جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۰۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 13 مهر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 مهر 1399 افق نیوز 2 مهر 1399 افق نیوز 3 مهر 1399 افق نیوز 4 مهر 1399 افق نیوز 5 مهر 1399 افق نیوز 6 مهر 1399 افق نیوز 7 مهر 1399 افق نیوز 8 مهر 1399 افق نیوز 9 مهر 1399 افق نیوز 10 مهر 1399 افق نیوز 11 مهر 1399 افق نیوز 12 مهر 1399 افق نیوز 13 مهر 1399 افق نیوز 14 مهر 1399 افق نیوز 15 مهر 1399 افق نیوز 16 مهر 1399 افق نیوز 17 مهر 1399 افق نیوز 18 مهر 1399 افق نیوز 19 مهر 1399 افق نیوز 20 مهر 1399 افق نیوز 21 مهر 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 23 مهر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۵    
رییس جمهوری با بیان اینکه این سامانه باید بتواند تمامی حلقه های مسیر تامین و توزیع کالا را به یکدیگر متصل کند، اظهار داشت: این سامانه با ایجاد شفافیت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۸    
شاهدیم که وقتی بحث جنگ اقتصادی می شود صرفا در لفظ و بیان مورداشاره قرار می گیرد، چون با توجه به سیاست های اعمالی به نظر می رسد خود دولت چندان موضوع جنگ اقتصادی را باور ندارد
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۲    
این که کلینت ایستوود در 90 سالگی فیلم می سازد، شگفت انگیز است اما او با رسیدن به رکورد مسن ترین فیلمسازان تاریخ سینما خیلی فاصله دارد!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۵۳    
سفیر آمریکا در تل آویو معتقد است پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری به تغییر سیاست کاخ سفید در قبال ایران می انجامد که به نفع اسرائیل و کشورهای عرب خلیج فارس نخواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۴۹    
تلاش بازیکنان و کادر این بود تیم را موفق کنند سال خوبی بود، مطمئن هستم مدیریت تمرکز خود را گذاشته شرایط بهتر شود. امیدوارم مشکلات حل شود چون هنوز خیلی کار داریم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۴۴    
وضعیت تخصیص یارانه بنزین در حال حاضر به نحوی است که هرکس خودرو و مصرف بیشتری در این حوزه داشته باشد از یارانه بالاتری نیز بهره مند می شود. این مسئله به روشنی در تضاد با حرکت به سمت عدالت اجتماعی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۴    
مدیر عامل گروه ایران خودروی مازندران گفت که تولید این شرکت در نیمه اول سال جاری که به نام سال جهش تولید مزین شده ، 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۵    
طرح فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از فردا دوشنبه، به مدت سه روز به اجرا گذاشته می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۱    
مسئولان باشگاه استقلال با گزینه های ایرانی مد نظر خود برای هدایت این تیم وارد مذاکره شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۲    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) 23 هزار و 209 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 522 هزار واحد رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۶    
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از عملکرد درخشان تیمش مقابل منچستریونایتد رضایت دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قبول دارم شرایط بازیکنان سخت است اما به دنبال جبران هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۴    
وزیر ارتباطات در این پیام، ضمن پوزش از دانشجویان عزیز از تاخیر در اعلام تسهیلات ویژه آموزش مجازی اعلام کرد: جزئیات بسته حمایتی دائم دانشجویان فردا اطلاع رسانی خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۷    
تنها اعضای برجام مجاز هستند هر گونه نقض جدی تعهدات موجود در برجام از سوی ایران را به شورای امنیت سازمان ملل گزارش دهند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۲    
رییس جمهوری در جلسه هیات دولت که به ریاست وی برگزار شد از باشگاه پرسپولیس و مدیران ورزش کشور برای پیروزی در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا قدردانی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۰    
ابتلای رییس جمهور آمریکا به ویروس کرونا و انتقال وی به بیمارستانی در نزدیکی واشنگتن گمانه زنی ها را درباره اوضاع این کشور تشدید کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۱    
مرداد پارسال هم در پاسخ به شایعه سازی یکی از توییت بازان اصلاح طلب عرض کردم خیالتان راحت آقای علی عسکری تا بعد از انتخابات1400 هست ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۷    
این بازیکن سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به همراه استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۲    
زحمات صادقانه و با غیرت کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا غیرقابل وصف بوده و این افتخار آفرینی یک موفقیت بزرگ است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۸    
مدافع موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مدعی است که علیرغم فشار زیادی که در این تورنمنت پشت سر گذاشته اند، برای موفقیت تیم تمام تمرکزشان را به کار گرفتند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
بازیکنان پرسپولیس در سالن ترانزیت فرودگاه دوحه و در آستانه بازگشت به وضعیت مالی و مدیریتی باشگاه معترض شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه شورای اسلامی شهر موظف به نظارت بر فعالیت شهردار است، گفت: مردم منتظر تصمیم عاقلانه اعضای شورا در خصوص موضوع بازنشستگی شهردار هستند و انتظار می رود این کار را ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۴    
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور به دنبال افزایش مجدد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۹    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که انرژی زیادی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشتند و از روز اول به فینال فکر می کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۵    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال هواداران و پیشکسوتان خود وارد تهران شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۵    
معاون الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان از حمله به پناهگاه رئیس جمهور قره باغ و مجروحیت شدید وی خبر داد ولی دولت ارمنستان آن را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خوردن آب به صورت ناشتا با معده خالی خواص شگفت انگیزی برای سلامت بدن و جلوگیری از بیماری ها دارد که مردم ژاپن هم به این روش آب درمانی اعتقاد زیادی دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۵    
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش تأکید کرد که شیطنت برخی ها در داخل برای محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی AFC خیانت است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ما در مقابل این تحریم ها ایستادگی کرده است؛ البته دولت باید راهکار های خنثی کردن این تحریم ها را در قالب برنامه ای تدوین کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۶    
سرخپوشان پرسپولیس بعد از صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا دقایقی پیش به ایران رسیدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۲    
دو پیشکسوت نامدار پرسپولیس برای استقبال از اعضای این تیم راهی فرودگاه امام خمینی می شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۷    
محسن رضایی به رفتار عربستان و تلاش آن برای محرومیت یک بازیکن پرسپولیس و پیروزی این تیم واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۷    
راهبرد دفاع ملی جدید آمریکا نشان می دهد علیرغم چندین دهه درگیری نامنظم، پنتاگون هنوز برای چنین جنگ هایی آماده نیست
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۷    
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز یکشنبه در گفتگوی تلفنی با همتای ارمنی خود زهراب مناتساکانیان ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۵    
سردار کارگر گفت: فرماندهان بزرگ شهید دفاع مقدس مانند حسن باقری، همت، باکری، خرازی، زین الدین، شوشتری، دقایقی، بقائی، هاشمی، ردانی پور، همدانی، احمد کاظمی، قاسم سلیمانی و .. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۱    
در جلسه عصر یکشنبه دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، برگزار شد، رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر ورزش و جوانان از چگونگی برگزاری مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۶    
قیمت دلار و سکه در دو روز اخیر روندی کاهشی یافته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۶    
بازار روزشنبه نشان داد که شاخص پایین تر از 1500 واکنش نشان می دهد و شاید بتوان گفت که شاخص بر 1500 کف سازی کرده و کمتر از این رقم را برنمی تابد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۴    
مطالبه شفافیت آرا و سایر فعالیت های نمایندگان مجلس در سوژه ها و پویش های متعددی در سامانه فارس من از سوی مخاطبان مطرح شده و تا کنون 26 هزار و 181 امضا پای این سوژه ها به ثبت رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۱    
بورس تهران زمان گشایش نماد هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت با سرمایه 2.9 هزار میلیارد تومانی را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۰    
رئیس کمیته بین المللی المپیک به مناسبت سی امین سالگرد تأسیس فدراسیون جهانی ووشو پیامی ویدیویی خطاب به رئیس فدراسیون جهانی ووشو ارسال کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۶    
شرکت ایدم، سطح آلایندگی موتور OM355 را که در محصولات ایران خودرو دیزل استفاده می شود، با پشتیبانی شرکت ایپکو به سطح اروپا پنج ارتقا می دهد و تجاری سازی این موتور تا پایان سال میسر خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۰۰    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور در خیابان های تهران به شادی پرداختند.