یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 4 آبان 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آبان 1394 افق تازه 2 آبان 1394 افق تازه 3 آبان 1394 افق تازه 4 آبان 1394 افق تازه 5 آبان 1394 افق تازه 6 آبان 1394 افق تازه 7 آبان 1394 افق تازه 8 آبان 1394 افق تازه 9 آبان 1394 افق تازه 10 آبان 1394 افق تازه 11 آبان 1394 افق تازه 12 آبان 1394 افق تازه 13 آبان 1394 افق تازه 14 آبان 1394 افق تازه 15 آبان 1394 افق تازه 16 آبان 1394 افق تازه 17 آبان 1394 افق تازه 18 آبان 1394 افق تازه 19 آبان 1394 افق تازه 20 آبان 1394 افق تازه 21 آبان 1394 افق تازه 22 آبان 1394 افق تازه 23 آبان 1394 افق تازه 24 آبان 1394 افق تازه 25 آبان 1394 افق تازه 26 آبان 1394 افق تازه 27 آبان 1394 افق تازه 28 آبان 1394 افق تازه 29 آبان 1394 افق تازه 30 آبان 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۴    
سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل با انتشار نتایج تحقیقات اخیر خود نوشته است که مصرف مواد گوشتی قرمز پردازش شده بخصوص هات داگ و سوسیس و یا برخی سوس های آمیخته به مشتقات گوشتی سرطان زا هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۴    
اهدای خون اینترنتی می شود!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۴    
روابط عمومی سازمان حج و زیارت خبر شهادت سه زائر ایرانی در عراق را تکذیب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ارتش سوریه از چند ماه پیش بازسازی خود را آغاز کرده و از ما هم تقاضای کمک های مستشاری عمیق تری کرده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۹    
به دنبال تصمیم انگلیس برای لغو همکاری با دستگاه قضایی و سازمان زندان های عربستان، سفیر عربستان سعودی در لندن، این کشور را تهدید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۹    
زمین در مسیر یک زباله فضایی ناشناخته قرار دارد و اخترشناسان پیش بینی می کنند که این شی کمتر از یک ماه دیگر به زمین اصابت می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۹    
زمین لرزه شدید با قدرت 7.5 ریشتر که حدود ساعت 14 روز دوشنبه /چهارم آبان/چند کشور آسیایی شامل افغانستان، پاکستان، هندوستان و تاجیکستان را لرزاند و در کشورهای چین ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۵    
سازمان لیگ جزییات پیش فروش بلیت مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد هشتاد و یک پایتخت را اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۵    
یورونیوز گزارش داده که یک شرکت کلمبیایی درنزدیکی شهر بوگوتا با همکاری گروهی از کارشناسان ساختن نازک ترین لباسهای ضد گلوله دنیا است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۳    
بخشیدن ثروت به موسسات خیریه، امروز به یک جریان تقریبا همه گیر بدل شده، به طوری که هر روز بر تعداد ثروتمندانی که به این جریان می پیوندند، افزوده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۸    
در حالی که پیش تر "بیل کلینتون"، رئیس جمهور سابق آمریکا، محکوم به داشتن روابط غیراخلاقی نامشروع با منشی خود شده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۳    
معاون وزیر اقتصاد از کشف و جلوگیری از سوء استفاده کلان مالی دیگر در نظام بانکی خبر داد و اعلام کرد: اعضای این باند بین المللی دستگیر و بازداشت شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۳    
مقامات امنیتی در فرودگاه بین المللی بیروت حدود دو تن مواد مخدر (روان گردان) کشف کردند که یک شاهزاده سعودی قصد داشت آن را به عربستان منتقل کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۰    
پرسپولیس هم مثل استقلال دیدار پیش از داربی را با پیروزی پشت سر گذاشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۵    
مدیر مسئول هفته نامه 9 دی با بیان اینکه دولت دچار دوگانگی در رفتار است، گفت: این تذکرات به 9 دی، تبدیل به عادت شده است و دهان ما با این تذکرات بسته نمی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۵    
استقلال با برتری پرگل در خانه سپاهان علاوه بر تثبیت صدرنشینی اش پیش از داربی برای رقیب دیرینه خود خط و نشان کشید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۰    
معاون امور بانکی، بیمه وشرکت های دولتی وزارت اقتصاد اعلام کرد که با اقدام به موقع مدیریت بانک ملی و همراهی صمیمانه سازمان اطلاعات استان تهران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۰    
علی حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج زیارت جمعیت هلال احمر روز دوشنبه از انفجار بمبی در کنار اتوبوس حامل زائران ایرانی و شهادت سه تن خبر داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۵    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: واقعاً از بد اخلاقی هایی که می شود، بدم می آید. چون تکلیف این برخوردها در اخلاق اسلامی و انسانی کاملاً روشن است و به پرهیز از این اقدامات توصیه دارم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۵    
وزیر توسعه صنعت و تجارت خارجی برزیل از اجرایی شدن پیشنهاد کشت فراسرزمینی ایران در برزیل تا چند ماه دیگر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۵    
همه عوامل تیراندازی به عزاداران حسینیه قمر بنی هاشم صفی آباد دزفول دستگیر شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۰    
درحالی که به گفته معاون پژوهشکده سرطان پستان، رمز افزایش بقای مبتلایان به سرطان پستان ، تشخیص زودهنگام است و این امر در گرو به روزرسانی مراکز تشخیصی و درمانی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۳    
- کوفه، شهر بهترین و برجسته ترین یاران حسین و اینک شهری که داغ اتهام سنگین پیمان شکنی بر پیشانی دارد، کاروان اسرای کربلا را پذیرا شد.../ قدم به قدم با تاریخ واقعه کربلا
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۹    
زلزله ای به شدت 7/7 ریشتر بخش های بزرگی از هند، پاکستان و افغانستان را به لرزه در آورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای، از حضرت آیت الله خامنه ای درباره فرمان تاریخی ایشان خطاب به رئیس جمهور درباره برجام، قدردانی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۹    
وزیر کشور در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل تاکید کرد که پدافند غیرعامل یکی از ساده ترین راه ها، کم هزینه ترین شیوه ها و صلح آمیزترین روش های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۹    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بعد از امضای سند مربوط به راکتور اراک میان ایران و گروه 1+5 و بعد از دستور رییس جمهور اقدام به خارج کردن "کالندریا" (مخزن قلب راکتور) از راکتور می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۹    
نخست وزیر پیشین کانادا گفت که این کشور باید سفارتش در تهران را بازگشایی کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بودجه سازمان تامین اجتماعی 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای مسکن اجتماعی دیده شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۴    
در نشست رو در روی وزرای صنعت ایران و برزیل، زمینه همکاری مشترک تجاری بین دو کشور بررسی شد و زمینه همکاری در تولید برق، صنایع غذایی حلال و هواپیما سازی از جمله نکات برجسته این جلسه بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۴    
بورس تهران امروز گرچه با معاملات کم حجم و محدودی همراه بود، اما با تکاپوی بازارگردان ها توانست رنگ شاخص را سبز نگه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۴    
محمدجواد ظریف گفت: از این پس همه باید تلاش کنیم که سند برجام بر اساس منویات و نظرات رهبری به درستی اجرا شود و همه دست به دست هم دهیم تا با یک تلاش مستمر و پیگیرانه این اتفاق رخ داده و در نهایت نفع ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
هفته جاری قیمت هیوندای النترا یک میلیون تومان افزایش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
طلا در بازار جهانی به دلیل قوی شدن دلار و نگرانی سرمایه گذاران از احتمال افزایش نرخهای بهره در آمریکا، روند نزولی سه روز گذشته خود را حفظ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران معتقد است جهت گیری ها در بسته جدید اقتصادی دولت برای خروج از رکود، در مسیر درستی است اما منابع مالی آن جای تردید دارد؛ چراکه بر اساس آنچه پیش بینی شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
در حالی که معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، پیشنهاد این وزارتخانه در تدوین بسته خروج از رکود را پرداخت وام حداکثری عنوان کرده، رییس انجمن صنفی انبوه سازان تهران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
در حالی متن کامل مصوبه دولت درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران موسوم به IPC برای اولین بار منتشر می شود که جزئیات این الگوی جدید قراردادی یک ماه مانده به رونمایی رسمی IPC برای خارجی ها همچنان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۴    
وزیر انرژی روسیه گفت: شرکت نفتی گازپروم تحت یک قرار داد سوآپ، عرضه گاز طبیعی به ایران را پیشنهاد کرده است و قرار داد های مشابهی در بخش نفت نیز بین روسیه و ایران تحت بررسی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۴    
چند ماه پس از بالاگرفتن پیگیری های شرکت فرودگاه ها برای تسویه طلب هایی که در طول ماه های گذشته از ایرلاین ها داشته، حالا به نظر می رسد با به بن بست خوردن مذاکرات ابتدایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۹    
وجود برخی از گیاهان آپارتمانی مسمومیت و یا حساسیت شدید در کودکان را در پی دارد که لازم است والدین در این موارد اطلاعات کافی داشته باشند .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۹    
رضا قوچان نژاد پس از اخراج سرمربی اسرائیلی تیم فوتبال چارلتون، با چفیه فلسطینی و با لبی خندان بدون اشاره به این موضوع، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۹    
رییس کل بانک مرکزی از اجرایی شدن سیاست های اعتباری این بانک در رابطه با فروش اقساطی کالاهای داخلی از جمله وام 25 میلیونی خودرو از نیمه دوم آبان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۹    
در حالیکه طبق قانون تمام خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم به پرداخت جریمه خواب خودرو به خودروهای تحت گارانتی خود هستند اما برخی شرکتها از این کار خودداری می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۴    
معاون اداری مالی وزارت علوم از برگزاری نشست شورای عمومی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در آینده نزدیک خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تداوم رایزنی های ایران با کشورهای مختلف جهان، برای شکست انحصار مدیریت جهانی اینترنت خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۴    
معاون امور استانهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر لزوم ایجاد مراکز شتاب دهنده فناوری در استانهای کشور تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۴    
موتور جستجوی یاندکس روسیه اعلام کرد هیچ برنامه ای برای گشایش دفتر در ایران ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۴    
دستگاه های دولتی و حاکمیتی نباید زمینه ساز ایجاد فعالیت آزاد و بدون محدودیت شرکت های آمریکایی مانند eBay، Amazon و Microsoft در جغرافیای ایران شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
شرکت اینترنتی روسی یاندکس با اعلام این که برنامه ای برای گشایش دفتر در تهران ندارد، گفت: آماده گفت و گو برای فرصت های جدید همکاری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
شرکت انگلیسی تاک تاک ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت برای تحقیق در مورد حملات سایبری اخیر به زیرساخت های خود از شرکت دفاعی BAE Systems کمک می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
اپل روز گذشته با شکایتی از سوی برخی کاربران مواجه شده که معتقدند این شرکت به علت عدم هشدار در مورد هزینه های ناشی از قابلیت Wi-Fi Assist در iOS 9 باید جریمه شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
اجرای طرح مقابله با قاچاق گوشی تلفن همراه در حالی مراحل نهایی خود را برای اجرا طی می کند که کاهش تعرفه واردات به صفر درصد از دستور کارهای جدی مطرح در این طرح است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: پوشش شهری و جمعیتی رایتل فراتر از تعهدات محقق شده است و کاستی های پوشش جاده ای را نیز در صورت اعتماد مسئولان، جبران خواهیم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: اختلال در شبکه تلگرام، به فیلترینگ ربطی ندارد و این موضوع، خارج از اختیارات ما در وزارت ارشاد است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۴    
معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از گردش مالی نزدیک به شش هزار و 100 میلیارد تومانی قاچاق تلفن همراه در کشور خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۴    
از 3 ماه پیش موضوع مسدودسازی تلگرام در کارگروه فیلترینگ مطرح بوده است اما تاکنون حکمی برای فیلتر این پیام رسان صادر نشده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۹    
وزیر ارتباطات کشور اظهار کرد: ارائه مطالب غیراخلاقی مستهجن خط قرمز ماست و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۹    
فرمانده نیروی انتظامی امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را در کشور بالاتر از سال های گذشته توصیف کرد و توضیحاتی را درباره نحوه نظارت پلیس بر فضاهای مجازی و تلگرام ارائه داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۴    
جوادی با بیان این که در نیمه دوم آبانماه شاهد افتتاح رسمی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی با حضور رئیس جمهوری خواهیم بود، گفت: امیدواریم پیش از پایان سال این اتفاق برای فازهای 17 و 18 نیز تکرار شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۴    
شاخص کیفیت هوا در تهران افزایش یافته و از مرز 100 واحد گذشته است و سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، جانبازان شیمیایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۴    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام شمارش معکوس برای رفع تحریم های نظام بانکی و بانک مرکزی بر نقش شبکه بانکی در تحقق رشد اقتصادی 8 درصد سالانه در برنامه ششم و شرایط اقتصادی در دوران پساتحریم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۹    
آمارهای پزشکی قانونی نشان می دهد در 10 سال گذشته حدود 8200 شهروند ایرانی بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست داده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۹    
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد اندک 10 واحدی مواجه شد و رقم 62 هزار و 803 واحدی را در کارنامه خود به ثبت رساند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۹    
شهردار تهران در آیین امضای تفاهم نامه ساخت بیمارستان هسته ای کشور، گفت: امیدواریم این بیمارستان در سال 94 کلنگ زنی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۴    
زمین لرزه ای به بزرگی حدود 8 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) دقایقی پیش پاکستان، هند و افغانستان را لرزاند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۴    
آیت الله آملی لاریجانی نامه مقام معظم رهبری در تأیید مشروط برجام را فصل الخطاب مذاکرات و توافق هسته ای و پایانی بر نقدها و منازعات مربوط از سوی موافقان و منتقدان آن اعلام کرد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۴    
مشاور رئیس جمهور با برشمردن دلیل نگارش نامه چهار وزیر به رئیس جمهور از پشیمانی آنان و لبخند رئیس جمهور در واکنش به این اقدام چهار عضو کابینه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۴    
خودروساز آلمانی، اولین کمپانی است که خودروهای مجهز به سیستم تهویه هوای دی اکسید کربن را تولید خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۹    
تصاویر امروز را با موضوعات مراسم عزاداری حسینی در کشورهای اسلامی، تصادف مرگ بار یک اتوبوس در فرانسه، هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد و آلودگی هوای سنگین در اندونزی خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۴    
امیر دیانی- طی ماه های اخیر و پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای امیدها برای حرکت به سمت اقتصادی روبه رشد فزونی یافته اما این حرکت در کنار تمامی امیدها و روزنه هایی که به وجود آورده مستلزم به کار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۹    
مسکو،پایتخت کشور روسیه به داشتن زیباترین ایستگاههای مترو در دنیا مشهور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۹    
پس از آنکه برخی نمایندگان دلواپس از جمله علیرضا زاکانی جلسه سه گانه لاریجانی شمخانی و حجازی برای بررسی طرح برجامی مجلس را تکذیب کردند، امروز رئیس مجلس به اظهارات آنان پاسخ داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۹    
رییس کل بانک مرکزی از تشکیل کمیته راهبردی در بانک مرکزی برای اتصال مجدد شبکه بانکی به سوئیفت خبرداد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب از ایشان برای نامه تاریخی و تایید مشروط برجام تشکر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۴    
یک مشاور تحصیلی با اشاره به این که در سیستم آموزشی بین آن چه باید آموزش دهیم و آن چه آموزش می دهیم تناسبی وجود ندارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۴    
برای مشاهده شماره دوم ماهنامه به روزی لینک زیر کلیک نمایید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۹    
مارکو،که به عنوان یکی از بدترین های خریدهای خارجی قرمزپوشان در چند وقت اخیر محسوب می شود، پرسپولیس را به 70 هزار دلار غرامت محکوم کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
گروهی از محققان بین المللی از کشورهای آلمان، ایرلند، کانادا، بلژیک و آمریکا نشان داده اند که می توان با استفاده از ماده ای در موز با ویروس هایی نظیر ایدز، هپاتیت سی و آنفلوآنزا مبارزه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
جیمی مورالس، کمدین سابق تلویزیونی که هیچ سابقه ای در دنیای سیاست ندارد، برنده انتخابات ریاست جمهوری گواتمالا شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
سفر ژی جینپینگ به بریتانیا، برای دیوید کامرون عواقب دارد. به محض اینکه زمزمه های این سفر به گوش انگلیسی ها رسید، گروه های حقوق بشری این کشور دست به اعتراض زدند که چین را به انگلیس چه کار.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
سازمان هواشناسی یک تنه در برابر همه دستگاه هایی که می گویند زمستان سرد و سختی داریم ایستادگی می کند و می گوید زمستان گرم و کم بارشی داریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره محیط زیست جاجرم گفت: بتازگی لوکوموتیورانان قطار مشهد - تهران با مشاهده دو یوزپلنگ که درحال گذر از ریل در حدفاصل ایستگاه جاجرم و جهان آباد بودند قطار را متوقف کردند و این دو یوز را از خطر ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
پدرشوهری که نوعروس اش را به قتل رسانده است در آستانه اعدام قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو، نسبت به سیر صعودی مرگ های ناشی از مسمومیت های دارویی در کشور هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
تفاهم نامه احداث نخستین بیمارستان هسته ای کشور میان سازمان انرژی اتمی کشور، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران منعقد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
جلسه امروز دوشنبه 4 آبان ماه هیئت نظارت بر مطبوعات با حضور اکثریت اعضا بیشتر به مباحث نظارتی اختصاص یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۴    
به دنبال اظهارات اخیر مسوولان گروه پژو مبنی بر علنی کردن متن مذاکرات این شرکت فرانسوی با ایران خودرو به دلیل عدم تصمیم گیری شرکت ایرانی درباره آغاز مجدد همکاری ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۴    
یک بانوی تهرانی که در حال کوهنوردی بود به عمق 100 متری یک دره یخی سقوط کرد. لحظات بیم و امید و پرالتهاب مرگ و زندگی تا 10 ساعت بعد در دره یخی ادامه داشت تا اینکه صبح روز عاشورا به کمک امدادگران هوایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۹    
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن های خوراکی دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۹    
گردهمایی بازاریابی جهانی ، 30 آبان و یکم آذر سال 1394 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۹    
جنگنده های رژیم سعودی شهر سنحان واقع در استان صنعاء یمن را بمباران کردند که به دنبال آن دو نفر شهید و شش تن دیگر زخمی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۴    
چند روز قبل در خبرها آمده بود که نعمت زاده در همایش روز ملی صادرات پیشنهاد واردات مدیر برای اداره بخش های اقتصادی داده بود!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۴    
معاون وزیر جهاد در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر وجود سم بیش ازحدمجاز در برخی محصولات کشاورزی از جمله برنج گفت: این مساله درباره برنج تولید داخل صحت ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۴    
انتشار تصویری از مهاجم سرخپوشان در نخستین ساعات بامداد دوشنبه باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۹    
علیرضا حقیقی می گوید دوست دارد دفعه بعد که در یک وزشگاه بزرگ اروپا حضور دارد دروازه بان یک تیم اروپایی باشد. او همچنین گفت که نمی خواهد به سرنوشت والدس در منچستریونایتد دچار شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۹    
سرمربی ایتالیایی العربی به دنبال متقاعد کردن جان تری برای حضور در این تیم قطری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۹    
بحث موسسات فاقد مجوز از آن معضلات سیستم بانکی است که با وجود هشدارهای لازم مردم کمتر توجهی به آن می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۹    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از وضعیت روحی و روانی فرنگی کاران در دومین اردوی تیم ملی گفت: از میان فرنگی کاران حاضر در اردو فقط پیام بویری از ناحیه ساق دست راست دچار آسیب دیدگی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۹    
رئیس بحرینی کنفدارسیون فوتبال آسیا در میان اعتراض انجمن های حقوق بشر به صورت رسمی نامزد حضور در انتخابات ریاست فیفا شد.
  • ۱