یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 4 آذر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آذر 1394 افق تازه 2 آذر 1394 افق تازه 3 آذر 1394 افق تازه 4 آذر 1394 افق تازه 5 آذر 1394 افق تازه 6 آذر 1394 افق تازه 7 آذر 1394 افق تازه 8 آذر 1394 افق تازه 9 آذر 1394 افق تازه 10 آذر 1394 افق تازه 11 آذر 1394 افق تازه 12 آذر 1394 افق تازه 13 آذر 1394 افق تازه 14 آذر 1394 افق تازه 15 آذر 1394 افق تازه 16 آذر 1394 افق تازه 17 آذر 1394 افق تازه 18 آذر 1394 افق تازه 19 آذر 1394 افق تازه 20 آذر 1394 افق تازه 21 آذر 1394 افق تازه 22 آذر 1394 افق تازه 23 آذر 1394 افق تازه 24 آذر 1394 افق تازه 25 آذر 1394 افق تازه 26 آذر 1394 افق تازه 27 آذر 1394 افق تازه 28 آذر 1394 افق تازه 29 آذر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۸    
اکثر زوجین بعد از جدایی تمایلی به بودن نام همسر سابق در شناسنامه خود را ندارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۹    
نشریه فارین پالیسی، با برشمردن نقش آمریکا در حمله های هوایی عربستان و متحدانش به یمن، نوشت بخشی از انتقادها از تجاوز ائتلاف سعودی به کشور همسایه اش، باید متوجه واشنگتن باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۶    
گروه تروریستی داعش دو جوان عراقی دیگر را در شهر فلوجه اعدام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۶    
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه 37 سال است امر نفوذ به عنوان دستورالعمل قطعی روی میز آمریکا بوده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۳    
رییس جمهوری در دیدار وزیر خارجه لوکزامبورگ گفت: امروز ثابت شده که تروریسم به نفع هیچ کشوری نیست و نمی توان آن را در منطقه ای محدود کرد چرا که مانند یک بیماری خطرناک در حال جابجایی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۰    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخابات اسفند ماه را یکی از سرنوشت سازترین انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی توصیف کرد و در خصوص نامزد شدن خود در این انتخابات گفت: من هم ان شاءالله می آیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: خط اعتبار ارزی 40 میلیارد دلاری کشور روسیه برای سرمایه گذاری در 35 پروژه بزرگ صنعتی و اقتصادی در ایران فعال شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۷    
دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی حذف خشونت علیه زنان، 25 نوامبر 2015 برابر با 4 آذر ماه جاری گفت تقریبا امروزه نیمی از 60 میلیون مردمی که به اجبارآواره می شوند را زنان تشکیل می ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۷    
وارد کردن گیاهان زینت به کشور در چندسال اخیر دو معضل مهم را برای محیط زیست به همراه داشته است. معضلاتی که مسئولان کشور هنوز از حل کردنش وامانده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۷    
یک مقام روس از ارسال اس - 300 به ایران در سال میلادی جاری خبر داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۴    
پدیده جوی ال نینو طی هفته های گذشته رکورد دهه اخیر را شکسته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۴    
محمود احمدی نژاد در طول دوران ریاست جمهوری اش همه اولین ها را تجربه کرده است.او اولین رئیس جمهوری بود که رکود تاخیر در ارائه بودجه به مجلس را شکست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۱    
تصویری که پیش رو دارید، احتمالا به سال 1359 شمسی، به ثبت رسیده و حضرت آیت الله خامنه ای، امام جمعه تهران و نماینده وقت امام در شورای عالی دفاع را در حال سخن رانی برای جمعی از رزمندگان (احتمالا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۷    
تاریخ انتشار: 04 آذر 1394 - 16:44 - 25 November 2015 فسیل دایناسوری که از 150 تا 155 میلیون سال سن دارد، امروز به حراج گذاشته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۴    
خبرگزاری "ریانووستی" نوشت: وزیر خارجه ترکیه به سرگئی لاوروف، همتای روسی خود تلفن کرده و در رابطه با سرنگونی بمب افکن سوخو 24 روسی بر فراز سوریه توسط نیروی هوایی ترکیه در روز 24 نوامبر تسلیت گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۴    
روز سوم آذر، دو فروند جنگنده "ف-16" متعلق به نیروی هوایی ترکیه به بمب افکن سوخو-24 روسیه حمله کرده و آن را سرنگون کردند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۴    
تاریخ انتشار: 04 آذر 1394 - 17:00 - 25 November 2015 وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور درخواست همتای ترک اش برای برگزاری دیداری دوجانبه را رد کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۱    
تیم استقلال با پیروزی مقابل نفت تهران به نیمه نهایی جام حذفی رسید. شاگردان پرویز مظلومی در این دیدار در 90 دقیقه به نتیجه 1-1 رضایت دادند و در 120 دقیقه با همین نتیجه مساوی باقی ماند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور روسیه با لحنی تند از مقامات آمریکا خواست تا با اقدامات دولتمردان ترکیه مقابله کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۳    
قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس صبح امروز با دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۱    
مشاور پنتاگون و ناتو با اشاره به تنش های بوجود آمده میان مسکو و آنکارا بواسطه سرنگون شدن جت روسیه از سوی ترکیه، حمله روس ها به ترکیه برای تلافی این اقدام را منتفی دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۸    
در اغلب کشورهای اروپایی، قاره آمریکا و بعضی از کشورهای آسیایی روز 27 نوامبر حراجی های بزرگی برگزار می شود که به جمعه سیاه معروف است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۶    
در پی انتشار تصاویر شلیک افسر پلیس به یک نوجوان عده ای از مردم شهر شیکاگو در اعتراض به این اقدام پلیس در خیابان های این شهر راهپیمایی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۶    
اعضای شورای نظارت بر برجام انتخاب شده و تاکنون سه جلسه این شورا که وظیفه نظارت بر توافق هسته ای را دارد، تشکیل شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه دولت درباره اختصاص 500 میلیون دلار برای آبرسانی به روستاها را ابلاغ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۷    
دختر زیبای سال ایتالیا و نویسنده کتاب "روزی یک رئیس جمهوری بود" معتقد است احمدی نژاد تنها مرد واقعی بر روی زمین است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۴    
المیادین از کشف یک بمب در ساختمان دادگاه "الجیزه" مصر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۱    
وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت که تصاویر جنگنده سرنگون شده خلاف اظهارات ترکیه مبنی بر نقض حریم هوایی آنکارا را نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب سراب گفت: روز شنبه جسد یک زن 32 ساله در صندوق عقب خودرویی در شهرستان سراب کسف شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۳    
سید حامد واحدی- دولت فعالیت های خود برای اجرای سیاست های خروج از رکود را آغاز کرده است. اما تنها طی چند روزگذشته آمارهای در مورد فضای کلی اقتصاد کشور منتشر شده که ترکیبی از شگفتی و ناامیدی را به ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۰    
در بازار امروز - چهارشنبه - هر دلار آمریکا با ادامه روند افزایشی 3615 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید نیز با افزایش نسبت به روز گذشته 911 هزار تومان فروخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۴    
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای تهران امروز برای سومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۴    
آکواریوم داشتن در خانه اتفاق هیجان انگیزی است، مخصوصا اگر شکل متفاوتی از آن چیزی که در ذهن داریم را داشته باشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۱    
تصاویر امروز را با موضوعات مانور مشترک نیروی هوایی چین و تایلند، بارش برف در چین، پرتاب موشک مخابراتی ژاپن به فضا و سیل در برزیل خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
جنایت اخلاقی چارلی شین بازیگر هالیوودی و اقدام هولناک او در ابتلای صدها نفر به بیماری مهلک ایدز، در میان برخی از نزدیکان او در هالیوود نیز با واکنش هایی روبرو شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۲    
عضو فراکسیون ضدرکود مجلس با بیان اینکه فراکسیون ضدرکود برای کمک به دولت به منظور خروج از رکود تشکیل شده است، گفت: به دلیل ماه های پایانی عمر مجلس نمی توان وظایف نمایندگی را نادیده گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۲    
یک فروشگاه زنجیره ای فروش پیتزا سفارش دادن این خوردنی محبوب را با تنها فشردن یک دکمه ممکن کرده است تا کاربران دیگر نیازی به تلفن زدن، استفاده از برنامه های همراه و ... نداشته باشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۰    
سید ابوالفضل میرعلی مدیرعامل تعاونی ثامن الحجج ممنوع الخروج شد. به گزارش بانک مردم، وضعیت نامشخص تعاونی ثامن الحجج و بلاتکلیفی سپرده گذاران و اعتراض آنها موجب شده بانک مرکزی برای روشن شدن تکلیف این ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۴    
نوعروس اتریشی که سال گذشته به داعش پیوسته بود، پس از تلاش برای فرار از دست این گروه تروریستی به شیوه ای عجیب اعدام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۵۸    
تصاویر هشت جسد عناصر گروه تروریستی داعش در شمال استان صلاح الدین عراق کشف شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۵۲    
یافته های جدید نشان می دهد که سیگار کشیدن موجب افزایش نازک شدن لایه خارجی مغز با افزایش سن می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۹    
دادستان کل کشور توضیحاتی را درباره ادعای بابک زنجانی مبنی بر وجود دارایی 22 میلیاردی در خارج از کشور ارائه داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۶    
وی با اشاره به اینکه در مجلس هم فساد مالی بود که بماند، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور ما در شرایط فعلی مناسب نیست، فجایعی در کشور رخ می دهد و بر اثر مسائل اقتصادی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۶    
مسافران پرواز اصفهان به مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی تابان پس از دو بار رفت و برگشت در این مسیر هوایی و ساعت ها سرگردانی به مقصد نرسیدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهور گفت: روسیه و ترکیه هر دو همسایه و دوست جمهوری اسلامی ایران هستند و برای ما بسیار مهم است که روابط همسایگان صمیمی باشد و راضی نیستیم بین همسایگانمان اختلاف باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۳    
منابع خبری در افغانستان از سرنگون شدن یک پهپاد آمریکایی در شمال افغانستان خبر می دهند این در حالی است که گروه طالبان می گوید این پهپاد را هدف قرار داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۰    
فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به رایزنی مسئولان ایرانی با طرف عراقی به منظور الکترونیکی کردن ویزای اربعین ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۰    
بر اساس رأی صادره ورزشکار مشهور به تحمل 100 ضربه شلاق حدی و یک سال تبعید به یکی از شهرهای غربی کشور و همدستش نیز به 100 ضربه شلاق حدی و دو سال تبعید به جنوب کشور محکوم شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۸    
افق تازه: رشد اقتصادی آمریکا در سومین دوره سال سریعتر بوده و این رشد می تواند بر تصمیم گیری فدرال رزرو درباره افزایش نرخ سود بانکی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۸    
افق تازه:نیروی دادستانی آلمان پرونده مالیاتی تازه ای را برای شرکت فولکس واگن باز کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۵    
افق تازه:وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد خلبان دوم جنگنده سوخو 24 این کشور که صبح سه شنبه با شلیک هواپیمای اف 16 ترکیه سقوط کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۲    
پرداخت تسهیلات و سودهای کلان و غیرقانونی،جذب مردم، بروز یک مشکل و در نهایت فروپاشی، ماجرای تکراری موسسات اعتباری غیرمجاز به ویژه در سالهای اخیر است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۶    
رییس دفتر رییس جمهور اقتصاد مقاومتی را سیاست جدی و منطقی کشور دانست و با تاکید بر اینکه باید از سوء تعریف از نفوذ در کشور جلوگیری شود، گفت: اگر در دوران پسا برجام هوشمندانه عمل کنیم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۶    
وزیر اقتصاد امروز در نشست وزیران کومسک که به ریاست رئیس جمهوری ترکیه در مرکز کنگره استانبول برگزار شد، شرکت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۴    
افق تازه :رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار دو هزار و پانصد نفر از فرماندهان بسیج ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 2 نفر از مفقودان فاجعه منا شناسایی شدند از کاهش تعداد مفقودان ایرانی این فاجعه به 15 نفر خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۲    
پیکر غضنفر رکن آبادی سفیر سابق کشورمان در لبنان که در فاجعه منا مفقود شده بود، شناسایی شد و قرار است پیکر وی بامداد فردا به کشور بازگردانده شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۹    
سردار کریمی با اشاره به برخی فعالیتهای اخیر انجام شده در سازمان گفت: از زمان آغاز طرح تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت حدود 9 میلیون کارت در این زمینه تعویض شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۶    
مدیر روابط عمومی شرکت مترو از ناکام ماندن خودکشی یک زن در ایستگاه متروی گلشهر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۶    
شبکه تلویزیونی " س ان ان ترک" گزارش داد که نیروی پدافندی این کشور جنگنده نیروی هوایی روسیه را در مرزهای ترکیه و سوریه سرنگون کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اعلام خبر ابطال مصوبه وزارت ارشاد در خصوص فیلترینگ سایت های فاقد مجوز گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۳    
پیش از این بارها شنیده بودیم بسیاری از دکترها حین عمل جراحی وسایلی نظیر قیچی و چاقوی جراحی را درون شکم بیمار جا میگذارند! اما این بار یک جراح در حین جراحی بسته ای پر از پول از شکم بیمار بیرون کشید!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۰    
قیمت دلار و سکه امروز با روندی صعوی به ترتیب با قیمت 3هزار و 610 تومان و 910 هزار تومان معامله شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۴    
فرمانده کل ارتش با تاکید براینکه با اتحاد همسایگان و مسلمانان پای مزدوران را از منطقه قطع می کنیم، گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که احتمال وقوع حوادثی دیگر پس از سرنگون شدن جنگنده این کشور را کم نمی داند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که سامانه موشکی اس 300 نیز در پایگاه نظامی سوریه استقرار می یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۵    
در حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای امنیتی تونس در پایتخت این کشور، چهارده نفر کشته و یازده نفر زخمی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۶    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه میزان گاز تحویلی به نیروگاهها نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد اشته است گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با وزیر امور خارجه لوکزامبورگ دیدار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۶    
سیب زمینی هایی که بهانه مهدی کوچک زاده برای اعلام استعفا از نمایندگی شده بودند، حالا باعث پرده برداری از ماجرایی سابقه دار شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
پس از دو سال از گذشت پیگیری پرونده زمین خواری در حوالی روستای ورسک سوادکوه، رییس سازمان امور اراضی از تخریب ویلاها و ساخت وسازهای غیرقانونی زمین خواران در این منطقه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۴    
رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالا از هفته آینده خبر داد و گفت: تاخیر در اجرای طرح اثرات سوء خواهد داشت و مردم را خسته می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۱    
رییس جمهوری فرانسه اعلام کرد که کشورش و روسیه درباره تبادل داده های اطلاعاتی در راستای مبارزه با داعش در سوریه گفت وگو خواهند کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۸    
شنیدن خبر مرگ یا معلولیت افراد در گروه های سنی مختلف، دیگر چندان تعجب برانگیز نیست، حتی اگر فرد ورزشکار هم باشد!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۵    
دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان گفت: پیمانکار قطار شهری اهواز، 300 کارگر قطار شهری را به صورت غیرقانونی اخراج کرده وبا آنان در حال تسویه حساب است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
توقف صدور پروانه به صورت کاغذی (فیزیکی) به گمرک ابلاغ شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۰    
رییس خانه کارگر خوزستان با اشاره به اینکه کارگران بخش اعظمی از جامعه را تشکیل می دهند، گفت: جامعه کارگری خواستار توجه و حمایت دولت هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۷    
تقریبا بعید است به مغازه های سوپرمارکت، خواربارفروشی، دکه های روزنامه فروشی و حتی برخی عطاری ها سری بزنیم و سیگارهای متنوع با برندهای مختلف عرضه نشود اما طبق ابلاغیه جدید وزارت صنعت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۴    
قیمت دلار دولتی امروز در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت و 2 هزار و 997 تومان تعیین شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۱    
مبادلات تجاری ایران و اروپا با وجود توافق هسته ای و رفت و آمد هیئت های متعدد تجاری از اروپا به ایران با کاهش 11 درصدی طی دو ماه پس از این توافق مواجه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان تهران با اشاره به ظرفیت نوین اشتغال در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی گفت: شناسایی مشاغل جدید مهارتی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۸    
رئیس، هیئت رئیسه اتاق ایران و روسای اتاق های سراسر کشور با هدف آشنایی بیشتر با ظرفیت های موجود و همکاری های مشترک با کشورهای مختلف از جمله همسایگان، در قالب هیئت اقتصادی به ترکیه سفر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۸    
اولین کارگروه ملی ارزیابی راهبردی محیطی ذیل شورای عالی حفاظت محیط زیست به استناد تصویب نامه هیات وزیران با حضور نمایندگان اعضای شورای عالی به ریاست معاون محیط زیست انسانی و حضور معاون آموزش و پژوهش ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۵    
این نخستین باری نیست که سیب زمینی وارد عرصه سیاست شده است. یک بار به دلیل توزیع رایگان سیب زمینی میان مردم، این ماده غذایی خبرساز شد و باری دیگر به دلیل امحا.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۹    
دیناروند افزود: یک بیمار دیابتی اگر قند خونش کنترل شود زندگی عادی دارد اما اگر کنترل نکند وارد بیماری های خطرناکی می شود که هزینه هایش سرسام آور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۹    
مازیار فلاحی از جمله خوانندگان موسیقی پاپ است که پیش از این تجربه بازی در سریال شبکه نمایش خانگی قلب یخی در نقش خود به عنوان خواننده را داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۹    
بسیاری از ایرانی ها از این 2 خودرو خاطرات زیادی دارند .هرچند که پیکان را نیز باید جزئی از خاطرات تمامی مردم ایران دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۳    
اگر به تاریخ 100 ساله اخیر نگاه کنیم، دست کم از سال 1300 به این سو، به قیمت امروز، حدود چهار هزار میلیارد دلار درآمد نفتی به جامعه ایران تزریق شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۳    
رسانه های آمریکایی از تشدید حمله هکرهای ایرانی و تلاش برای سرقت اطلاعات دولتی ایالات متحده خبر داده و مدعی هستند تازه ترین حملات از این دست وزارت خارجه آمریکا را هدف قرار داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل دفتر بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی سامانه جامع دفتر بیمه های سلامت خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۷    
نایب رئیس شورای ملی زعفران بابیان اینکه در حدود 10 روز اخیر بازار این محصول به ثبات نسبی رسیده است، گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم زعفران حداقل 4 میلیون و350 هزار وحداکثر 5 میلیون و500 هزار تومان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۴    
وزیر نفت از احتمال جذب حدود 30 میلیارد دلارسرمایه گذاری در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی خبر داد و گفت: بخشی از مشکلات صنعت نفت با مدل جدید قراردادهای نفتی حل خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۸    
مدیر کل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار با اشاره به ممنوعیت به کارگیری اتباع خارجی بدون بیمه حوادث گفت: کلیه اتباع خارجی که در ایران اشتغال دارند در مقابل حوادث ناشی از کار تحت پوشش و حمایت قرار می ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۵    
مدیران هتل های زنجیره ای هیلتون از شناسایی و پاکسازی بدافزاری خبر داده اند که سیستم های پرداخت پول از طریق کارت اعتباری را هدف قرار داده بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۵    
کارکنان گمرک شهید رجایی موفق شدند بیش از 73 تن پیش ساز مواد مخدر صنعتی از یک محموله وارداتی کشف کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۳    
با گذشت بیش از یک ماه از مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش وام 35 میلیون تومانی مسکن به 60 میلیون تومان، هنوز خبری از ابلاغ این وام به شعب بانک مسکن نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۳    
جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران حاکی است که بیشترین میزان بیکاری در میان جمعیت فارغ التحصیل و در حال تحصیل سال 93 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۳    
رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: در هفت ماه ابتدای امسال 2620 تن فرش دستباف به ارزش 142 میلیون دلار به حدود 80 کشور دنیا صادر شد که این رقم به لحاظ وزنی افزایش حدود سه درصدی را نشان می دهد اما به لحاظ ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۴    
به دنبال سرنگونی جنگنده روسیه به دست ارتش ترکیه، رئیس جمهوری این کشور و باراک اوباما در گفت وگوی تلفنی با پایان دادن به تنش ها و تلاش برای ایجاد آتش بس توافق کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۱    
در مزایده 40 جایگاه سوخت، متقاضیان اقبالی به جایگاه های سوخت دولتی نشان ندادند.
  • ۱