جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۴۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 11 مهر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 مهر 1399 افق نیوز 2 مهر 1399 افق نیوز 3 مهر 1399 افق نیوز 4 مهر 1399 افق نیوز 5 مهر 1399 افق نیوز 6 مهر 1399 افق نیوز 7 مهر 1399 افق نیوز 8 مهر 1399 افق نیوز 9 مهر 1399 افق نیوز 10 مهر 1399 افق نیوز 11 مهر 1399 افق نیوز 12 مهر 1399 افق نیوز 13 مهر 1399 افق نیوز 14 مهر 1399 افق نیوز 15 مهر 1399 افق نیوز 16 مهر 1399 افق نیوز 17 مهر 1399 افق نیوز 18 مهر 1399 افق نیوز 19 مهر 1399 افق نیوز 20 مهر 1399 افق نیوز 21 مهر 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 23 مهر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۷    
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: شهرداری اهواز با وجود مخالفت کارشناسان به یک پرونده خاص تخفیف 16 میلیارد تومانی داده است که این موضوع را در مجلس پیگیری می کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش حدود 7 هزار نفری دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان خواهیم بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۸    
در هفته گذشته برخلاف روند قابل پیش بینی بار دیگر طلا و دلار گران شدند و در مقابل شاخص بازار سهام افت کرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۴    
کانال احکام رهبر انقلاب جدیدترین استفتاء رهبر معظّم انقلاب اسلامی دربارۀ خمس سهام خرید و فروش شده در بورس را منتشر نموده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۱    
او که برای پر کردن خلا علی علیپور به پرسپولیس آمد، در چند بازی ابتدایی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما در این روزها به ستاره تیم یحیی گل محمدی تبدیل شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۱۷    
او در پنج مسابقه پیراهن پرسپولیس را به تن کرده است و تنها یک گل از روی ضربه پنالتی دریافت کرده است
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۱۵    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با النصر عربستان برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۱۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در گفت وگوی تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بر ضرورت توقف فوری درگیری ها در منطقه قره باغ تاکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت اطمینان بخشی به فعالان حوزه اقتصاد، گفت: تمرکز وزارت صمت بر تقویت بخش خصوصی است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۵۶    
الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان خبرهای منتشر شده از سوی ارمنستان در خصوص انتقال جنگجویان سوریه به خاک این کشور را کذب خواند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۸    
یک مقام در کاخ سفید خبر داد که علائم خفیف ابتلا به کرونا که همانند سرما خوردگی است در ترامپ پدیدار شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس جمهور آذربایجان در گفت وگو با یک رسانه قطری به بیان ریشه های درگیری این کشور با ارمنستان بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۳    
خرید جدید باشگاه ذوب آهن اصفهان وارد ایران شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۱    
به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات، باهدف جلوگیری از گسترش بیماری که منجر به توقف موقت برگزاری نماز جمعه شده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۶    
امام جمعه مشهد گفت: ایده دشمن این است که در جنگ اقتصادی شکست بخوریم، به خاطر استیصال در مشکلات معیشتی و اقتصادی در برابر دشمن تسلیم بشویم و او بر ما مسلط شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۴    
معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: با وجود بحران هایی که مقابل روی کشور قرار گرفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۹    
پزشکان هشدار داده اند که دونالد ترامپ عوامل بی شماری دارد که وی را در معرض خطر عوارض ناشی از کووید-19 قرار می دهد که از جمله آنها می توان به سن بالا و اضافه وزن وی اشاره کرد که می تواند روند درمان او ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۵    
قره باغ از مناطق شمالی ایران بود که پس از جنگ اول ایران و روسیه تزاری و کشته شدن جوادخان قاجار آخرین حاکم ایرانی آن ، در طی عهدنامه گلستان، از خاک ایران جدا شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از انحصارطلبی در صنعت خودروسازی کشور گفت: انحصار در تولید خودرو مصیبت است ولی وزارت صمت به دنبال شکست انحصار خودرو است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۶    
امام جمعه اسالم گفت: اینکه امروز تخم مرغ که ساده ترین ماده غذایی مصرفی مردم بود در مدتی کوتاه یکباره 80-70 درصد گران می شود و خیلی ها دیگر توان تهیه آن را هم ندارند نشان از بی برنامگی در کنترل بازار ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در شرایط سخت امروز جامعه وظیفه حداقلی مسئولان شنیدن مشکلات مردم است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۱    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این باشگاه جذب سه بازیکن جدید را در دستور کار دارد، به خبر مذاکره باشگاه استقلال با جواد نکونام واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۶    
تصویری از تماشاگران جنگ آذربایجان و ارمنستان در نزدیکی مرز اصلاندوز را ببینید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۱    
بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال فردا تست کرونا می دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۴    
در پیام پوتین همچنین خطاب به ترامپ و همسرش آمده است: من بر این باورم که برخورداری شما از انرژی، روحیه بالا و خوشبینی، به شما کمک خواهد کرد تا این ویروس خطرناک را دور کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۰    
ارمنستان اعلام کرده که حاضر به همکاری با میانجی گران است و پیشنهاد میانجی گری برای آتش بس را پذیرفته است
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۵    
پس از حمایت کابل از آذربایجان در مناقشه قره باغ، ارمنستان خواستار لغو عضویت افغانستان در سازمان پیمان امنیت جمعی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل جدید باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۵    
نخست وزیر ارمنستان با بیان اینکه مدارکی از هدایت عملیات های نظامی آذربایجان توسط ترکیه دارند، از اروپا خواست این کشور را گروه مینسک کنار گذاشته شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۰    
در شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا با مصوبه ای، افزایش سقف اجاره بهای در مناطق شهری کشور را محدود کرده بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان تأکید کرد، این تیم با اعتمادبه نفسی بالا در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۰    
همتی به بیان توضیحاتی درباره پشت پرده افزایش قیمت ارز پرداخت و اعلام کرد: بانک مرکزی اجازه نیزنداده است که واضعان تحریم به هدف اصلی خودشان در دوسال گذشته ، که همانا فروپاشی اقتصاد کشور بود، برسند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۵    
دبیر شواری ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: وزیر نفت این دولت رسماً اعلام کرده است که ما هیچ اقدامی برای دور زدن تحریم ها انجام نمی دهیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای توسعه همکاری با پتروشیمی ها در تامین مواد اولیه و مبادلات ارزی در زنجیره تامین خودروسازان خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۱    
فردا و از سری رقابت های لیگ پرتغال سه بازیکن سابق پرسپولیس، دروازه بان و دو آقای گل لیگ این تیم رودرروی هم قرار می گیرند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۹    
اعضای تیم فولاد خوزستان در پنج گروه مجزا به ایفمارک رفتند و آزمایشات لازم را انجام دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۰    
مهدی میراشرفی، معاون وزیراقتصاد و رییس کل گمرک ایران در تشریح تجارت خارجی کشور در نیمه اول سال، اظهار داشت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۶    
روسای کمیسیون های صنایع و اجتماعی مجلس به ویروس کرونا مبتلا شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۹    
پمپئو در پاسخ به این پرسش که به رغم فشارهای دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا علیه ایران، تهران حاضر به مذاکره نشده و اروپا نیز با واشنگتن همکاری نمی کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بعضاً سوءاستفاده هایی از بازار بورس به نفع خودش دارد که به زودی مجلس تصمیمات جدی برای ساماندهی این بازار اتخاذ می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۰    
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه شدت گرفتن جنگ اقتصادی محصول سیاست های برجامی است، گفت: دولت روحانی اثرگذاری تحریم ها را بیشتر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۰    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه موانع فرهنگی برای حضور زنان در انتخابات را حاکمیت باید از بین ببرد، گفت: علاوه بر موانع فرهنگی که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده، موانع سیاسی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۵    
بررسی ها یک پژوهش نشان داد؛ حدود نیمی از سالمندان قومیت های فارس، ترک و ترکمن دچار افسردگی هستند. در حالی که شیوع افسردگی در سالمندان بلوچ، عرب، کرد و لر بیشتر است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۱    
بررسی آماری فایل های عرضه شده به بازار مسکن تهران نشان می دهد بخش عمده فایل های عرضه شده در مناطق جنوبی و میانی پایتخت با رشد قابل ملاحظه ای به لحاظ قیمتی نسبت به ماه گذشته پیشنهاد شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۲۹    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال این باشگاه را یک سر و گردن بالاتر از همه تیم های قاره کهن می داند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۲۴    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد این وزارتخانه به دقت تحولات منطقه قره باغ و درگیری های ارمنستان و جمهوری آذربایجان در این منطقه را زیر نظر دارد و از دو طرف می خواهد در اسرع وقت به خشونت علیه ...