دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 29 مهر 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 مهر 1396 پدال نیوز 2 مهر 1396 پدال نیوز 3 مهر 1396 پدال نیوز 4 مهر 1396 پدال نیوز 5 مهر 1396 پدال نیوز 6 مهر 1396 پدال نیوز 7 مهر 1396 پدال نیوز 8 مهر 1396 پدال نیوز 9 مهر 1396 پدال نیوز 10 مهر 1396 پدال نیوز 11 مهر 1396 پدال نیوز 12 مهر 1396 پدال نیوز 13 مهر 1396 پدال نیوز 14 مهر 1396 پدال نیوز 15 مهر 1396 پدال نیوز 16 مهر 1396 پدال نیوز 17 مهر 1396 پدال نیوز 18 مهر 1396 پدال نیوز 19 مهر 1396 پدال نیوز 20 مهر 1396 پدال نیوز 21 مهر 1396 پدال نیوز 22 مهر 1396 پدال نیوز 23 مهر 1396 پدال نیوز 24 مهر 1396 پدال نیوز 25 مهر 1396 پدال نیوز 26 مهر 1396 پدال نیوز 27 مهر 1396 پدال نیوز 28 مهر 1396 پدال نیوز 29 مهر 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز: این مسیر بسیار باریک که در پست ترین مناطق، در ارتفاع 1200 متری از سطح زمین قرار دارد، با عرض کلی 3.6 متر، دو شهر مرزی کورسائو و لاپاز در بولیوی را به هم متصل می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۱    
پدال نیوز: به تازگی چهار محصول از داتسون، برای جایگزینی پژو 405 کاندید شده اند. این برند فراموش شده ی ژاپنی که این روزها در هندوستان فعالیت می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۱    
پدال نیوز: وزارت صنعت بهتر است به جای اقداماتی از قبیل مدیریت ثبت سفارش واردات خودرو - که به بازتوزیع رانت به نفع شرکتهای خارجی منتج خواهد شد- به فکر کاهش هزینه تمام شده و تقویت کیفیت و توان رقابتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
پدال نیوز- باید پلت فرمی برای خودروی برقی در خودروسازانی که تیراژ بالا دارند تعریف کنیم. در حال حاضر ایران خودرو و شرکت سایپا یک کنسرسیومی در این ماجرا ایجاد کرده و رویش کار می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: گروه خودروسازی سایپا در حالی امروز با صدور بخشنامه ای قیمت چند محصول خود را گران کرد که حدود یک ماه پیش نیز محصولاتش را گران کرده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
پدال نیوز- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به پیشرفت 70 درصدی آزادراه خرم آباد-بروجرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- رفتار برخی از ساکنان شهر دبی با ماشین های گرانقیمتشان عجیب و غریب است، آن ها ماشین های مدل بالای خود را در پارکینگ فرودگاه و خیابان های اطراف ر ها می کنند تا خاک بخورد!
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- صنایع خودرو و ساخت قطعات با 29 درصد، فلزات اساسی با 28.2 درصد و محصولات شیمیایی با 7.7 درصد بیشترین حجم معاملات را در هفته گذشته به خود اختصاص دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز: شایعاتی مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در فضای مجازی منتشر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو با صادرات محصولات دارای استاندارد یورو5 به قزاقستان بازار خوبی در بین سایر خودروسازان دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۶    
پدال نیوز: کانال تلگرامی Khamenei_ir مرتبط با پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: کانورتیبل نوعی از خودروها بوده که سقف آن قابلیت باز و بسته شدن دارد که البته بخش زیادی از افراد در داخل کشور این گروه از خودروها را با نام کروک می شناسند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: در ایران اگر نام هوندا را به زبان بیاورید، بدون شک همه توجه ها به سمت موتورسیکلت 125 سی سی خواهد رفت که این روزها تحت نام صدها شرکت موتورسازی مونتاژ می شود ولی همین موتور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: دینام یکی از قسمت های ساده اما حیاتی خودرو است که خرابی آن می تواند مشکلات جدی مانند استارت نحوردن خودرو را در پی داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۱    
دال نیوز: دیتر زیچه مدیرعامل شرکت خودروسازی بنز در سخنرانی اخیری که داشت اعلام کرد 80 درصد رفت و آمدهای شهری در آینده حذف خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: باند تبهکار پس از ضرب و شتم راننده، وارد خودرو شدند اما به محض ورودشان، خودرو آتش گرفت و مجبور به فرار شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط جدید پیش فروش خودروی ساندرو استپ وی از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: تغییرات داخلی خودرو چندان زیاد نیستند، اما سامانه اطلاعات و سرگرمی نیسان کانکت ارتقاء یافته و اینک در نسخه استاندارد با اتو اندروید و کارپلی اپل سازگار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: آخرین نسخه تولید محدود از مرسدس بنز AMG G65 فقط در 65دستگاه عرضه می شود. این نسخه به منظور خداحافظی با نسل فعلی مرسدس G کلاس ساخته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
پدالن نیوز: تصادف شدید پورشه پانامرا در اتوبان آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز: مرسدس بنز E250 با رنگ بسیار جذاب دز تهران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز: هاسکی تازه وارد آامانی با کیت جذاب در دیزاینو کیت در ایران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز: یکی از خاص ترین و نایاب ترین رنگ های ب ام و سری 6 گرن کوپه در دنیا که مدت زیادیه در یکی از اتو گالری های عباس آباد پشت ویترین قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز- جدول آخرین قیمت انواع کامیونت در بازار کشور به شرح زیر می باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: در این مطلب، به بررسی اجمالی جدیدترین محصول جنسیس با پیشرانه ی توئین توربوی 6 سیلندر می پردازیم که با قدرت 365 اسب بخار، مورد توجه کارشناسان دنیا قرار گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه در سال های گذشته میزان تصادفات در کشور کاهش پیدا کرده است، اما همچنان شاهد افزایش تصادفات منجر به فوت عابران پیاده هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- بر اساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 1396 قریب به 11 تن سیستم کامل شیشه بالابر خودرو ، وارد کشور شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از تصادف خودروی حامل دانش آموزان در جاده کوهدشت - کرمانشاه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: برخورد شدید خودروی پراید و پژو در محور کرمان-چوپار که متاسفانه در این حادثه 2نفر جان خود را از دست دادند و 5نفر نیز مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: تلفات آتش سوزی کالیفرنیا که از هفته گذشته آغاز شده به 40 تن افزایش یافت، 235 ناپدید و نزدیک به 100 هزار نفر نیز مجبور به ترک خانه هایشان شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: گفته می شود این خودرو در دوره جنگ جهانی دوم وارد ایران شده و با آن سربازان ارتش را جابجا می کردند. هم اکنون هم در سلامت کامل نگهداری می شود!
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: همه ما که مالک خودرو هستیم، نوشته هایی روی لاستیک های خودرو می بینیم و به خیال اینکه این نوشته ها برند و یا توضیحاتی درباره تولید لاستیک هستند به آن ها توجه نمی کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: خودروساز آلمانی "آئودی" از محصول جدید و زیبای خود (A7 2018) رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۰    
2 دختر حدود 20 ساله روز شنبه در پی سقوط از پل چمران اصفهان به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که از یک سال قبل با تهدید و زور اقدام به آزار و اذیت دختر 15 ساله برادر همسرش کرده بود، خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: گروه آرین با ابتکاری جذاب شرایط تست خودرو قبل از خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- تاکسی های اینترنتی فصلی تازه در خدمات حمل ونقل شهری است که فصول سنتی و گذشته تاکسی رانی را تحت شعاع خود قرار داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۵    
10 خودرو در سال 2017 به دلیل مشکلات فراوان در شمار غیرقابل اعتمادها قرار گرفتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: اگر عاشق خودرو و بازی رایانه ای باشید حتما سری جذاب و منحصر به فرد Gran Tourismo را می شناسید که به صورت انحصاری برای کنسول سونی منتشر می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: شرکت موتورسیکلت سازی وسپا از کانسپ های جدید خود که، تلفیقی از مدل های شرکت های هارلی دیویدسون، سوزوکی و ب ام و است، رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: نگین خودرو از این پس خودروهای جدید کولئوس و تلیسمان را برای تست پیش از خرید در اختیار مشتریان قرار می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: دهه 90 میلادی یکی از نقاط عطف صنعت خودروسازی جهان به حساب می آید و در این دهه تغییرات شگرفی در طراحی خودروهای تولید شده در شرکت های مختلف سراسر جهان حاصل شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز: در پی تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خوردو سمند در جاده ساحلی دیر به بوشهر که شب گذسته رخ داد و یک تن کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- یک گشت کوتاه در شهر قزوین برای اثبات بی توجهی به مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و جا نیفتادن فرهنگ استفاده از این وسیله مفید، کافی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از انجام مراحل پایانی احداث پارک آموزشی ترافیک در داخل بوستان تبسم این منطقه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- ربات جستجوی روغن موتور مناسب خودرو برای نخستین بار در کشور با همت و همکاری عده ای از متخصصان داخلی توسط شرکت نفت ایرانول راه اندازی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز: پس از بروز مشکلات برای برخی کارخانجات مطرح با سوابق فعالیت طولانی طی سال های اخیر، این بار بزرگترین شرکت تولید لنت ترمز و از شرکت های معتبر خاورمیانه تعدادی از نیروهای خود را تعدیل کرده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوزک حراج خانه ساتبی نیویورک از زیر مجموعه های ساتبیز، چند دستگاه فراری آنتیک گران قیمت را به نمایش گذاشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: در جلسه مشترک رئیس هیات عامل ایدرو و عضو هیات مدیره شرکت پژو سیتروئن، درباره همکاری دوجانبه در صنعت خودرو تبادل نظر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: یک مجموعه دار خودروهای کلاسیک و آنتیک ب ام و توانست با کمک همسایگانش، این خودروها را از شعله های آتش نجات دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه از آغاز فروش محصولات کارخانه خودروسازی ایران خودرو کرمانشاه در بازار خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- با توجه به پیشرفت روزافزون خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبرید، آیا دوران پیشرانه های V8 و V12 به سر آمده است؟ پاسخ مدیران لامبورگینی به این سؤال، منفی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز: با بسته شدن شرکت خودروسازی هلدن از زیرمجموعه جنرال موتورز آمریکا، آخرین واحد تولید خودرو در استرالیا تعطیل شد و عملاً صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- امروز در آخرین روزهای مهرماه شاخص گروه خودرو با عقبگرد 149 واحدی در ارتفاع 16 هزار و 327.7 واحد ایستاد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز-شهری را تصور کنید که هیچ خودروی بنزینی در آن نیست و هیچ پمپ بنزینی هم. مگر می شود؟
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز-مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از افزایش ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی تا ساعت 24 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تویوتا اتوبوس پیل سوختی جدیدش را به تصویر کشید. اتوبوس پیل سوختی "سورا" در کنار استفاده از نیروی برق خود برای انتقال افراد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام این که اساسنامه اردوهای دانش آموزی اصلاح شده است، گفت: ناامن بودن جاده ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی ب ام و تایید کرده که بازرسان اتحادیه اروپا دفتر مرکزی این شرکت را در آلمان تفتیش کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:با راه اندازی سامانه سپهتن بر روی ناوگان حمل و نقل جاده ای تصویر تمام تخلف ها به صورت وایرلس به پاسگاه های پلیس راه ارسال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: یشترین ساعت وقوع تصادفات شهریور ماه در معابر برون شهری هم مانند معابر درون شهری، بازه بین 16 تا 20 (24 درصد) و پس از آن ساعت20 تا 24(23 درصد) و ساعت 12 تا 16 ( 20 درصد) بوده است."
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۶    
پدال نیوز- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه مسئولان استان مرکزی برای سرمایه گذاری رنو فرانسه در ساوه از این صنعت و سرمایه گذاری حمایت تمام قد دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- نیسان موتور در نظر دارد تا چند خودروی مفهومی هیجان انگیز و البته مدل های تولیدی سال آینده را در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش بگذارد تا مشتریان این شرکت بتوانند با جدیدترین نوآوری ها و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- امیر جعفرپور گفت: طرح کاهش(LEZ) در 8 کلانشهر از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، اهواز، قم و کرمانشاه اجرایی می شود و خودرو های فاقد معاینه فنی 500 هزار ریال جریمه خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- موتورسازان تراکتورسازی ایران بودجه شش ماهه را با تعدیل مثبت 88 درصدی روانه کدال کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- طبق مصوبه هیأت دولت، شماره گذاری خودروهای نظامی و انتظامی از اسقاط خودروهای فرسوده معاف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- چند ماه پس از پایان ناآرامی های سیاسی در ترکیه که منجر به خسارت دیدن تعدادی از رانندگان ایرانی شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- بنابر اعلام پلیس هند بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون در غرب این کشور دست کم 10 تن جان خود را از دست دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز- تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه زیست فناوری و شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه در زمینه توسعه استفاده از سوخت زیستی در ناوگان حمل ونقل شهری منعقد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز: سرپرست اورژانس کشور با اشاره به واژگونی سواری پژو 405 در محور نائین - اردستان، گفت: در اثر این حادثه سه مسافر جان خود را از دست دادند و 9 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز- به گفته رئیس سابق راهنمایی و رانندگی پایتخت، معابر تهران گنجایش تردد 800 هزار خودرو دارد ولی در حال حاضر بیش از 3میلیون و 500 هزار خودرو با وجود طرح ترافیک و زوج و فرد در معابر تهران تردد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی 26 مهر خود مجددا دغدغه اصلی خود مبنی بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را مطرح فرمودند و یکی از راهکارهای اصلی را یادآوری فرمودند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: علیرغم افزایش تعداد واردات در شش ماهه اول سالجاری، بخشی از آن ناشی از تحریک واردکنندگان غیرنمایندگی است که در قبال لغو فعالیتشان صورت پذیرفته است و بیش از 5000 دستگاه از خودروهای وارداتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز- رئیس کمیته عمران شورای چهارم شهر تهران گفت: مشکل مترو تهران کمبود 2 هزار واگن است و در صورت همراهی دولت با افزایش بهره وری خطوط روبرو خواهیم بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز- با وجود نیاز فوری تهران به دست کم شش هزار اتوبوس جدید برای از رده خارج کردن اتوبوس های فرسوده فعلی و رفع کمبود فعلی ناوگان، حتی در این صورت هم مشکل عقب ماندگی اتوبوسرانی تهران حل نمی شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز: طبق جدیدترین بخشنامه سایپا به نمایندگی های فروش این گروه خودروساز، قیمت 7 محصول سایپا از امروز شنبه 29 مهرماه 96 افزایش یافت که این رشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۸    
پدال نیوز- مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از آمادگی کامل این سازمان برای خدماتدهی به زائران اربعین حسینی در کرمانشاه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۸    
پدال نیوز- شهریور ماه امسال تولید برخی سواری های دوگانه سوز کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۸    
پدال نیوز- ایران با 165 کارخانه سیمان از کره جنوبی با 10 کارخانه، سیمان کمتر تولید می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۸    
پدال نیوز- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی میزان اشتغال ایجاد شده در 328 واحد فعال در حوزه صنعت خودرو در این استان را 14 هزار و 966 نفر اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۸    
پدال نیوز- مدیران شرکت های فرانسوی و مقامات وزارت خانه های امور خارجه و دارایی این کشور هفته آینده به منظور فهم بهتر تبعات خودداری ترامپ از تایید پایبندی ایران به برجام تشکیل جلسه می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- به جز پایتخت نفتی اروپا که مدتی است برای کاهش آلودگی شهر خود به اتوبوس های هیدروژنی روی آورده اند،حالا در دیگر شهرهای جهان تب استفاده از خودروهای هیدروژنی داغ می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- معاون فنی و عملیات اورژانس کشور با اشاره به واژگونی سواری سمند در محور طبس اردکان گفت: یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و 11 نفر نیز مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی فولکس واگن به پیروی از سایر خودروسازانی که اخیرا به ناوگان تولید خودروهای برقی علاقه مند شده اند و به آن پیوسته اند، به دنبال تولید یک خودروی سوپر اسپرت تمام برقی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز: در این بلاتکلیفی که بازار خودروی وارداتی دچار آن شده است، تعدادی از شرکت ها با توجه به بنیه مالی قوی که داشتند از شرایط ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز- طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در 5 ماهه نخست سال 1396 ، قریب به 22 تن سیستم کنترل الکترونیکی ترمز ضد قفل (ABS) ، از کشور صادر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز: داستان افزایش قیمت خودروهای وارداتی تقریبا به انتهای خود رسیده و احتمالا رشد گسترده و وسیع قیمت ها تا حدود 6 یا 9 دیگر بعید است. البته ورود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز: رشد صادرات بخش صنعت خودرو را می توان یکی از اهداف اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در چشم انداز 1404 دانست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز-- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز- معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا گفت: میزان جریمه نبستن کمربند ایمنی در جاده ها، شهر ها و راه های روستایی متفاوت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز- شهردار تهران با اشاره به حساسیت و دغدغه وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد آلودگی هوای تهران، نسبت به بهبود کیفیت خودروهای تولیدی ابراز امیدواری کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:ترافیک در آزاد راه کرج-قزوین و تهران -کرج نیمه سنگین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: گروه سایپا علاوه بر صادرات خودرو، در بخش صادرات قطعات نیز به دو صورت فعال است. اول صادرات قطعات یدکی خودرو به کشورهایی که خودرو به آنها صادر می کنیم و دوم صادرات قطعات خودرو به صورت مستقل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- آمار واردات خودرو به کشور در نیمه اول سال جاری از افزایش 8/ 36 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد این در شرایطی است که سهم تولیدکنندگان و دارندگان مجوزهای خاص در آمار یاد شده 2 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد فروش مرحله دوم ساندرو استپ وی را در سال جاری اجرا کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز: صادرات 30 درصدی در شرایطی به عنوان یکی از الزامات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حضور خودروسازان خارجی در ایران لحاظ شده که رنو قصد دارد این الزام را علاوه بر خودرو از مسیر قطعات نیز محقق ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز: شرایط جدید پیش فروش محصولات پارس خودرو ویژه آبان ماه 96 از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 96/07/29 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: در طول تاریخ خودروسازی دنیا، امکانات مختلف ایمنی، رفاهی و فنی به مرور و پله پله ابداع شده اند و تا اجباری شدن آنها، راهی چندین ساله پیموده شده است.
  • ۱