دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 24 مهر 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 مهر 1396 پدال نیوز 2 مهر 1396 پدال نیوز 3 مهر 1396 پدال نیوز 4 مهر 1396 پدال نیوز 5 مهر 1396 پدال نیوز 6 مهر 1396 پدال نیوز 7 مهر 1396 پدال نیوز 8 مهر 1396 پدال نیوز 9 مهر 1396 پدال نیوز 10 مهر 1396 پدال نیوز 11 مهر 1396 پدال نیوز 12 مهر 1396 پدال نیوز 13 مهر 1396 پدال نیوز 14 مهر 1396 پدال نیوز 15 مهر 1396 پدال نیوز 16 مهر 1396 پدال نیوز 17 مهر 1396 پدال نیوز 18 مهر 1396 پدال نیوز 19 مهر 1396 پدال نیوز 20 مهر 1396 پدال نیوز 21 مهر 1396 پدال نیوز 22 مهر 1396 پدال نیوز 23 مهر 1396 پدال نیوز 24 مهر 1396 پدال نیوز 25 مهر 1396 پدال نیوز 26 مهر 1396 پدال نیوز 27 مهر 1396 پدال نیوز 28 مهر 1396 پدال نیوز 29 مهر 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۹    
پدال نیوز- طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2073 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 0.9 درصد کاهش را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۶    
پدال نیوز- شرکت سایپایدک در راستای ارتقای رضایت مشتریان خدمات متنوعی را درچارچوب سیاست های کلان گروه سایپا با رویکرد مشتری مداری در سطح کشور و بازارهای صادراتی به اجرا در آورده که رضایت خاطر مشتریان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۱    
پدال نیوز: کارمزد اقساط 20 درصد محاسبه و طی 30 روز خودرو به مشتریان تحویل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو مرحله جدید فروش اقساطی محصولات خود را در آبان ماه 96 آغاز می نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز- براساس آخرین اطلاعات 2086 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 7.3 درصد کاهش نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز- محور کندوان روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته در استان البرز از ساعت 23 تا 5 بامداد و در استان مازندران از 21:30 تا 5 بامداد، به دلیل ایمن سازی تونل امیرکبیر و بهسازی روشنایی تونل کندوان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز: کامیونت جک ، 7.5 تن، در نمایندگی با قیمت 101 میلیون و 800 هزار تومان بفروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز: سرجیو مارکینونه مدیر اجرایی شرکت فیات-کرایسلر در تازه ترین اخبار در مورد خودروهای الکتریکی عنوان کرد که این خودروها راه حل مناسبی برای چالش های به وجود آمده در صنعت خودروسازی نیستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۳    
پدال نیوز: این تصادف به علت سکته راننده خودرو در هنگام حرکت و برخورد با خودرو ریو رخ داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز: همچنین در جدیدترین قیمت گذاری ایران خودرو، نرخ کپچر با گرمکن صندلی 121 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز: چند ماه پیش یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد به وزیر بهداشت، تأکید کرد که معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، هم وارد کننده، هم صادر کننده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: یک وکیل دادگستری مدعی شد که با حکم جلبی مالک باشگاه نفت تهران را همراه با مأموران کلانتری مرزداران بازداشت کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۸    
پدال نیوز: خودرو Hyundai Sonata، مدل 2017 در بازار دبی با قیمت 106 هزار درهم بفروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز: با اینکه رانندگی بدون گواهینامه برای افراد برخی جوامع خاطره است اما در سیدنی زنی که 23سال بدون گواهینامه رانندگی کرده بود، حسابی خبرساز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۸    
پدا لنیوز: پل های خطرناک زیادی در دنیا هستند که گذشتن از روی آن ها می تواند واقعا مرگبار باشد اما کمتر پلی را می توانید در دنیا پیدا کنید که مثل این پل تا این حد سطح آندرنالین خون را بالا ببرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: با توجه به این امر که مشتریان برای خرید خودرو از طریق بورس کالا چه تعدادی باشند، قیمت خودرو در بورس کالا به صورت رقابتی تعیین می شود
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: بسته بودن سایت یعنی خریدار باید تاوان آن اقدامات دولت را بدهد و همچنین افزایش دلار را هم تحمل کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۸    
پدال نیوز: بابک صدرایی: به نظر من حس بی اعتمادی و عدم ثبات در بازار پیش خواهد آمد و قطعا در مقیاسی وسیع تا مدت ها دغدغه خریداران مساله تحویل خودرو خواهد بود
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: در گزارش میدانی که از سطح لاستیک فروشی های بازار تهران عصر امروز دوشنبه 24 مهرماه 96 انجام گرفته میتوانید لیست قیمت پرفروش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز: اخیرا خودروی دی اس 7 (DS7) به تهران آمده و پرچمدار این برند لوکس به زودی با قیمت بالای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: تویوتا کمری هایی که بخاطر تولید در خاک آمریکا به عنوان خودروی آمریکایی ممنوع الورود شدن و در گمرک در حال خاک خوردن و پوسیدن هستند!
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: رنجروورهای ایووک در گمرک بوشهر منتظر برای ترخیص و دریافت پلاک ملی.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز: جمع آلمانی های فوق لوکس در مسابقات درگ تهرانو
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز: هیوندای جنسیس نسل جدید با پلاک گذر موقت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز- یکی از گلایه های رایج در مورد خودروهایی با کارکرد بالا، کاهش کشش آن ها به مرور زمان است و رانندگان معمولاً از کشش کم خودرو در سربالایی ها گلایه دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز- بنزین، دارای درجه کیفی است که اصطلاحاً به آن اکتان گفته می شود. اکتان، مشخص کننده میزان مقاومت بنزین در مقابل ضربه موتور است و هر چه این امتیاز بالاتر باشد بنزین در مقابل ضربه موتور مقاومت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز- امروز دنا با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 44 میلیون و 200 هزار تومان و پژو 207 دنده ای هم با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 44 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل90 مجلس از رشد قیمت خودرو به دلیل انحصاری شدن واردات خودرو و توقف ثبت سفارش انتقاد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: شرکت رولز رویس یک خودروی سفارشی به رنگ خاص بنفش فوشیا را به صاحبش تحویل داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: شرکت رنو در هشتمین سال تولید مدل داستر، تصمیم به عرضه نسخه جدیدی در کلاس پیکاب یا وانت برای این خودرو گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: خودروهای خودران روز به روز در حال پیشرفت هستند و هر لحظه یک ایده جدید برای بهبود آنها ارائه می شود اما به واقع این خودروها چطور متوجه اطراف خود می شوند و دنیا از دید آنها چه شکلی است؟
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- هیئت وزیران در مصوبه 19 مهر ماه خود شرط اسقاط خودرو برای خودروسازان را لغو کرد اما با گذشت 5 روز از آن تاریخ هنوز مشکل شماره گذاری خودروهای پرمصرف رفع نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مصدومان ناشی از تصادفات اگر دو ماه پس از سانحه فوت کنند، جزو آمار کشته های جاده ای محسوب نمی شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز: "دویچه وله" نوشت: تهران را "پایتخت جراحی بینی در دنیا" می خوانند. به گفته رییس "انجمن جراحان پلاستیک" روزانه حدود 300 عمل جراحی زیبایی بینی در تهران انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- سرپرست سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه مینی بوس و مصدومیت 9 نفر از سرنشینان که از کارکنان یک مدرسه بودند خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- برخی صاحبان خودروها به حق و حقوق شهروندان بی تفاوت و بی توجه بوده و با پارک کردن خودرو در محل عبور ویژه عابران (پیاده روها) و نادیده گرفتن حریم و سد معبر کردن مسیر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اعلام کرد: طرح تحویل تاکسی های نو که از 15 مرداد امسال به طور موقت تعطیل شده بود، پایان مهر ماه جاری از سر گرفته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد آلودگی هوا هنوز عامل اصلی مرگ زودرس 200 هزار آمریکایی است که جان چندین هزار کودک، میانسال و زن باردار را هر ساله می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- اعضای چهار باند سرقت خودرو، منزل، جلوبانکی و طلاجات اطفال با تلاش پرسنل نیروی انتظامی در قم دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص کاهش 10 درجه ای دما در استانهای شمالی به مسافران استانهای شمال و شمال غرب کشور نسبت به بارش برف و باران، به مسافران هشدار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، روغن، پنچرگیران و فیلترسازان تهران افزایش تعرفه واردات لاستیک را غیرمنطقی خواند و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: با 60 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند رنو ساندرو، نیسان ماکسیما، پژو 407، تویوتا یاریس هاچ بک، رنو مگان 2000، کیا پیکانتو و موارد مشابه را دارید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس ضمن اشاره به تمهیدات زیست محیطی این اداره در ایام وارونگی دمای هوا گفت: خوشبختانه آلودگی هوای شهرستان پردیس نسبت به مناطق دیگر استان مشهود نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: مهندسی ارزش در قطعه های 3 و 5 آزادراه اصفهان-شیراز و بازنگری در روسازی مسیر سبب شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز: خودروی نوستالژیک پیکان که روزگاری در هر کوی و برزن دیده می شد را مدتی است که دیگر کمتر در خیابان ها می بینیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران گفت:به استناد تبصره ذیل ماده (9) قانون هوای پاک؛ خودروهای برقی- بنزینی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز- این روزها ارزش زمان بیشتر از همیشه است. تفاوتی نمی کند در چه شغلی مشغول به کار هستید یا در چه شهری زندگی می کنید؛ زمان به سرعت در گذر است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور لرستان از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی در این استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز- امروز شاخص گروه خودرو توانست به کمک نمادهای قطعه ساز رشد جزئی 64 واحدی را ثبت کند و در ارتفاع 16 هزار و 540 واحد قرار بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با انتقاد از تاخیر 14 ماهه سازمان حمایت در اعلام اسامی شرکت های متخلف در پیش فروش خودرو گفت: نمایندگان رسمی هم حدود 12 ماه است که بیش از ظرفیت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۵    
پدا لنیوز: ویژگی های ایمنی خودرو نیز کم نیستند که در میان آنها می توان به ویژگی های ایمنی الکترونیک مانند سامانه هشدار برخورد از جلو، سامانه ترمز خوکار اضطراری، سیستم هشدار حرکت بین خطوط ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز: گروه صنعتی فولکس واگن آلمان از تصاویر کراس اوور کوچک پولو POLO که قرار است با نام T-Cross خوانده شود، رونمایی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- با پایان رقابت های موسوم به چالش جهانی خورشیدی در کشور استرالیا یک خودروی خورشیدی ساخت هلند عنوان برترین خودروی خورشیدی دنیا را برای سومین بار کسب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز- بنزین، دارای درجه کیفی است که اصطلاحاً به آن اکتان گفته می شود. اکتان، مشخص کننده میزان مقاومت بنزین در مقابل ضربه موتور است و هر چه این امتیاز بالاتر باشد بنزین در مقابل ضربه موتور مقاومت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک تهران از تصمیم دولت برای افزایش تعرفه واردات لاستیک از 32 به 55 درصد خبر داد و گفت: 45 درصد نیاز داخلی، از واردات تامین می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: پس از اعتراف کوبه استیل به دستکاری اطلاعات مربوط به استاندارد کیفی مواد اولیه ای که برای 200 شرکت مختلف تولید می کرده، حالا خودروسازان دیگری پس از تویوتا و مزدا و چند شرکت دیگر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اثر برخورد اتوبوس ولوو با تریلی دانگ فنگ یک تن کشته و 8 تن مجروح شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰    
پدال نیوز- شهر دوبی به تازگی تلاش زیادی می کند تا در دو زمینه، شهری مبتنی بر آینده و شهری که به شدت در پی جلب توجه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰    
پدال نیوز: ولا V5 یا همان راین V5 یکی از آن دسته خودروهای سگمنت اقتصادی بازار کشور است که چندی است از معرفی آن می گذرد اما به دلیل قیمت گذاری بد و پاره ای از مشکلات درون سازمانی نتوانست آنطور که باید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز- سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ که پیشتر فعالیت خود را در پنج شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد آغاز کرده بود، خبر از آغاز خدمات رسانی خود در شهر قم داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- اینجا قیمت حکمرانی می کند، قیمت ها استثنایی است، همان ضرب المثل آتیش زدم به مالم، خودروی صفر، زیر قیمت بازار در کلکسیونی از رنگ ها و مدل ها گردآوری شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: تولید سمند و سورن از ابتدای سال جاری تاکنون از مرز 50 هزار و 373 دستگاه عبور کرد که نشانگر رشد 1.3 برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز- هر سکه ای دو رو دارد. در روزهای اخیر اگرچه گزارش هایی درصفحات روزنامه همشهری با تمرکز بر معضل آشفتگی تردد موتورسیکلت های تهران منتشر شده اما این تمامی حکایت موتورسواران نیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز- گروه خودروسازی بهمن در نظر دارد خودروی مزدا3 تیپ 4 را در دو نحوه فروش، ویژه مهر و آبان 96 به متقاضیان عرضه نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۰    
پدال نیوز- کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته طبق اطلاعات 2098 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۰    
پدال نیوز- شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی کاپرا2 ویژه مهر و آبان اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز: وجود معاینه فنی هیدرواستاتیک برای خودروهای گازسوز بالای 6 سال عمر الزامی بوده و به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بیش از 90 درصد از 150 هزار خودرو گازسوز این استان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز- شهریور ماه امسال تولید انواع کامیون در خودروسازان داخلی به طور میانگین 4.2 درصد افزایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز- شرکت پست DPDHL آلمان در نظر دارد ناوگان تحویل مرسولات پستی خود را به خودروهای خودران مجهز کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز- هیوندای اخیرا, سیستم جدید هشدار وجود سرنشینان در صندلی عقب را برای مدل های پیش روی خود معرفی کرده است, به کمک استفاده از سنسورهای حرکتی و تکنولوژی های متصل به آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از واژگونی پراید در محور شورآباد و مصدومیت 3 سرنشین خودرو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز: لامبورگینی قرار است 4 دسامبر (13 آذر) شاسی بلند اوروس (Urus) را رونمایی کند. اوروس برای لامبورگینی بیشتر از یک مدل جدید است و آمدنش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز- شهردار تهران گفت: کسانی که با اتومبیل های لوکس و ساختمان های بلند مرتبه تجمل را به مردم تحمیل می کنند، امروز باید سهم بیشتری را از هزینه های شهر بپردازند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت:2 هزار و 64 فقره از تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو در حین رانندگی اتفاق افتاده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز: مدیرکل دفتر مقررات صادرات واردات سازمان توسعه تجارت، در آخرین اظهار نظر خود درباره بسته بودن سایت ثبت سفارش واردات خودرو، گفت که زمان باز شدن این سامانه همچنان منتظر ابلاغ هیأت وزیران است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، درباره اجرای مرحله دوم طرح محدوده کاهش و ممنوعیت تردد خودروهای کاربراتوری، گفت: این طرح به الزاماتی نیاز دارد که اگر تأمین نشود ابتر می ماند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- واردات خودرو های لوکس در هاله ای از ابهام مانده و هنوز به طور کامل تعیین تکلیف نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
پدا لنیوز- سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل برخورد اتوبوس با تریلی در محور بم زاهدان یک مسافر جان خود را از دست داد و 10 نفر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر و اتوبان های پایتخت را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- دبیر علمی اولین کنگره ملی روانشناسی ترافیک، گفت: رانندگان دارای نمره منفی و تخلفات حادثه ساز به لحاظ ویژگی های روان شناختی و اختلالات روانی مورد ارزیابی قرار بگیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۰    
پدا لنیوز- رییس پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال 95 پایان آذرماه به اتمام می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: برلیانس H330 یکی از محبوب ترین خودروهای تولیدی حال حاضر شرکت پارس خودرو است که این بار به منظور نقد و بررسی بلند مدت با کارکرد نزدیک به 100 هزار کیلومتر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: شرکت فراری اعلام کرد در تولید خودروی شاسی بلند بسیار جدی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: شرکت تویوتا اعلام کرد خودروهای بدون راننده اش قادر خواهند بود احساسات سرنشینان را درک کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: شرکت بی ام و، با همکاری خودروساز چینی گریت وال، بی ام و مینی را در چین تولید خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: شاسی بلند AMG G65 جاده های سخت از شرکت مرسدس بنز در حال حاضر با قیمت پایه و تست شده 221 هزار و 400 دلار تا 237 هزار دلار وارد بازار فروش شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: هیوندای i10 یکی از آن خودروهای سگمنت کامپکت شهری است که بازار ایران مدت ها انتظار ورود آن را می کشید. حال این خودرو به عنوان یکی از پر فروش های کرمان موتور بر خط تولید قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: کمپانی بزرگ BYD امروزه به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ خودروهای الکتریکی در دنیا مطرح است که در نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر در استرالیا توجه همگان را به خود جلب کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: ثبت نام ست درایو BYD S6 که با استقبال گسترده متقاضیان همراه شده بود، تکمیل شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: تست نمونه دست دوم H330 شرکت پارس خودرو را از دید دوربین خودروکار ببینید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: ترمز دیسکی خنک شونده از جریان هوا برای خنک کردن کردن مکانیزم خود استفاده می کند و یکی از مزایای این امر، سرعت عمل آن است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: قالپاق سمند، طرح جدید، سایز 15 در بازار با قیمت 7 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۵    
پدال نیوز: سر وقت آمد برای مصاحبه، ساده و بی تکلف حرف زد ، عصبانی شد، گلایه کرد، گریه کرد و رفت. یکی از روزهای نه چندان سرد پاییز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۰    
پدال نیوز- در شرایطی که سایپا قصد داشت تولید پراید را تا پیش از مهلت مقرر از سوی سازمان استاندارد، متوقف کند، به دلیل مخالفت نهادهای بالادستی، طرح حذف زودتر از موعد این محصول، منتفی شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۰    
پدال نیوز- اظهارات ترامپ در حالی ابهاماتی را پیش روی قراردادهای خارجی صنعت خودرو ایجاد کرده است که بررسی سهم بازار شرکای خارجی ایران در آمریکا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۰    
پدال نیوز: فوق ستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در انتظار تولد سومین فرزندش است.
  • ۱