یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 14 آذر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آذر 1394 افق تازه 2 آذر 1394 افق تازه 3 آذر 1394 افق تازه 4 آذر 1394 افق تازه 5 آذر 1394 افق تازه 6 آذر 1394 افق تازه 7 آذر 1394 افق تازه 8 آذر 1394 افق تازه 9 آذر 1394 افق تازه 10 آذر 1394 افق تازه 11 آذر 1394 افق تازه 12 آذر 1394 افق تازه 13 آذر 1394 افق تازه 14 آذر 1394 افق تازه 15 آذر 1394 افق تازه 16 آذر 1394 افق تازه 17 آذر 1394 افق تازه 18 آذر 1394 افق تازه 19 آذر 1394 افق تازه 20 آذر 1394 افق تازه 21 آذر 1394 افق تازه 22 آذر 1394 افق تازه 23 آذر 1394 افق تازه 24 آذر 1394 افق تازه 25 آذر 1394 افق تازه 26 آذر 1394 افق تازه 27 آذر 1394 افق تازه 28 آذر 1394 افق تازه 29 آذر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۰    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با اشاره به سفر سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به روسیه، این سفرها را طبیعی عنوان کرد و افزود: ابعاد قضیه بسیار گسترده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۰    
حمید بعیدی نژاد از مذاکرات فشرده کارشناسان برای تنظیم پیش نویس قطعنامه 1+5 در وین خبر داد و گفت: کمیسیون مشترک به بحث های کلی می پردازد ولی بحث های جزیی و عبارت پردازی در نشست جانبی انجام می شود که ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۷    
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت : دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان 25 کشور، هفته آینده در تهران برگزار می شود که نمایندگان یک شرکت آمریکایی نیز حضور خواهند داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۴    
رییس جمهوری، انتصاب مرضیه افخم به عنوان نخستین سفیر زن بعد از انقلاب اسلامی برای تصدی سفارت در کشور مالزی را نمادی از توانمندی بانوان دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۳    
با اتمام 28 روز زمان توزیع آب در شبکه های آبیاری استان اصفهان، رهاسازی آب از سد زاینده رود برای کشت پاییزه کشاورزان به پایان رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۹    
چنانچه برای اولین بار مرتکب فرار از خدمت شده و ظرف مدت 60 روز از شروع غیبت شخصاً خود را معرفی نمایند بدون ارجاع پرونده به مرجع قضائی در مقابل هر روز غیبت و فرار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۶    
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در 8 ماهه نخست سال جاری میزان کشف پرونده های مجرمان فضای مجازی 79 درصد افزایش داشته است، از دستگیری 723 مجرم اینترنتی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۳    
رئیس فدراسیون اسکی گفت: هزینه استفاده از امکانات پیست بین المللی دیزین در سال جاری 90 هزار تومان خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۳    
بلومبرگ با اشاره به نشست اخیر سازمان کشورهای صادرکننده نفت نوشت: اوپک این هفته به همه شایعات در مورد اینکه این سازمان به مثابه یک کارتل نفتی عمل می کند پایان داد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۹    
رویترز طی گزارشی تلاش کرد تا عدم توانایی اوپک در رسیدن به یک تصمیم قاطع را به گردن ایران بیندازد،این در حالی است که این خبرگزاری انگلیسی در ادامه گزارش خود اذعان می کند که در نهایت مشخص نیست پشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که افراد خطرناک در این کشور به سادگی به سلاح دسترسی دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۳    
یکی از وکلای مدافع متهم اصلی پرونده نگین خودرو گفت: یک الی دو هفته پس از صدور رای دادگاه، موکلم تسلیم به رای داد و حکم دادگاه قطعی شد که همین مسئله نشان دهنده نیت موکل برای پرداخت مطالبات مردم است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور روز دانشجو به دانشگاه صنعتی شریف می رود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۰    
یکی از مدیران سابق نهاد ریاست جمهوری با گزارش سازمان بازرسی در مراجع قضایی محکوم شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۰    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه بخش اعظمی از اقتصاد کنونی کشور متکی بر منابع پایه ایست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۴    
وزیر نفت عراق گفت: تا زمانی که مشخص نشود میزان تولید نفت ایران بعد از لغو تحریم ها تا چه حدی افزایش خواهد یافت، اوپک نمی تواند سقفی مشخص برای میزان تولید خود تعیین کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۳    
در حالیکه معاون جدید فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات معتقد است وام وجوه اداره شده این وزارتخانه باید به شکلی هدفمند تخصیص داده شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۱    
در حالی که تا چندی پیش بحث بر سر این بود که با بازگشت ایران باید برخی کشورها تولیدات خود را کاهش دهند تا نرخ نفت بیش از این آسیب نبیند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۲    
تاکید رئیس جمهور بر همزمانی تدوین لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه 95 سبب تاخیر در ارائه این دو لایحه به مجلس شده است و این لوایح احتمالا هفته آینده تقدیم مجلس شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۲    
معاون اروپا و آمریکای وزارتخارجه گفت: بخش دولتی وخصوصی ایران علاقه مندند تا با تمام کشورهای آمریکای لاتین و به ویژه کلمبیا همکاری های خود در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی ، انرژی ، علمی گسترش دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۹    
شرکت پارمیدا با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان سمنان به بهره برداری رسیده و تولید خود را آغاز کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۹    
نماینده سابق ایران در اوپک با اشاره به بیانیه جلسه 168 اوپک گفت: این بیانیه با اساسنامه اوپک مغایرت دارد و در هیچ جای بیانیه صحبتی از سقف تولید اوپک مطرح نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۹    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس با انتقاد از نبود نظارت بر عملکرد آژانس ها و سایت های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۹    
بخشنامه جدید سایپا برای دریافت چک ضمانت معادل 120 درصد تسهیلات پرداختی در فروش اقساطی خودرو، نارضایتی مشتریان را به همراه داشت و در پی این مسئله ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه علاج بیماری مزمن و کهنه شده دولت زدگی در اقتصاد ایران باید مورد توجه قرار گیرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۶    
سازمان ملی استاندارد در اطلاعیه ای نسبت به مصرف روغن های کنجدی که به روش سنتی روغن گیری می شوند، هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۶    
بازارهای سهام آمریکا روز جمعه صعود کردند و شاخص های استاندارد اند پورز 500 و داوجونز اینداستریالز بزرگترین صعود یک روزه در حدود سه ماهه گذشته را ثبت کردند تا پایان خوشی را برای هفته پرتلاطم رقم بزنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
یکی از برنامه ریزی هایی که طی سال جاری در بانک مسکن در پیش گرفته ایم ارایه تسهیلات قابل قبول به انبوه سازان و تسهیل فرآیند اجرایی این قشر است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
با جدی تر شدن نظارت بر اجرای سودهای بانکی مصوب در روزهای اخیر، در حال حاضر بانک ها پیشنهاد چندان جذاب و متفاوتی از سود به ویژه سپرده های مدت دار برای مشتریان خود ندارند مگر در مواردی برای آشنایان.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
تعداد کارتهای الکترونیکی صادره توسط بانک صادرات ایران به دنبال استقبال هموطنان از خدمات این بانک تا پایان مهرماه امسال از مرز53 میلیون کارت الکترونیکی گذر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
قیمت دلار آمریکا در بازار امروز - شنبه - 3628 تومان عرضه می شود که در مقایسه با آخرین روز هفته گذشته حدود 30 تومان کاهش داشته است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۷    
معاون استاندار مازندران با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های بانک شهر در پروژه های کلان شهری، از ایجاد زمینه استفاده همه شهرداری های این استان از موقعیت این بانک در آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل دفترسیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم بیشترین تخلفات علمی صورت گرفته در حوزه پژوهشی را مربوط به پایان نامه ها و مقالات دانست و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۷    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به توقف تولید سلاح شکاری از سال 92 از تلاش سازمان حفاظت محیط زیست برای تغییر پروانه حمل و نگهداری سلاح شکاری به پروانه نگهداری سلاح شکاری خبر داد و افزود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۷    
اوپک امسال در نهایت یک تصمیم مهم داشت، اینکه سقف تولید بدون تغییر باقی خواهد ماند و به گفته رییس نشست اوپک نتیجه رایزنی 6 ساعته در نهایت این بود که "اعضا همان جایی که هستند بمانند و کمی بیشتر بازار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۴    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس بند 9 نقشه راه، در آینده نزدیک به صورت کتبی ارزیابی جامع خود در مورد گزارش مدیرکل را ارائه خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۴    
به گفته رییس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس تهران، قیمت غذاهای مشابه در رستوران های پایین شهر با بالای شهر متفاوت بوده که البته این موضوع به دلایل مختلفی مربوط است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۱    
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح دلایل التهاب اخیر در بازار ارز، درباره زمان مناسب برای تک نرخی شدن ارز ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۱    
زمستان در راه ایران است. این هفته که بیاید، ایرانی ها در اواسط آخرین ماه پاییز، زمستان را تجربه خواهند کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۱    
گروه تروریستی داعش فیلم جدیدی را از عملیات اعدام گروهی در یمن منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۸    
یکی از مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از توافق این رژیم با دولت آنکارا برای ارتقای سطح روابط دیپلماتیک میان دو طرف پرده برداشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۸    
یادگار امام گفت: بزرگترین کار هنرمند آن نیست که هرچه هست را نشان دهد، بلکه این است که هرچه درون بیننده قرار دارد را از قوه به فعلیت برساند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 95 از روز دوشنبه 16 آذرماه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۵    
نیروهای امنیتی عراق یک خودروی بمب گذاری شده در مسیر زائران کربلا را کشف کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
طی سال اخیر حدود 500 مورد ابتلا به بیماری لیشمانیاز در سوریه مشاهده شده که از نیش برخی از انواع پشه خاکی ناشی می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
اولین رفتار خودروسازان در ماجرای تسهیلات 25 میلیونی را که می توان در بوته نقد گذاشت، ثبت نام بیش از ظرفیت است، چه آنکه بیش از سقف تسهیلات، خودرو پیش فروش شد و عملا چند هزار نفر مشتری بلاتکلیف ماندند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
عموم اینها با استفاده از دو مکانیسم لرزش موضعی یا ایجاد حرارت، بصورت موقتی آنهم در حدی ناچیز چربی های زیرجلدی را جابجا کرده یا از طریق تبخیر آب میان بافتی ناحیه زیر کمربند می کنند و باعث کاهش سایز می ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۹    
یک منبع آگاه گفت: مذاکرات ایران و برخی از کشورها به منظور ساخت پالایشگاه با سرمایه گذاری ایران در آستانه نهایی شدن است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۹    
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس گفت: خرید تضمینی سیب زمینی ظلم در حق کشاورزان است زیرا هزینه های کشت، داشت و برداشت را هم جوابگو نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آغاز همکاری 3 بانک ایرانی و ایتالیایی بعد از اجرای برجام گفت: با فرانسه نیز در مسائل مالی در حال نهایی کردن قراردادهای این چنینی هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۱    
سرمایه بانک پاسارگاد از مبلغ 42.000 میلیارد ریال به مبلغ 50.400 میلیارد ریال منقسم به 50.400 میلیون سهم با نام عادی یک هزار ریالی افزایش می یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۵    
معاون بین الملل بانک پارسیان از امضای تفاهم نامه همکاری در رابطه با ایجاد خطوط اعتباریکوتاه مدت توسطشرکت بیمه دولتی ساچه ایتالیا و بانک پارسیان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۹    
قائم مقام یک شرکت خصوصی گفت:سناریوی احتمال فروش اپراتور متولی فیبرنوری به شرکت چند ملیتی MTN را خیلی عملیاتی نمی بینم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
یک نماینده مجلس با انتقاد از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در شرایط ارائه سوخت یارانه ای و خدمات فرودگاهی ارزان به ایرلاین ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از رهگیری همه سیگارهای وارداتی در آینده ای نزدیک خبر داد و تاکید کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل توانیر گفت: حدود 95 درصد از کل انرژی برق تولیدی سال 93 کشور از سوخت های فسیلی تأمین شده که معادل مصرف 68 میلیارد لیتر سوخت معادل در سال است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۴    
وزیر اقتصاد با انتقاد از ضریب نفوذ بیمه 1.9 درصدی صنعت بیمه در ایران از برنامه جدی دولت برای حذف عوارض صنعت بیمه خبر داد و اعلام کرد: تورم تولید در چند ماه اخیر تک رقمی شده و به زیر 5 درصد رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۱    
مدیران و نمایندگان 5 شرکت نفتی و تجاری آمریکایی به منظور آشنایی با جزئیات نسل جدید قراردادهای توسعه ای صنعت نفت ایران IPC به تهران سفر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۱    
ارتقا ی کیفیت ارتباط اپراتور اول در کشور عراق، با ابراز رضایت زائرین همراه اولی اربعین روبرو شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۸    
محسن رضایی گفت: دولت انسجام اقتصادی ندارد.با طولانی ترین و عمیق ترین رکود مواجهیم.دولت از توان لازم برای خروج از رکود برخوردار نیست.صنعتگرباید زندگی اش را بفروشد تا سود بانک را بدهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۸    
بالغ بر 96 هزار و 805 میلیارد و 805 میلیون ریال افزایش سرمایه در هشت ماه گذشته در بورس اوراق بهادار به سرانجام رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۸    
مسترکارت به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی و کارت اعتباری در دنیا، تبلیغات خود را برای جلب مشتری از ایران آغازکرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که گرانی های مسکن مهر غیرقانونی است، گفت: به مدیران عامل شرکت های عمران پردیس و پرند نسبت به هرگونه افزایش غیرقانونی مسکن مهر تذکر داده ایم و حتما با این مسئله ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۰    
در حالی 26 روز از آغاز طرح کارت اعتباری خرید کالا می گذرد که هنوز هیچ کارتی توسط سیستم بانکی صادر نشده و مردم به امید اجرایی شدن آن دست از خرید برداشته اند که این موضوع خود رکود بازار را تشدید کرده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۰    
حضور اپراتور خارجی در ترکیب سهامداری متقاضیان پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه از جمله معیارهای شایستگی به حساب می آید اما متقاضیان MVNO باید مراقب یک سوء برداشت باشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۷    
صادرات چین به ایران در 10 ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد برابر با 5.2 میلیارد دلار کاهش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
وزیر نفت با اشاره به مذاکرات انجام شده با لینده آلمان از رفع توقیف تجهیزات گازی ایران بلافاصله پس از لغو تحریم ها خبر داد و گفت: ایران اولین واحد FLNG را در خلیج فارس راه اندازی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
مدیرعامل بانک ملّت گفت: بانک ملت امروز فراتر از کشور ایران رفته و به عنوان بزرگ ترین مؤسسه مالی نظام مقدّس جمهوری اسلامی، در دنیا شناخته شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت با حضور در مرز مهران در استان ایلام، از زائران کربلای معلی پذیرایی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
در پرواز دیروز شماره 4802 نجف-تهران هواپیمایی معراج سه نوع بلیت با زمان های مختلف عرضه شده بود و پرواز پس از چند ساعت سرگردانی مسافران در فرودگاه نجف ساعت 22:45 دقیقه دیشب انجام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
کمیسیون اصل نود مجلس با حضور وزیر نفت در هفته جاری میزان تحقق برنامه های وعده داده شده توسط زنگنه درجلسه رای اعتماد و پرونده ها و شکوائیه های طرح شده از این وزارتخانه را بررسی خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه ما برای سومین سال متوالی بیش از 27 درصد سود مشارکت را محقق ساخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
برخلاف نیمه اول سال که روند رشد ازدواج پس از سه سال مثبت شد و به رشد 1/0 درصدی رسید، آمار تازه سازمان ثبت احوال درباره روند ازدواج در هشت ماه گذشته از منفی شدن دوباره این آمار حکایت دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۳    
رئیس کل بیمه مرکزی نسبت به جنگ قیمتی شرکت های بیمه هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۳    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با اشاره به اینکه اقساط ماهانه طرح فروش قسطی مسکن بین 3 تا 3.5 میلیون تومان است، گفت: این طرح برای تمامی سازندگان مسکن اجرا می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۳    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که بعید نظر می رسد فردا و یا هفته جاری لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه به مجلس ارایه شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۰    
شرکت کنندگان کنفرانس رونمایی از قراردادهای جدید صنعت نفت در هفته گذشته برای سرمایه گذاری در صنعت نفت تنها یک شرط و آن هم لغو کامل تحریم ها را داشتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۰    
حوزه HSE در نظام پیشنهادهای بانک شهر جهت ثبت پیشنهادهای مشتریان فعال شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۰    
بعد از توقف صادرات گاز روسیه، ترکیه به دنبال متنوع سازی واردات گاز از کشورهای منطقه است که مبادا زمستان سرد ترکیه بیش از این سردتر شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۰    
وزیر ارتباطات گفت: ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ماه ها قبل تمام تلاش خود را انجام دادیم تا ارتباطات زائرین اربعین با کمترین اختلال صورت پذیرد و بدین منظور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۷    
کاربران فضای مجازی با انتشار عکسی با چاشنی طنز به اردوغان رئیس جمهور ترکیه کنایه زدند
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۴    
گروه تروریستی داعش با رها کردن اجساد مردم بی گناه در خیابانهای سوریه، باعث شیوع نوعی بیماری خطرناک انگلی در این کشور شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۴    
در این گزارش تصاویری متفاوت از کلیسایی که تغییر کاربری داده شده است را مشاهده خواهید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات بانکی به جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: در این راستا تجهیزات ویژه در این بانک پیش بینی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲    
نتیجه آزمایش دی ان ای فرزند "سجی الدلیمی" نشان می دهد وی دختر سرکرده داعش است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲    
سال هاست دولت تلاش می کند با اعطای وام،بازار نابسامان مسکن را مدیریت کنداما تاکنون اعمال این سیاست ها نتوانسته تشنج و التهاب این بازار راآرام کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۹    
امور حسبی مربوط به احوال شخصیه است و در آن به اموری نظیر قیمومت، ترکه میت، غائب مفقودالاثر، محجورین و موارد مرتبط با آن پرداخته می شود که دادگاه ها مکلفند بدون اینکه در مورد آن امور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۶    
برخی منابع از استعفای نخست وزیر دولت مستعفی یمن به دلیل تشدید اختلافات با رئیس جمهور مستعفی این کشور، خبر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۶    
خبرگزاری رویترز اسامی 14 نفر از قربانیان تیراندازی چهارشنبه شب کالیفرنیا را منتشر کرد که در میان آنان نام یک زن ایرانی نیز به چشم می خورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۶    
نماینده کشورمان در سازمان ملل در نشست مجمع عمومی این سازمان با موضوع فرهنگ صلح، بخش هایی از نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی را قرائت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۶    
یک رسانه افغانستان گزارش داد که سرکرده جدید گروه طالبان پس از انتشار خبرهای تایید شده مرگ ملا اختر منصور، منصوب شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۶    
اسپوتنیک نوشت: تصمیم ترکیه در سرنگونی بمب افکن سوخو-24 روسیه در حریم هوایی سوریه، پیامدهای اقتصادی خطرناک و طولانی مدتی برای آنکارا، و نه مسکو، خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۳    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به تشکیل یک مجتمع ویژه قضایی می گوید که برای رفاه حال افراد دوجنسیتی، این اشخاص می توانند با مراجعه به این مجتمع قضایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۳    
اردوغان پارسال نیز در اظهاراتی کم سابقه به شدت از جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد و چند روز پس از آن اظهارات در قالب سفری رسمی به ایران آمد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۳    
سلیمان فرنجیه که پدربزرگش زمانی رئیس جمهوری لبنان بوده در زمان کودکی به همراه پدربزرگش به دیدار حافظ اسد (رئیس جمهوری وقت سوریه) در دمشق می رفت و همبازی دوره کودکی و جوانی دو پسر حافظ اسد یعنی باسل و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برنامه دانشگاه برای پیوستن به کمپین سیگار ممنوع خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
دیدار شهردار نیویورک از یک مسجد در این شهر حضور فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه روی عرشه ناو هواپیمابر شارل دوگل در دریای مدیترانه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
بهای معاملات طلا در بازار جهانی پس از اینکه روز جمعه به بزرگترین صعود یک روزه در بیش از دو ماه گذشته دست پیدا کرد، برای نخستین بار در هفته گذشته افزایش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
ورود مقام معظم رهبری به چند مسئله و آسیب اجتماعی و دستور برای پیگیری، ارائه گزارش و حل آنها به این معناست که این آسیب ها از حدی که باید، گذشته و حالا مسئولان به دنبال چاره ای متفاوت و سریع هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
کارخانه چینی مقصود مشهد دچار حریق شد.
  • ۱