یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 23 آبان 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آبان 1394 افق تازه 2 آبان 1394 افق تازه 3 آبان 1394 افق تازه 4 آبان 1394 افق تازه 5 آبان 1394 افق تازه 6 آبان 1394 افق تازه 7 آبان 1394 افق تازه 8 آبان 1394 افق تازه 9 آبان 1394 افق تازه 10 آبان 1394 افق تازه 11 آبان 1394 افق تازه 12 آبان 1394 افق تازه 13 آبان 1394 افق تازه 14 آبان 1394 افق تازه 15 آبان 1394 افق تازه 16 آبان 1394 افق تازه 17 آبان 1394 افق تازه 18 آبان 1394 افق تازه 19 آبان 1394 افق تازه 20 آبان 1394 افق تازه 21 آبان 1394 افق تازه 22 آبان 1394 افق تازه 23 آبان 1394 افق تازه 24 آبان 1394 افق تازه 25 آبان 1394 افق تازه 26 آبان 1394 افق تازه 27 آبان 1394 افق تازه 28 آبان 1394 افق تازه 29 آبان 1394 افق تازه 30 آبان 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۸    
یک فروند هواپیمای هلندی روز شنبه در پی دریافت پیام تهدید آمیز در فرودگاه آمستردام هلند فرود اضطراری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۸    
خروج یک دستگاه قطار سریع السیر ت.ژ.و. از ریل در روز شنبه در منطقه آلزاس فرانسه، دستکم 5 قربانی گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۶    
شمارش معکوس برای پایان اجرای طرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی در ششمین روز اجرا آغاز شده است. بانک مرکزی ساعتی قبل در نامه ای رسمی و البته ناگهانی به وزارت صنعت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۶    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان این مطلب که میزان تلفات سیل چند روز اخیر به 17 نفر رسید، گفت: تاکنون به 5 هزارو 800 نفر امدادرسانی شده است و 343 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۰    
نشست مشورتی اتحادیه اروپایی و امریکا با جمهوری اسلامی ایران برای تنظیم متن دستورالعمل ها و بیانیه های مربوط به رفع تحریم ها طبق برجام در ژنو برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۵    
علی مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت: تحریم نمایشگاه مطبوعات توسط برخی نشریات و خبرگزاریهای ولایتمدار و کسانی که همواره دم از حفظ نظام می زنند و هرگونه اعتراضی را نوعی مخالفت با اصل نظام و حتی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۰    
تارنمای شبکه تلویزیونی سی ان ان پنجشنبه شب به نقل از پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، خبر داد که در حمله هوایی به شهر رقه سوریه، جان جهادی ، نقابدار و جلاد مشهور گروه تروریستی تکفیری داعش، کشته شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۴    
وزیر سابق اطلاعات گفت: در مذاکرات آلماتی قزاقستان وقتی دبیر شورای عالی امنیت ملی دولت گذشته در حال مذاکره با گروه 1+5 بود، طرف مقابل وقتی دید در برابر ایران جوابی ندارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۴    
فرمانده پلیس شهر سنجار عراق اعلام کرد: نیروهای پیشمرگه کردستان عراق امروز گورجمعی هشتاد دختر اقلیت ایزدی را در سنجار کشف کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۱    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: با گذشت 25 سال از زمان تاسیس ستاد دیه در کشور تاکنون 90 هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۳    
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام "بخشنامه توقف طرح وام 25میلیون تومانی خودرو را هنوز دریافت نکردیم" گفت: قرار بود تا اردیبهشت سال آینده 300هزار خودرو بفروشیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۳    
یکبار دیگر فیل جوان در صحنه ای حیرت انگیز در حیات وحش نشان داد شیر سلطان بلامنازع جنگل نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۳    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که در بازی خیریه رسانه ورزش و یاران دایی حاضر شده بود گفت: متاسفانه در مملکت ما 5 میلیون نفر دیابت دارند و برای اینکه بگوییم ما کنار شما هستیم در این بازی حاضر شدیم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۰    
معاون بازرسی ورسیدگی به تخلفات سازمان حمایت گفت: با اجرای طرح اعطای تسهیلات ، جهت خرید کالاهای تولید داخل از سوی دولت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: جلسه مشترک آیات عظام یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی پیرامون وحدت اصولگرایان برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۰    
مجید مجیدی با اعلام اینکه فیلم محمد رسول الله در کشورهای نروژ ، سوئد به نمایش درخواهد آمد، گفت: اولین اکران عمومی این فیلم در خارج از کشور همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) در ترکیه خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۷    
مجید مجیدی با حضور در یک دبیرستان درس بچه های آسمان را برای دانش آموزان تدریس کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۷    
گروه یوتو کنسرت شنبه شب خود در پاریس را به خاطر حملات تروریستی مرگبار این شهر که جمعه شب رخ داد لغو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۷    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در اواخر تمرین امروز شنبه دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۴    
سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد: هیچ ایرانی یا ایرانی- فرانسوی در فهرست قربانیان حوادث تروریستی شب گذشته پاریس وجود ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۴    
تا ظهر امروز ثبت نام دو خودروساز بزرگ داخلی در طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو، از مرز 130 هزار دستگاه عبور کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۶    
پس از اتفاقات و حواشی حوالی یکی از آیتم های برنامه ی فیتیله ، مهراب قاسم خانی، کمپینی با عنوان با من شوخی کنید را در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام راه اندازی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۷    
به دنبال حملات تروریستی مرگبار جمعه شب در پاریس، شرکت فاکس مراسم اولین نمایش فیلم ̋پل جاسوس ها ̋ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در این شهر را لغو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۴    
حادثه تروریستی جمعه شب در پاریس واکنش تعدادی از هنرمندان کشورمان را به همراه داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۹    
سرویس کنترل سلامتی فیس بوک در پیامی به کاربران اعلام کرد: فورا دوستان خود را در پاریس پیدا و با آنها در ارتباط باشید. اگر از سلامت آنها مطلع هستید، آن را اعلام کنید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۹    
قیمت هر دلار آمریکا به 3589 تومان رسیده است تا با ادامه روند افزایشی روزهای گذشته، بالاترین نرخ را در ماه های اخیر تجربه کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دریافت مدارک و صدور ویزای زائران اربعین خبر داد و گفت: ثبت نام در سامانه سماح همچنان ادامه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۳    
یارانه نقدی ماه جاری ساعت 24 سه شنبه همزمان با 27 آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۸    
سامانه همبانک صادرات ایران(کد #719* ) به دلیل تنوع خدمات با استقبال هموطنان مواجه شده به گونه ای که در مهر ماه سال جاری بیش از 5 میلیون تراکنش موفق به ثبت رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۲    
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه دانا گفت: قانون بیمه شخص ثالث در مجلس شورای اسلامی شایسته است به صورتی اصلاح شود که بتوان حق بیمه آن را از بیمه گذاران مطابق ریسک آنها دریافت کرد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۲    
نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه کیش با نام Kish Invex 2015 امروز، 18 آبان ماه، ساعت 18 افتتاح می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۴    
پیشنهاد خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از روز گذشته به طور گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۱    
بانک مرکزی با ارسال نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد با توجه به اینکه مقرر شده است صرفا منابع مالی مورد نیاز برای خرید اسناد تجاری ناشی از فروش مدت دار موجودی خودروی تولید داخل توسط بانک ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۵    
بانک پاسارگاد در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، یک مدرسه دیگر در در روستای سهل آباد، شهرستان زاوه از توابع استان خراسان رضوی، افتتاح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۵    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام اینکه نظام چند لایه تامین اجتماعی در کمیسیون اصلی اجتماعی دولت در دست بررسی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۵    
رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه آمارها نشان می دهد یک میلیون و 500 هزار نفر نیازمند خدمات بهزیستی در کشور هستند گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۵    
چند روز پیش در یکی از شهرهای جنوب استرالیا پدیده ترسناکی به وقوع پیوست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۲    
نرخ بهره بانکی برای مصرف کنندگان خرد و مردم عادی؛ یعنی سود یا عایدی ناشی از آنچه در بانک سپرده گذاری می کنند یا قیمت وام هایی که از بانک دریافت می کنند و برای تجار و صنعتگران و سرمایه گذاران نیز یعنی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۲    
وزیر بهداشت با رد برخی اظهارات در سازمان های بیمه گر مبنی بر افزایش هزینه های بیمه ها با اجرای طرح تحول سلامت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتقاد از قطع بیمه رانندگان تاکسی گفت: این اقدام بدون اطلاع قبلی از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۹    
وقوع هر گونه حوادث و سوانح اعم از طبیعی و یا غیرطبیعی همیشه علاوه بر خسارات جانی و مالی از نظر روانی نیز بار سنگینی بر دوش بازماندگان بر جای می گذارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۶    
دولت فرانسه اعلام کرد: توافق نامه شینگن را به طور موقتی به حالت تعلیق در آورده و در مرزهای این کشور تدابیر امنیتی شدیدی اعمال می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد یک درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج در 7 ماهه منتهی به آبان امسال خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۰    
ساختمان دانشکده خبر پلمب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۷    
کوه های سرد و برفی نروژ شب پر حادثه و صبح بعد از واقعه تروریستی بزرگ در پاریس مراسم آیینی تیکا در کاتماندو نپال سیل در شهر لیوژو چین مرحله نهایی مسابقات انتخاب "شاه پیرایشگران" در مسکو ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۷    
رئیس کمیسیون کشاوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخش کشاورزی در برنامه های دولت برای خروج از رکود جایی ندارد و باید دولت برای بخش کشاورزی هم فکری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۹    
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات نباید صحنه انتقام جویی، تنازع و بیان ایرادات و مشکلات باشد، گفت: برخی مشکلات ریشه تاریخی داشته و با یک انتخابات حل نمی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۹    
سال به سال افراد بیشتری به زیر خط فقر سقوط می کنند ؛ آمارهای برآوردی این را می گویند. به ویژه از سال84 به بعد تعداد فقرا در کشور افزایش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۹    
یک زباله فضایی اسرارآمیز موسوم به WT1190F روز جمعه، دقیقاً از منطقه پیش بینی شده بر روی اقیانوس هند در جنوب سریلانکا وارد جو زمین شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۹    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 14 واحدی در ارتفاع 63 هزار و 70 واحد ایستاد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۶    
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، از اجرای طرح پرداخت کرایه تاکسی در همه تاکسی های خطی تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: این طرح به زودی در تاکسی های خطی صادقیه به صورت آزمایشی اجرا می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۳    
لوریس چکناواریان شاید متفاوت ترین مهمان روز دوم جشنواره فیلم کوتاه است که درباره آشنایی با فیلم و علاقه اش به هنر هفتم می گوید: من از دیر باز با سینما آشنا هستم به دلیل اینکه پدرم سینمادار بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۳    
اَدِل خواننده انگلیسی برنده جایزه گرمی و اسکار در فیلم جدید ساخته خاویر دولان مقابل دوربین می رود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۳    
بانک مرکزی درحالی در نامه ای رسمی و ناگهانی به وزارت صنعت خواستار رعایت سقف فروش 110هزاردستگاه خودرو درقالب خرید اعتباری با وام 25میلیونی شد که تا ظهر امروز فروش خودروسازان از مرز 125هزار دستگاه گذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۰    
مراحل تدوین، آهنگسازی و جلوه های ویژه کامپیوتری رسوایی 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی به صورت همزمان دنبال می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۰    
مرضیه ریاحی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران نتپک به بیست و یکمین جشنواره کلکته هند سفر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۷    
ثبت نام برای فروش اقساطی تندر 90 در حالی انجام می شود که هم اکنون شرکت سایپا با مشکل تاخیر در تحویل تندر 90 های ثبت نام شده از قبل روبه رو است و هم اکنون تحویل تندر 90 با موعد تحویل اردیبهشت 94 در ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۵    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در حال حاضر 209 مصوبه در 13 جلسه ستاد انتخابات کشور داشتیم که نشان می دهد تا این لحظه اهداف وزارت کشور خوشبختانه پیگیری شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۵    
تصویر فاطمه معتمدآریا در تیزر فیلم سینمایی اینجا بدون من از تلویزیون پخش شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۲    
رییس جمهوری در پیامی، با تسلیت حادثه تروریستی اخیر بیروت به مردم، خانواده های داغدار و دولت لبنان، مبارزه با خطر شوم و فراگیر تروریسم را وظیفه همه جهانیان خواند و خطاب به ملت رشید لبنان تأکید کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۹    
معاون وزیر صنعت با اشاره به بخشنامه وزیر صنعت برای جلوگیری از واردات کالاهای مصرفی از آمریکا، اعلام کرد: سیستم ثبت سفارش بر روی کالاهای مصرفی از آمریکا قفل شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۹    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای از دیدار خود با هلگا اشمید، معاون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۶    
ظهر دیروز وکیل آندره آناستازی گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران موافقت او را با حضور در ایران و کار با سیچلو اعلام کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۶    
با کاهش تعداد کاندیداهای ریاست فیفا از 7 به پنج نفر، اکنون چهره رئیس بعدی فیفا بیش از پیش نمایان شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۳    
ایکر کاسیاس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، با بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار امشب مقابل انگلیس، به رکورد 100 کلین شیت با پیراهن لا روخا رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۱    
با آغاز بازی ششم مقدماتی جام جهانی در آسیا، تیم های حاضر در مسابقات با انجام 5 و 6 بازی، به آرایش نهایی تیم های حاضر در مرحله نهایی مقدماتی در آسیا نزدیک می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸    
دیدار دوستانه شب گذشته فرانسه- آلمان، تحت تاثیر حملات تروریستی به پاریس قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۵    
اسطوره فوتبال آرژانتین رسما از سرمربی ناپولی عذرخواهی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۵    
یوان چین به جمع بزرگان ارزهای جهانی ملحق خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۵    
روزنامه اکیپ تیتر جالبی را پس از حملات تروریستی شب گذشته در شهر پاریس منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۲    
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از امروز نامه نگاری های لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر اسکوچیچ را آغاز می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۲    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در خانه کشتی، با کادر فنی و فرنگی کاران تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۹    
رییس فدراسیون فوتبال با انتقاد از مسوولان گوام و فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد که در موضوع بازی با گوام، بی کفایتی فیفا موجب بروز برخی اتفاقات شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۷    
سرمربی سابق تیم ملی می گوید دوست دارد معیار دعوت بازیکنان به تیم ملی را بداند. او معتقد است که چند نفر در تیمش حضور دارند که شایستگی دعوت به تیم ملی فوتبال ایران را دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۵    
از آرامش بازار مواد غذایی و بعضاً افزایش قیمت برخی کالاها حکایت دارد، آرامشی که از رکود شدید بازار دلالت دارد؛ آرامشی که شاید به تعطیلی برخی از عمده فروشان بی انجامد؛ آرامش قبل از طوفان؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از اضافه شدن 14 خدمت جدید به خدمات الکترونیک بانک سپه خبرداد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۹    
چهره فشار رکود اقتصادی در نیمه اول سال حالا در بازار کار نمایان شده و دو بخش از سه موتور محرک اشتغال زایی را ناکار کرده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۴    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت : بیش از 1500 زن معتاد متهاجر در تهران وجود دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۴    
گفته می شود بعد از حوادث اخیر، پور محمدی ، معاون سازمان صدا وسیما به تمام مدیرانش دستور داده که هرگونه لهجه را در هر آیتم و برنامه ای حذف کنند تا حاشیه جدیدی برای تلویزیون پیش نیاید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۴    
مرکز تحقیقات زمین شناسی آمریکا از وقوع زمین لرزه شدید 7 ریشتری در ساحل جنوب غربی ژاپن خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۱    
محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه صنف طلا و ارز از رکود حاکم بر صنف طلا و جواهر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۵    
داشتن حساب بانکی پر و پیمان، رویای بسیاری از مردم است. با وجود این، حساب های بسیاری هم هست که به رغم اندک اندوخته ای که در خود دارند، سال هاست، بلااستفاده شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۳    
اخبار پولی مالی _در روز شنبه بانک مرکزی نرخ رسمی ارزها را مشخص کرد و نرخ رسمی 25 ارز کاهش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۸    
پیش بینی های بانک مرکزی حاکی از این است که با توجه به روند تحولات اقتصادی در کشور و اتفاقاتی که در خصوص عوامل عرضه در کشور خواهد افتاد شاهد ثبات بیشتری در بازار ارز کشور خواهیم بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۹    
توفانی که رئیس اداره هواشناسی رامسر سرعت آن را 90 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد صبح شنبه این شهرستان غربی مازندران را درنوردید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۹    
لباس فضایی زد2 نیز مدلی اولیه برای پیاده روی فضایی روی سطح یک سیاره است. این لباس توسط شرکت آی ال سی دوور طراحی شده و با هدف استفاده در سیاره مریخ شکل گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰    
حملات تروریستی شامگاه جمعه در پاریس پایتخت فرانسه بیش از 150 کشته و دهها زخمی برجای گذاشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۷    
معاون بازار یابی و فروش سایپا گفت: متقاضیان باید علاوه بر 20 درصد مبلغ خودرو هزینه دیگری هم بپردازند که از 250 هزار تومان تا 880 هزار تومان متغیر است و به مبلغ وام بستگی دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۱    
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور های عراق، سوریه و.. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۱    
دیدار دوستانه شب گذشته فرانسه- آلمان، تحت تاثیر حملات تروریستی به پاریس قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۸    
اخیرا زمزمه هایی مبنی بر حضور داعش در برخی مناطق خاص به گوش می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به مزمن شدن رکود در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: بسته سیاستی رونق اقتصادی دولت می تواند ابتدا به بهبود وضعیت کالاهای بادوام در بازار سرمایه منجر شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۹    
سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به اروپا منتفی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۵    
در پی حملات گسترده تروریستی به پایتخت فرانسه در جمعه شب که منجر به کشته شدن دستکم 140 تن گردید دولت فرانسه اعلام حالت اضطراری کرده و تمام مرزهای خود را بست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۶    
اسامی غرفه های برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۳    
شایعه بمب گذاری در هتل محل اقامت تیم ملی آلمان برای ژرمن ها دردسر ساز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۳    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به ناتوانی آمریکا در از بین بردن سران گروه تروریستی داعش و تشکیلات آن گفت: سازمان داعش مهار شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور گفت: ما اگربتوانیم تاپایان سال 17 تا 18 میلیارد دلار درآمد داشته باشیم فکر می کنم خیلی موفق شدیم .
  • ۱