پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۵۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 2 آبان 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 آبان 1398 پدال نیوز 2 آبان 1398 پدال نیوز 3 آبان 1398 پدال نیوز 4 آبان 1398 پدال نیوز 5 آبان 1398 پدال نیوز 6 آبان 1398 پدال نیوز 7 آبان 1398 پدال نیوز 8 آبان 1398 پدال نیوز 9 آبان 1398 پدال نیوز 10 آبان 1398 پدال نیوز 11 آبان 1398 پدال نیوز 12 آبان 1398 پدال نیوز 13 آبان 1398 پدال نیوز 14 آبان 1398 پدال نیوز 15 آبان 1398 پدال نیوز 16 آبان 1398 پدال نیوز 17 آبان 1398 پدال نیوز 18 آبان 1398 پدال نیوز 19 آبان 1398 پدال نیوز 20 آبان 1398 پدال نیوز 21 آبان 1398 پدال نیوز 22 آبان 1398 پدال نیوز 23 آبان 1398 پدال نیوز 24 آبان 1398 پدال نیوز 25 آبان 1398 پدال نیوز 26 آبان 1398 پدال نیوز 27 آبان 1398 پدال نیوز 28 آبان 1398 پدال نیوز 29 آبان 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۳    
پدال نیوز: شنیده ها حکایت از آن دارد که به صورت تلویحی به تعدادی از داوطلبان پست های مدیریتی در سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده بود که برای پست های مورد نظر انتخاب شده اید و آن افراد نیز کار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران و کاهش دید در محورهای استان های شمالی کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز: پرداختهای کلان با تصمیمات مدیریتی قابل اصلاح است مگر اینکه مدیران بانکی از این پرداختها منتفع باشند و به همین دلیل در قبال آن کاری انجام ندهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز: این شرکت فلزی که مبلغ فروش محصولاتش در پایان سال 1397 نسبت به سال 1396 افزایش 49 درصدی داشته طبق صورتهای مالی در سه ماهه نخست سال شاهد ریزش 59 درصدی سود انباشته و 30 درصدی جمع حقوق صاحبان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز- پارسال بانک مرکزی 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود 18 درصدی به خودروسازان اختصاص داده که گفته می شود هر خریدار خودروی ایرانی نزدیک به 12 میلیون تومان سود وام بانکی خودروسازان را پرداخته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: وزیر صمت با بیان اینکه ظرفیت تولید در برخی حوزه ها بالاست، گفت: می توان 1.5 میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید کرد اما تولید یک میلیون دستگاه در برنامه شرکت های خودروسازی لحاظ شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز: نیسان از طرح مفهومی خودروی کراس اوور جدید خود با نام Ariya رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۵    
پدال نیوز: در سال 1385 بیش از 795 فقره تصادف برون شهری و درون شهری در کل کشور به ثبت رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰    
پدال نیوز: دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، موفقیت برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل قطعات خودرویی را مشروط به تامین سرمایه لازم و پرداخت شدن بسته های تشویقی قطعه سازان برشمرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- جدیدترین قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار منتشر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اعمال تغییرات ترافیکی جدید در معابر بزرگراهی و شهری توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز- امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط 900 هزار تومانی همراه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز: معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب گفت: اگر خودرویی به پارکینگ منتقل شود پیامک انتقال خودرو برای مالک خودرو ارسال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- پس از پایان فرصت وعده داده شده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایفای تعهدات خودروهای معوق سال گذشته سایپا و ایران خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- شرکت تاکسی های آنلاین لیفت (Lyft) به بیکاران و کارجویان با شرایط خاص، امکان بهره مندی از سرویس و خدمات رایگان این شرکت را می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- یک نماینده مجلس پس از گلایه از خودروسازان در عدم ایفای تعهدات مربوط به خودروهای پیش فروش گفت: بعضی از مردم هم انگار پول اضافی در بانک دارند که به آن نیاز ندارند و خودرو پیش خرید می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز-یک موتور درون سوز از اجزای ثابتی تشکیل شده است که سیلندر و پیستون را می توان اصلی ترین آن ها دانست. پیستون قسمت متحرک و سیلندر قسمت ثابت یک موتور است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز- شهردار لندن با هدف کمک به پاکسازی هوای آلوده پایتخت انگلیس، خبر آغاز به کارِ تاکسی های سیاهِ کاملاََ برقی را در این شهر اعلام کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز- معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از نوسازی و رفع کمبود تابلوهای شهری تا پایان آذرماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز- نخستین وسیله نقلیه هوشمند خودران از نسل پنج (5G) چین که قابلیت کار در معدن را دارد روز پنجشنبه در کنفرانس صنایع VR جهانی 2019 در نن چانگ استان جیانگ شی رونمایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز-در حالی که هاچ بک محبوب و سرشار از فناوری مرسدس بنز کلاس A نتوانست راهی به بازار ایالات متحده آمریکا پیدا کند، خودروساز آلمانی قصد دارد با معرفی محصولی در کلاس سدان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا:خریداران خودرو برای جلوگیری از مشکلاتی احتمالی، قبل از نقل و انتقال به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی در نروژ منتشر شده که نشان دهنده میزان استقبال آن ها از وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: پس از کشور ونزوئلا، ایران پایین ترین قیمت عرضه بنزین را در دنیا دارد، اما با در نظر گرفتن سهم هزینه بنزین از میانگین درآمد، برای یک ایرانی، بنزین گران تر از برخی کشورهاست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم وزیر صمت برای توقف تولید این خودروها حرکتی مثبت و رو به جلو است که خیلی پیشتر باید این اتفاق می افتاد و چنانچه عملیاتی شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز: عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: چون بنزین در شهر های مختلف مانند اراک و بندرعباس توزیع می شود به مراتب کیفیت آن هم متفاوت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: شرکت آئودی قصد دارد نسخه پلاگین هیبریدی سدان A6 را معرفی و عرضه کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: به نظر می رسد که تصاویر جدیدی از نسل جدید سوبارو لوورگ اسپرت 2020 منتشر شده است که نشان دهنده رونمایی آن در جریان برگزاری نمایشگاه توکیو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: بازار سهام در هفته ابتدایی آبان ماه دستخوش نوسانات بسیار شدید بود به همین دلیل بار ها شاهد ایجاد صف خرید و فروش برای اکثر نماد ها به خصوص گروه خودرویی در تالار شیشه ای بودیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه شرق استان تهران از جریمه و توقیف خودروهایی خبر داد که مالکان آنها اقدام به مخدوش و مخفی کردن پلاک خودرو کرده بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
پدا لنیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: احتمال دارد برخی از خودروهایی که اظهار گمرکی شده اند ترخیص شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت دفاع بسیاری از قطعات خودرو را که تا چندی پیش وارداتی محض بود، تولید می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز: سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز اعلام کرد: بزرگترین قرارداد صادراتی تاریخ فعالیت این شرکت به ارزش تقریبی 30 میلیون دلار با یک شرکت سوریه ای امضا شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز: طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2249 تردد شمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 14 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: برخلاف پیش بینی فعالان بازار، بسیاری از خودروها در هفته جاری با افزایش قیمت همراه شد. هفته گذشته همزمان با تخلیه حباب قیمتی بسیاری.........
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- روز چهارشنبه ویلبر راس، وزیر بازرگانی آمریکا در گفت وگویی با روزنامه فایننشال تایمز پیشنهاد کرد که مذاکرات جدید با اتحادیه اروپا می تواند جایگزین تعرفه بر محصولات خودرویی باشد که تصمیم آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: گروه خودروسازی پژو-سیتروئن از افزایش درآمدهای خود در سومین فصل سال جاری خبر داد. براساس اعلام سخنگوی این شرکت.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: فیات -کرایسلر بنا دارد تا یک مجموعه طراحی و تولید باتری برای خودروهای برقی را در منطقه تورین ایتالیا راه اندازی کند و گفته می شود......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: طی هفته جاری اخبار گوناگونی با محوریت خودرو منتشر شد. بی شک اظهارات رئیس کل بانک مرکزی و واکنش فعالان زنجیره خودروسازی به گفته های وی مبنی......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز: برخی از کارشناسان خودرویی معتقدند که بخش تحقیق وتوسعه در صنعت خودرو آنقدری که باید پویا نیست و اگر قرار باشد داخلی سازی قطعات در کشور به نحو احسن انجام شود نیاز است تا در این بخش تلاش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۰    
پدال نیوز: برخلاف پیش بینی فعالان بازار، بسیاری از خودروها در هفته جاری با افزایش قیمت همراه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: برای اینکه موتور خودرو دارای راندمان مناسب باشد لازم است که شمع ها سرویس شوند یا در صورت لزوم تعویض گردند.