یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 7 آذر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آذر 1394 افق تازه 2 آذر 1394 افق تازه 3 آذر 1394 افق تازه 4 آذر 1394 افق تازه 5 آذر 1394 افق تازه 6 آذر 1394 افق تازه 7 آذر 1394 افق تازه 8 آذر 1394 افق تازه 9 آذر 1394 افق تازه 10 آذر 1394 افق تازه 11 آذر 1394 افق تازه 12 آذر 1394 افق تازه 13 آذر 1394 افق تازه 14 آذر 1394 افق تازه 15 آذر 1394 افق تازه 16 آذر 1394 افق تازه 17 آذر 1394 افق تازه 18 آذر 1394 افق تازه 19 آذر 1394 افق تازه 20 آذر 1394 افق تازه 21 آذر 1394 افق تازه 22 آذر 1394 افق تازه 23 آذر 1394 افق تازه 24 آذر 1394 افق تازه 25 آذر 1394 افق تازه 26 آذر 1394 افق تازه 27 آذر 1394 افق تازه 28 آذر 1394 افق تازه 29 آذر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۴    
حمله انتحاری روز جمعه به مراسم مذهبی شیعیان که در آستانه اربعین حسینی در 20 کیلومتری جنوب کانو در شمال شرق نیجریه برگزار می شد به شهادت 21 نفر منجر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۴    
شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال به شدت از شاهرخ برادرش که سال گذشته هم آنالیزور استقلال بود، گلایه کرد و گفت او برای به دست آوردن خانه مادری شان کاری غیر قانونی انجام داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۴    
یکی از نظریه پردازان بنام آمریکا با فریب خواندن حملات پاریس، این حملات را ساخته و پرداخته کشورهای امپریالیستی و هدف از آن را پیشبرد سیاست های امپریالیستی دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
اقدام یک دانشجوی بورسیه سعودی در برافراشتن پرچم ایران در مراسمی در آمریکا، با خشم شماری از کاربران سعودی در اینترنت روبه رو شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
سعید مرتضوی می گوید که از برخی انتقادها نسبت به خروجش از کشور "تعجب می کند".
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۸    
رئیس جمهور روسیه درپی سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگنده روس توسط ترکیه در مرز سوریه و انتقاد شدید وی از دولت آنکارا بار دیگر به شخصیتی جذاب برای رسانه های دنیا تبدیل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۳    
پسر خسرو شکیبایی عکسی از پدرش و داریوش مهرجویی، در کنار جکی چان، ستاره فیلم های رزمی، منتشر کرد. به گفته پوریا شکیبایی، این عکس در جشنواره فیلم توکیو و بیست و پنج سال پیش گرفته شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۰    
در تصویر زیر نقشه ایران در سال 1729 میلادی را می بینید که شامل: گرجستان، ارمنستان، آران، بحرین، مناطق شیعه نشین عربستان، بلوچستان پاکستان و افغانستان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۳    
شهردار تهران با اشاره به جمع آوری دستفروشان در مناطق شهر تهران گفت: این کار به تدریج درتمام مناطق 22 گانه شهر تهران اجرا خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۷    
وزیر کشور با اشاره به اینکه امسال تاکید داریم هیچ کس بدون ویزا و گذرنامه وارد عراق نشود اظهار کرد: به نیروی انتظامی و بسیج تاکید کرده ایم که با قاطعیت با افراد بدون ویزا در مرزها برخورد کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۵    
در پی سرنگونی یک جنگنده روسیه توسط ارتش ترکیه و توصیف این اقدام به عنوان خنجر زدن از پشت، تنش میان 2 کشور در حال بالا گرفتن است و دو طرف اقداماتی را علیه یکدیگر آغاز کرده اند که به نظر می رسد روسیه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۳    
فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها با بیان اینکه 40 هکتار از جنگل های نور دچار آتش سوزی شده است، گفت: با اینکه بخش هایی از این آتش مهار شده اما به دلیل وزش باد و شعله ور شدن مجدد آتش ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۸    
هر چند وقت یک بار ادعای تولد دجال به عنوان یکی از نشانه های آخرالزمان مطرح می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۲    
دراین گزارش آلبومی از خلاقیت نقاشی روی دست انسان را مشاهده می کنید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۲    
مرد 53 ساله ای در مقابل یکی از موسسات مالی و اعتباری اصفهان خودسوزی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۹    
اگر شما از آن دسته از افراد هستید که از ارتفاع می ترسید و همیشه هم خواب سقوط می بینید، بهتر است از خیر خواندن این گزارش بگذرید!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۹    
این فروشگاه لباس در حومه استانبول در حال پخش و فروش لباس های گروه تروریستی داعش است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۶    
در بازار امروز - شنبه - هر دلار آمریکا با ادامه روند افزایش روز های اخیر از مرز 3650 تومان عبور کرد و سکه تمام طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین روز هفته گذشته حدود 905 هزار تومان عرضه می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۴    
رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران گفت: با همکاری یونسکو درصدد ثبت جهانی خط نستعلیق ایرانی هستیم و باید در این زمینه، از ترک ها که اقداماتی را در این زمینه انجام داده اند، پیشی بگیریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه در سایر مناطق کشور جو پایدار است که سبب انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت و غبارآلود شدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۶    
مواضع صریح اخیر اعضای ناتو علیه سیاست های ترکیه نشان دهنده عدم همراهی بخش اعظمی از این مجموعه با دولت آنکاراست. همین مسئله ادعای اردوغان مبنی بر حمایت تمام عیار ناتو از کشورش را خدشه دار ساخته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۶    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور از ممنوعیت واردات گیاهان تزئینی از چین به دلیل بیماری زا بودن آن خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۳    
خروج ناگهانی سعید مرتضوی از کشور به مقصد عراق احتمال عدم بازگشت وی و فرار به دیگر کشورها را تقویت کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۳    
عکس یادگاری سران و رهبران کشورهای مشترک المنافع بریتانیا با ملکه انگلیس در نشست این گروه در کشور مالت پل دروازه طلایی در شهر سانفرانسیسکو آمریکا نمایشگاه خودرو در اسن آلمان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۷    
صدور فاکتور خودروهای فروخته شده در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۷    
علی اکبر ولایتی گفت: بنده تصمیمی برای پیوستن به هیچ یک از ائتلاف ها اتخاذ نکرده ام و امیدوارم با مشارکت حداکثری مردم شریف ایران شاهد مجلسی کارآمد در جهت مصالح انقلاب و عملی کردن دیدگاه مقام معظم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۷    
با افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر و گذشتن قیمت آن از مرز 3600 تومان، توجهات اهالی تالار شیشه ای به سمت این بازار معطوف شد و بورس اولین روز معاملاتی هفته را با افت تمامی متغیرهای خود سپری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پاسخ به پرسشی درباره زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: مطالبات بازنشستگان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر نفت با اشاره به انجام مذاکرات جدید نفتی با توتال فرانسه، از احتمال مشارکت جدید با سینوپک چین در فاز دوم طرح توسعه میدان نفتی یادآوران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۲    
داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی هنگام مراجعه برای ثبت نام باید گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل یاد شده در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که در تاریخ مقرر اخذ کرده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۹    
بیماری گلوکوم اغلب بر اثر بالا بودن فشار داخل چشم ایجاد شده، تخریب عصب بینایی را به دنبال دارد و از آنجا که فرآیند این تخریب، تدریجی صورت می گیرد در صورت مناسب نبودن درمان، سبب نابینایی فرد می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۹    
بررسی یونیسف حاکی از آن است که کمتر از نیمی از کودکان زیر دو ماه تحت آزمایش HIV قرار گرفتند. در میان دو میلیون و 600 هزار کودک زیر 15 سال مبتلا به HIV از هر سه مورد تنها یک نفر تحت درمان قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۶    
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام جریمه 180 میلیونی برای 473 متخلف و پلمب 47 آرایشگاه از پایان فاز اول نظارت و ساماندهی آرایشگاه های زنانه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۱    
رسولی برخی تاکیدات عطریانفر بر روی علی لاریجانی را ناشی از سابقه رفاقت این دو می داند و می گوید: ترجیح نقد لاریجانی بر نسیه عارف، انتسابش به جریان اصلاحات رد شده است و این جمله ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۸    
سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات داخل گوشی به خصوص گوشی های هوشمند توصیه کرد اطلاعات غیرضروری را از گوشی خود پاک کنید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور پررنگ ماموران پلیس در خیابان های پایتخت گفت: حضور ماموران برای بالابردن امنیت شهروندان و تمرینی برای مقابله با تهدیدات احتمالی است .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
شهردار منطقه 12 تهران از ساماندهی دستفروشان و برخورد با ماموران متخلف شهرداری که با دریافت وجه نقد، اجازه بساط گستری را به دستفروشان می دادند، خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۶    
یک مقام آگاه با تشریح چالش جدید اعطای کارت های اعتباری خرید کالا، گفت: ابتدا قرار بود بانک مرکزی هزار میلیارد تومان بابت اجرای این طرح اختصاص دهد اما حال بانک مرکزی زیر بار این مسئله نمی رود و این ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۶    
طبق اصلاحیه قانون مالیات ها، وزارت راه و شهرسازی شش ماه فرصت دارد سامانه ملی املاک را برای اخذ مالیات بر خانه های خالی به شیوه پلکانی از سال 95 فراهم کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۴    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به محض تجاوز هر هواپیما چه جنگنده چه مسافربری ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه با تمام توان در حال خدمات رسانی به زوار بوده و در مرز مهران با ایجاد اردوگاهی 6 هزار نفری ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه به منظور بررسی وضعیت و امنیت مرزها به ایلام سفر می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ساخت ناوشکن های پیشرفته در دستور کار نیروی دریایی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۹    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: گزارش عملکرد قوای سه گانه تا پایان کار مجلس نهم در این کمیسیون در دست تهیه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۶    
عضو هیات رئیسه بنکداران مواد غذایی تهران با بیان اینکه بعد از اعلام دولت مبنی بر آزاد شدن واردات برنج هندی ها از این مصوبه سوء استفاده کرده و قیمت را افزایش داده اند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۳    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه وزارت نفت باید به شبهات مدل جدید قراردادهای نفتی پاسخ دهد گفت: باید در زمان عملیاتی کردن قراردادهای جدید سیاستهای اقتصاد مقاومتی لحاظ شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۷    
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی با بیان اینکه بانک های سپه و تجارت بخشی اسناد فروش خودرو را ارسال کرده اند، گفت: بانک مرکزی هم همان روز معادل ریالی اسناد ارائه شده را به این دو بانک اعطا کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۴    
اینقدر به تقلب و انتحال عادت کرده ایم که این بازار خرید و فروش مدرک اصلا برایمان عجیب نیست؛ اما چه کنیم که از پیگیری این تقلب ها نومید نمی شویم و هنوز امیدواریم که نهادهای مسئول تکانی به خود دهند و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۱    
این روزها زیاد از عبارت خنجر از پشت زدن در ادبیات بین الملل استفاده می شود؛ اصطلاحی که بر خیانت دولتی که انتظار خیانتش نمی رود دلالت می کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با بیان اینکه در شرایط کنونی و با توجه به اتهامات مرتضوی، احتمال عدم برگشت وی به کشور وجود دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۵    
اعتصاب غذا و دوختن لب شماری از پناهجویان ایرانی در مرز مقدونیه خبر دادند گزارشات حاکی است این افراد همچنان در همان نقطه در بلاتکلیفی به سر می برند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد استفاده از استخوان و مواد زائد مرغ به شکل خمیر مرغ در تولید سوسیس و کالباس ممنوع است و مرغ کامل باید جایگزین آن شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۲    
مرکوری میلان مدل 2006 ساخت کشور آمریکا است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۹    
این رشد اقتصادی خیلی مهم است چون تولید ناخالص داخلی و میزان درآمدی است که در کشور ایجاد می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۹    
مردم این روستاها با ساکنان تمامی روستاهای دنیا تفاوت دارند. این تفاوت آنقدر زیاد است که باعث شده نام آنها در فهرست عجیب ترین روستاهای دنیا بیاید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۹    
آنها انسان های خوبی هستند که بسیار مظلوم واقع شدند ؛ گوینده این جمله محمود احمدی نژاد است و منظورش هم از آنها اسفندیار رحیم مشایی و محمدرضا رحیمی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۹    
اگر طیف آقای لاریجانی که الان مواضع خوبی دارد با طیف رادیکال یکی شود، چرا تصور می کنید که ماحصل آن رادیکال شدن شود؟ چرا اعتدال نشود؟ اگر او بتواند کنترلشان کند که مطلوب است!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۳    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت با اظهار اینکه فرصتهایی که برجام برای اقتصاد ایران ایجاد می کند موجب پیوند اقتصاد کشور با جهان می شود گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۲    
عضو شورای عالی بورس از موافقت این شورا با تاسیس بورس ارز خبرداد و گفت: رئیس کل بانک مرکزی هم موافق راه اندازی بورس ارز است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۹    
با گذشت 20 روز از آغاز نام نویسی فروش خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی،خریداران همچنان بلاتکلیف هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۹    
بازار سهام امروز شاهد درجا زدن نماگرهای خود زیر سایه معاملات کد به کد و بازارگردانی صاحبان صندوق و شرکت های سرمایه گذاری بزرگ بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۶    
پیمان های پولی یکی از راهکارهای کشورها برای مدیریت منابع ارزی به ویژه در شرایط تحریم است، چیزی که در کمتر از دو سال از تحریم روسیه منجر به بیش از 15 قرارداد با کشورهای دنیا و حتی اتحادیه اروپا شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۳    
وکیل بابک زنجانی گفت: بانک FIIB به عنوان بانکی بودکه به دور زدن تحریم ها کمک می کرد اگر بانک FIIB طبق قوانین و مقررات، صورت های مالی و ترازنامه سالیانه خود را تنظیم می کرد، انتقال پولها لو می رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۷    
وزیر امورخارجه رژیم سعودی در گفتگو با روزنامه اتریشی از علاقمندی کشورش برای برخورداری از مناسبات خوب با ایران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۵    
وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا با اشاره به اهمیت اقدامات بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری، از همکاری متقابل این بانک با شرکت های اسپانیایی در این حوزه استقبال کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۱    
برای بهبود وضعیت بورس دولت باید در بودجه سال آینده نرخ سود سپرده بانکی، قیمت خوراک شرکت های پتروشیمی و همچنین بهره مالکانه معادن را مورد توجه قرار داده و با اتخاد سیاست هایی سمت تقاضا را تقویت کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۸    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین مالی با بیان اینکه آخوندی پیگیر کاهش نرخ سود بانکی است گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۸    
علی اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با استفان مایر، مدیرعامل شرکت آلمانی هرمس گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل پژو سیتروئن به نشریه "اتو موتور اند اسپورت" آلمان گفت: این خودروساز که در مقایسه با همتایانش نتوانسته مشتریان آلمانی را نسبت به ارزش و جذابیت خودروهایش متقاعد کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۳    
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام از تعطیلی مدارس مهران به علت حجم زیاد تردد زائران در این شهر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰    
تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت ها جهانی فوتسال هفتم شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۷    
دولت روسیه به عراق اعلام کرده که قصد انجام عملیاتی "کوبنده" علیه داعش در سوریه را دارد و از بغداد خواست فعالیت فرودگاه های اربیل و سلیمانیه را برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه متوقف کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۷    
معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از آغاز مذاکره با بانک های معتبر جهانی در فرآیند ارزی این بانک خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس محیط زیست با اشاره به موضوع بحران آب در کشور گفت: در یک برآورد خوش بینانه دست کم 80 درصد بحران آب در ایران ناشی از مدیریت نامتوازن با توانمندی های اکولوژیکی سرزمین ایران است و تنها 20 درصد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیتهای تعاون در اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد را باید مردمی کرد، راه آن، تعاونی کردن اقتصاد کشور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۴    
گوشه چادر کهنه را که بالا می زنند، چهره سه مرد و یک زن پیدا می شود: چیه باز، چی شده؟ روشنایی، خلوت شان را به هم می زند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۵    
استاندار مرکزی گفت: تأمین نظم و امنیت یکی از اساسی ترین موضوعات اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی است که این مهم توسط قرارگاه ظفر ناجا به خوبی انجام شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۲    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش 128 درصدی برخورد با پلاک های مخدوش و دستکاری شده در سال جاری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۹    
مد لینگ د ر ایران قد متی بالای 10 سال د ارد پس بسیاری از مد ل های ایرانی بیش از 10 سال د ر این رشته سابقه فعالیت د ارند اما متاسفانه برخی مد ل های ایرانی به د لیل عد م وجود زمینه های رشد و پیشرفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۹    
ماهیگیری با برق در رودهای دز، کرخه و کارون با شدت هرچه بیشتر با وجود غیر قانونی بودنش در حال انجام است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۶    
فردی مسلح با ورود به یک کلینیک در "کلرادو اسپرینگز" آمریکا، اقدام به گروگانگیری کرده و پلیس هایی که به محل حادثه اعزام شده اند را به رگبار بسته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۶    
انتشار یک مجموعه تابلوی مفهومی در ایام محرم با عنوان صحابه حسینی، صحابه خمینی که سعی در مقایسه شهدای انقلاب اسلامی با شهدای عاشورا داشته است، با اعتراض شهردار تهران همراه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۳    
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران امروز در صفحه اینستاگرام خود در نامه ای برای شهروندان نوشت: شهروندان محترم تهرانی، می خواهم با شما از دردی سخن بگویم که نیم قرن است تن این شهر را آزار می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۱    
درحالیکه سیاست سرکوب تقاضا از سوی دولت در بخش مسکن ادامه دارد که برخی فایل های فروش مسکن حدود یکسال است که در بنگاه های املاک خاک می خورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۱    
وزیر انرژی روسیه گفت: این کشور آماده توسعه همکاری با عربستان در صنعت گاز طبیعی و بررسی تحویل گاز طبیعی مایع(ال ان جی) به عربستان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۸    
دبیرکل کانون شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام اینکه در هیچ کجای دنیا بیش از 20 درصد کارگران قراردادی نیستند، گفت: برای تخصیص کارت اعتباری کارگران با وزیر کار رایزنی هایی در حال انجام است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۹    
قیمت نفت به علت افزایش ارزش دلار به بالاترین رقم 8 ماه گذشته، به 44.86 دلار در هر بشکه کاهش یافت و طی هفته پیش 4 درصد از ارزش خود را از دست داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۱    
طی سال های گذشته و با افزایش تهدید تحریم های ارزی علیه روسیه، این کشور اقداماتی را در راستای استفاده از دیگر ارزهای بین المللی و همچنین روپل در مبادلات خود با کشورها انجام داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
در حالی افکار عمومی، نمایندگان و مجتهدان در شوک دلیل امحای 1700 تن سیب زمینی هفته گذشته در استان فارس هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۲    
پایگاه اینترنتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دچار اختلال شده و تلاش ها برای دسترسی به این سایت بی نتیجه می ماند. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۲    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 گذشته منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۹    
میزان سپرده های بانک ها در نیمه اول امسال با رشد 100 هزار میلیارد تومانی همراه شد؛ مجموعه 842 هزار میلیاری که عمده آن به سرمایه گذاری مدت دار تعلق دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل پایانه های مرزی سازمان راهداری با بیان اینکه تا امروز بیش از یک میلیون زائر اربعین از مرز های جاده ای کشور عبور کردند، گفت: در این ایام میزان تردد خودرو در جاده های منتهی به پایانه های مهران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۳    
تولیدکنندگان 5 انجمن صنفی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، دستور اخیر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی را منجر به شکل گیری بازار سیاه روغن در 3ماهه انتهایی سال اعلام کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: باید توجه داشته باشیم مدل های قراردادهای نفتی پوسته آن هستند که محتوای آن می تواند متنوع باشد و برآیندهایی به نفع یکی از طرفین قرارداد داشته باشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران همواره تلاش کرده حسن نیت خود را در صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ثابت کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی هفتم آذر روز نیروی دریایی را تبریک گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۷    
عرضه سریال شهرزاد از ابتدای حضورش در چرخه شبکه نمایش خانگی با حواشی و حرف و حدیث های زیادی همراه بوده است؛ جریان هایی که به نظر می رسد فارق از جنجال عادی حاکم بر محصولات هنری ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با مقطعی خواندن رشد نرخ ارز، گفت: کاهش نرخ ارز به زودی با پایان یافتن عزیمت مسافران اربعین حسینی به کربلا رخ خواهد داد.
  • ۱