جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۰۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 14 مهر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 مهر 1399 افق نیوز 2 مهر 1399 افق نیوز 3 مهر 1399 افق نیوز 4 مهر 1399 افق نیوز 5 مهر 1399 افق نیوز 6 مهر 1399 افق نیوز 7 مهر 1399 افق نیوز 8 مهر 1399 افق نیوز 9 مهر 1399 افق نیوز 10 مهر 1399 افق نیوز 11 مهر 1399 افق نیوز 12 مهر 1399 افق نیوز 13 مهر 1399 افق نیوز 14 مهر 1399 افق نیوز 15 مهر 1399 افق نیوز 16 مهر 1399 افق نیوز 17 مهر 1399 افق نیوز 18 مهر 1399 افق نیوز 19 مهر 1399 افق نیوز 20 مهر 1399 افق نیوز 21 مهر 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 23 مهر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۳    
سرمربی سابق تیم استقلال تهران سکوتش را با افشاگری درباره تصمیمات احمد سعادتمند شکست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۸    
به نظر می رسد جلسه امروز پیشکسوتان استقلال در وزارت ورزش، انتخاب محمود فکری در استقلال را فعلا منتفی کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۱    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد تاکنون 10 درصد از جمعیت جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۶    
جلسه سران قوا که قرار بود فردا به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، در مجلس برگزار شود از سوی حسن روحانی رئیس جمهور لغو شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز بر خلاف روز گذشته روند صعودی به خود گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: حل مسئله معیشت، گرانی، بیکاری و افزایش اشتغال در اولویت قرار دارد و زمان مجلس و نمایندگان باید صرف حل این مسائل شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی سازی سرخابی های پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۵    
مقدم معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره شکایت نساجی از آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۲    
مراسم تودیع و تکریم رسول کشت پور، مصطفی سلیمی و رضا عباسی، شهرداران مناطق 2، 3 و 14 و معارفه حسن رحمانی، احمد تواهن و کامبیز مصطفی پور شهرداران جدید این مناطق برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۷    
نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که وی برای حضور در دور دوم مناظره انتخاباتی با رییس جمهوری آمریکا آماده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۵    
” الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان عصر روز دوشنبه گفت : چند منطقه مسکونی و ارتفاعات استراتزِک در شهرستان جبرایل آزاد شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۹    
رسانه های آمریکایی از ابتلای دستیاران سخنگوی کاخ سفید به ویروس کرونا خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۳    
معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: در حال رسیدگی و تکمیل مدارک خود برای صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و می کوشیم در مهلت مقرر اسنادی را که باید تهیه کنیم تکمیل کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم قدردان تلاش و روحیه ایثارگرانه کادر درمانی هستند، گفت: فردا در نشست سران قوا ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۵    
پنهان کاری مقامات کاخ سفید در مورد وضعیت سلامتی رئیس جمهوری آمریکا و پیروی هم حزبی ها از وی در دست کم گرفتن خطر کرونا در این شرایط، سرنوشت ترامپ و جمهوری خواهان را در وضعیت سخت قرار داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۰    
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل روز دوشنبه، امتناع کشورهای اروپایی برای پذیرفتن مهاجران و جلوگیری از پیاده کردن پناهجویان آواره در دریا را شرم آور خواند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۷    
در قالب این قرارداد شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزاده راه حرم تا حرم به منظور تامین بخشی از منابع مالی موردنیاز ساخت قطعه گرمسار-سمنان(از قطعات مربوط به پروژه آزاده راه حرم تا حرم) از طریق ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۳    
فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی فیورنتینا با قراردادی قرضی و حق خرید 50 میلیون یورویی به یوونتوس ملحق شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۰    
وزیر کشور گفت: جمهوری آذربایجان و ارمنستان اجرای قوانین بین المللی یعنی احترام به حاکمیت کشورها را مدنظر داشته باشند تا موضوع قره باغ حل شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۸    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در نشستی با نمایندگان اتحادیه تجارت اروپا در روسیه در این باره گفت، در زمینه قره باغ ما با ارمنستان، جمهوری آذربایجان، ترکیه و ایران به عنوان همسایگان خود در تماس هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۵    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ستاد حقوق بشر با همکاری دستگاه های ذیربط از جمله وزارت اطلاعات، اسامی 45 شخصیت حقیقی و حقوقی آمریکایی دخیل در تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران را جمع آوری و تدوین کرده و برای ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
حزب دموکرات آمریکا که جوزف بایدن نمایندگای آنها را در انتخابات نوامبر برعهده دارد به رغم تمام خدماتی که تاکنون به صهیونیست داده امروز از جانب برخی آمریکایی های صهیونیست متضاد با منافع رژیم صهیونیستی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
شهردار قم گفت: شهرداری و نیروی انتظامی جلسات کاری مستمری با هم دارند و تعامل مطلوبی بین دو مجموعه شکل گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۱    
با اعلام سایت فدراسیون فوتبال، مهاجم تیم تراکتور تبریز جایگزین مهدی ترابی در تیم ملی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۱    
چند کشور عربی تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از عملی شدن توافقات صورت گرفته بین فتح و حماس که در شهر استانبول ترکیه صورت گرفته به کار بسته اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۶    
6 بازیکن از پرسپولیس در تیم منتخب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۲    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران و کاپیتان پیشین آبی پوشان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۰    
حجت الله عبدالملکی با حکم مقام معظم رهبری به عضویت هیئت امنای این نهاد منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۶    
حسین عباسی پزشک معتمد محمدرضا شجریان خبرهای منتشر شده درباره درگذشت محمدرضا شجریان را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: با افزایش بی رویه قیمت، خرید خانه برای جوانان آرزو شده و اجاره و رهن نیز بسیار دشوار شده، دولت باید پاسخ دهد مسئول افزایش قیمت 500 درصدی مسکن کیست؟
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۲    
بانک گردشگری با هدف قدردانی از تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم را سهامدار بانک کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
نکته مثبت و ویژه معاملات امروز بازگشت سیمانی ها به محدوده پرقدرت و پرتقاضا بود که بیشتر نمادهای این گروه را به صف خرید برد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۲    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در جمع اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: عده ای با دل بستن به بایدن و انتخابات آمریکا هم خودشان را معطل کرده اند، هم کشور را.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۱    
رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران گفت: باید محدودیت های جدی تری با زمان طولانی تری اِعمال شود، بنابراین پیشنهاد ما دو هفته اِعمال محدودیت است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۲    
از آنجاییکه سرمایه گذاران پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای ترامپ در تلاشند تا اطلاعات درست تری در مورد تحولات سلامت وی به دست بیاورند، قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۹    
طیف گسترده ای از محصولات طبیعی و سالم را که در سراسر دنیا تأمین می شود برای استفاده های متفاوت رو از مشتریان خود ارائه می دهیم. که بسیار خوشمزه و مفید است که برای سلامت کلی مفید است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۷    
استقلال در چهار پرونده خارجی در آستانه لیگ بیستم باید رقمی حدود یک میلیون دلار پرداخت کند؛ آن هم در شرایطی که بیش از 40 میلیارد توسط مسئولان وقت به صورت قرض دریافت شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۲    
با باخت عجیب شب گذشته لیورپول و منچستریونایتد نگاهی به سنگین ترین شکست های فوتبالی در سال 2020 بیاندازیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۲    
رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان گفت: پرسپولیس و کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین را نقض کرده اند و دیدار با النصر در یک صورت باید 3 بر صفر به سود این تیم شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۸    
دونالد ترامپ که به علت کووید-19 در یک بیمارستان نظامی در شمال واشنگتن بستری است، یکشنبه شب 13 مهر به طور غیرمنتظره سوار بر یک یک اس یووی سیاه همراه با دو محافظش به میان طرفدارانش در بیرون بیمارستان ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای بررسی دقیق تر شکایت باشگاه النصر عربستان از تیم فوتبال پرسپولیس از فیفا درخواست کمک کرد.