یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۵۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 22 آذر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آذر 1394 افق تازه 2 آذر 1394 افق تازه 3 آذر 1394 افق تازه 4 آذر 1394 افق تازه 5 آذر 1394 افق تازه 6 آذر 1394 افق تازه 7 آذر 1394 افق تازه 8 آذر 1394 افق تازه 9 آذر 1394 افق تازه 10 آذر 1394 افق تازه 11 آذر 1394 افق تازه 12 آذر 1394 افق تازه 13 آذر 1394 افق تازه 14 آذر 1394 افق تازه 15 آذر 1394 افق تازه 16 آذر 1394 افق تازه 17 آذر 1394 افق تازه 18 آذر 1394 افق تازه 19 آذر 1394 افق تازه 20 آذر 1394 افق تازه 21 آذر 1394 افق تازه 22 آذر 1394 افق تازه 23 آذر 1394 افق تازه 24 آذر 1394 افق تازه 25 آذر 1394 افق تازه 26 آذر 1394 افق تازه 27 آذر 1394 افق تازه 28 آذر 1394 افق تازه 29 آذر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: موضوع شرکت رشد دارای 2 بخش است که برای بخش اول آن اقدام قضایی صورت گرفته اما برای بخش دیگر فعلاً اقدامی صورت نگرفته است چرا که از نظر قوانین آلمان این شرکت متعلق به هلال ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۴    
برترین تصاویر امروز را با اعتراض فعالان محیط زیست در فرانسه، آغاز تعطیلات یک ماهه کریسمس، طبیعت امارات متحده عربی و رژه پلیس مرکزی هند خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۸    
یک زن اردنی پس از منصرف شدن از پیوستن به داعش، از نحوه استخدام در این گروه تروریستی پرده برداشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام ورود سامانه بارشی به کشور، از حاکمیت جو پایدار در مناطق مرکزی و شرقی کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۷    
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با طی مراحل قانونی برجام در آستانه ورود به بازه زمانی اجرا و به عبارتی دیگر در آستانه دوران پساتحریم قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۴    
روزبه نعمت اللهی با اعلام اینکه دیگر در شهر تهران کنسرتی را برگزار نمی کند، به طرفدارانش از برپایی یک برنامه زنده ویژه و متفاوت در فضای مجازی خبر داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۱    
وزیر اطلاعات بر این نکته تصریح کرد که انتخابات پیش رو باید در فضایی امن و اخلاقی برگزار شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
معاون وزیر امورخارجه کشورمان از آغاز سطحی از گفتگوها میان ایران و عربستان درباره روابط دوجانبه و برخی از مسائل منطقه ای خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
بورس تهران که معاملات هفته گذشته خود را با دمای منفی صفر درجه به پایان برد و میانگین بازدهی شاخص را به زیر صفر رساند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
یونسی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در استان آذربایجان شرقی گفت : جمعی خودفروخته و اغفال شده حرکت کثیف و خطرناکی به نام آذری ها در آذربایجان انجام دادند و شعار خلیج عربی سر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
18 نفر از افراد جمع آوری شده دوجنسیتی هستند که به بهزیستی معرفی شدند و مقدمات نگهداری از این افراد فراهم شده است، البته انتظار داریم سازمان بهزیستی نسبت به درمان آنها نیز اقدام لازم را انجام دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
تصویر زیر مربوط به تصادف عجیب یک دستگاه پژو 405 است . شدت تصادف به حدی است که شاسی خودرو از جا کنده شده و موتور آن کاملا بیرون آمده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر صنعت از ارایه مهلت سه ماهه سازمان حمایت به برندهای تقلبی پوشاک خبرداد و گفت: در برخی استان ها نیروی انتظامی تابلو مغازه متخلفان را جمع آوری کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۱    
مبنای بانک های مرکزی از جمله بانک مرکزی ایران برای محاسبه نرخ واقعی ارز و نرخ برابری ارز داخلی به ارز خارجی فرمول (Reelection rate) یا نرخ انتخاب مجدد است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۱    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک کشتی جنگی این کشور در دریای اژه به روی یک کشتی ترکیه تیراندازی کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۱    
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی ملل متحد (یونسکو) از پیوستن 47 شهر از جمله شهرهای اصفهان و رشت به شبکه شهر های خلاق خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۸    
شرکت بدهکار پدیده شاندیز که طلبکاران آن ماههاست سرگردان مانده اند، قصد نذری دادن به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در رستوران اریکه ایرانیان را داشت که طلبکاران این شرکت رستوران را تسخیر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۸    
تاخیر در ابلاغ و اجرای وام 60 میلیون تومانی مسکن بی حکمت نبود و در نتیجه چانه زنی های بین بانک مسکن و بانک مرکزی در نهایت با افزایش سود وام جدید از حدود 16 به 18.5درصد موافقت شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۸    
ساکنان 31 شهر در چین با خرید بیمه عمر از آغاز سال جدید معاف از مالیات خواهند شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
قرارداد بازگشت پژو به بازار خودرو ایران در حالی در آستانه امضا قرار گرفته که هیچ خبری از پرداخت خسارت از سوی پژو بابت ترک یک شبه ایران نیست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با انتقاد از سیاست ارزی دولت در بودجه سال 95، گفت: نرخ ارز در این لایحه باید 3200 تومان در نظر گرفته شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۲    
بانک مرکزی نرخ دولتی 39 ارز را امروز یکشنبه برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۹    
به دنبال انتشار خبری مبنی بر استفاده صاحبان ویلاها و اماکن اقامتی-گردشگری شهر شمشک از آب آشامیدنی بدون پرداخت آب بها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۷    
عضو هیأت مدیره بانک مسکن با بیان اینکه جزئیات واحدهای مسکونی مشمول وام 70 میلیونی مسکن مشخص شد و نرخ سود این تسهیلات از محل اوراق یک و نیم درصد کاهش یافت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 4 نفر که طی هفته های گذشته دست خط یا امضای برخی از مسئولان را جعل و اقدام به اخاذی می کردند خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۱    
در آستانه کریسمس، نفت ایران به ارزان قیمت ترین نفت سبد اوپک تبدیل شده و حتی پیش بینی می شود در صورت تداوم سقوط آزاد قیمت ها در هفته جاری بهای هر بشکه نفت سنگین ایران در محدوده 20 دلار معامله شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۸    
رییس ستاد پیگیری اجرای برجام، از بررسی ابعاد مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا خبر داد و گفت: اگر این مصوبه در مورد سفر اتباع چهار کشور از جمله ایران مغایر مفاد برجام باشد درباره آن اقدام می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۹    
دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نهمین سالگرد تاسیس این بانک را تبریگ گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۶    
در ادامه معرفی خدمات نوین توسط بانک اقتصادنوین، این بانک سامانه استعلام و پرداخت قبوض شرکت همراه اول را راه اندازی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۸    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با حضور در جمع کارکنان بانک شهر با تاکید بر اهمیت نیت درست در انجام امور تصریح کرد: سعی داشته باشیم تا از فرصت های شغلی خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرعامل بانک شهر آلودگی هوا را از معضلات اساسی کلانشهرها دانست و از حمایت این بانک در پروژه های حمل و نقل شهری به منظور رفع این معضل خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۲    
سرعت لاک پشتی اینترنت در لرستان به معضلی جدی در این استان تبدیل شده است وپای صحبت هرکدام از کاربران که می نشینی از سرعت پایین و قطعی مستمر آن گلایه دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۹    
برخی بانک ها اخیرا حساب های قدیمی را که صاحبان شان در یک دوره زمانی مراجعه ای به آنها نداشته اند، به نام خود مصادره کرده و می گویند که این حساب راکد و غیرفعال شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۶    
تقاطع هایی که فاقد راست گرد یا رمپ بوده یا تابلوی گردش به راست با احتیاط آزاد نداشته باشند، گردش به راست در آنها ممنوع بوده و راننده متخلف علاوه بر یک میلیون ریال جریمه نقدی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۶    
معاون امور بین الملل وزیر نفت با ابراز امیدواری نسبت به ارائه گزارش برجام، گفت: سه شنبه روز کلیدی برای ایران به لحاظ اجرای تعهدات برجام است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۳    
شهروند نوشت: ال نینو آخر آذر به خاورمیانه می رسد ، 30 آذرماه امسال موج سرمای عظیمی به کشور می رسد که یک ماه ادامه خواهد داشت و دمای هوا حتی در گرمسیرترین نقطه کشور به منفی 45 درجه خواهد رسید و سازمان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۳    
در روز دوشنبه هوای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، زنجان، قزوین، غرب اصفهان و چهارمحال بختیاری ابری همراه با بارش برف، برخی نقاط مه آلود یا وزش باد و کولاک برف خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۰    
انتقال حوزه بازرگانی به وزارت اقتصاد در شرایطی در لایحه برنامه پنجم توسعه دیده شده که وزیر اقتصاد مدتی پیش در واکنش به شایعه این ادغام گفته بود وزارت اقتصاد به اندازه کافی بزرگ است و قطعاً افزایش حجم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۰    
تغییر در فرآیند اجرایی طرح کارت اعتباری خرید کالا که بیش از یک ماه از وعده اجرای آن می گذرد، انگار به مزاج تولیدکنندگان داخلی خوش نیامده و گفته می شود که برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی قصد دارند از ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آقایان زنگنه و ظریف حتماً باید یک راهکار سیاسی برای حل مشکل نفت پیدا کنند و رایزنی هایی را در این خصوص انجام دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۷    
شرایط دریافت وام 60 میلیون تومانی خرید و ساخت مسکن با اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در فرابورس اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۸    
بانک پاسارگاد طبق ارزیابی موسسه بین المللی بنکر، به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران در سال 2015 انتخاب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۱    
در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین بانک صادرات ایران وکمیته امداد امام خمینی(ره) جزئیات افتتاح حساب برای مراکز نیکوکاری این نهاد حمایتی اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۴    
عضو شورای پول و اعتبار گفت: شورای پول و اعتبار به شدت از تعیین نرخ های مختلف به صورت دستوری دوری می کند و حکم صادر کردن برای اقتصاد را به صلاح کشور نمی داند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۱    
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: این دانشگاه براساس تفاهم نامه امضا شده با دو شرکت فولاد مکران و مکران فلز از بهمن امسال جذب و آموزش چهار هزار و 400 دانشجو را برای بکارگیری در اکتشاف و بهره ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۱    
عضو هیأت مدیره بانک مسکن با بیان اینکه جزئیات واحدهای مسکونی مشمول وام 70 میلیونی مسکن مشخص شد و نرخ سود این تسهیلات از محل اوراق یک و نیم درصد کاهش یافت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۵    
"حامد علی مبارکی" رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار از تمایل سرمایه گذاران ایتالیایی در زمینه ی اجرای پروژه های زیربنایی از جمله احداث صنایع پتروشیمی، فرودگاه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۰    
با توجه به تفاهم نامه منعقده با پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، امکان پرداخت جرائم رانندگی از طریق سامانه های پرداخت الکترونیک این شرکت در سراسر کشور امکان پذیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۷    
بررسی تجارب موفق دنیا نشان می دهد، استفاده از ابزارهای پرداخت و انتقال پول به صورت الکترونیکی، شاخص اعتماد را در مبادلات اقتصای بالا برده و هرینه های تبادل را کاهش می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۷    
با وجود اعلام معاون وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر امضای پروتکل دامپزشکی ایران و روسیه برای صادرات محصولات پروتئینی ایران به این کشور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۴    
مجمع عمومی فوق العاده بانک دی با دستور جلسه اتخاذ تصمیم در زمینه افزایش سرمایه در روز 30 آذر ماه برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان-فرمانده اسبق کل سپاه گفت: داعشی ها در 5 الی 6 ماه گذشته تا 30 کیلومتری مرزهای ما در سمت قصرشیرین آمدند اما ما خونسردی و کنترل خود را از دست ندادیم و چون خود نیروهای عراقی خطر آن ها را ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۲    
در جلسه ای که صبح امروز با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، قرار شد کارگروه ویژه ای برای سرعت دهی صادرات به روسیه از اتاق ایران و سازمان توسعه تجارت تشکیل شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل بانک دی با تقدیر از فعالیت هایی که در روابط عمومی بانک انجام می شود، اظهار کرد: همکاران ما در اداره کل روابط عمومی دلسوزانه در تلاش هستند و گواهی می دهم که این بخش در مسیر سرآمدی قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۲    
حسن عباسی، سخنگوی اورژانس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در باره حادثه سقوط بالابر در مسجد امام حسین(ع) اظهار کرد: ساعت 16 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۹    
مهم آن که در این رابطه چیزی نمانده است که چهر ه ای متین و معتبر دینی یعنی آقای سید محمود دعایی را که سالیان سال است سمت مدیرمسئولی روزنامه اطلاعات را دارند به خاطر چاپ عکس و نظرات کسی که نه متهم است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۹    
دکتر کلیه می گوید اول باید مشکل مثانه حل شود. می روم پیش متخصص مجاری ادرار، او می گوید اول مشکل جنسیت حل شود. می روم برای حل مشکل جنسیت آنها هم می گویند باید نامه پزشکی قانونی باشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۴    
وزیر نفت از برنامه ریزی وزارت نفت برای جهش بزرگ در صنعت پتروشیمی کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۴    
همراه اول در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار همراه پر سرعت زندگی حضور می یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۱    
سرپرست شرکت مخابرات ایران در دیدار با دکتر خدابخش، استاندار اردبیل، ضمن تأکید بر ضرورت توسعه کاربردهای الکترونیک در کشور به تشریح امکانات مخابراتی پرداخت و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۹    
مدیر دوازدهمین همایش پتروشیمی ایران بر ضرورت سرمایه گذاری دولت در توسعه زیرساختهای صنعت پتروشیمی ایران تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۹    
امکان دریافت پرینت حساب مشترکان سیم کارت های اعتباری اپراتور اول تا یک ماه دیگر فراهم می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۳    
هرچند خیلی ها فکر می کردند در تعطیلات چند روزه ای که تهران پشت سر گذاشته، آسمان شهر آبی می شود و دماوند از دور پیدا اما هوای تهران درهمین روزهای تعطیل به ویژه آخرین روز تعطیلات رو به آلودگی گذاشت و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۳    
واگذاری 10 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از طریق شعبه بازار بانک ملی ایران انجام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
بانک ملت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
کارنامه یک ساله رئیس جدیدآنقدرها هم تاریک نیست،چرا که توانست با پیگیری های مستمر طرح چالش برانگیز کیفی سازی پالایشگاه ها را برای 5 سال به تعویق بیندازد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
مراسم معارفه سرپرست جدید اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی ایران تا پایان سال آینده به 70 میلیون تن در سال می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۷    
یک مقام مسوول در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد که پیش نویس برنامه ششم توسعه تاکنون در دولت مطرح نشده و امکان هرگونه تغییر و حتی رد پیشنهادات مطرح شده وجود دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۷    
رییس اتاق اصناف کشور از تشکیل شرکت مدیریت صادرات در اتاق اصناف برای حمایت از بنگاه های کوچک خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۴    
سازمان جهانی کار با اشاره به بیکاری 74.5 میلیون جوان در کشورهای مختلف جهان، اعلام کرد: نرخ بیکاری جوانان 3 برابر بیکاری در سایر گروه ها است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز چهارشنبه 18 آذر برای بازدید از طرح های تولیدی و پیگیری طرح های نیمه تمام منطقه شمال شرق کشور که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه وزیر اقتصاد به قول های خود عمل نکرده است، گفت: نباید به اسم خصوصی سازی چوب حراج به سرمایه های ملی زد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
در بسیاری از نقاط دنیا برای تشویق استفاده از حمل و نقل عمومی، جذابیت هایی خاصی ایجاد می شود اما وزارت راه و شهرسازی در ایران با گران کردن قیمت بلیت هواپیما و قطار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۲    
شرکت بوئینگ تابحال 8700 بوئینگ 737 فروخته است و هم اکنون 4200 فروند سفارش همین نوع هواپیمای مسافری را داراست. این 4200 فروند تا 8 سال آینده تحویل داده خواهند شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۹    
دلار کانادا 21,882 ریال، راند آفریقای جنوبی 1,895 ریال، لیر ترکیه 10,093ریال، روبل روسیه 428 ریال، ریال قطر 8,267 ریال، یکصد دینار عراق 2,730 ریال ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۹    
علایم آب مروارید را بشناسیدبسیاری از افراد بر این باورند که بیماری آب مروارید در نتیجه افزایش سن اتفاق می افتد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۹    
یکی از مسائلی که منجر به انتشار بیماری می شود، عدم رعایت بهداشت فردی است که خیلی سریع باعث انتقال ویروس می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۹    
استاد احمد منزوی، فهرست نویس نسخ خطی و فرزند دوم شیخ آقابزرگ تهرانی دار فانی را وداع گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
ایران و روسیه به همراه قطر با 48,7 درصد از ذخایر گاز طبیعی جهان بازیگردانان تاثیر گذار آینده بازارهای گاز جهان هستند
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
ثبت نام برای شرکت در 137 کد رشته امتحانی از 143 کد رشته امتحانی از ساعت 14 روز گذشته دوشنبه 16 آذر ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
مدیر عامل توانیر گفت: به دلیل این که حجم مسائل و موضوعاتی که در صنعت برق مطرح می شود بسیار زیاد و تخصصی است، لذا وزارت نیرو تصمیم گرفت که به منظور تمرکز زدایی در کارها به امور برقی استقلال ببخشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
معاون شرکت ملی پتروشیمی با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی در خاورمیانه دومین صنعت به حساب می آید، گفت : به عنوان یک عضو خانواده پتروشیمی به دولت توصیه می کنم که در زیرساخت ها سرمایه گذاری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۷    
مدیر عامل فرودگاه پیام گفت: نیروگاه 25 مگاواتی پیام به عنوان اولین نیروگاه بخش خصوصی در کشور در حال آماده شدن است و نهایتاً در دهه فجر یا فروردین ماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این که هنوز وزارت تعاون نتوانسته منابع مالی را برای مسکن اجتماعی تدارک ببیند، گفت: با توجه به تنگنای مالی دولت فعلا امیدی به اجرای طرح مسکن اجتماعی نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به اعلام جزئیاتی از پیشنهاد این وزارتخانه برای حل رکود صنعت فولاد پرداخت و گفت: پیشنهاد کرده ایم وامی همانند خرید خودرو به صنعت فولاد اختصاص پیدا کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۴    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با اشاره به برگزاری آخرین جلسه کارگروه تخصصی مزد گفت:پیشنهادات مختلفی مطرح شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۴    
وزیر صنعت با اعلام "به خودروسازان پیشنهاد ورود مدیر و کارشناس صادراتی برای توسعه صادرات داده شد" گفت: بنده به ورود مدیر صادرات در رشته های خاص معتقد هستم و اکنون نیز بر حرف خود تأکید می کنم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بنا بر درخواست وزیر جهاد کشاورزی از رئیس جمهور، آقای روحانی با آقای پوتین گفتگویی درباره توسعه و تسهیل صادرات مواد غذایی ایران به روسیه داشته است تا این کشور در واردات ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که باید افت بازار سهام را در دلایل رفتاری، بنیادی و ساختاری جستجو کرد، گفت: رفع ابهامات مربوط به بورس می تواند تعادل و امید را به بازار بازگرداند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
یک استاد دانشگاه گفت: شدت مصرف انرژی در کشور در مقایسه با کشورهای صنعتی و پیشرفته بسیار زیاد و گاهی تا 4 برابر هم است که باید اصلاح شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از ساماندهی و تجمیع تعاونی های گلخانه ای و ایجاد شهرک های گلخانه ای خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۸    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام برنامه رهاسازی آب سدها در بهمن و اسفند امسال گفت: اتصال زرینه رود و سیمینه رود باعث بهبود اوضاع دریاچه ارومیه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
در حالی 8 روز به شب یلدا مانده که بازار به استقبال رفته و فروشندگان سعی دارند تا با تبلیغ پیش از موعد این مراسم سنتی، مردم را به خرید میوه، آجیل و برخی وسایل تزئینی سفره یلدایی تشویق کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
یگان حفاظت میراث فرهنگی وظایفی در حوزه گردشگری و قاچاق صنایع دستی نیز دارد اما فرمانده این یگان می گوید: ما اکنون بیشتر در حوزه حفاظت از میراث فرهنگی فعالیت می کنیم چون امکاناتمان زیاد نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
نگاهی دقیق به اهداف جنگنده های غربی در انهدام حوزه های نفتی داعش در سوریه، از اسراری پرده بر می دارد که نشان دهنده تخریب زیرساخت های اقتصادی و در ادامه نفوذ در این کشور به بهانه بازسازی آن ها است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
باستان شناسان شهر سوخته در این محوطه تاریخی قبری سردابه ای شکل را یافتند که112 سفال و یک خمره رنگارنگ کنار اسکلتش دفن کرده بودند آنها می گویند که اسکلت کشف شده متعلق به زنی ثروتمند بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
پلیس آمریکا در شلوغ ترین ایام تعطیلات کریسمس مجبور شد به خاطر تهدید تروریستی مردم را از فروشگاه های سه ایالت تخلیه کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
با انتشار خبر ورودی جدید فدراسیون جهانی دوومیدانی برای کسب سهمیه المپیک، احسان حدادی و جعفر مرادی با رکوردهای خود در مسابقات قبلی جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۲    
رئیس جمهوری ترکیه در دیدار معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران با اظهار گله از مندرجات رسانه های ایران علیه خود و خانواده اش ...
  • ۱