جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۳۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 15 مهر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 مهر 1399 افق نیوز 2 مهر 1399 افق نیوز 3 مهر 1399 افق نیوز 4 مهر 1399 افق نیوز 5 مهر 1399 افق نیوز 6 مهر 1399 افق نیوز 7 مهر 1399 افق نیوز 8 مهر 1399 افق نیوز 9 مهر 1399 افق نیوز 10 مهر 1399 افق نیوز 11 مهر 1399 افق نیوز 12 مهر 1399 افق نیوز 13 مهر 1399 افق نیوز 14 مهر 1399 افق نیوز 15 مهر 1399 افق نیوز 16 مهر 1399 افق نیوز 17 مهر 1399 افق نیوز 18 مهر 1399 افق نیوز 19 مهر 1399 افق نیوز 20 مهر 1399 افق نیوز 21 مهر 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 23 مهر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۱    
رئیس جمهور برای هشتمین بار و با قید فوری، دستور کنترل قیمت و مقابله با گرانی را صادر کرد. روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، دستور فوری به چهار وزارتخانه برای کنترل قیمت کالاهای اساسی را داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۴    
نصرت الله وحدت (بازیگر قدیمی) شامگاه 15 مهر ماه در بیمارستان “ایرانمهر” تهران درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۵۹    
اندیشکده شورای روابط خارجی در گزارشی، به مقایسه سیاست خارجی دونالد ترامپ و جو بایدن، دو نامزد انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا درباره مسائل جهانی پرداخته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۵۴    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه تهران تلخ ترین روزهای کرونایی خود را می گذراند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۵۰    
وزیر ارتباطات گفت: عده اندکی می گویند اینترنت کشور باید قطع شود. این افراد صاحب نفوذ نیستند و تعدادشان زیاد نیست. اگر عقل در جامعه غالب باشد، اینترنت قطع نخواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۴۳    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما به هیچ وجه نباید همه موارد به ویژه مسائل اقتصادی کشور را به سیاست خارجی و انتخابات آمریکا گره بزنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۳۴    
بیش از 80 درصد شرکت کنندگان در یک نظرسنجی که نتایج یک نظرسنجی که در چند کشور عربی انجام شده با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرده و سیاست های آمریکا را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۲۰    
معاون وزیر ورزش و جوانان پس از خروج از باشگاه استقلال در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۱۶    
پزشک دونالد ترامپ امروز، سه شنبه گفت: رئیس جمهوری آمریکا بعد از بازگشت به کاخ سفید بعد از سه روز ماندن در بیمارستان هیچ علائم ویروس کووید-19 را نشان نداده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۱۱    
وزیر خارجه ترکیه گفت: حملات ارمنستان علیه اهداف غیرنظامی جمهوری آذربایجان جنایت علیه بشریت و نشان دهنده استیصال ارمنستان است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۶    
نامه علی اکبر علیزاده برمی، نماینده دامغان به وزیر بهداشت در فضای مجازی خبرساز شده است. وی در این نامه خطاب به سعید نمکی آورده: وضع کرونا در دامغان از حالت قرمز به سرخ رسیده!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۳۳    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی مهرماه ساعت 24 یکشنبه مورخ 20 مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۳۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در این سال ها نتوانسته اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت خارج کند، گفت: مجلس انقلابی به دنبال شفافیت مسائل مالی و اقتصادی در کشور است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهور آذربایجان گفت: امنیت ایران را امنیت آذربایجان می دانیم و اجازه نخواهیم داد این مناقشه موجب ناامنی در کشورهای همسایه شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۱    
سناتورهای ارشد آمریکایی از دولت این کشور به دلیل پنهان کاری عامدانه درباره شیوع کرونا در کاخ سفید انتقاد کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۷    
تنش ها باید بر اساس امتیازهای متقابل حل شود. “قره باغ کوهستانی” آماده است و ارمنستان نیز آماده است امتیازهایی در مقابل امتیازهایی که آذربایجان آمادگی ارائه آن را دارد، بدهد
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال نساجی از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۲    
طی حکمی از سوی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی سیدمحمد حسینی به عنوان رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۸    
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه آمادگی و اشراف نیروهای مرزبانی و انتظامی بالاست، گفت:آذربایجان و ارمنستان ضمن عذرخواهی از شلیک اشتباهی راکت و گلوله به سمت ایران، قول دادند تکرار نشود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۷    
بورس اوراق بهادار تهران امروز شاهد معاملات متعادل و مثبت بود که نشان دهنده پایانی بر اصلاح فرسایشی بازار است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه در گفتگو با صدر اعظم آلمان، اجرای قطعنامه های سازمان ملل در قره باغ را تنها راه پایان درگیری ها در این منطقه دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مهاجم پیشین آبی پوشان که در زمره طلبکاران این تیم قرار دارد گفت: در دو سال گذشته از استقلال شکایت نکردم و امروز هم در انتظار تماس مدیران باشگاه هستم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۰    
نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در کنار مدافعان سلامت است، گفت: فهم مشکلات درمانی نیازمند نظارت میدانی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۳    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 1400 دوباره جدال بر سر تعریف رجل سیاسی داغ شده است با این تفاوت که سخنگوی شورای نگهبان از احتمال کاندیداتوری زنان سخن می گوید حالا این سوال مطرح می شود که آیا ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۹    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتقاد باید سازنده باشد و هر حرفی باید با مستندات مطرح شود. توهین به افراد هم از نظر شرعی و هم از نظر اخلاقی غیر قابل قبول است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۶    
وزیر نیرو گفت: توجه ما به پروژه های سدسازی در جاهایی که ضرورت دارد و تحت تأثیر سالهای متمادی خشکسالی، ضرورت احداث این سدها کمرنگ شده بود، بیشتر شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است مهاجمان جوان این تیم می توانند از تجربه کاوانی برای بهتر شدن، بهره لازم را ببرند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۲    
سلبریتی ها در کشور ما وظیفه خود می دانند که در امر تخصصی و غیر تخصصی ورود کنند و با اظهارنظرهای نادرست خود، هوادارانشان را به مسیرهای اشتباه سوق بدهند و مسئولیت آن را هم نپذیرند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس به لغو جلسه سران قوا توسط رئیس جمهور به علت بازدید رئیس مجلس از بخش کرونای بیمارستان امام خمینی واکنش تندی نشان داد و نوشت این کار خجالت آور است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۲    
اسامی برندگان قرعه کشی پاییزی سایپا اعلام شد، برندگان این مرحله از قرعه کشی فرصت دارند تا ودیعه پیش بینی شده برای نهایی شدن درخواست خود را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو نیز هنگام صدور دعوت نامه از ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۸    
حمید آیتی همسر شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در خارج از دادگاه انقلاب بازداشت شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۷    
عرضه پروژه های مسکونی در بورس کالا که با عنوان صندوق های زمین و ساختمان یا فروش متری مسکن شناخته می شود با اصلاح آیین نامه ماده 14 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به اجرای نهایی نزدیک می ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور اختیارات گسترده ای دارد و جنگ اقتصادی آمریکا با ایران، نافی مسئولیت های روحانی و دولت او نیست ...