شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۲:۲۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 16 مهر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 مهر 1399 افق نیوز 2 مهر 1399 افق نیوز 3 مهر 1399 افق نیوز 4 مهر 1399 افق نیوز 5 مهر 1399 افق نیوز 6 مهر 1399 افق نیوز 7 مهر 1399 افق نیوز 8 مهر 1399 افق نیوز 9 مهر 1399 افق نیوز 10 مهر 1399 افق نیوز 11 مهر 1399 افق نیوز 12 مهر 1399 افق نیوز 13 مهر 1399 افق نیوز 14 مهر 1399 افق نیوز 15 مهر 1399 افق نیوز 16 مهر 1399 افق نیوز 17 مهر 1399 افق نیوز 18 مهر 1399 افق نیوز 19 مهر 1399 افق نیوز 20 مهر 1399 افق نیوز 21 مهر 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 23 مهر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۷    
قرعه کشی مرحله چهارم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 9 صبح فردا شنبه 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰    
کتاب فقه، سیاست و حکومت تالبف دکتر دارابی و دکتر مطلبی، رونمائی: شنبه 19 مهر ماه تالار هویزه موزه انقلاب اسلامی
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۸    
سیامک ره پیک گفت: عدم التزام به اسلام به معنای مسلمان نبودن افراد نیست. عدم التزام یعنی اینکه فرد به اعتقادش عمل نمی کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۴۲    
وقوع سانحه رانندگی در مسیر تهران به پرندک (از شهرهای تابعه شهرستان زرندیه) جان 6 نفر را گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۹    
چنانچه شواهد میدانی نشان می دهد، استقرار تروریست های تکفیری در طول نوار مرزی ترکمنستان، آذربایجان، ازبکستان، جنوب شرقی تاجیکستان و شمال شرقی افغانستان در نزدیکی مرزهای چین، به عنوان بخشی از برنامه م
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۷    
رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) نسبت به برگزاری المپیک توکیو در سال 2021 ابراز اطمینان کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۱۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در نامه ای به سعید نمکی، محل تامین برقراری فوق العاده ویژه کادر درمان را تایید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۱۴    
الهام علی اف ، رئیس جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی روسیه گفت که مناقشات در منطقه قره باغ کوهستانی نباید از مرز های ارمنستان یا آذر بایجان عبور کنند و به داخل کشانده شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۹    
وزارت امور خارجه کره جنوبی گزارش یک رسانه ژاپنی دال بر اینکه سئول در تلاش است تا سفر خواهر رهبر کره شمالی به واشنگتن را پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا برنامه ریزی کند، رد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۵    
رئیس جمهور روسیه با تأکید بر اینکه ادعای نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا علیه رقیب انتخاباتی اش نشانه فقدان فرهنگ سیاسی اوست، از آمادگی خود برای همکاری با رئیس جمهور منتخب آمریکا سخن گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۱    
دفتر آیت الله علوی بروجردی با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام ابتلای آیت الله سیدمحمدجواد علوی بروجردی به بیماری کرونا حال این اساتید برجسته حوزه علمیه قم را خوب دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به ضرورت بهره مندی ایران از مزایای برجام تصریح کرد که طرف های اروپایی تمام تلاش خود را برای افزایش روابط تجاری با ایران صورت می دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۲    
“رافائل گروسی” مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگو با یک نشریه سوئیسی با تاکید بر اینکه ایران یک کشور مستقل است، توافق اخیر ایران و آژانس را “لحظه درخشان در دیپلماسی” دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۹    
وزیر ارتباطات در پاسخ به این که آیا اخبار منتشر شده درباره فیلتر اینستاگرام درست است، گفت: بحثی در این خصوص مطرح نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۹    
در ادامه جنگ قدرت برای کسب آراء بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری 2020، ترامپ بایدن را به جاسوسی و کودتا علیه خود متهم کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۰    
در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با ازبکستان از شماره هفت جدید تیم رونمایی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز در بهترین شرایط و وضعیت امنیتی هستیم، گفت: در کنار نیروهای امنیتی نقش مردم نیز نقش بی بدیل است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۱    
پس از چند روز کش و قوس در نهایت مسئولان باشگاه استقلال محمود فکری را به عنوان سرمربی فصل آینده آبی پوشان انتخاب و معرفی کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۶    
باشگاه نساجی مازندران به دنبال اظهارات محمود فکری بیانیه ای را صادر و اعلام کرد که رفیقان واقعی نساجی هواداران این تیم هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۳    
علی مطهری نماینده سابق مجلس با توجه به شدت شیوع کرونا به دولت پیشنهاد داد که تعطیلی های پیش رو را لغو کند تا مردم به سفر نروند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۹    
رئیس مجلس گفت: بازدید ما از بیمارستان امام، حداقل کاری بود که می توانستیم انجام دهیم. ما در نظارت میدانی، همۀ پروتکل ها را رعایت کردیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۷    
دروازه بان سابق تیم استقلال تهران به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۳    
گزینه های جانشینی محمود فکری روی نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال نساجی مازندران مشخص شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۷    
در گام دوم انقلاب اسلامی آنچه بیش از همه ضرورت دارد، در ضمن عبرت آموزی از گذشته و توجه به نقاط قوت و ضعف، کام ورزی ها و ناکامی ها، فرصت ها و تهدیدات ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۸    
هر کس در ذهن خود نسبت به این سرزمین مقدس گمانی بد، تعدی و تجاوز کند ملت ایران اسلامی همچون هشت سال دفاع مقدس متجاوزان و بدخواهان را تنبیه خواهند کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: نه تنها لغو جلسه سران قوا از سوی مجلس اعلام نشد، بلکه تدابیر لازم برای برگزاری این نشست در مجلس فراهم شده بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل دو پرونده مجزا برای عباس آخوندی در سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اخیرا آقای بهزاد نبوی مصاحبه بسیار خوبی کرد و آقای خاتمی هم همیشه حامی دولت بوده است. اصلا بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۹    
اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید(دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) در سال 99 اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۷    
هیأت مستشاری دیوان محاسبات، رأی خود در مورد واگذاری کشت و صنعت مغان را منتشر کرد و به صراحت از تضییع حقوق ملت ایران که هزاران میلیارد را شامل می شود، پرده برداشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۲    
اگر فقط یک بار اربعین، مهمان حرم سید و سالار شهیدان (ع) شوی، دیگر برایت سخت می شود ماندن و نرفتن. عشق و ارادتی که درمیان راه پیمایی کنندگان شیفته و دلداده موج می زند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۴    
وزیر اقتصاد از احتمال ورود پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس خبر داد و گفت: تصمیم داریم باقی مانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات را هم در قالب دارای سوم عرضه کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۹    
با حضور شرکت های تابعه، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش به معرفی زنجیره فولادی این هلدینگ پرداخته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۷    
همه چیز از لغو غیرمنتظره یک نشست شروع شد. لغو یک نشست مواجهه دوباره دولت و مجلس یا به عبارتی رویارویی حسن روحانی و محمدباقر قالیباف را رقم زد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۱    
مربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد مدیران این باشگاه به دنبال خودنمایی هستند و می خواهند وانمود کنند که خودشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۰۴    
حالا پرسپولیسی ها در تلاش هستند به هر قیمتی شده محرومیت او را لغو کنند تا این ستاره شان را در شروع فصل حتما همراه تیم داشته باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۴۵    
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: همه می گویند این روزها جای پدرم در استقلال خالی است و خودم هم فکر می کنم استقلال در چنین شرایطی به یک بزرگتر نیاز دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۳۵    
با اعلام یحیی گل محمدی در خصوص استفاده از وحید امیری در خط حمله، 2 مهاجم حال حاضر پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی سرخ ها برای فصل آینده با چالش ویژه ای روبرو می شوند.