میلیون تومانی پرداخت می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۷    
اوایل صبح امروز در نزدیکی این هتل صدای شلیک گلوله شنیده شد و ظاهرا عاملان حمله تلاش داشتند تا چند نفر را به گروگان بگیرند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۷    
خطیب نماز جمعه تهران به تشریح 5 نکته درباره حوادث تروریستی اخیر در پاریس پرداخت و گفت: فرانسوی ها باد کاشتند و طوفان درو کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۴    
پایگاه خبری بلومبرگ نوشت: با توجه به اجرای برجام از سوی ایران، تحریم ها علیه این کشور احتمالا از نیمه ژانویه برداشته خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۴    
اولین تصاویر ویدئویی از لحظه حمله اخیر تروریست ها به یک کافی شاپ در پاریس منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۴    
محسن تنابنده با انتشار تصویر زیر نوشت: " در این سرما و باران یار خوش تر نگار اندر کنار و عشق در سر "
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۱    
برای دیدن تصاویر فتوطنزی لازم است فقط با جنبه ها وارد شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۶    
سهام عدالت که قرار بود به توزیع عادلانه ثروت میان اقشار مردم بینجامد بعد از 10 سال به کلاف پیچیده ای تبدیل شده که پاسخگویی نیز ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۶    
ازدواج هایی که در میان قشر سیاسی جامعه اتفاق افتاده، هرکدام به نوعی جالب توجه بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۰    
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران به آیت الله مکارم شیرازی نامه ای نوشت و در آن توضیحاتی درباره اعتراض این مرجع تقلید به عملکرد وزارت ارشاد ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۷    
یادگام امام (ره) گفت: قطعا آنچه مسئولیت ما باشد، در صورتی که موضوع آن را بشناسیم، به آن عمل می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۶    
اقدام به عملیات مشترک با نیروهای ویژه در هر یک از قسمت های عراق می تواند منجر به تقویت حرکت های جدایی طلبانه شود که نه با منافع عراق در سازگاری است و نه می تواند برای مبارزه با داعش به عراق کمک کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۳    
زلمی خلیل زاد می نویسد: در این مقطع چشم انداز دستیابی به توافق میان قدرت های بین المللی سهل الوصول تر از بازیگران منطقه ای است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۰    
با رونمایی از بسته خروج از رکود، تیم اقتصادی دولت تصمیم گرفت از طریق اعطای تسهیلات ارزان بازار خودرو را از رکود خارج کند این در حالیست که فعالان صنعت لیزینگ معتقدند که اگر آنها در این طرح به بازی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۷    
شهر جده عربستان که یکی از شهرهای بزرگ این کشور عربی حوزه خلیج فارس به شمار می آید در پی بارندگی اخیر با مشکلات متعددی مواجه شد و شهروندان سعودی به شدت از مدیریت این شهر انتقاد کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۷    
راز کشف جسد پیرزن 75 ساله ای که جنازه اش به خاطر بوی تعفن و در حالی که در یک چمدان مخفی شده بود کشف شد در هاله ای از ابهام قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۴    
به گزارش افق تازه، قیمت انواع خودروهای سواری شاسی بلند دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۴    
شوقی علام مفتی مصر گفت: گروه تروریستی داعش تفسیری اشتباه از پنجاه آیه قرآن کریم ارائه و از آن استفاده کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۱    
یک کارشناس بازار سرمایه سه عامل کمبود نقدینگی، بالا بودن نرخ سود بانکی و کاهش سود شرکت ها را علت روند نزولی بورس دانست و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی گفت: یکی از کارکردهای نظام بانکی در کشور کارکرد اجتماعی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۱    
براساس یک قانون جدید، مدت زمان توقف مازاد بر استاندارد خودروهای تحت گارانتی در نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو به مدت اعتبار گارانتی این محصولات اضافه خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۸    
در حالی که رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان، کمبود انواع صیفی جات مانند خیار و گوجه فرنگی را عامل گرانی آن در بازار عنوان کرده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۸    
در حال حاضر بیش از 100 شبکه اجتماعی مبتنی بر وب در ایران در حال فعالیتند که بر اساس آمارهای ارائه شده، گفته می شود میانگین حضور ایرانی ها در برخی از این شبکه ها به 30 دقیقه در روز می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۵    
حدود یک ماه از مصوبه افزایش وام مسکن به 60 میلیون تومان می گذرد، ولی با وجود انتظار متقاضیان برای ورود این گزینه به سبد وام های فعلی هنوز جزئیات آن به بانک مسکن ابلاغ نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۶    
جدید ترین فیلم رضا عطاران، کاری پر بازیگر است و او تلاش کرده در انتخاب این بازیگران دست به ترکیب جدیدی بزند. این فیلم اواخر هفته گذشته درتهران کلید خورده است و هم اکنون فیلمبرداری آن ادامه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۳    
بزرگترین هواپیمای جهان با ظرفیت 396 هزار متر مکعب گاز هلیوم با موفقیت پرواز کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۳    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز از کولاک برف در محور کرج - چالوس خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۳    
با وجود تبلیغات پرداخت وام خرید کالا، میلیون ها کارگر به دلیل ناتوانی درارائه تضمین واقساط ماهیانه بالا، امکان دریافت آن را از دست داده اند، با این حال مذاکراتی با وزارت کار در این باره در جریان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۰    
سخنگو و قائم مقام وزارت کشور گفت: با هر کسی که بخواهد خلاف قانون عمل کند حتما برخورد می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۰    
با ابطال باقیمانده سهمیه بنزین های 700 تومانی از ساعت 24 فردا شب (شنبه) پرونده سهمیه بندی بنزین برای همیشه بسته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۰    
با مجوز سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نرخ بلیت اتوبوس منتهی به شهرهای استان ایلام و خوزستان برای ایام اربعین حسینی از ابتدای آذرماه امسال دو برابر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معیار لوکس بودن خودرو عمدتا باید روی قیمت آن متمرکز شود که این موضوع در دستور کار کمیسیون های اقتصادی دولت قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷    
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام گفت: اگر قرار است رد صلاحیتی صورت گیرد باید بر مبنای قانون اساسی باشد نه این که اگر کاندیدایی به جریان اصلاحات منتسب است زمینه رد صلاحیتش فراهم شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷    
پس از انتشار خبر عفو جرم سربازان فراری و همچنین اعلام اجرای ثبت نام مرحله دوم جریمه ریالی، شماری از مخاطبان ایسنا ابهامات و سوالاتی را مطرح کردند که جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷    
معاون سلامت دامپزشکی استان زنجان تاکید کرد: به علت شیوع بیماری مرس ، فروش شیر شتر ممنوع است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۶    
هویت زن انتحاری در شمال پاریس مشخص شد.